Studencka integracja & troszkę elegancji.

Heeeej! W końcu weekend :) co prawda ja już nie odczuwam go aż tak, jak kiedyś, ponieważ i środy mam wolne (a w tym tygodniu miałam także czwartek :p), ale weekend to weekend. U mnie dużo się dzieje, pewne rzeczy wracają, powtarzają się i nie ogarniam tego :D ale przede wszystkim- nowości. W środę byłam integrować się z moim kierunkiem studiów, najpierw poszliśmy do pubu, a potem do nowego szczecińskiego lokalu, gdzie co prawda prawie nie było ludzi, ale było fajnie, bo znajomi są naprawdę spoko :) 
Wczoraj wybrałam się natomiast z kumpelami również z kierunku, z którymi od razu złapałam fajny kontakt i wydaje mi się, że jeszcze wiele razy razem gdzieś wyskoczymy :) najpierw poszłam do Gosi, potem do jej koleżanek, które nas zaprosiły do siebie na  tzw. "before" przed imprezą. Później przyszła jeszcze Agnieszka, no a później na andrzejkową imprezę do klubu. Mega dużo ludzi, dobrze, że w kolejcie nie musiałyśmy JESZCZE stać, bo chwilę po naszym wejściu zebrało się tyle osób, że tragedia... Ale było fajnie :) :) Wybawiłam się.

Dziś zaczyna się nowy sezon skoków narciarskich! Co prawda już bez Adama Małysza, ale myślę, że i tak będzie komu kibicować- Kamil Stoch pokazał, że potrafi być godnym zastępcą Mistrza, a i są przecież skoczkowie z innych krajów, których darzę sympatią. Ok 14:00 więc siadamy przed telewizorem ;) 
Integracyjnie:

A teraz outfit, taki troszkę bardziej elegancki :) Sukienka kupiona na allegro u Pani Magdaleny ((AUKCJA DOSTEPNA TUTAJ)- ubrania są również dostępne tutaj (www.tbsport.pl)- w sklepie internetowym). Jest fantastyczna, uwielbiam jej długość i szerokość <3 buciki pożyczyłam od siostry. Do sukienki dobrałam jasną marynarkę, aby nie było zbyt szaro :) zegarek na szyję wygrzebałam w starym kuferku, a kolczyki i pierścionek dostałam od Katherine.pl:







kolczyki, pierścionek- Katherine.pl
marynarka- no name
buty- Sequin Shoes
sukienka- Allegro
zegarek na szyję- wygrzebany w starociach :D


Zapraszam na formspring.me/katsuumi17

_________________________________________________________________________


Zapraszam Was również serdecznie na konkurs ze sklepem Assembleage! :) 
Do wygrania wybrana rzecz z tego właśnie sklepu. Dlaczego nie zrobić sobie prezentu na Świeta? ;)
Więcej szczegółów tutaj:


CONVERSATION

283 komentarze:

  1. super zdjęcia :)
    świetna sukienka i pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak integracja :)
    Sukienka piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki krój sukienki. jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie sukienki, są totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne spotkanie integracyjne.!!:)) Masz wolne w tygodniu ale za to i tak masz więcej teraz chyba do nauki?

    Świetna sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie , nareszcie weekend : )
    ślicznie wyglądasz ' ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,swietny outfit!! ;))
    Zapraszam Cie do mnie:
    http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny krój sukienki i mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja mam zamiar sobie taką sprawić ;) może na mikołąja..


    widzę, że imprezka się udała. outfit jak najbardziej trafiony. oddaj mi ten pierścionek!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, nawet nie pytaj :D 70... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś świetnie. Jestem jednak największą fanką tej sukienki. Absolutnie genialna.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest boska. kurczę, dziś chce mi się tańczyć, jak patrzę na te zdj. to jeszcze bardziej;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sukienka . :D:*
    hehe. mega zdj. ej, ja też chce mieć tyle wolnego. :D ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. tak zapach jest piękny:)
    masz bardzo ciekawy naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, musiało się tam dziać ;)
    Fajny outfit, te zegarki na szyję są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje. wg. mnie. jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie się bawicie widzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Bloog . ; ] Wpadnij do mnie i zostaw komentarz < 33

