Moje hity mijającego roku! ;)

Hej ;)
Tak, jak obiecałam, najbliższe posty będą dotyczyły mijającego, 2011 roku. Uwielbiam takie podsumowania! Przez ten rok wydarzyło się w moim życiu tak wiele rzeczy... Pozytywnych, jak i negatywnych, ale mogę powiedzieć, że absolutnie nie było nudno! ;) 

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie jest tak, że z ważnymi wydarzeniami kojarzą mi się konkretne piosenki- zwykle dlatego, że słucham ich akurat w tym czasie, albo z jakiejś innej, bardziej skomplikowanej przyczyny, której nie jestem w stanie wskazać ;) no i są to w większości pozytywne skojarzenia- tak to się jakoś dzieje :) dla mnie definicja hitu jest prosta- chwytliwa muzyka, bit, coś, do czego można potańczyć i co kiedy poleci na imprezie, zawsze jest jedno wielke "łaaaaa!" i nieopisana radość. No i muszę mieć z nią fajne skojarzenia ;) 

Dziś przygotowałam "spis" takich właśnie piosenek. Miałam zamiar zrobić ranking, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że nie potrafiłabym ułożyć ich w konkretnej kolejności, bo każda chodziła mi po głowie w innym czasie, z czymś innym mi się kojarzy i nie umiem ich ustawić :) poza tym wybrałam ich 18, chciałam zmniejszyć tę liczbę do 10, ale nie mogłam się zdecydować na wyeliminowanie aż tylu nutek, dlatego też zostało ich 15:

Z wyborem numeru jeden nie miałam problemu. To "Danza kuduro"- ojojoj! :D mogę śmiało powiedzieć, że od połowy tego roku ta piosenka króluje na mojej mp3 i jestem pewna, że to właśnie ona została odtworzona najwięcej razy:

1. "Vem dancar kuduro" Lucenzo & Big Ali

Dalej byłby ogrooomny problem, dlatego też kolejność jest przypadkowa:

2. "On the floor"- J.Lo & Pitbull

3. "Give me everything"- Pitbull, Nayer, Ne- Yo, Afrojack

4. Rihanna- "Man down"

5. "Senorita"- Discovibez

6. "Esta es mi fiesta" Xana

7. "Welcome to St. Tropez" DJ Antoine

9. Sak Noel- "Loca People"

10. "Deep in love" Tom Boxer, Morena & J. Warner

11. "Got 2 luv ya" Sean Paul & Alexis Jordan

12.  "Sexy and I know it" LMFAO

13. "We found love" Rihanna & Calvin Harris

14. "It will rain" Bruno Mars

I świeżynka, która wkupiła się w moje łaski i już podeszła do rangi jednego z hitów roku:
15. "Ai se eu te pego" Michel Telo

To moja skromna, subiektywna lista hiciorów ;) Podobały Wam się te piosenki, macie z nimi równie fajne skojarzenia, jak ja? :)

Szykujmy się na nadejście Nowego Roku z równie fajnymi piosenkami! ;) Te na pewno zagoszczą na mojej sylwestrowej playliście!

Zapraszam na:

Na pewno zajrzę do Was jeszcze w tym roku! :)

CONVERSATION

121 komentarze:

  1. Ostatnia nutka rozkochała moje serce!:) uwielbiam ją, staram się za często nie słuchać, bo często na nią wpadam, a jak się znudzi to będzie tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rihanna- "Man down'' - ooo tak :D
    dodajemy zapraszamy do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia nutka jest najlepsza . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuję bardzo :). niektóre piosenki znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, że piosenki mi się kojarzą z jakimś okresem mojego życia, czy wydarzeniem. To na pewno dlatego, że muzyka towarzyszy mi 24h na dobe :] Nigdy nie rozstaje się z telefonem i słuchawkami lub mp3. A jak się coś rozładuje i nie mam nic innego do posłuchania to normalnie tragedia haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I appreciate these type of instructions and guidelines for the beginner and sometimes it useful fr professionals as well.
    toronto limos

    OdpowiedzUsuń
  7. AWW Wow great videos i like your all shared videos thank yew dea
    toronto limos

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie fajnie zwłaszcza 1,2,3,4,12,15 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak te Twoje piosenki co podałaś były mega :) i w sumie nadal są :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetny gust muzyczny ^^ Danza Kuduro poznałam niedawno ale ją uwielbiam .
    myśle że gdybym ja miała stworzyć taką liste to była by w 95% podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)
    Mamy podobny gust muzyczny. Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  12. znam wszystkie te nutki , świetnie ale u mnie na 1 miejscu byłby LMFO- Sexy and Im know it
    dzięki za komentarz , zapraszam do Nas , częściej wpadaj . ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ajj.. uwielbiam te nutki;))
    z wiekszoscia mam swietnie wspomnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna playlista niektóre z tych kawałków też bardzo lubię Anulka

    OdpowiedzUsuń
  15. prawie takich samych piosenek słucham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. masz racje promocje nie byly maga duze, ale mozna bylo znalezc cos dla siebie :)
    obserwujemy ! :)
    Ps. swietne piosenki

