Friday! ;)

Hej kochane :*
Jest 10:39, a ja już wróciłam z uczelni i już zaczęłam weekend ;) miałam tylko jeden wykład, z ekonomiki, na 8:00 rano. Nasza komunikacja miejska po raz kolejny dała mi się we znaki- zepsuł się jeden tramwaj, przez co stworzył się zator i chyba 7 tramwajów stało jeden za drugim... Ale przesiadłam się na autobus i zdążyłam :) Teraz siedzę, jem śniadanko, piję jogurt Muellera pistacjowy (uwielbiam, poleca, jest boski! :D) i zastanawiam się, co by porobić po południu.
Też tak macie, że teraz dzień bez przesłuchania chociaż jednej świątecznej piosenki jest dla Was dniem straconym? :) Na mp3 ciągle katuję "Last Christmas", "All I want for Christmas is you", "So this is Christmas" i "Merry Christmas everyone" :) Święta czuć coraz bardziej, zwłaszcza, kiedy jadąc rano na uczelnię widzi się ustrojone drzewa, sklepy, a w marketach lecą wyżej wymienione nutki :)

Sporo osób prosiło mnie, abym dodała zdjęcie w wyprostowanych włosach. Tak więc wrzucam połączenie zdjęć z kamerki internetowej (jakość nie powala). Jedni mówią, że mi pasują, inni, że wcale- a Wy jak sądzicie? :)


Wczoraj w telewizji leciał "Titanic", część pierwsza. To jeden z nielicznych filmów, które mogę oglądać po 1000 razy i zawsze skupiam się tak samo, płaczę w tych samych momentach, nierzadko pamiętam dialogi bohaterów. To po prostu klasyk, jestem ogromną miłośniczką tego filmu. Część druga za tydzień. Oglądałyście? ;) będziecie oglądać? ;)








Dziś wezmę się za jakieś porządki na Święta ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie! :* Buziak ;*

PS. Zapraszam na www.formspring.me/katsuumi17- zadawajcie pytania ;) 

PS2. Myślałam nad zrobieniem nowego nagłówka na bloga... Czy byłaby wśród Was osoba chętna, aby mi w tym pomóc i wykonać taki? ;) Z góry dziękuję :*

CONVERSATION

204 komentarze:

  1. ładnie Ci w wyprostowanych włosach! fajnie tak wcześnie zacząć weekend :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem, bardzo ci pasują proste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam i będę oglądać :)
    Super wyglądasz w prostych włosach, bardziej nowocześnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz tu jak Avril :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    oglądałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twarzowo w wyprostowanych!