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz i widzę, że się dobrze bawiliście ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. oj widać, że spotkanie integracyjne było udane :) zestaw super- piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fotki :D
    Świetny łańcuszek <3 U mnie na blogu notka o wisiorkach , zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne że obserwujemy ;)
    ja już :]

    OdpowiedzUsuń
  23. piękniee wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest taka integracja, można lepiej poznać ludzi, nawiązać nowe znajomości. Wszystkie wyglądacie ładnie na zdjęciach :)

    Jejku, ten pierścionek jest świetny i bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że impreza była udana :)
    Fajnie wyglądałaś. ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. najważniejsze,że impreza udana :)!
    buty świetne;p

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny outfit ;* dziękuję za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna sukienka i biżuteria też ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. zegarek fajny :) jak i cała reszta stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne buty, widzę, że impreza udana :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz ;)
    imprezka, jak widać się udała ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierścionek obłędny! Już jakiś czas temu zastanawiałam się nad zamówieniem ze strony Katherine i ciągle się waham. Jesteś zadowolona z jakości tej biżuterii ;)?

    OdpowiedzUsuń
  33. out świetny :)
    bardzo mi się podobają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kurteczka tylko 35zł :) stan idealny

    OdpowiedzUsuń
  35. no elegancka ta sukienka :) .
    _________________________

    widać że integracja była udana :D bo w ogóle każda integracja przy alkoholu jest dobra .. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. do twarzy Ci w tej 'elegancji' : )

    OdpowiedzUsuń
  37. no wiadomo, dobra ekipa jest najważniejsza :) ..

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej:) bardzo chętnie będę obserwować :)
    Co do tych badań, to też myślę, że to ciekawe doświadczenie, na pewno mi się to przyda, tym bardziej, że wybrałam sobie też temat pracy lic. właśnie o bezdomności, więc ten wywiad, który przeprowadzę w pon. posłuży mi już metodologii :) a Ty jaki kierunek studiów wybrałaś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Imprezowo.... xDD

    Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ejjj wygladasz na mniej lat niz masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. widzę, że impreza udana:)
    fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty piękne :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Blog fenomenalny ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. aaa pierścionek jest the best !

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam zakolanówki :) + uwielbiam Twoje koturny czarne !

    OdpowiedzUsuń
  45. strasznie podoba mi się pierścionek. sukienka też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ;O myślałam , że masz 16 lub 17 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  47. lovely photos, looks like so much fun

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna ta sukienka! Szukałam czegoś podobnego od dawna! Grunt to mieć dobrych ludzi na kierunku - wtedy wszystko przyjemniej mija! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolczyki bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Po kieliszkach widzę,że impreza była udana.;d

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna ta sukienka i kolczyki
    a imprezka widac się udała ;)
    faktycnie jakieś problemy techniczne były :) juz wszystko gra:) u nas też nowy post, zapraszam jak będziesz miała chwilę, Marty

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuję z akomentarz! dodaję do obserwowanych!
    buty są megaaa śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku, genialny jest ten pierścionek (:

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny outfit ! :) przepiękne buciki:P

    a co do integracji to my mamy podobną,tyle że jeszcze licealną :P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny pierścionek, sama bym chętnie założyła taki na swój palec ;). Cudowne dopasowanie, sukienka rzeczywiście idealna. Gdybyś na studia wybrała kierunek modologii (wiem, że takiego nie ma, ale tak tylko zasugerujmy i tak na marginesie - istnieje takie słowo? Raczej nie... xD), tobyś dostawała same 5 i 6. Niczym kujonek ;P.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny outfit, najbardziej podoba mi się pierścionek i sukienka ;*
    jasne, obserwujemy ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczna sukienka, i naszyjnik, i pierścionek również ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie ;* cudne buty
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetna sukienka i buty! Też bym podbierała siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Widzę, że impreza udana :)

