Przesyłka od Wholesale- dress.net :)

Witajcie :) 
Ale się wyspałam! Wczoraj położyłam się ok 24:00, także zawsze to więcej, niż 4 godziny snu z poprzedniego dnia :D jak Wam mija dzień? U mnie zimno, to mogę powiedzieć. Wczoraj wieczorem mój termometr zanotował pierwsze -1 stopni tej jesieni. Zobaczymy, na jak długo się to utrzyma- tak czy siak wolę, kiedy jest słonecznie i zimno, niż deszczowo i ciepło... :D
Oglądaliście przedwczorajszy mecz Polska- Włochy? Przyznam, że wywoływał we mnie spore emocje już na kilka godzin przed pierwszym gwizdkiem. Jak się okazało jednak, nasza reprezentacja nadal nie jest w stanie walczyć z najlepszymi drużynami jak równy z równym. Przegraliśmy 0:2, wynik na niekorzyść- ale na osłodę powiem, że pierwsza połowa była całkiem obiecująca :) 

Niedawno przyszła do mnie paczuszka od Wholesale- dress.net.Jest to chińska hurtownia ubrań Japan Style, która rozwija się w niesamowicie szybkim tempie. Kiedy zobaczyłam ceny, oniemiałam. Wiele rzeczy kosztuje poniżej 5$, co w przeliczeniu na nasze i tak wychodzi tanio... Znajdziecie tam ogromny wybór sukienek, butów, spodni itp, a także biżuterii. 

Rzeczy te dostałam w ramach współpracy jakiś tydzień temu. Przesyłka doszła bardzo szybko, a ubrania, mimo stereotypu, że japan style= kiepska jakość, wcale takie nie są. Współpraca z tym sklepem jest naprawdę interesująca i z tego, co wiem, wysyłają rzeczy do wielu blogerek na tzw. "okres próbny" (dopiero później sprawdzają ilość przekierowań, nie patrzą na statystyki)- można wybrać rzeczy do 15$ (przy cenie np. 6$ za sukienkę możecie dobra dużo rzeczy :)). Przesyłka jest za darmo. Także i Wy możecie spróbować takiej współpracy, bardzo prawdopodobne jest, że się uda :) zapraszam Was do sklepu, naprawdę warto:



Ja wybrałam prześliczną sukienkę w paski, oraz genialny sweterek. Obie te rzeczy zajęły wyjątkowe miejsce w mojej szafie :) 



A tak te rzeczy prezentują się po założeniu:





Sukienka odcinana pod biustem jest dla mnie fantastyczna, uwielbiam ten fason i wreszcie zagościł w mojej szafie (pomimo tego, że sukienki zazwyczaj zakładam na większe okazje- ta nie wydaje się aż tak elegancka), a sweterek jest meeeega ciepły. Uwielbiam go ;)


Piosenka na dziś- zakochałam się w niej <3 Bruno Mars- "It will rain".



Trzymajcie się kochane :*

Zapraszam na:


CONVERSATION

273 komentarze:

  1. muszę przejrzeć ofertę tego sklepu bo już u paru blogerek o nim czytałam :) lubię takie fasony sukienek :d

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest śliczny sukienka z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Che sia una domenica serena come tu vuoi.. con un sorriso
    Gio'
    http://remenberphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you for visit my blog! i'm happy that you like it! i wait for you soon! come back! ;-)
    kisses
    Miriamstella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny ten sweterek:) sama bym sobie taki sprawiła bo jednak jestem zmarzluch:D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny sweterek ,moje ulubione kolory.
    sukienka tak samo, piękna - paseczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz w sukience :)
    kocham Bruno Marsa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm , bruno Mars jest Cudny .<3 , śliczny sweterek , zazdroszczę obu rzeczy .;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna sukienka! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko(;

    genialny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko ładnie, pięknie, ciuszki tanie jak barszcz z racji tego, że jakieś biedne piętnastolatki z wioski robiły je w fabryce za marne grosze i suchą bułkę. Polecam film "China Blue" dużo się można dowiedzieć o super tanich i jakże dobrej jakości ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest Megaa ! ;D
    Zapraszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię take duże swetry! :D
    a u mnie cieplutko, wczoraj do samego wieczora siedziałam na drinku w parku w samej bluzie :D:D:D git jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ciuszki ;))
    a piosenki akurat teraz słucham . xD