    Titanica oczywiście oglądałam - mąż tylko spoglądał na mnie z dezaprobatą i poszedł w kimę a ja wgapiałam się w tv ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie wyglądasz w prostych włosach:* <3!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. a Titanic .... :)
    ładnie Ci nawet w wyprostowanych :), ale może bardziej byłoby to widoczne jakbyś robiła wiecej fotek :).
    poza tym fakt z tymi świętami - już co raz bardziej je czuć :), w radiu non stop świąteczne melodie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. pasują Ci proste włosy :)
    A ja jeszcze nie słuchałam świątecznych piosenek, szkoda że nie ma śniegu i tego całkowitego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo Ci ładnie :* też tak mam, codziennie leca u mnie juz swiateczne kawałki :) a co do Titanica, to niestety nie mogłam ogladac 1 czesci, ale na 2 się załapie : D Baaaardzo lubie ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w wyprostowanych :P
    Titanic- wczoraj oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te same odczucia na temat titanica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz:-) uwielbiam ten film i mogłabym oglądać go cały czas;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci. :) Ja też mogę oglądać w kółko Titanica. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz w takich włosach ;) ja też mam tak jak Ty z tym filmem. jednak wczoraj nie oglądałam, nie chciało mi się :D choć uwielbiam ten film ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. buu, ale Ci zazdroszczę, ja za chwilę rozpoczynam zajęciowy weekend... :|
    ja też uwielbiam i znam na pamięć titanica ;))
    nie sprzątaj za dużo, zrób też coś świątecznego - fajowskiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno będę zaglądać częściej :)
    Również pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się nie podoba ten zielony i pewnie więcej nie zagości u mnie na paznokciach :) pękacz...się zobaczy :) jasne, mozemy obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mama z siostrą oglądały, mnie się nie chciało :D za często powtarzają go jak dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję :) też lubię tajtanica oglądałam również wczoraj i mimo, iż zamysł był żeby leciał w tle, ale niestety się nie udało :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci w wyprostowanych:). Titanica oglądałam, bardzo lubię ten film, szkoda, ze druga część dopiero za tydzień i chyba obejrzę na dvd... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam uwielbiam Titanic ! i za tydzień też mam zamiar oglądać !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądam zawsze! film jest świetny. oczywiście, że obserwuję i zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No witaj siostro! Titanic to mistrzostwo <3
    Obserwuję. Liczę na to samo.
    +zapraszam do siebie, niebawem małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. do twarzy Ci w wyprostowanych włoskach, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie dam rady po raz któryś tam oglądać Titanic, wczoraj po raz chyba już tysięczny znowu oglądałam nigdy w życiu i ja wam pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja podczas oglądania Titanica płaczę.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie ci w takich włosach.;)
    Nie oglądam Titanica bo płaczę jak bóbr.;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam parę rsazy, ale fanką nie jestem ;)
    Nie lubię Leo ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. nie oglądam tego filmu;dd
    co do włosów, na tych zdjęciach, wygląda, że Ci pasują:)
    co do piosenek świątecznych, ja zawsze podczas porządków przedświątecznych sobie je włączam;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie ci w prostych włosach :)
    All I want for Christmas is you- też ją katuję. Ale muszę się powstrzymywać, żeby nie wyć z Mariah.
    A Titanica nie znoszę

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję:) oczywiście możemy obserwować:)
    titanica niestety wczoraj nie oglądałam bo musiałam pisać pracę maturalną z wosu, ale za tydzień na pewno obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie i tak i tak fajnie ;)
    Kurcze! jak ja mogłam przegapić titanica! No i tradycja przepadła... ;> Już zaczynasz porządki? Wcześnie, też by pasowało. Ja jak mówię do mamy, że w tym roku planuję bardzo bardzo dokładnie sprzątać to się krzywi. Będzie zabawnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładnie Ci w takich włosach!
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Titanic, świetny wyciskacz łez, cicho uwielbiam.

    ładnie Ci w prostych włosach, pasują Ci.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wyglądasz w tych wloskach.też titanica oglądałam i mogła bym bez końca <3
    wpadniesz do mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. All I want for Christmas is you - mój ulubiony grudniowy hit od kilku lat ;)) mogę ją słuchać co rok i zawsze słyszę magię w tej piosence ;)

    jasne że możemy na siebie zerkać - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejciu, jestem miłośniczką tego filmu. w podstawówce miałam fioła na punkcie titanica. oglądałam o nim dokumenty, zbierałam informacje.. nawet do dziś stoi w moim pokoju model statku. :p ach, sentyment! ^^ a film znam chyba na pamięć, hihi. <3

    OdpowiedzUsuń
  39. też uwielbiam ten film. I również musze zrobić porządki miłego dnia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasują Ci wyprostowane włosy, choć w naturalnych również wyglądasz bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w końcu też bym się musiała wziąc za jakieś porządki, ale na razie kompletnie nie mam do tego głowy, jestem rozleniwiona najbardziej jak się da :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ja mialam oglądać, ale jakoś plany się zmieniły i zamiast tego musiałam wkuwać historię...
    ale kiedyś chyba postaram sie to obejrzeć, bo nigdy nie widzialam tego filmu.:)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. A u mnie w radiu właśnie leci Last Christmas. Ja jeszcze świąt nie czuję ale mam nadzieję, że to się zmieni bo kocham tą magię;(

    A co do Titanica to KOCHAM ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oglądałam Titanic już chyba milion razy, ale szczerze mówiąc największe wrażenie robił na mnie parę lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też kocham ten film <3 Ślicznie ci w wyprostowanych nawet lepiej niż w kręconych ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładnie Ci w prostych włosach :d
    Tez oglądałam <3 kocham go po prostu <3
    Kiedy część druga??

