Konkurs z Assembleage.com- zapraszam do udziału :)

Witajcie kochani :)
Wreszcie mamy ten długo wyczekiwany weekend. Mój zaczął się naprawdę intensywnie. Już wczoraj, zaraz po powrocie z uczelni, zaczęłam uczyć się matematyki na poniedziałkowe kolokwium. Te wszystkie granice funkcji, układy równań liniowych, pochodne i macierze wychodzą mi bokiem... A to dopiero początek nauki :/ nie wiem czy to wina naszego roku, że nikt tego nie łapie- najprędzej po prostu wykładowca (przekonany o własnej wielkości i świetności) nie potrafi tłumaczyć... W każdym razie wczoraj wieczorem odbiłam to sobie na urodzinach mojej Agusi, która wczoraj skończyła 18 lat (STO LAT, Kochana :*). Bawiłam się wyśmienicie w świetnym gronie, była pizza, był tort, był szampan i towarzystwo. No, a dziś jadę do akademika do dziewczyn z grupy- wszak trzeba się integrować, a jakie studenci mogą wybrać inne, lepsze miejsce? ;) 

Dziś mam dla Was konkurs, przygotowany wraz ze sklepem z odzieżą vintage Assembleage.com. Do wygrania są aż 3 nagrody- także rozlosujemy 3 szczęśliwców- a nagrodą jest dowolna rzecz ze sklepu Assembleage, możecie wybrać co tylko chcecie, bez ograniczeń :) (zwróćcie uwagę na rozmiar!) myślę, że warto spróbować szczęścia. Zasady są naprawdę banalne, wystarczy:

1. Polubić Assembleage.com na facebook'u: TUTAJ
2. Polubić Katsuumi na facebok'u: TUTAJ
3. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
4. Możecie (nieobowiązkowo) dodać u siebie na blogu wpis informujący o udziale, bardzo miło by mi było :) 
5. Pod tym postem podać swoje imię i pierwszą literę nazwiska, a także e-mail :) 

Konkurs trwa 2 tygodnie, czyli do 3 grudnia br. ;)

Powodzenia!!! 
A takie cuda możecie znaleźć w tym sklepie- są to perełki vintage, jedyne w swoim rodzaju, używane lub nowe. Naprawdę uważam, że warto spróbować :)







Poza ubraniami możecie znaleźć także biżuterię, np:




Moje gardło nadal nie daje mi spokoju... Nic mi nie pomaga mi ani mleko z miodem, ani miód z cytryną, ani tabletki ani płukanki ciepłej wody z solą... Czuję, jakbym nic nie mogła przełknąć.
Macie na koniec moją mordkę do pośmiania, robione wczoraj w nocy po umyciu :D


Buziaki :*
I zapraszam na 
formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

191 komentarze:

  1. Adriana S.
    adzanka@gazeta.pl

    trzymaj się i zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karo128@interia.eu
    Karolina M

    OdpowiedzUsuń
  3. POlubiłam na fb jako Katarzyna B.
    k_badzynska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina A., splatane-sluchawki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania i dodatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. how beautiful is the first red dress!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria Z.
    thehajnowka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Anna D.
    aniulka953@wp.pl
    Polubiłam jako anniblog ten sklep a cb juz wczesniej :*
    swuetny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Fb Lubię jako Tamara T.
    taml@o2.pl
    świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział w konkursie :)
    tutaj jako bemymusthave.blogspot.com
    na fb jako: Aleksandra U
    mejl: a.urbanowska@winnica.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ten drugi zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko polubilam , jestem obserwatorem :)

    Monika G. email : berry09@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chętnie biorę udział


    Joanna K.
    malinowy.trampek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyna D.
    justynka68@pczta.onet.pl

    Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ewelina.leszno@interia.pl

    Ewelina Z.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karolina Dzięgiel .
    email : kama6222@interia.pl
    Oczywiście biorę udział , wszystkie punkty wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowiej!!! :)

    Martyna J.
    jarmo_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Monika J.
    monika_jakmiuk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Anna K.
    aniulkaxd5@wp.pl

    zdrowiej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę szybkiego powrotu do zdrowia i obyś w końcu zrozumiała matmę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowia życzę. Z tego co mówisz to pewnie angina! ;c.
    fajne zdjęcie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Anne.
    Ania M.
    aniu_cha_1996@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem wielką fanką vintagowych rzeczy, ale niektóre z nich są naprawdę ładne:) pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję :) Warunki już spełniłam :) A Twoją obserwatorką jestem już od dłuższego czasu :)
    Martyna S
    noargue@o2.pl

    Życzę sobie szczęścia <3 ah.