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba sweterek ;D
    Dużo masz już obserwatorów Twojego blog?
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przegraliśmy? Jakoś mnie nie dziwi ;/

    Ten drugi sweterek jest wprost cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. looking good,love the sweater! xooo

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek ! :) Dziękuję za odwiedziny ! :P
    Miaa :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ciuchy :)
    A mogłabyś mi powiedziec na jaki e-mail do nich napisałas i co do nich napisałas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Okej poklikam na banery:P
    A w zamian mam proźbę..czy mogłabyś dać mi e-mail do wholesale-dress,bo na stronce nie znalazłam.Pisałaś do nich po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
  24. Padał, ale słabo ;]
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. po za tym śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten sweterek <3<3<3
    Zaapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ` sukieneczka jest rewelacyjna. kurcze, przez ten spadek temperatury coś mnie bierze. ;C

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny jest ten sweterek w kokardki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. w jakim języku należy napisać do wholesale dress? po angielsku?
    chciałabym spróbować, nie wiem czy się uda. w modzie jestem beznadziejna, ale bardzo ją lubię ;P
    mają świetnie i tanie ciuchy, a możliwość mania ich za darmo jest strasznie pociągająca.

    jeszcze jedno pytanko; jeśli można wybrać ciuchy itp. za te 15 $ to przesyłka jest darmowa, czy trzeba płacić?
    Prosiłabym o odp. ;P

    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Okej, ja już obserwuje , teraz twoja kolej <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację za dużo ich
    Bardzo fajne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek jest śliczny! dziękuję za komentarz i za to, że przeczytałaś :) mam nadzieje, że jeszcze wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No, u mnie też zimno.
    Muszę przeglądnąć tę stronę, sukienka mi się spodobała najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeuroczy ten sweterek !

    Kokardki są genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki:)
    Jak rozumiem pisałaś do nich po angielsku?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aa cudowny sweterek, sukienka również :) bardzo lubię takie rzeczy :)
    jak jest z płatnością i przesyłką? Długo czekałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudna sukienka, i sweterek też ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. przecudny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna jest ta sukienka.! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się sweterek.
    Chyba nawet sprawię sobie podobny ;))
    Oraz buty z ostatniego wpisu, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  41. sweterek super:) zaraz oblookam stronkę

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek w kokardki jest cudny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Pisałas do nich po polsku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hm.;) Może spróbuje nawiązać z nimi współpracę.;) A ty wybrałaś niesamowite rzeczy.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne ubrania:) sweterek jest przeuroczy !<3

    OdpowiedzUsuń
  46. A jak można nawiązać z nimi współpracę ponieważ kompletnie nie mogę się połapać na tej ich stronie.;) Będę wdzięczna za odpowiedź na emaila :kidi@vp.pl bądz w postaci komentarza.;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sweterek jest śliczny ;) podoba mi się bardzo.!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna ta sukienka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  49. podobają mi się <3 meega <3

    OdpowiedzUsuń
  50. uwiódł mnie ten sweterek;3

    OdpowiedzUsuń
  51. sweterek z kokardkami jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. oh goddddd they are too cute! lovelovelove <3

    OdpowiedzUsuń
  53. boski sweterek, kocham kokardki :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta sukienka jest przepiękna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale świetna kiecka! bardzo mi się podoba! sweterek też fajny :)!

    OdpowiedzUsuń
  56. Te ciuchy zostają u Ciebie 'na zawsze'?

    OdpowiedzUsuń
  57. oo rzeczywiście ciekawy sklep. i rzeczy dostałaś fajna a zwłaszcza sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Napisz coś więcej o tym "okresie próbnym"!