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo fajnych kawałków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2,3,4,11,12,13,14 :))
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię prawie wszystkie piosenki, które zamieściłaś !! :D niesamowite :)) u mnie aktualnie królują i'm sexy and i know it i we found love :) jasne, że obserwujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwujemy :))))


    + ciekawy jest ten blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piosenka i teledysk Lamfao mnie rozwala;)

    Pozdrowionka;*

    OdpowiedzUsuń
  22. są to piosenki, których teoretycznie nie słucham, bo nie przepadam za takimi rytmami, oprócz 'it will rain', 'we found love' i 'ai se tu pego', jednak też je polubiłam i kojarzą mi się z imprezami. ;) udanego sylwestra :*

    OdpowiedzUsuń
  23. "muzyka to magia!" - święte słowa! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne piosenki...choć niektórych nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. większość również i ja uwielbiam <3 ostatnia najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  26. z czystym sercem mogłabym się podpisać pod Twoją listą hitów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie gustuję w takiej muzyce... radiowe piosenki mnie przerażają... ;]
    nie denerwuje mnie jedynie rihanna we found love - polubiłam na dyskotece, ale i tak tylko refren ;>
    no i bruno mars bo strasznie kojarzy mi się z twilight a książki te bardzo lubię ;>




    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. w sumie nawet zgadzam się z wyborem tych piosenek.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje ; )
    Świetny pomysł z tymi piosenkami, chętnie wszystkich wysłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję:*

    Mój hit to St. Tropez - kojarzy mi się z wakacjami, ktorych było tak mało w tym roku!:)
    Ale wszystko prócz Rihanny podoba mi się z Twoich propozycji, aż sobie nagram na pendrive i będę słuchała leżąc w łóżku, jeśli nie zdążę wyzdrowieć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic nie kojarzy mi się z wakacjami 2011 tak bardzo jak Danza Kuduro i Give me everything! ;)
    poza tym dla mnie playlista podsumowująca ten rok nie może istnieć bez Kalifornia King Bad i tak może nietypowo: Alexis Jordan - Happiness.
    Skoro już zaczęłyśmy podsumowania, to życzę udanego Sylwestra i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba nigdy nie zapomnę piosenki Sexy and I know it ')

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tobą w zupełności a Michel Telo powinien byc wyżej :D Brakuje mi Gagi :( Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Na wakacjach uwielbiałam Welcom to St. Tropez. <3 świetny wakacyjny hit.
    Za panem B. Mars nigdy nie przepadałam, no ale ta piosenka jest całkiem OK :)
    W moim przypadku, piosenki które słucham są zależne od pory roku ;P W lecie są to zazwyczaj jakieś wesołe piosenki, a w zimie-czyli teraz- alternatywny rock! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. nawet fajnie piosenki :)) choć to nie mój gust muzyczny :P ale oczywiście wszystkie znam i całkowicie się zgadzam z Twoją listą. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawie nie słyszałam większości z nich.. bardzo fajne :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. większość z nich naprawdę zrobiło furrorę ! :) zapraszam do mnie:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Moimi hitami są zdecydowanie wszystkie piosenki Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe to nie sianko tylko trawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. man down, na pewno ; )
    a ogólnie, świetne zestawienie : *

    OdpowiedzUsuń
  41. masz racje! same hity ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie piosenki kocham, a w szczególności 10 i 12 <33

    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    www.biedroneczka1909.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja słucham całkowicie innego rodzaju muzyki, ale moja mama czesto wlacza sobie vive [XD] i slyszalam te piosenki, więc je prawie wszystkie znam :D nie wiaze z nimi jako takich wsopmnien, ale jesli tak, to nie są one złe :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. też podobają mi się te piosenki. ;)
    zapraszam, pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham Michela Teló. czy jakoś taak hehe <3

    OdpowiedzUsuń
  46. pewnie, że obserwujemy :)
    a piosenki same najlepsze, szczególnie ai se eu te prgo <3 ,

    OdpowiedzUsuń
  47. idealna lista hitów na ten rok! co prawda nie przepadam za taką muzyką, jednak na imprezach właśnie te piosenki królowały :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny blog. ;)
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkie piosenki znam i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  50. również podobają mi się piosenki ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam te piosenki które wymieniłaś! Także praktycznie z każdą mam jakieś wspomnienie, wydarzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. no się przyznam, że kilka z nich też nałogowo słucham. ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Hehe muszę Ci powiedzieć, że większość piosenek, które wybrałaś, to wspomnienia moich wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  54. z tych, które przedstawiłaś znam prawie wszystkie i prawie wszystkie lubie ;d

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uwielbiam z twojej listy 1 ,4, 10, 11,12,13,14,15, ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie te piosenki mi się podobały i podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. hehe, to dziwne, ale wszystkie te hity, które wymieniłaś, bardzo lubię! i słucham ich bardzo często. najbardziej "Sexy and I know it", "On the floor" i "Got 2 Lov U".

