W beżach po raz enty ;)

Witajcie! :*
Ja wreszcie uporałam się ze wszystkimi zaliczeniami, które na mnie ostatnio czekały. Piątkową ekonomikę zaliczyłam, z matmy jeszcze wyników nie było, wejściówka z chemii także do przodu :) Teraz czekają mnie 2 dni wolnego (poza tym, że w czwartek muszę jechać dokończyć doświadczenie z chemii, a potem robić sprawozdanie) mam więc czas do Was napisać.W ciągu tych dwóch dni postaram się (w miarę możliwości) ogarnąć statystykę, bo niedługo kolokwium, które będzie (prawdopodobnie) apokalipsą...
Wczoraj udałam się na imprezę z koleżankami z roku :) Mam naprawdę fajnych ludzi w grupie, cieszę się, że jestem akurat w niej :) 
Po długiej walce z bólem gardła udało mi się go wreszcie pozbyć (przynajmniej tak mi się wydaje :p).

Dziś mam dla Was zestaw bardzo codzienny.
Spodnie (leginsy) dostałam w ramach współpracy ze sklepem
  Avaro.pl
którą niedawno udało mi się nawiązać. Mają świetny materiał, dobrze układają się na nodze. Uwielbiam ich "dwukolorowość", zauroczyła mnie stuprocentowo. Zapraszam serdecznie wszystkich na zakupy do sklepu Avaro.pl, mają naprawdę duży wybór ubrań :) 
 Bluzka pochodzi z second hand'u, buty (niezawodne jak zawsze!)- kupiłam na jesień, doskonale je znacie :)
Biżuteria natomiast pochodzi ze sklepu Zielonykot.pl - dla swoich fanów na Facebooku sklep oferuje specjalną, 15% zniżkę na zakupy dokonane w sklepie internetowym bądź w sklepach stacjonarnych- taki prezent mikołajkowy :) wystarczy wpisać specjalny kod promocyjny (bądź przekazać go sprzedawcy w czasie zakupów). Kod promocyjny pokazany jest na Facebooku sklepu, natomiast system promocyjny opisany jest na stronie sklepu w zakładce "PROMOCJE". Zapraszam ;)










bluzka- sh
buty- no name
leginsy- Avaro.pl
kolczyki, pierścionek- Zielonykot.pl

Też zauważyłyście, że niemal na każdym zdjęciu mam rękę przy włosach? Sama nie wiem, że to robię, jakiś taki odruch :D
Strasznie ubolewam nad tym, że nie ma teraz aż takiej możliwości robienia zdjęć na dworze, gdyż jest megazimno i ciężko wyjść na dwór bez ciepłej kurtki (tym bardziej, gdy jest się takim zmarzluchem, jak ja... :D). I dla osoby, która przeziębia się tak często, jak ja, nawet zdjęcie kurtki na kilka sekund jest ciężkie. Dlatego większość zdjęć jest robiona w domu, chociaż zdaję sobie sprawę, że to dużo mniej atrakcyjne, niż w otoczeniu natury- tym bardziej, że mój aparat pozostawia niestety wiele do życzenia i zdjęcia w domu nie mają zbyt dobrej jakości :( 

Buziaki! ;) 
Przypominam o konkursie z Assembleage- tutaj: TUTAJ
oraz zapraszam na formspring.me/katsuumi17

Buziaaaaak :*  


CONVERSATION

150 komentarze:

  1. śliczne buty i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje . :* i nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;)

    Zostałaś oTAGowana :) http://planet-quera.blogspot.com/2011/11/tag-kosmetyczne-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te spodnie, takie "inne":D

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy są na prawdę super

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również brakuje tych ciepłych dni, ale myślę, że znajdą się jakieś plusy nadchodzącej zimy ;))
    Bluzka b.fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie, dodaje twojego bloga do obserwowanych i zachęcam do obserwowania mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu spodnie/legginsy. Czy w beżach czy w czerniach bardzo mi się podobają. Ale nie zdecydowałam się na nie, bo na moich udach poprostu wyglądały by strasznie. Dlatego tak proporcjonalnie, zgrabnie zbudowanych nóg zazdroszczę !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie. I te spodnie-leginsy fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie duże pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie leginsy wygladajam ciekawie - sama chyba bym takich nie zalozyla ale Ty wygladasz swietnie:) dziekuje za komentarz
    obserwujemy? :) Marti