    OdpowiedzUsuń
  47. love this movie

    OdpowiedzUsuń
  48. zdecydowanie ślicznie wyglądasz w prostych włosach :) ! komunikacja miejska u mnie bardzo często zawodzi, no cóż, trzeba się po prostu przyzwyczaić ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. moim zdaniem pasują Ci wyprostowane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Drugą część może obejrzę.. ;)
    Też uwielbiam film i mogłabym oglądać to codziennie ..;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Studiuje bezpieczeństwo wewnętrzne ;)
    haha rzeczywiście śmieszne ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie Ci w takich włosach :)
    też lubię titanica, ale bardziej 'powrót do przyszłości' - tez mogę oglądać 100 razy i nigdy mi się nie znudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  53. slicznid ci w prostych włosach. Aaa ja też uwielbiam titanica- a jak byłam mała to ogladałam go non stop xDD

    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Hahaha xD Czyli tak jak u mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładnie Ci w prostych :) na jakim kanale leciał?;D ja obejrzę całość, w wigilię ;D;D;D lub przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też nie słucham, ale przynajmniej miałyśmy zabawe z koleżanką ;)

    strasznie ci ładnie w prostych włosach ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. też dzisiaj biorę się za porządki

    OdpowiedzUsuń
  58. Ahhh Titanic - dobry film, też oglądałam wczoraj po raz enty.

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna jesteś :) Pasują ci proste włosy.

    Oczywiście że oglądałam :) No i pewnie że będę oglądać drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo ładnie Ci w wyprostowanych włosach :) oczywiście oglądałam Titanica zawsze oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo Wam dziękuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  62. ładnie Ci w wyprostowanych kłaczkach :)

    a ja jakoś nie czuję jeszcze tego klimatu :|

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja właśnie skończyłam cały dom sprzątać i padam z nóg...
    Titanica obejrzałam wczoraj tylko odrobinę, bo przełączyłam na jakiś film na tvn o ludziach, którzy nie wiem dlaczego (nie oglądałam od początku) znaleźli się poza łodzią na środku morza. W dodatku nie mogli na tą łódź wejść a w środku było małe dziecko...
    W wodzie kręciły się rekiny... brrrr, straszne to było.
    A w wyprostowanych włoskach ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Też oglądałam. Polecam mój blog. Piszę na nim powieść. Oto link http://ulucha-powiesc.blogspot.com/
    Było by mi milo gdybyś odwiedziła i powiedziała co myślisz o powieści.

    OdpowiedzUsuń
  65. Aaa no i nie wiem czemu jakoś świąt nie czuję. :(
    Może dlatego, że na dworze jest cieplutko i miałam wrażenie jakbym sprzątała na Wielkanoc a nie na Boże Narodzenie :)
    W niedzielę pojawi się u mnie choinka, więc może wtedy poczuję święta.
    A co do "listów do M" można znaleźć je w necie ;>

    OdpowiedzUsuń
  66. B. ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie wyglądasz w wyprostowanych ;)
    Ja akurat nie lubię tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Według mnie bardzo ładnie wyglądasz w prostych włoskach .;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo korzystnie wyglądasz w prostych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetnie w wyprostowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Fakt, jakość nie jakaś super, ale obejrzeć można.
    Wczoraj w internecie oglądałam "Wyjazd Integracyjny" właśnie nagrywany z kina, jakość kiepska ale dało się choć trochę obejrzeć (trochę, bo wydawał mi się nudny). ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie ci w takich włosach ;] Ja Titanica niestety nie oglądałam, byłam za bardzo padnięta po całym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  73. Moim zdaniem lepiej ci w wyprostowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  74. też oglądałam :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  75. Baardzo ładnie ci w wyprostowanych włosach : ))