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mi się podobają wszystkie no może prawie wszystkie piosenki, które tutaj dodałaś.
    Są na prawdę świetne <3
    W szczególności Rihanna i Michel ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  59. piosenki nawet fajne, ale nie mój gust...
    ogólnie fajny blog ;] obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam AI SE EU TE PEGO.<3
    fajny blog.

    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo przyjemny blog:) więc chętnie poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Większość tych piosenek znam bardzo dobrze i je lubię. Piosenka numer 1, czyli Danza Kuduro jest jedną z moich ulubionych.
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Kurcze, same hity! Widzę, że mamy bardzo podobny gust muzyczny ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bruno Bruno Bruno!!! :)
    dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ostatnią piosenkę słyszałam ostatnio na imprezie i od wtedy jest jedną z najczęściej wysłuchiwanych przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. raczej nie w moim guście, ale w sumie dobry pomysł. tego całego "limfao" to nie znoszę, głównie przez jakże wyrafinowany teledysk XD
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zupełnie nie moja muzyka, prawie nic nie znam. Ale fajny pomysł na posumowanie roku, pozdrawiam! i życzę udanego sylwestra! :*

    OdpowiedzUsuń
  68. To zacznij się uczyć. Nie chcę Cię znichęcać, ale na początku jet trudno-bolą palce, ale potem już tak się wywija na tej gitarze, haha. Ja również. I zapraszam częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne wszystkie piosenki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. niestety nie mój gust, ale się oczywiście szanuję czyjeś :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Danza Kuduro<3 znam inną wersję, całkowicie, aczkolwiek ta również nie jest zła:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie hity jednoroczne, to świetna sprawa. Niektóre z nich będę mi się kojarzyć zawsze z pewnymi ludźmi i sytuacjami. Zapraszam do mnie na najnowszą notkę, która różni się od poprzednich. Jedyne co je ze sobą łączy to długość i również jest o miłości. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  73. sympatycznie tutaj! w wolnej chwili zapraszamy do nas! ;]

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystkie mi się podobają ! ;)
    Ja znam wiele wersji Danza Kuduro <3

    OdpowiedzUsuń
  75. większość piosenek też są dla mnie jeden z lepszych (:
    dodałam do obserwowanych, liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  76. Wróciłam! Zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Widzę, że mamy podobne style muzyczne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. We found love - Kocham!!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne piosenki..;P
    Fajnie tuu..! ;D

    Pozdrwaiamm..;**

    OdpowiedzUsuń
  80. Każda piosenka to jakieś wspomnienie! ;) Bardzo lubię 4,11 i 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. o wszystki najlepsze piosenki ;D i ostatnioa o tak zasługuje na to ;D ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  82. moją jedyną piosenką, z którą mam wspaniałe wspomnienia jest Coldplay - The Scientist
    chyba nigdy mi się nie znudzi! :) z tego, co podałaś to znam Rihannę i St. Tropez :)

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  83. Gdybym ja miała robić taką liste to u mnie takze Danza Kuduro znalazł się na 1 miejscu! Ogólnie chyba najlepsza nutka wakacji. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne hity wybrałaś połowę z nich też uwielbiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  85. kocham we found love i man down ! :D
    nathes.blogspot.com
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  86. Super notka, rihanna<3
    Szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  87. no mi też się kojarzą własnie piosenki ;)
    bardzo fajne ;)
    Udanegoo ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. Ooo ostatnią słuchałam raz chyba z 43 razy pod rząd , znaczy na tym skończyłam liczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  89. ja nie mam tak,że piosenki mi się kojarzą z wydarzeniem. A jeśli już to rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  90. ` mhm. oo sexy and I know it. lubięto. <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Gustuję w innej muzyce... c;

    OdpowiedzUsuń
  92. wiekszosc tych piosenek kojarzy mi sie z wakacjami ; )
    udanej zabawy sylwestrowej !

    OdpowiedzUsuń
  93. Nowe, sylwestrowe wydanie, zapraszam. Życzę wspaniałego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziekuję za odwiedziny ; )
    I z wielką chęcią dodajemy do obserwowanych
    Pozdrawiam ;*
    Szczęsliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  95. Bianka ma rację, większość kojarzona z wakacjami.
    13.! ♥
    szczęśliwego nowego roku. :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  96. I'm sexy and I know it :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  97. Man Down i Ai seu tu pego wymiatają, zdecydowanie besty :)

    OdpowiedzUsuń
  98. This web site truly has all the information and facts I needed about this subject and didn't
    know who to ask.

    my page; Binary Options Trading Signals

    OdpowiedzUsuń
  99. Thank you foor the well-written post. I greatly liked our generosity and services you offer through the no cost tils on your blog, specially
    the ones provided via this article. I know that Helen wpuld
    loge to learn more of your blog post. I have sent your website address to her.
    We love your thoughtfulness during this difficult time.


    Here is my website ... ringing in ear

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top