Ciężki tydzień- czyli troszkę narzekań i outfit ;)

Witajcie :)
Obecny tydzień (a także następny) upływają mi zdecydowanie pod znakiem nauki. Przyznam, że przez długie wakacje odzwyczaiłam się od niej, tym bardziej ciężko jest mi się teraz mobilizować- jednak nieubłaganie zbliża się połowa semestru, pierwsze kolokwia... No cóż, robię co mogę, aby znaleźć czas także i dla Was :) W piątek czeka ekonomika, w poniedziałek matma (jej boję się najbardziej), nie wspominając już o cotygodniowej chemii i setkach reakcji do zapamiętania... 

Dziś zrobiłam stylizację nieco bardziej elegancką, niż zwykle. Czasami trzeba wyglądać bardziej elegancko- czy to do pracy w biurze, czy na rozmowę o pracę czy nawet na randkę. Uważam, że na takie okazje doskonale nadają się spodnie typu haremki- moje mają uroczy pasek, wiązany na kokardkę na pasie/ biodrach (zależy od Was, czy wolicie, aby wyglądały na wyższy czy na niższy stan). Swoje kupiłam na aukcji Pani Magdaleny, której aukcje możecie znaleźć tutaj:
Uważam, że naprawdę warto tam zajrzeć, ponieważ są to ubrania dobrej jakości, które Pani Magdalena szyje sama, a projekty tworzy jej mąż. Taki rodzinny interes ;) a ceny naprawdę zadowalające. Ja kupiłam jeszcze legginsy oraz śliczną sukienkę (zobaczycie je na pewno w kolejnych postach). Nigdy nie byłam zwolenniczką zakupów ubrań przez internet, ponieważ bałam się, że rozmiary nie będą pasować, ale chyba się przełamię jeszcze nie raz- tutaj wszystko pasuje idealnie :) 









kolczyki, bransoletka- moje-kolczyki.eu
bluzka- Tally Weijl
spodnie- Allegro (aukcje p. Magdy)
buty- Merg.pl


Podoba się? 
Brrrrr jest tak zimno, że aż nie chce mi się wychodzić z domu... W dodatku chyba łapie mnbie znowu przeziębienie, po straszliwie boli mnie gardło. Idę napić się mleka z miodem.


Zostałam też poproszona o pomoc. Otóż pewna szkoła bierze udział w konkursie Tesco dla szkół- do wygrania jest nowa pracownia multimedialna dla niej, aby młodzież mogła spokojnie rozwijać się w tym kierunku. Myślę, że to bardzo dobra inicjatywa. Dlatego proszę Was o oddawanie głosów na ten filmik:
http://www.tescodlaszkol.pl/f/779
Można głosować tylko raz, a podobno wielu innych uczestników korzysta z tego, że przy ponownym włączaniu zmienia komputera się adres dostawcy internetu (czy coś takiego) i moga głosować do skutku. Także proszę o oddanie tego jednego głosu dziennie- to nic nie kosztuje, a może pomóc :) 


Buziaki! 
formspring.me/katsuumi17 zapraszam :*

PS. Wygraliśmy wczoraj z Węgrami 2:1 w nogę! Juuuup! :D

CONVERSATION

169 komentarze:

  1. Też mam haremki ;) Tylko, że w brązie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi troszke te buty nie psują ale spodnie super

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe te spodnie ;)
    miłej nauki!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there, your blog seems really cute. I like the pictures and your layout, so amazing!