    OdpowiedzUsuń
  76. szkoda, że wcześniej nie wiedziałam.. muszę obejrzeć za tydzień! ;))
    zapraszam do siebie - nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  77. podoba mi się Twój blog, na pewno będę go sobie podpatrywać:) a co do włosów, to uważam że w jednych i drugich jest Ci bardzo ładnie więc nie musisz się ograniczać;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Slicznie ci w takich wloskach. Jasne że obserujee <3 !!
    Titanic oł yeah! Jack come back ! Jack !!

    OdpowiedzUsuń
  79. Fanka Titanica? Niezły film. Pamiętam, że mój kolega z gimnazjum był fanem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Równiez uwielbiam Tytanica. Kocham ten film , zawsze go oglądam nie za się go nie lubić - prawdziwy klasyk a ja jestem wielka romantyczka ! :) Mam tak samo zawsze w tych samych momentach płacze :)


    PS Napisałam do tej firmy wholesale-dress i odpisali mi :
    Hi dear


    I'm sorry to reply u so late. we are very busy previously.
    So nice to hear form u~!
    I just checked ur blog.That's cool~!


    First, I'd like to introduce our affiliate program to u.
    If your visitors buy our product through the our website link in your blog or YouTube, etc, u will get 15% commission of the product. For example, if the visitor buy a coat worth US$100 through the banner or link of us in your forum, u can get US$15. And then u can use the commission to buy stuffs on our website. So, It's really a great time to be affiliate of us for u can both earn money and get beautiful stuffs. Besides, the event is from Dec.15th,2011 to Jan. 31th,2012. After the time, the commission will back to 5%. So hurry up!


    If u wanna join us, please follow the steps. If u don't want to, that's OK. Waiting for ur answer.


    Here is the details to join us;
    1> Register as affiliate member,here is the link:http://www.wholesale-dress.net/union_home.php
    2> Choose the suitable banner and paste on ur page.
    3> Go to our site to pick some products which u liked then we will send u.The total amount we can afford is $15

    A że jestem w 2 klasie gimnazjum chociaż mam 4 z angielskiego jestemw ielką nogą ! :) Mogłabyśmi pomóc w rozszyfrowaniu :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  81. O nie.... nie mogłabym po raz setny oglądać tego samego filmu. Nie lubię jak nic mnie już nie zaskakuje. Poza tym co to za pomysł, żeby dzielić tak świetny film na dwie części???
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Pewnie, że ładnie! :) a Titanic, ahh też zawsze płaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. wow, w prostych włosach wyglądasz prześlicznie!
    też uwielbiam titanica, szczególnie zachwycam się kostiumami w których grała Kate Winslet.

    OdpowiedzUsuń
  84. Wyprostowane włosy oczywiście oceniam pozytywnie, a co do filmu to również mogę go oglądać miliony razy i nigdy mi się nie nudzi :)

    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ślicznie ci w prostych włosach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. całkiem fajnie w prostych. ja same z siebie mamproste więc od czasu do czasu kręce; >

    OdpowiedzUsuń
  87. To szybko zaczęłaś weekend.;) Jak dla mnie to tobie pasują proste włosy.;) A z titanic mam tak samo jak ty mogę oglądać to w nieskończoność a i tak fabuła wciąga i najsmutniejsze momenty powodują urojenie łez.;c

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja tak samo codziennie słucham świątecznej piosenki, a w szczególności ,,All i want for christmas is you'' ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. Ślicznie wyglądasz w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Titanic to jeden z tych filmów, które mogę oglądać po kilkanaście razy, a i tak mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  91. ślicznie Ci w takich włosach ;)
    a ja sama się sobie dziwię, ze Titanic oglądałam tylko raz w życiu!
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  92. oglądałam już tysiąc razy:D ale obejrzę tysiąc pierwszy:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  93. Titanic-mmmm <3 czysta klasyka!
    Kocham i kochać będę:)
    Pozdrawiam ;))))
    http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. tytanic <3
    ładnie na zdjęciach wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Jak mogłabym nie oglądać? Oczywiście, ze oglądałam.