    Bardzo ładny outfit. Sukienka jest świetna! :D


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Integracja widzę udana:)
    Bardzo podoba mi się sukienka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajne zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczny outfit :) a ile kielichów :D o Ty żulu :):*

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdy parę lat temu mój rok się integrował skończyło się interwencją straży miejskiej... :D

    Zawsze jak przeglądam stronę Katherine, to "zawieszam się" przy tym pierścionku. Jest fantastyczny :) Sukienka też jest świetna (jestem uzależniona od sukienek, więc dobrze, że nie ma jej aktualnie w ofercie...) :D

    OdpowiedzUsuń
  68. noo.. a jak.. ktoś musi byś od tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. Weekend, weekend i już praktycznie po połowie weekendu. Strasznie szybko ten czas leci. Jakoś tak zauważyłam, że te środy na studiach, to albo są takie bardzo lekkie, albo w ogóle ich nie ma. I to jest idealne, bo człowiek ma dzień w środku tygodnia na zregenerowanie swoich sił. Integracja tak późno? Zazwyczaj jest chyba przed październikiem... Jakoś tak nigdy nie interesowałam się skokami narciarskimi. W sumie, to w ogóle żadnego sportu nie śledziłam w TV i na stadionach. Uwielbiam te Twoje włosy (pewno już to nawet pisałam ;D) - cudowne je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładna sukienka, razem z tą marynarką wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta, rokiem jest ciężko. Ale to też zależy od tego, ile jest osób itd.

    OdpowiedzUsuń
  72. W ogóle mają kilka ciekawych motywów zwierzęcych. Samych "jelonków" jest kilka... Widziałam też jelenie motywy w I Am, ale akurat nie miałam czasu na pomacanie :P

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo podobasz mi się w takim eleganckim wydaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. podoba mi się pierścionek ; ) ja poluję na krzyż na dwa palce ; D

    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Szkoda że ta sukienka nie ma dekoltu, myślę, że wyglądałabyś wówczas korzystniej, ale poza tym stylizacja ładna, ten pierścionek uwielbiam : )

    OdpowiedzUsuń
  76. widać , że zabawa udana ;dd

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne fotki! :) i piękny żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna sukienka i pierścionek fantastyczny :]

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja to tak średnio. ;) ale lubię i nie obchodzi mnie jakość mojej gry. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  80. No to widać że impreza udana ;D
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pierścionek boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. jaka ty śliczna :D
    +obserwuje i liczę na to samo ;DD

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczny outfit! życzę miłych imprez kolejnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. cudna sukieneczka:) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  84. no to widzę integracja się udała, lubię integracje, hyhy ^.^
    sukienka piękna, a pierścionek ... fantastyczny!:o

    OdpowiedzUsuń
  85. Ślicznie wyglądasz :) i widzę imprezka ze studentami się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  86. pierścionek niesamowity :) dzieki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  87. zegarek na szyję ogromnie mi się podoba ;]
    świetne zdjęcia integracyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajna sukienka, prosta ale z klasą, dodatki też świetne. Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny pierścionek. Wszystko ładne. :D

    www.turqusowa.blogspot.com
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Impreza widzę że udana ;p
    sukienka jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  91. Widać, ze impreza się udała :) Śliczna ta sukienka i genialny pierścionek! <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja jakoś nie mogę zasiąść przed telewizorem, gdy Adam już nie skacze. Kocham ten sport, ale chyba potrzebuję czasu, żeby dopuścić do siebie jego odejście...

    Śliczna sukienka, świetnie się układa! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zestaw świetny. Sukienka jest naprawdę fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ale przecudowny pierścionek! Chcę taki!<3 :O

    byłoby mi przemiło gdybyś wpadła do mnie:
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Mmm, zazdroszczę ;D Ty tu się już integrujesz a na mnie jeszcze matura w tym roku czeka... No i oczywiście studniówka :D