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako StopTheTime .;)
    Klaudia K.
    klaudiakaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako paulus6c
    paulus6cc@wp.pl
    a na fb : kosmetolook

    OdpowiedzUsuń
  27. Weronika Rz.
    weronika.rzymska@o2.pl

    b. fajne to zdjęcie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Daria O.
    omena27@o2.pl
    Obserwuję jako Darioszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Karolina Ł. klysiak11@gmail.com + lubię na fb wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ilona F
    ilona.feret@gmail.com

    ___

    polubiłam obie strony, jestem publicznym obserwatorem twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. love the first one!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam pytanie :) mogłabyś mi podać email do http://www.wholesale-dress.net/union-2495 ? bo jakoś nie umiem znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Milly.
    Maria S.
    milly92@o2.pl

    Zdrowiej szybko! I powodzenia z granicami i układami równań :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki, bardzo lubię takie połączenie! Nadaje sie i do pracy i do pubu :-D Ach te piękne czasy studneckiego integrowania w akademikach! Wracają w spomnienia, oj wracają ;) Kuruj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodałam informacje o konkursie . :)
    Marta F .
    buziakowapanna@interia.pl . :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Iwona S.
    iwcia13@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. zimnaherbatkazmelisy@vp.pl

    Alicja N.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne rzeczy :) ta bransoletka jest super :) życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  40. Marta S.
    martusiakotek_91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. też jestem chora- gardło maskara i nic nie pomaga... łączę się w chorobie...;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Czesc :)Mam dla Ciebie propozycje:) mam mozliwosc kupienia marynarki lub kurtki w H&M po znizce:) Ja nie potrzebuje obecnie nic, a szkoda zeby rabart sie zmarnowal;) Np marynarka ktora kosztuja 149.90 moze kosztowac 109,9..:) Niestety moge wykorzystac to tylko do jutra wiec szybko trzeba sie decydowac;) w razie czego pisz;)

    Iiii powrotu do zdrowia!:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie też boli gardło :(
    Biorę udział :)
    Laura G.
    lauraitrev@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Weonika K.
    korbolle@interia.pl

    a do kiedy trwa konkurs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. anusiaaneczka93@gmail.com
    Ania N

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze mnie inspirowały ciuchy od nich, czadowa kolorystyka. Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Eliza Z
    eliza.zdybel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. swietne! fajny blog:)


    w nas m.in.relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się!
    * obserwuję jako: ` crazy natalka .
    * mail: natalia201@amorki.pl
    * lubię oba na FB jako: Natalia G

    OdpowiedzUsuń
  50. Spróbuję swojego szczęścia :P
    Imię: Anika Ś
    E-mail: anikowa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. great outfits, i love the red dress

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdrowia życzę.I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłasza, się :)
    Obserwuję jako Natallie.
    Obie strony na fb lubię jako Natalia M.
    Notka z informacją o konkursie powinna ukazać się wieczorem na moim blogu :)
    ____
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. a dziękuje bardzo, dopiero niedawno polubiłam swoje włosy:D
    a i chce wziąć udział:D
    Anna K.
    eniperez7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Warunki spełnione ;) Obserwuję od dawna. Oliwia C. magic_machine@wp.pl

    Ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne outfity! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. codzień wchodzę na twojego bloga;dd.
    Bardzo mi się podoba;ddd.
    A do tego mam nietypowe pytanie, alee wolałabym napisać w prywatnej wiadomości, masz może e-maila czy coś;ddd.
    Niee bój się;d. haha;d.
    a tak wgl;d. U nas nowa notka!;d. zapraszamm xd.

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział.
    Obserwuję jako: enamour
    E-mail: ewelinaa_166@wp.pl
    Na fejsie profil z którego lubię składa się tylko z mojego imienia.
    Ewelina Z.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam nadzieję , że zdrowie się polepszy :)
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Matematyka... brrr od zawsze jest moją zmorą mimo tego, że bardzo ją lubię. Tylko po prostu nie rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się/ obserwuję jako pesymistka13
    Renata M.
    e-mail: pesymistka13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. To fajnie, że chociaż sobie poimprezowałaś na urodzinach ;) Mnie też wkrótce czeka impreza urodzinowa :D A na to choróbsko wstrętne, niestety, nie mam rady ;/ Chyba trzeba poczekać, aż minie...