    Check out mine and follow if you like ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba dół, ale szkoda, że spodnie nie są dłuższe, bo teraz to może być w nich zimno :)

    bluzka mi się nie podoba, chyba lepszy byłby tu zwykły np biały top :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl, uroczy i romantyczny :)) Dzięki za odwiedziny, będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ślicznie!Bardzo ładny ten kwiatek za Tobą,lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę szczera- mnie się nie podoba. Spodnie są za krótkie, a buty za ciężkie. Bluzka też nie bardzo- dużo lepiej pasowałby biały top i marynarka. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, to chyba pierwsza stylizacja, która do mnie nie trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo super spodnie! i fajna sprawa z tym rodzinnym interesem.. pogratulować im talentu. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie to, że jesteś ze Szczecina, powiedziałabym, że niemal na pewno się znamy. Nie wiem, mam wrażenie, że Cię gdzieś widziałam, albo nawet siedziałam obok Ciebie w autobusie :) Dopiero, co rozpoczął się październik, a już o kolokwiach mowa. Podziwiam Cię, że się mobilizujesz i uczysz, bo mnie to za nic nie wychodzi i sama na siebie się złoszczę. Zostawiam wszystko na ostatnią chwilę i obawiam się, że może nie wyjść, to na dobre. Ale cii, nie zapeszam :) Spodnie, jak najbardziej w moim typie, więc duży plus za nie. Wypij to wstrętne mleko z miodem i nabieraj na nowo sił. Pozdrawiam, M. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestaw;)
    A co do nauki to mam tak samo. Po tych wakacjach nic mi się nie chce:(Do niczego nie mogę się zmobilizować nawet do pisania na blogu.

    Ale damy radę!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te buty szalenie mi się podobają:D świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. do mnie trochę nie przemawia długość spodni ale za to bluzka jest bardzo ładna i ma ciekawy kolor, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz:) i głos na filmik oddany

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja ! bluzka ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie :) super bluzka, piękne botki!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw wszystko fajnie dobrane i bardzo ładne buty:)
    ps, moja rada co do makijazu, widac na zdjeciach ze nie jest rowniomiernie rozmieszczony, pozatym masz za mocny fluid:*

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje ślicznie :) masz bardzo ładne botki, a w szczególności bluzka śliczna!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi również nie podoba się ta długość spodni do butów, ale śliczna bluzeczka i życzę powodzenia na studiach :**

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglądasz:)








    zapraszam do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe połączenia ubrań, wyszedł Ci bardzo fajny zastawik.;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor bluzeczki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely outfit, i love the color of this top!

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie :) dodaję + follow me too! :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy <3 Ładna biżu :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ; )) świetny zestaw :) Twój komentarz chyba się usunął, ale dostałam go na gmailu ; )
    Pewnie, możemy.
    Ja już Cię dodałam do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie są fajne :D
    zapraszam do mnie po długiej nie obecności

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję ;) .
    I ładne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. ale masz śliczne pazurki :D podobają mi się botki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w tym wydaniu wyglądasz nieziemsko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog i stylizacja =)

    pozdrawiam

    P.S.
    obserwuję i liczę na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mój styl ale mimo to podoba mi się ;-D

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pączuś i buła z budyniem :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekna kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Skąd Ty masz pomysły na tak ślicznee outfity? ;d <3 x33 ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo nowa notka!;D.
    Super!;D.
    Bardzo mi się podoba xdd.
    My się chyba nie mamy w obserwowanych;d.? zresztą obserwuję;dd.

    OdpowiedzUsuń
  44. Okey, w takim razie dodaję cię :))
    pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  45. W pierwszym zestawie? Chyba zapomniałam o nich napisać. Całe 40 zł - Tesco! :D a jak cudownie cieplutkie :-) ciekawy outfit ^^'.
    obserwujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja bym chciała musztardowe, mocno zwężone ku dołowi ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczę, może jesteś mega sympatyczną dziewczyną i w ogóle, ale twoje outfity mnie średnio przekonują, jak dla mnie trochę zalatują kiczem.