    P.S. Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  96. widzę że Ty też oglądałaś ! :)
    cudownie wyglądasz w wyprostowanych włosach !

    OdpowiedzUsuń
  97. You look very good like this :)

    OdpowiedzUsuń
  98. ślicznie Ci w prostych włosach! a tytanica jakoś nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  99. Pasują Ci proste włosy :> Titanic -oglądane setki razy a i tak wzrusza ♥

    OdpowiedzUsuń
  100. Mam wrażenie, że ładniej Ci w wyprostowanych włosach...ale i tak wyglądałaś bardzo dobrze.
    Eksperymentuj, próbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  101. noo ładnie co w tych prostych włosach, naprawdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  102. jak Ci ładnie w prostych włosach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  103. Ładnemu we wszystkim ładnie ;) Jednak myślę, że kręcone włoski bardziej Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  104. piątkowe popołudnie to mój ulubiony dzień i pora :)
    proste włosy - dlaczego nie?!

    OdpowiedzUsuń
  105. Ładnie Ci w prostych. Też tak mam na Titanicu... mogę go całyy czas oglądać i mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  106. lubie titanica, mam zamiar niedługo obejrzeć na kompie z Moim, który co prawda nie przepada, ale dla mnie to przesiedzi i obejrzy, jak sam mówi, z chęcią ^^

    OdpowiedzUsuń
  107. ale Ci pięknie w prostych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ooo, mój ulubiony film ;) U mnie "Christmas wydanie" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. rozczaruję Cię, w tym tygodniu własnie leciała w telewizji ostatnia, trzecia część:(
    zawsze możesz obejrzeć w internecie albo wypożyczyć na DVD:) (powiedziałabym, że możesz ściągnąć, ale to piractwo, więc może lepiej publicznie się nie obnosić :D)

    OdpowiedzUsuń
  110. Jako 100% lady, nie wstydze się tego, że kocham ronić łzy na "Titanicu", zajadać się przy tym orzeszkami w czekoladzie i do upadłego wałkować kolejny rok "Last Christmas" :D

    OdpowiedzUsuń
  111. I tak, i tak Ci ładnie :)
    Też katuję jedne i te same świąteczne piosenki, najbardziej mi się spodobała i jest moją najczęstszą ofiarą "All i want for Christmas is you" oczywiście w tej starej wersji, bo z Justinem Bieberem nie przypadła mi do gustu.
    Niestety Titanica przegapiłam, grr... A szkoda, bo też lubię go oglądać po 1000 razy i wciąż wyzwala we mnie wielkie emocje.

    OdpowiedzUsuń
  112. ślicznie wyglądasz w wyprostowanych włosach, ale równie ładnie w naturalnie kręconych :)a na tytanicu zawsze ryczę x)

    OdpowiedzUsuń
  113. Kocham ten film;P Zapraszam do siebie na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  114. oglądałam i 2 część też obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Już czuję te świąteczne nastroje ;D
    To świetne uczucie wejść do sklepu ozdobionego świecidełkami i świątecznym piosenkami ;D
    Dzień staje się od razu lepszy ;)
    Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  116. ładniee Ci ^^.

    OdpowiedzUsuń
  117. nie oglądałam po raz kolejny, ale mam sentyment do tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  118. tak!nowy naglowek<3czekam:)
    a co do wlosow.
    to nnie wiem
    w takich i takich ci ladnie
    ale bardzo mi sie podobaja proste wlosy(u wszystkich)wiec chyba w prostych lepiej:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  119. co do włosów, to ładnie jest ci w prostych, jednak mi i tak bardziej podobasz się w kręconych. :) a Titanic to faktycznie klasyka i mam co do niego podobne uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  120. Nie oglądałam :PP
    Bardzo ładnie Ci w prostych włosach :]]

    OdpowiedzUsuń
  121. Titanic-klasyk, teraz nie oglądałam.:( ale muszę znaleźć czas.:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Mogła bym oglądać ten film w kółko ... wzruszać się w tych samych momentach ...