    OdpowiedzUsuń
  59. ciuszki MEGA i wgl ,
    myślę , że częściej będę oglądac nowe posty
    Dziękuje i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Woooooowwww...lovely dresses...they are fantastic! Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolorowa idiotka- ja to tak tylko określiłam :) chodzi o to, że wysyłają ciuchy do blogerek do 15$ i sprawdzaja, ile jest wjeść z ich linka- jeśli jest ich dużo, to nawiazują stałą współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuje bardzo za zaproszenie :) sweterek w kokardki <3 uroczy!
    Obserwuje i również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne rzeczy :-) co do nich pisałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny sweterek :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz rację , sa bardzo podobne różnią się paroma szczegolami noa le i tak nic nie zmienia faktu , że sa podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  66. przepraszam to nie do cb :)

    OdpowiedzUsuń
  67. A sama pisalaś po angielsku , czy tlumasz google :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny sweterek i sukienka <33

    OdpowiedzUsuń
  69. sweterek świetny, bluzka też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Katsuumi, powiedz mi taką rzecz: kazali Ci się zarejestrować w sklepie? I zrobiłaś normalne zakupy na daną kwotę, uzupełniłaś swój adres i po prostu przesyłka dotarła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. to jest śliczne!
    chcę takie xD

    OdpowiedzUsuń
  72. napiszesz mi na blogu jakiś kontakt z Tobą , np e-mail :) ?

    OdpowiedzUsuń
  73. Sweterek jest genialny! U mnie też zaczyna się ochładzać :( Już nie mogę się doczekać kolejnego lata, a tu dopiero połowa jesieni. Trzeba jakoś zacisnąć zęby i to przetrzymać ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Przecudowny sweterek ! <3 zazdroszcze Ci go !

    OdpowiedzUsuń
  75. Sama nie wiem, co bardziej mi się podoba - sukienka czy sweterek :)
    A meczu nie widziałam. Przestałam oglądać mecze polskiej reprezentacji, bo nie chcę się denerwować.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten sweterek jest naprawdę boski ;D
    dziękuję ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  77. aaaa też oglądałam mecz;) w szczególności dla Wojtka Szczęsnego;D Niestety trochę się mu podwinęła noga tak jak i całej naszej Reprezentacji, ale ja nieustannie w nich wierzę i myślę, że jeszcze nas zaskoczą :) emocje były mega;) Super ciuszki:) warto spróbować z nimi współpracy jak widać;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Genialne rzeczy! Przesłodkie oddaj je ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczny sweterek. posłucham sobie piosenki.;

    OdpowiedzUsuń
  80. So cute the sweater on you !

    xo SHIKI.
    www.ateliershiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. a co trzeba zrobić żeby rozpocząć taką współpracę ?

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepis na mleczną czekoladę tak, jak chciałaś. ;]

    Skład:

    (2 porcje)

    500 mleka 3,2 %

    100 g czekolady mlecznej

    2 laski cynamonu

    80 ml bitej śmietany

    1/2 łyżeczki cynamonu

    1/2 łyżeczki mielonych goździków

    A oto jak to zrobić:

    1. Mleko przelewamy do garnka i dodajemy przyprawy. Czekoladę łamiemy na kawałki, dorzucamy do mleka i podgrzewamy na małym ogniu, aż mleko się zagotuje. Pamiętajmy o mieszaniu, żeby się nie przypaliło. Bitą śmietaną ubijamy na gładką i puszystą masę. Laskę cynamonu umieszczamy w kubku i nalewamy gorącego mleka czekoladowego. Na wierzch nakładamy bitą śmietaną. Możemy posypać czekoladą. Podajemy natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  83. wygladasz cudnie w tej sukience ;)) a sweterek woooow moje love zdecydowanie ;))

    hmm wiesz co polecam odzywke naprawde ;D ujarzmia wlosy i ejst swietna ;D

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajne ta sukienka i sweterek również ;)

    http://transgenicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. dziękuję :* świetny sweterek, fason sukienki także mi się podoba.
    zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. sweterek uroczy < 3 zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. oj tam,oj tam,trzeba wierzyć w swoje możliwości :p

    OdpowiedzUsuń
  88. jakie śliczne rzeczy! oddaj mi je. ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. sweterek jak dla mnie jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  90. aa i po klikałam ci w banery sklepów :) trzeba sobie pomagać ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję Ci za odpowiedź, Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Sweterek jest prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. oj oj, ta sukienka jest taka słodka i taka śliczna i na Tobie tak ładnie leży ^^

    OdpowiedzUsuń
  94. śliczne te rzeczy :)szczególnie sweter!