    OdpowiedzUsuń
  48. great outfit ! love the colour of your top, anyway your eyes are pretty :D

    have a nice day!
    The Endless Wishlist

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne spodnie.
    +mam taki sam kolor lakieru:)

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajny zestaw, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. chyba czułabym się dziwnie w takich spodniach ponad kostkę ... ale ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. alee masz cudowne paznokcie:) poza tym sliczne portretowe zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Znowu mi się butki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podoba mi się kolor paznokci..;P
    +zapraszam serdecznie ;^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you so much for your comments! Your blog is lovely as well! Yes, let's follow each other! I look forward to seeing you! www.casualglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne zdjęcia:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja uwielbiam kupowac przez internet, mniej czasu, wygoda :D naprawdę to korzystniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. oo ja Cię to Ty masz takie swoje długie paznokcie czy sztuczne ??? spodnie bardzo mi się podobają czerń jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Heej.!!
    Zapraszam do mnie.!!!
    U mnie filmik z okazji półrocza prowadzenia bloga.!! ;))
    Zapraszam...!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. o kurczę, te spodnie są rewelacyjne. oglądałam już na aukcjach allegro i mają mój (większy :) rozmiar - chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne buty !

    Trzymam kciuki za kolokwia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ciekawy elegancki zestaw. Podoba mi się zwłaszcza biżuteria. :)
    Też mam teraz strasznie dużo nauki. Najbliższe kolokwium (z algebry) już w ten piątek. I strasznie mi się nie chce uczyć. ;p
    Mam nadzieję, że jednak się nie przeziębiłaś. Szkoda czasu na chorowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. No to mobilizuj się i powodzenia na matematyce.!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. thank you sweety :) love your blog too, i'm following

    OdpowiedzUsuń
  65. Na prawdę.?!
    Miło mi...ale nie uważam tak :D
    Okropnie wyszłam :P
    Ale dziękuję <3'

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba mi się ;* Wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mnie się podoba ten zestaw, taka jakby odmiana.
    Też niestety ten tydzień mija mi wspólnie z uczeniem się, chociaż ten mój materiał do nauki to nic w porównaniu z twoim. Reakcje chemiczne to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  68. Buty, buty, buty :) Chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny outfit : )
    oczywiście że możemy się poobserwować : )
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję pięknie :] Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  71. fajnie :)
    pozdr, i zapraszam do mnie- denzee.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładna bluzeczka ;)

    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  73. też mam duużo nauki...:( zestaw świetny, ładnie Ci w różu!

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny outfit , jak zawsze .;)

    OdpowiedzUsuń
  75. This place is great you
    http://leblogdenadege.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Pewnie, że obserwujemy ;).
    Ja już dodałam.
    Świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    widze, ze nie tylko ja tonę przygnieciona nauką (klasa maturalna zobowiązuję :))
    Ciekawy zestaw, ale nie przemawiają do mnie te spodnie, coś w nich nie tak, jakby za szerokie i za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  78. oddałam głos ;)
    ten outfit chyba ze wszystkich najmniej mi się podoba. totalnie nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. wszystko mi się podoba ale osobno ;) buty w tym zestawie jakoś mi nie pasują. W sumie nie wiem jakie buty założyłabym do tego typu spodni ;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi coś nie pasuje.
    Chyba te spodnie do tych butów.
    Ale bluzka ślicznaa<33

    OdpowiedzUsuń
  81. Hm... Ciekawe jakby mój kuper niemałych rozmiarów wyglądał w takich spodniach...

    Moi rodzice też mają firmę odzieżową, ale jakoś nie mogę ich namówić na sprzedaż internetową... A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny pomysł z tym rodzinnym interesem. ;) Rzeczywiście mają ciekawe ciuchy, ale jednak się boję kupować takie rzeczy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  83. A ja charemek nie mam :)
    Ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  84. mam ochotę, dodaję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajna stylizacja :P Mi też nie chce się wkładać nosa w książki :(

    OdpowiedzUsuń
  86. Mazolewskiego debiut na Pudlu był godny odnotowania:D

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne buty :) i pazurki widze dłuugie:)
    oczywiście ze obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciężka sprawa z nimi... Uważają, że sami tego nie ogarniemy. Ale ja uparta jestem... :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Ogólnie świetne ciuchy :) Ja dobrałabym tylko inne butki :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny zestaw! Boskie buty i kolor paznokci! <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczna bluzeczka:) Ładnie Ci w tym kolorze:) Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  92. I bardzo dziękuję za komentarz:) Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  93. great trousers! and the jewelery is gorgeous!
    xxxxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  94. a ja tęsknie za matematyką, za to mam już dość chemii BLE! Spodenki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne spodnie i genialne butki;-)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia na kolosach! =)