    OdpowiedzUsuń
  123. Kocham oglądać Titanic.
    Też mogę go oglądać non stop ! .
    No nawet pasują ci te proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Kocham święta i świąteczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  125. ` TITANIC. <3 już czekam na drugą część. kocham jogurty. :) Moim zdaniem ładniej Ci w kręconych...

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo ładni ci w tych włoskach, przypominasz mi trochę Avril Lavigne :D

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  127. Spoko dodam do obserwowanych ale liczę na to samo ;)
    ps. ładne włosy. a nagłówek moim zdaniem pierwsza klasa

    zapraszam wszystkich
    www.dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. najważniejsze, że weekend;p.;d.
    Koniec soboty, haha.
    Łande zdjeciaaa!;D.

    OdpowiedzUsuń
  129. ładnie wyglądasz w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  130. W weekendy jeżeli czas pozwala to lubię hobbystycznie się pobawić w kuchni ! :)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  131. Co do bloga, pozytywny! Obserwuję! :)
    Co do Ciebie, masz przepiękne oczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  132. jejku, jestem zakochana w Leonardo! Aczkolwiek tym razem nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo chętnie:)
    Dziękuję za komplement:D

    OdpowiedzUsuń
  134. Hehe :D
    No troszkę żyje wakacjami, ale nie mam co dodawać, to dodaję zdjęcia z Chorwacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  135. Ja niestety zapomniałam zobaczyć Titanica :(
    A tak wg to fajny Blog! Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  136. No co Ty a ja wogole nie slucham swiatecznych piosenek hehe nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. moim zdaniem bardzo ładnie ci i w falowanych , i w kręconych włosach :}

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja już tyle razy oglądałam ten film i tyle razy ryczałam, że chyba tego nie zliczę ;p

    Ps. Zmieniłam nazwę bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. bardzo mi sie podobasz w prostych wloskach-szczerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Podobno w przyszłym roku ma być Titanic 3d w kinach ^^ Ja zawsze płaczę :P
    Podoba mi się, dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Czesc. Przepraszam , że zawracam głowe ale podoałabyś mi libk do banneru bo nie potrafię znaleźć :) I jeszcze jedno pytanie ty im wysyłałas na e-mail linki co chcesz czy jak ? :)

    Buziaki :)
    PS Wielkie dzięki za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  142. zostałaś otagowana na moim blogu :)
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Dziękuję za szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  144. O, tak! Titanic nigdy mi się nie znudzi :)
    Te naście lat temu miałam taką fazę, po powrocie z kina, że potem pożyczyłam od kolegi kasetę z tym filmem (wtedy jeszcze funkcjonowało coś takiego jak video ;)) i praktycznie codziennie oglądałam ;D Oczywiście dopóki kolega nie zażądał zwrotu...

    OdpowiedzUsuń
  145. cześć :* na moim blogu jest już opowiadanie :* więc jak chcesz to zajrzyj i napisz co myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  146. ja się za to wzięłam ale już mi sie nudzi xD

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam ! Dawno mnie tu nie było :< dopiero teraz znalazłam twój link.
    Titanic ! smutnee:<

    OdpowiedzUsuń
  148. też uwielbiam titanica.

    ile czasu czekałaś na odpowiedź od wholesale-dresses?