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo ładne rzeczy, ja też wolę chłodniej a słonecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. ładny sweter

    Zapraszam do dodania bloga do spisu http://polskieblogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne rzeczy! Sweter mi się strasznie spodobał! Też mi ostatnio ten utwór chodził po głowie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. gratulacje! :D moze i ja sprobuje :) hehe zobaczymy! ten sweterek jest po prostu boskiii! <3

    OdpowiedzUsuń
  99. I love your dress, is very cute!

    OdpowiedzUsuń
  100. Sweterek jest prześliczny! Uwielbiam taki fason..
    Mars co jakiś czas gości u mnie w 'ostatnio odtwarzanych'... a ta piosenka jest według mnie magiczna <3

    OdpowiedzUsuń
  101. Swterek jest super boski ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  102. obie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  103. wow :) zaraz pewnie tez cos zamowie... sasasa :)

    OdpowiedzUsuń
  104. świetne rzeczy!
    A w linki kliknęłam z milion razy :)
    Wiem o co chodzi ;)

    też będzie mi baaardzo miło jeśli czasem do mnie zajrzysz ;)
    xoxoxo S.

    OdpowiedzUsuń
  105. sukienka zdaje mi się, że za dziecinna dla Ciebie, ale sweterek jest super! :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  106. Dzięki dzięki;D
    Ja bym wolała dla siebie białą wersję tego sweterka ;D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  107. boski sweterek .. ;) właśnie też słucham tą piosenkę .. a do tej firmy to w jakim języku pisałaś ? ;> xd

    OdpowiedzUsuń
  108. BAARDZO FAJNE!;D.
    dzięki, dzięki za odwiedziny!:D.

    OdpowiedzUsuń
  109. boski sweter! :) dodaję, zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  110. zabrałabym Ci ten sweterek! jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  111. ahh, nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Amazing dress dear!!!! It looks great on you :)
    xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej :)
    Długo czekałaś na e-maila z odpowiedzią?
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  114. love the knitwear! thanks so much for your comment!!
    xoxo

    Limonspective

    OdpowiedzUsuń
  115. Sukienka jest ładna, chociaż sama pewnie bym jej nie zalożyła, bo zwykle chodzę w spodniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  116. drugi sweterek supeeer!! :D zapraszam to lektury nowego tekstu na www.everydaymckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. I sweter i sukienka są po prostu genialne! Kocham Japan style, Azjatki, a szczególnie Koreanki i Japonki są prześliczne!
    Będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  118. hmm, what a pretty knit for the last picts!
    and why did you crop your head that??hehe

    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  119. so sweet

    http://ave-maria-ave-maria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. ale świetne ! sukienka i sweter śliczna! : )
    BRUNO MARS ♥


    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE !
    wiktoria-krawczyk.blogspot.com - komentarze i obserwatorzy mile widziani !

    OdpowiedzUsuń
  121. Boski sweterek D

    OdpowiedzUsuń
  122. sliczny sweterek, ile zaplacilas? :) Obserwuje i zapraszam do siebie! :*
    PS. Ile czekalas dni na przesylke?

    OdpowiedzUsuń
  123. Jeny, sweterek jest boski <33333

    OdpowiedzUsuń
  124. Hih, a tam pisalo, ze za przesylke sie placi, zaleznie od regionu. :P

    OdpowiedzUsuń
  125. genialne ;DD
    Zapraszam do mnie;)
    zimno-,-

    OdpowiedzUsuń
  126. Hej :)
    A linki tych rzeczy wysyłałaś im na e-maila? Czy jak? Bo ja nie zrozumiałam za bardzo od nich wiadomości...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. blog - rewelacja .
    zapraszam do mnie . komentarz mile widziany . pozdro :*:*

    http://annie-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Dziękuję że mi pomogłaś. Odpisali już na emaila. Tylko mam do ciebie jeszcze pytanie ( wiesz nie jestem pełnoletnia i mama chce wszystko wiedzieć )Za przesyłkę trzeba płacić ?

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja ostatnio mam fazę na wszelkie sukienki, tuniki itd. - nie ma co rychło w czas, jak było lato to nie, a teraz tak :)
    Sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne ciuszki, sama nie wiem co bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. o matko:) wspaniałe te rzeczy:*:*:*:*:*:*:

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  132. ja wolę jego wykonania Marry you <3 urocze ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo podoba mi się sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top