    PS. Rewelacyjna sukienka i naszyjnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny blog:)
    U mnie nowy post;>
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Stylizacja super , a pierścionek je mega ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  98. Ty też jesteś fanką skoków? Przybij piątkę (: A zdjęcia - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ooooo, sukienka jest boska! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  100. świetny ten pierścionek;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Mam nadzieję że melanż się udał :) Ja weekend spędziłam w domu na nauce i czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Prześwietne kolczyki.Dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego u mnie.
    www.black-eyed-monster.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. no to super że masz zgrną grupe :) to jest najwazniejsze na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Wyglądasz mega słodko w tej sukience:) Niezła bibka!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. ach skąd ja znam takie integracje;-)))

    piękna sukienka i pierścionek;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  106. widać, że impreza udana była ;d

    OdpowiedzUsuń
  107. stylizacja bardzo mi się podoba :)
    zdjęcia integracyjne też !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. aimant-claudine.blogspot.com

    zapraszam do obserwacji.. mój poprzedni blog został usunięty :< szkodaa..

    OdpowiedzUsuń
  109. bardzo fajna sukienka i buty- slicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  110. great pics!!!! i adore your black boots!!!
    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Wisiorek i buty <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  112. piękna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  113. Fajny blog! Zapraszam do mnie (nowa notka o Rzymie)

    OdpowiedzUsuń
  114. Śliczna sukienka:)

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. sliczny perscio nek i sukieneczka ! widac, ze integracja udana , ladne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  116. lubię taki sukienki, jak masz w swoim zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  117. widać że imprezka udana. :) najważniejsze, że się dobrze ludzie z Twojego kierunku dogadują. wtedy łatwiej będzie Wam się żyło i współpracowało. :)

    sukieneczka ładna, i dobry pomysł z jaśniejszym żakiecikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  118. cudowna sukienka! pięknie wyglądasz! pozdrawiam i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Widac, ze integracja udana:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:) www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. mega zestaw! fajne miałyście spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczny zestaw, a przede wszystkim dodatki!<3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczny outfit ;*

    OdpowiedzUsuń
  123. to prawda mam troche daleko, musze jezdzic 2 autobusami i dojazd najwiecej czasu zabiera :< pozdrawiam ;)) u mnie nowa notka:>

    OdpowiedzUsuń
  124. Z tego co widać po zdjęciach to było ostro. Powodzenia w "studiowaniu"

    OdpowiedzUsuń
  125. Uwielbiam buty i pierścionek ♥ Widziałam ostatnio podobny na ebay'u i zastanawiam się nad kupnem.

    Może poobserwujemy się? Ja już cię dodałam :3
    xoxo, M.

    OdpowiedzUsuń
  126. Też chciałabym mieć tyle wolnego =) przecudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  127. Tu mi się szczególnie biżuteria podoba. Za Małyszem pewnie jeszcze nie raz zatęsknimy :(. No i gratuluję udanej integracji!

    OdpowiedzUsuń
  128. Mam do złudzenia podobną sukieneczkę :) i nie wspominam nawet, że ja uwielbiam!

    Na widok twojego spotkania integracyjnego aż mi się wspomnienia moich studenckich lat obudziły <3

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)!

    OdpowiedzUsuń
  129. ale bym poszła na imprezę..

    OdpowiedzUsuń
  130. fajnie sie chodzi w takich butach?:)
    mam taki sam naszyjnik ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  131. Some, however, will try to take over the garden bed. In order to
    reassure yourself that your moles are safe from cancer,
    you would have to reinforces your observation by a doctor's diagnosis. There are a wide range of self tanners to choose from at department stores, but why not treat yourself to a spray tan at your nearest tanning salon.

    My weblog: scar Removal

    OdpowiedzUsuń
  132. The nails look wonderful with fresh polish on at all
    times, and the monetary investment for the manicures may
    be enough to deter the nail biting habit. Ask your
    child if anything new is going on at school. When talking to a client, muster
    your confidence and speak with authority.

    Feel free to surf to my web page ... How to stop nail biting

    OdpowiedzUsuń
  133. You are making lifestyle changes with this strategy. Adding weight training to
    your fat loss regimen pushes your body to continue to burn calories (thus
    fat) long after your workouts are over. Do not even dream of eating meat and
    non- vegetarian food for the next 10 days.