    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Ja Titanica oglądałam chyba z tysiąc razy:P ŁAdnie Ci w prostych:*

    OdpowiedzUsuń
  150. Aaaaaa ! Nie moge znaleźć! Pewnie uważasz mnie za pajaca komputerowego :D Mogłabyś podac mi link ? :)
    Buziaki :*

    PS Dzięki , dzięki , dzięki , dzięki , dzięki , dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  151. Oglądałam Titanic miliard razy i mimo, że znam go niemal na pamięć i dobrze wiem co się wydarzy, zawsze płaczę;)

    Pewnie że obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Nie wiem czy jest jeszcze ktOŚ kto nie widział Titanica :) Lubię go , ale jeśli chodzi o filmy które mogę oglądać milion razy i to w święta to Love Actually :) też wałkuje świąteczne piosenki. a jeśli chodzi o włosy to bardzo Ci w nich ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  153. czekam na nowy post :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  154. pasuja Ci te włoski kochana ;* Tytanica to ja moge ogladac tyle razy i tak mi sie nie znudzi ;):*pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń
  155. ładnie ci w prostych włosach,ale nie widziałam cię z loczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  156. niestety sniegu juz nie widac, nie ma po nim nawet sladu ;<

    OdpowiedzUsuń
  157. Też kocham TITANICA . < 333
    Boski film : p
    I b. ci ładnie w prostych :D !
    : )

    OdpowiedzUsuń
  158. Tytanic... zawsze płaczę na tym filmie. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Nagłówek masz ładny ;)

    Ale rozumiem... po jakimś czasie się nudzi i potrzebna jest wymiana,ja niestety nie mam takich zdolności do wykonywania ;(

    Całuski ;*

    OdpowiedzUsuń
  160. Titanic, taak zdecydowanie klasyk

    OdpowiedzUsuń
  161. u mnie również ta sama sytuacja z światecznymi piosenkami i pistacjowym mullerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Titanic <3 kocham ten film :)
    a Ty jak zwykle pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  163. Uwielbiam titanic:D

    bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  164. a mi podobasz się w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Myślę, że nagłówek Twojego bloga jest bardzo ładny i ja bym go nie zmieniała. Ale rozumiem, że kobieta zmienną jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. uwielbiam Tytanic'a !
    pozdrawiam, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. ładnie Ci wyprostowanych włosach

    OdpowiedzUsuń
  168. I like your post so much!I saw this movie so many times, great!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  169. fajne fotki@@

    Zapraszam również do siebie.. nowy post i konkurs - idealny na czas wyprzedaży :))
    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. zapraszam na świąteczny post:)

    OdpowiedzUsuń
  171. bardzo ci ładnie w wyprostowanych włosach :)

    nie ma to jak piosenki świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  172. Haha, jak na nieszczęście mój autobus nigdy nie chce się spóźniac :(

    OdpowiedzUsuń
  173. Miło mi widzieć kogoś z mojego województwa.; ) Ładnie Ci w prostych włosach. ; ) Fajny blog. ; D

    Obserwuję i zapraszam do mnie. ; )

    http://pasiastespodniewkrate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Śliczne zdjęcia, kocham Titanica! <33 Kultowy i nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Ołjeee..<3 Titanic ! ;** Teżż mam to samo ! Super zdj pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  176. Już dawno temu oglądałam i płakałam ;P
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  177. No ba!! Obserwuję:) Też tak samo jak i Ty jestem miłośniczką Titanica!♥:) Oczywiście, że oglądałam i będę oglądała!;D

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania;)
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  178. what a great blog! i really like your pictures ♥

    OdpowiedzUsuń
  179. Świątecznie owszem, ale ten brak śniegu kompletnie rozprasza cały klimat!!! Święta bez śniegu to nie to samo :P
    A Titanic widziałam już tyle razy, że tym razem sobie darowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  180. dziekuje pieknie :) Jeeeeeju, ile Ty masz komentarzy,dziewczyno! :)) a titanic kocham i placze za kazdym razem ;'(

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  181. mm Titanic <3 uwielbiam ten film :)
    zapraszam do siebie http://iloveny52.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  182. Ja mogę Ci zrobić nagłówek ;)

    Elisss92 (kot)

    OdpowiedzUsuń
  183. O, bardzo dziękuję za propozycję ;) podasz e-mail? Tam się ugadamy jakoś, ja póki co nie mam żadnej koncepcji, ale razem możemy coś wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top