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już lubię na facebooku, mam nadzieję, że odwdzieczysz się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakie doświadczenia robicie? :D
    super wyglądasz!:D
    zaprszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwilii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wcześniej widziałam już takie legginsy u innej blogerki i chyba zainwestuje bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne leginsy !!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw, kojarzy mi się trochę z szykiem jeździeckim, zwłaszcza dzięki wstawkom na legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy! Tak , z chęcią poobserwujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj było mi bardzo zimno, ale te 10 min jakoś wytrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brat mojej przyjaciółki jest na biotechnologii, także dużo się o tych studiach nasłuchałam. Wyglądasz ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemny strój ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mamy coś wspólnego , lubimy beże ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten kolor, kojarzy mi sie z jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely accessories

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mogłabym sobie pozwolić na takie legginsy, ale Ty świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne spodnie, przypominają mi sportowe bryczesy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak, to jedno i to samo miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Those pants are so cool! I love them!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne spodnie :) no i widzę, że ciekawie pazurki pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. aa ;)) super :**
    zapraszam do siebie :*
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna notka , podoba mi się stylizacja ! Zapraszam na mojego bloga weloveefashion.blogspot.com . Z góry dziękuje , każdy komentarz się liczy . :* PS: Super blog .

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw ;p
    Taki jesienny ;)
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Może aż nie taka apokalipsa? ;)
    Z tą ręką do włosów to nie przykuwałam szczególnej uwagi, tak samo ze zdjęciami niektórych modelek, które na wszystkich zdjęciach mają otwarte usta...
    Fajne spodnie, z tą dwukolorowością dobrze wyglądają z dobraną górą i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. do twarzy Ci w takich kolorach :) a leginsy juz u kogos widzialam :) na Tobnie świetnie leżą !

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny outfit. :)
    Mam podobne legginsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. również uwielbia beże :) Tobie bardzo one pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zwykle śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że jesteś zadowolona z grupy, w której jesteś. Grunt to trafić na fajnych ludzi! ;) Outfit jest super! Nie spodziewałabym się, że dwukolorowe spodnie będą tak fajnie wyglądać na nogach, a tu jestem mile zaskoczona ;) Gdybyś nie powiedziała o tym, że na prawie każdym zdjęciu masz rękę przy włosach, to bym nawet nie zauważyła ;P Każdy ma jakieś swoje nawyki, ja pewnie też o swoich nawet nie wiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię beżowy kolor :) a Ty ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe legginsy!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zestaw:) i te legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne te spodnie, takie inne i ciekawie by wyglądały również z długimi kozakami:) Aż zajrzę do tego sklepu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Legginsy grają pierwsze skrzypce. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi się podoba zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zestawienie. Fajnie,że wyzdrowiałaś, ale za to teraz ja choruję ;p
    Pozdrawiam Meyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. swietne legginsy ;). tez ubolewam nad tym faktem i niestety rzadiej daje calosciowe outfity , takie minusy zimna :< pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne legginsy :) całość fajna , Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne są te legginsy ;) Wgl rewelacyjna stylizacja. Dobrze, że już pozbyłaś się bólu gardła :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne kolory! Bardzo ciekawe te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mega legginsy!!!! Idealne połączenie materiałów!!!
    kocham takie:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  53. boskie te legginsy! :) właśnie sobie oglądam co tam ciekawego mają w tym sklepie internetowym :D
    Ja po prostu uwielbiam beżowy kolor, jest taki uniwersalny ;)
    na pewno będę tu częściej zaglądać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. mam takie same buty ;) . podoba mi się twój pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne spodnie. ;D

    zapraszam do mnie! ;) nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  56. piękny zestaw :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  57. to się nazywa umieć dobierać kolory :) buty i spodnie tworzą wręcz całość

    OdpowiedzUsuń
  58. Great outfit! I love your ankle booties!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super te leginsy. Bardzo podoba mi się też pierścionek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. beże <3 świetne połaczenie !