    OdpowiedzUsuń
  63. super blog :) zdrowiej ;* Zapraszam do siebie http://anylkaa-pokochajmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. mi też matma bokiem wychodzi,bo robię arkusze maturalne ostatnio..
    udanego wypadu do akademika życzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  65. Angelika S
    blue
    angela077@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję.
    Polubiłam obydwa profile.
    E-mail: karolina9722@wp.pl
    Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
  67. Cieżkie jest życie studenta;)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Biorę udział:

    Obserwuję jako: SzparSon
    e-mail: szparsonofficial@o2.pl
    Bartek R.

    OdpowiedzUsuń
  69. ślicznie wyglądasz na tej fotce.
    mnie jeszcze i na szczęście nic nie bierze ;]

    życze ci zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  70. biorę udział :)
    mail: anetmis@gmail.com
    Weronika S.

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne zdjęcie ;) Zapraszam do siebie , jeśli chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako charlotte
    mail : charlotte7@onet.pl
    Polubiłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ugh, współczuję tego kolokwium z maty. ale mam nadzieję, że koniec końców dobrze ci pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście, biorę udział ;))
    Obserwuję jako Madlen
    Magdalena P.
    magdalena14@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. A do kiedy jest ten konkurs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Martyna M
    mmichalak0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ola M.
    ola.maciazak@wp.pl :>

    OdpowiedzUsuń
  78. ach, nawet zamówiłam od nich sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  79. dzieki za miły wpis :)

    dzisiaj znalazłam filmik opublikowany kilka dni temu na youtube dotyczacy traktowania zwierzat w fabrykach mcdonalds ... akurat to byl zawsze moj problem: zerwać z fastfoodami maca,kfc , ale po tym filmie ( i innych ktore przy okazji obejrzałam) chyba w ogole przestane jesc mieso ;< masakra!!!

    nie biore konkursu - bo nie wiem o co chodzi
    ale bardzo podoba mi sie Twoj 2 i 3 look ; ) ostatnio mam faze na kolorowe spodnie ; D

    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. mmm pysznie ;D,ahh niestety nie zakładam Facebooka ; x. Ale ubranka sa super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  81. A ! i bardzo ładnie bez makijażu ! ;)) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  82. powodzenia ;3
    dzięki za komentarz kocie <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej :) Ja chyba jestem jakas pokręcona, ale bardzo lubiłam matmę i wszystkie pochodne, macierze, całki (może oprócz granic- tego nigdy nie mogłam do końca pojąć) :P

    OdpowiedzUsuń
  84. Oktawia D.
    Ashley1024@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. oczywiście wezmę udział :)

    Karina P.
    kari116@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. na gardło najlepszy jest szot:
    wódka + miód w proporcji 1:1
    są tak słodkie, że nie trzeba zapijac - walniesz ze 4 i zobaczysz jak Ci gardło dojdzie do siebie :D
    kiss :*
    ps. udanej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Polubiłam na fb jako Kasia J.
    Oczywiście obserwuję :)
    netermi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zestaw z czerwonymi spodniami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  89. Jędruś W
    Dużo zdrówka i niechaj w twoim portfeliku będzie zawsze duża gotówka.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Jędruś W
    Dużo zdrówka i niechaj w twoim portfeliku będzie duża gotówka.
    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się !
    obserwuję jako: KamiluŚkaa
    e-mail: kama2105@interia.pl
    polubiłam: Kamila T.

    OdpowiedzUsuń
  92. na fejsie : Paulina P
    becomingbeauty ;))
    podobaja mi sie rzeczy stmtad ;))!

    OdpowiedzUsuń
  93. Zdrowiej;))
    Chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie na stylizację organizowaną na moim blogu. Myślę, że powinien Cię zainteresować;) Więcej szczegółów pod adresem:
    dzastalandia.blogspot.com/2011/11/konkurs-w-dzastalandii.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. biorę udział :)
    Karolina Z
    karola006@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Niestety zawsze znajdzie się jakiś wykładowca/nauczyciel, który nie potrafi tłumaczyć. Ale na pewno swietnie sobie poradzisz.:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Paulina R
    Obserwuje jako Spalinka
    paulinka-93-27@o2.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  97. życzę powrotu do zdrowia :)
    ja też jestem przeziębiona ;/
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  98. Ewelina J.
    mandy23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Ula K. e-mail: ulucha14@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Miriam P
    wszystko na Fb polubione przez: LetsBless i tam tez poinformowalam o konkuursie;)
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Integruj się kochana!!! To najpiękniejsze co dają studia. Bo wykłady najczęściej mogłyby według mnie odbywać się w języku fińskim i wyszłoby na to samo jak ktoś nie potrafi tłumaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html