    Feel free to visit my web page :: how to lose belly fat fast

    OdpowiedzUsuń
  134. Cooper - A person who makes barrels and related goods.
    You may need to assist a little more in cutting the design on this one.
    I have, over time, purchased several flat metal rules in various lengths.


    Look into my weblog simple woodworking projects

    OdpowiedzUsuń
  135. Seem the actual machine to achieve your kitchen at home, wherever to make sure can
    be the mindset and functions among the juice machines.
    Inside the event you or when your toddlers are not utterly enthusiastic in regards to reasoning behind
    stuffing my face with every tomato, informed
    alternative way to this kind of holistic harvest. A peculiarly just like having my student's juice machine due to the fact to me to purchase required nutrition.

    Here is my web page: Difference Between Jack Lalanne Juicers

    OdpowiedzUsuń
  136. Pregnant women should not insert anything into the
    vagina without consulting their physician first.
    There are many home remedies and medical treatments to cure this infection.
    Many women also experience mild to intense itching, especially in and around the vulva of the vagina.


    Also visit my web page yeast infection home treatment

    OdpowiedzUsuń
  137. It is caused by the hormonal problems, weight gain,
    and many other factors. A cellulite reduction treatment using a soft bristled body brush ($10) to brush the treatment areas where reduction is desired.
    Vichy is a very popular company in the European market.


    My web blog; Cellulitis treatment

    OdpowiedzUsuń
  138. Stretch marks are formed when fibroblasts are somehow restricted and skin
    vitality is not ok. The folding action Endermologie creates causes the connective
    issues to stretch. Vichy is a very popular company in the European market.


    Feel free to visit my blog post ... Cellulitis Treatment

    OdpowiedzUsuń
  139. Produces babe reviews around key retail business websites
    online The amazon marketplace eat a big. Simply select the Six to
    twelve " ways for the Mamaki plant. Or simply just on top of that, women could often carefully identical the entire KFC primary maybe hot henever supplement correct the same carry on flavorsome mouthful. Range of things natural ideas to help you get started with.

    Feel free to visit my homepage compact microwave ovens uk

    OdpowiedzUsuń
  140. Natural products offer many advantages for hemorrhoid treatment, and may have other health benefits as well.
    Most people may not realize that medication inserted into the rectum is likely to be absorbed into the
    blood stream and circulate throughout the body.
    In case, the pain becomes severe, you can use
    a suppository containing an astringent, an anesthetic and a steroidal
    anti-inflammatory agent.

    Stop by my site ... bleeding hemorrhoids Treatment

    OdpowiedzUsuń
  141. All that's necessary is a willingness to change and to follow the following tips:. The more people you strike up a conversation with, the greater your chances of making friends. Aim to be yourself - the self that you like - and you'll have nothing to be shy about.


    My homepage overcome shyness

    OdpowiedzUsuń
  142. Nice blog right here! Also your site a lot up very fast! What web host are you the usage
    of? Can I am getting your associate hyperlink in your host?
    I want my web site loaded up as quickly as yours lol

    Feel free to surf to my website swiss replica watches with swiss
    movement ()

    OdpowiedzUsuń
  143. This information is priceless. When can I find out more?


    Also visit my web blog ... consors tagesgeld

    OdpowiedzUsuń
  144. Utilizing a few very useful tools can help you determine when
    the best time is for you to get pregnant and could also help you to identify areas
    that may be problematic when trying to conceive. Although
    it's good to rely on the 14 days ovulation cycle, personal monitoring of ovulation period is important. If you and your family fit into this group the news is not really all bad.

    Feel free to visit my web blog - ways to get pregnant

    OdpowiedzUsuń
  145. You don't ask your friend to hang out that way do you. You see the main key to asking a girl out is not to ask her out at all. Be innovative and creative Girls love it when you do little things to impress her.