    OdpowiedzUsuń
  61. spodnie me gusta :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny pierścionek. Połączenie ciekawe. Sama niezbyt lubię beże, ale tobie z nimi do twarzy. W wolnej chwili zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. O super że są dwu kolorowe.;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczny zestaw:-) Zapraszam do mnie nową notkę w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawe te leggi :) chociaż dobrałabym do nich jakieś 'ostrzejsze' buty, czarne szpileczki np ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. TE leginsy jakoś do mnie nie przemawiają, ale bluzka jest bardzo fajna.
    Ładnie Ci w beżach. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. "...muszę przemyśleć kilka rzeczy...przede wszystkim to że musze zrobić coś z swoim życiem...postawić jakiś krok do przodu...nie chować głowy w piasek tylko to zrobić..."
    Zapraszam po więcej...

    OdpowiedzUsuń
  68. "...muszę przemyśleć kilka rzeczy...przede wszystkim to że musze zrobić coś z swoim życiem...postawić jakiś krok do przodu...nie chować głowy w piasek tylko to zrobić..."
    Zapraszam po więcej...

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny outfit:D

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. kurcze, już 3ci raz wciskam "obserwuje", mam andzieje ze tym razem skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. się cieszę,że w końcu Ci się udało pozbyć tego bólu gardła! :]
    mnie to się ten outfit najmniej chyba ze wszystkich Twoich podoba.

    OdpowiedzUsuń
  72. No nie, statystyka to już w ogóle mój ulubiony przedmiot :P Co ty studiujesz! :D?

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie pomyślałabym, że na takim kierunku takie przedmioty :) Fajnie, że oddajesz krew, jeszcze bardziej mnie do tego zmobilizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  74. wolę abyś robiła zdj w domku niż była chora. :D
    kurcze, wyrwałabym się.. na jakąś imprezkę.. aw. fajne spodnie ( leginsy ) taki inne . :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. piękneee legginsy!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ładnie Ci w beż więc noś :) btw legginsy są super!

    OdpowiedzUsuń
  77. A to u mnie nie ma problemu, nawet mam zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  78. w beżach wyglądasz bardzo korzystnie :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny outfit! :) Zapraszam do siebie .Czeka konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  80. nie martw się Twój blog na pewno będę odwiedzać ;D a mnie można teraz spotkać tutaj http://www.photoblog.pl/nimesil

    OdpowiedzUsuń
  81. świeeeeeeeeetny outfit! zazdroszcze legginsow <3

    OdpowiedzUsuń
  82. hmmmm chyba 4 sprawdziany i 1 kartkówka ;)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  83. fajne masz te leginsy ;))

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajnie legginsy współgrają z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ta torebka mieści o wiele więcej :) Do tego co widzicie na zdjęciu dokładam jeszcze worek z kosmetykami do pielęgnacji, kosmetyczkę z kolorówką i etui na pędzle. Da się tam jeszcze wcisnąć jedną parę jeansów, bieliznę i jakiś top :) Czyli wszystko co mi potrzebne na weekendowe wyjazdy mieszczę w jednej torbie :)

    Bluzka i buciki podobają mi się najbardziej :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Super stylizacja ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  87. nawet zleciało.
    i dobrze bo padam.

    ha! moja grupa też jest super :)
    może i w bężach po raz enty, ale cóż zrobić skoro w beżach tak Ci ładnie ♥?

    OdpowiedzUsuń
  88. beże to chyba najlepsze możliwe zestawienie i oczywiście jedno z najbezpieczniejszych (pomijając czerń). Pasuje Ci to!

    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  89. jakie super niespotykane te legginsy!:)

    zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Slicznie Ci w tych kolorach, leginsy sa genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  91. wspaniałe spodnie! w jakim sklepie zakupione?
    blog bardzo mi się podoba, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  92. jajć, nie doczytałam do końca. po pierwsze leginsy po drugie wiem gdzie zakupione. tylko Ci nabrudziłam na tablicy. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ile cm maja te koturny? czy koturny są wygodne do chodzenia?lepiej niż na obcasach?

    OdpowiedzUsuń
  94. racja,każdy lubi co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Now I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming
    again to read other news.

    Here is my page ... bet angel

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top