    OdpowiedzUsuń
  96. buty mi się najbardziej podobają :)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  97. Patrzę na Twoje paznokcie i jestem pod wrażeniem :D Masz ładne i długie! Moje niestety są łamliwe!:(

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo ładny outfit:) Śliczne butkii:*

    OdpowiedzUsuń
  99. Oczywiście, że się podoba! Buty są urocze ;) Mnie też już chyba łapie przeziębienie, bo od kilku dni nie czuję się dobrze. Życzę powodzenia na studiach! Trzeba prztrwać ten ciężki okres - nie ma rady! ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ładny zestaw :)
    Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  101. Hejj, Bardzo fajny, dodałam się do obserwatorów liczę na rewanż. mam nadzieję że będę odwiedzać częściej. ; D Zapraszam : http://normalnie-nie-normalne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Fajne fotki !!
    Dziekuje za komentarz ! : P

    OdpowiedzUsuń
  103. świetna stylizacja :) obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Fajna stylizacja chociaż nie powalająca. Polecam lekki makijaż, który powinien dodać Ci urody

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczne paznokcie!! To Twoje naturalne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Łoł,świetne spodnie dorwałaś!

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetna stylizacja dodaję do obserwacji i zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne zestawienie!!!!!! Super:*:*:*:*:*

    pozdrawiam seredcznie i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. podoba sie, o tak :D zwlaszcza kolor bluzeczki !!
    zapraszam do mnie na kolekcję ubran uszytych przez moja siostrę dla second handu :)

    OdpowiedzUsuń
  110. bardzo fajny secik:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  111. ` pasuje ci czerwień. :) ładne spodnie, chociaż ja strasznie nie trawię takich spodni tzn. przed kostkę.. uhuhu. :)

    OdpowiedzUsuń
  112. piękny kolor bluzki, bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  113. i właśnie dlatego moim zdaniem najlepiej jest poprostu postawić na zdrowe odżywianie i być cierpliwym w oczekiwaniu na efekty.
    podobają mi się buty - są takie inne, i ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetne byty, niestety raczej bym się na nich połamała .;d

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziękuję :* niestety nie jestem dziś w stanie odpisać Wam wszystkim indywidualnie, ponieważ przede mną książka od matematyki, a komputer na którym pracuję jest tak wolny, że masakra... Ale czytam wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też mam już dosyć tej szkoły nauki i wgl ...
    Piękne ubrania . <3
    Dawno mnie nie było więc nie wiedziałam co tam u cb słychać, ale już wiem .
    Pozdrawiam i zapraszam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Czekam na nowego posta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  118. co studiujesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Niebanalny outfit :)
    Pozdrawiam
    http://iamsometimeshappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. powodzenia z matmą ;)

    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Jest tak zimno, że się nie chce wychodzić z łóżka, a z domu to już inna sprawa :-D

    OdpowiedzUsuń
  122. Amaizing boots i'm already in love with them
    I also followed your blog so hope you'll follow me back because i love your style.
    Hope to hear from you soon!:)

    xoxo Teo
    http://countryoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Już wkrótce więcej informacji na temat projektu ; ) ja też nie odwiedziłam wielu miejsc, ale pomyślałam, że warto byłoby się podzielić tym, co do tej pory przeżyłam ; D

    OdpowiedzUsuń
  124. jak dla mnie rewelacja ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny zestaw, masz śliczne włosy. Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  126. hey u have a cool blog...i love that red dress
    how abt we follow each other.hence i'm following u...follow back!!!

    more2mystylediary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Ślicznie wyglądasz! bardzo mi się podoba cały zestaw...buty cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top