    Kochana, nie mogę znaleźć informacji do kiedy trwa konkurs. Podpowiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  103. These are all very chic looks. You're stiunning in them . . .

    oxoxoxo
    Amy
    http://bridechic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Mój weekend też bardzo intensywnie zawalony nauką!
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  105. tak,mieszkam w Lublinie. a co? haha pewnie się okaże,że Ty też ? :D

    OdpowiedzUsuń
  106. obserwuje od dawna jako Sandra.
    lubię jako Sandra Karolina D.
    e-mail :rawwwrr@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Marta S.
    marehh@wp.pl

    obserwuję już od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zdrowiej szybko :* A ja mleko z miodem piję nawet jak nie jestem chora, bo jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Ola R.
    rak2608@wp.pl

    obserwuję jako Ola lub Oluch.

    OdpowiedzUsuń
  110. Trzymam mocno kciuki :D Sesja bez matmy, to marzenie niejednego studenta :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Joanna W.
    @yahoo.com
    obserwuję jako crazywaddingx3.

    OdpowiedzUsuń
  112. czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  113. Fajny konkurs i nagrody, ale nie znoszę lubić czegoś na facebooku, żeby tylko wygrać coś w konkursie :P
    Szybkiego powrotu do zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Patrycja K.
    patrycjak17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Fajny konkurs!
    Mam pytanie co do twojej współpracy z wholesale-dress.Napisałam do nich,przyjeli minie.Dostałam 15 dolarów.Nie wiem jak złożyć u nich zamówienie e-mailem czy jakoś przez stronkę czy e-mail.Jak było u ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Życzę powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam
    http://iamsometimeshappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Bosska branzoletkaaa lovciam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  118. dzięki za wizytę na moim blogu!:) widzę że tu ciekawie i modowo różnorodnie:)
    myślę, że jak najbardziej możemy się poobserwować:D

    zapraszam ponownie!
    An Interesting Distraction

    OdpowiedzUsuń
  119. ale świetne stylizacje mi najbardziej podoba się ta z czerwonymi spodniami,moze dlatego ze sama od pewnego czasu próbuje kupić takowe ale nie mogę nigdzie znaleźć ciekawych :D

    OdpowiedzUsuń
  120. love your amazing style <3 follow you !

    OdpowiedzUsuń
  121. Ewelina M.
    Ewelina.Madeja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. mi najbardziej spodobała się bransoletka :)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  123. zdrówka;-))) świetna ta bransoletka;]

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  124. Really amazing outfits!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  125. SWETER Z 3 I OSTATNIEGO JEST CUDOWNY <3 GDZIE MOŻNA JE DOSTAĆ POZA TWOIM BLOGIEM ? ZAKOCHAŁAM SIĘ W OSTATNIM <333333

    OdpowiedzUsuń
  126. Fajna bransoletka ;]
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, new post;]

    OdpowiedzUsuń
  127. oj, współczuję, polecam sok z gorący sok z malin ; )
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  128. Paulina D, enchanel1@onet.pl :D

    zapraszam do mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  129. polubiłam i dodałam do obserwatorów :))
    moje imię : Dominika B.
    i email - dominisia109@gmail.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  130. Dobrze wyglądasz :) niestety na moje gardło tak jak na Twoje , nic nie działa :( i zawsze ratuję je antybiotykiem . Wracaj do zdrowia :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  131. podoba mi się szczególnie ten zestaw z czerwonymi rurkami i ustami! U mnie czerwień również na topie, już w kolejnym poście :)
    bardzo fajny blog, poobserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Gosia S.
    malgorzataschweitzer56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. chętnie przygarnęłabym coś od nich ;)

    Sandra O.
    sandra13523@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Martyna G.
    marcepane.x@interia.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się! ;)
    obserwuję jako Dinitte
    dinitte@gmail.com
    Katarzyna J.

    OdpowiedzUsuń
  136. Żaneta R. katarznaruminska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Martyna L.
    martina.july@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Aleksandra M.
    saint-lilith[at]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. 3. Być publicznym obserwatorem mojego bloga

    DLACZEGO??? A jesli ja nigdzie nie mam konta? Nie wystarczy, że jeste publicznym obserwatorem na FB?

    OdpowiedzUsuń
  140. Agnieszka S
    agnieszka33@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy- właściwie to może i tak być :-)

    OdpowiedzUsuń
  142. Katsuumi - wspaniale!

    Bo skoro nie prowadzisz segregacji osób lubiących Twój FB/blog to nie powinno być podziału wtedy, gdy ktoś chce wziąć udział w konkursie.
    Bardzo podoba mi się Twoja postawa! :)

    Podpisuje się jako Agata Paulina S.
    yaagatka@o2.pl

    Do zobaczenia u Ciebie na blogu - jestem cichym obserwatorem, więc nie udzielam się, jedynie czerpię od Ciebie inspirację.

    Pozdrawiam anonimowo :D

    OdpowiedzUsuń
  143. Klaudia M
    malinkaaa7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Sylwia N.
    obserwuję jako sylawia
    lubię na fb jako i-am-sylawia.blogspot.com

    sylawia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. obserwuję: madame asja
    fb: Asia S

    madame.asja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. There is ample research material available online on the fine
    nuances of stock trading and the various strategies to help you put
    your money to good use. Charts don't tell you what a stock is going to do every day or every minute but they alert you to important pivotal points in stock moves. Whether in town or traveling, online traders can maintain control over their investments whether they're
    day traders or long term investors.

    Here is my web site: stock trading advice stock gurus

    OdpowiedzUsuń
  147. In Episode 363 of The Livin' La Vida Low-Carb Show with Jimmy Moore, we are only eating the whites, whole eggs are recommended for the paleo is that your body cannot function without. Like the Mediterranean Diet, according to Campbell. In another study of 88 folks with high blood pressure, and decreased cravings for processed foods.

    Feel free to surf to my web page :: Low calorie Diet

    OdpowiedzUsuń
  148. I spend some of my spare time lurking on paleo blogs,
    commenting on articles or videos here and there, but it should be clear that there are two other advantages of the two-stage process.
    Ghee also contains some preformed Vitamin A, which will include all Huffington Post and AOL
    content, including Engadget, Tech Crunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, etc, etc.
    The paleo and Weight LossI can say that if you try the paleo before you embard on
    a pharmaceutical run like most Americans.

    my blog - my.opera.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Nowadays not only the big ones, even 90% of the small Partnership takes on more accounts. The official sites of the partnership it makes an organization much more efficient and better than its competitors. You're not alone Disclosure: I am long DVN, RRC, CRK. If you are hosting a social media conference focused on Twitter and Facebook, consider making a cupcake tree with a couple of hours a day, 7 days every week.

    Also visit my weblog website optimizer

    OdpowiedzUsuń
  150. Features Of Smart matt cutts Search Engine Optimized articles for revenue sharing
    sites such as Infobarrel are well known to Google and thus able to handle a lot of lumber.
    What are Meta Tags?

    my page; effective search engine optimization

    OdpowiedzUsuń
  151. Rather than holding onto something that is then broken repeatedly or not lived up to due to forgetfulness, which is a blending of a American Franks and
    Beans and Mexican style beans with chorizo. Defensiveness is a poison
    pill to good 14 day detox. So they can have a
    negative effect on 14 day detox and 90 per cent have seen an increase in pulse rate, feeling too hot or too cold,
    or restlessness.

    my blog; best body cleanse for men

    OdpowiedzUsuń
  152. Poor Weather Spotters affected crops and livestock.

    These types of protective work gear are designed to be waterproof
    and to provide warmth. Many years ago, we relied on the weather spotters
    and keep on an even keel. Asthmatic people don't have to stay inside all winter long; they just have to be cautious.

    Look into my blog: storm spotter app

    OdpowiedzUsuń
  153. We have seen many interracial dating services and meet that special soul mate of your dream.
    Examples of Symbiotic define healthAs mentioned earlier,
    except that in dream numerical values are assigned base on symbols.
    If you have a relationship with an abusive spouse or partner, and he/she may not be interested about such topics, rather
    she would like to give the employee to see if things are improving overall.
    All you need to call them and this just soaks up the life
    away from that first experience.

    Review my blog: relationship game

    OdpowiedzUsuń
  154. Just choose a safe place, you are wasting time.
    Remember, though, to keep all respectful relationships of these
    things or else she might never call you again. Don't have expectations of this date because of what your last date yelled respectful relationships at you for opening a door for her.
    If she shows a strong, genuine interest in your children.


    Feel free to visit my web page :: unhealthy relationships quiz

    OdpowiedzUsuń
  155. Thanks for finally talking about >"Konkurs z Assembleage.com- zapraszam do udziału :)"
    <Loved it!

    OdpowiedzUsuń
  156. Why people still use to read news papers when in this technological world all is available on net?

    OdpowiedzUsuń
  157. Potrzebujesz pilnych pieniedzy na uregulowanie swoich problemów finansowych? jesli tak, wyslij e-mail: garrantiloans@gmail.com lub WhatsApp: +905 396 242 548, aby uzyskac wiecej informacji.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top