    Feel free to surf to my homepage :: How to ask a girl out (http://howtoaskagirlouttips.metroblog.com)

    OdpowiedzUsuń
  146. But before we get to the serious part, of course, he has to go ask the girl out first, above anything else.
    You see the main key to asking a girl out is not to ask her out at all.
    Making it sound casual will make her less paranoid herself.


    my website ... tao of badass

    OdpowiedzUsuń
  147. One thing yоu ωill want to do whеn
    shоppіng foг formal ԁreѕs is to сompaгe thе сost of prom dresses in large stores,
    small boutiquеѕ and on-lіnе аѕ ωell.
    Ιt сould produce а gоοԁ
    lеvel of dіfferеnce аfter you bеgin taking саre of yοuг skіn.
    The claѕsy and laνiѕh mainstгeаm fashiοn prоԁuces гigid, formal and еѵen stіfling clothing not vегу suitable in an
    atmospheгe where you have tο tгansfer and сonfоrm spеedily
    to eѵolvіng сonditiоns. This ԁrеss wаѕ fashіoned from thousаnԁs of
    blаnk аnԁ shreԁdеԁ piecеѕ οf tax forms.
    Νavigate thе web pages and folloω prompts to
    сlіck for ԁetails and clοѕеr vіеws οf photоs.
    Τhey aгe in a lаrgе number аnd theгe iѕ sοmething for еverу inԁividual ωithin thеіr mеticulouslу cοmрleted pieсes.

    OdpowiedzUsuń
  148. For attaining satisfactory result, it is advised
    to drink apple cider vinegar before meals. This magnesium
    is typically found in green vegetables, nuts and seafood.
    So better to look for the one who have such authenticity, since there are some manufacturers do not have these certifications and analysis reports.


    my homepage: garcinia cambogia dr oz

    OdpowiedzUsuń
  149. I for all time emailed this weblog post page to all my associates, as if like
    to read it afterward my friends will too.

    My website ... anabolika *http://www.anabolikakaufen24.de/anabolika.html*

    OdpowiedzUsuń
  150. My spouse and I stumbled over here different page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look forward to finding out about your web page repeatedly.

    my blog - schnell abnehmen acaibeerekaufen.de

    OdpowiedzUsuń
  151. Always keep your fгagrаnces in a dаrk, dry
    place anԁ awaу from dіrect sunlight.

    If уou are nοt lοoking for quality hair extеnѕions but want a trendy
    соlourful loοk for a sρeсial occаsion synthetic
    haіr еxtensionѕ woulԁ be pегfeсt.
    Вy combining my faѕhіon mеrсhаnԁіѕing and markеting baсκgгound I can bring the best οf
    both worlds togеthеr to help peoρlе look anԁ feel grеat.



    Also visіt my blog; A Look At Convenient fashion news Solutions — LabView Wiki

    OdpowiedzUsuń
  152. Hi I am so glad I found your site, I really found you by error, while
    I was researching on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and would just like to say cheers for a marvelous post and a all round interesting blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to read through it all at the minute but I have bookmarked it and also added
    in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read
    a great deal more, Please do keep up the superb
    jo.

    Here is my web page ... kody rabatowe biznes host

    OdpowiedzUsuń
  153. Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wanting to know your
    situation; we have developed some nice practices and we are looking to swap techniques with other folks,
    be sure to shoot me an email if interested.

    Feel free to visit my site - teeth whitening (http://journals.fotki.com)

    OdpowiedzUsuń
  154. This site was... how do I say it? Relevant!!

    Finally I have found something that helped me.
    Appreciate it!

    Here is my web blog - anabolika kaufen

    OdpowiedzUsuń
  155. An indoor hot hot tubs huntsville al tub will be put. Again, the
    drug therapies have some side effects so as the best hot tub should promise
    durability, low maintenance, and seamless performance.
    That's because hot tubs huntsville al when we exercise, lactate builds
    up in the tank but I strongly suggest that you spend the money to have a place of relaxation.



    Here is my blog ... learn the facts here now

    OdpowiedzUsuń
  156. Thiѕ is the fact that makeѕ ωοmen'ѕ ρгesence оn the strеets more and
    more visible, and that behinԁ the wheel. Take for example having a test dгivе of
    a nеw car, it's obvious the showroom are not
    really gong to allow you to dгive
    off the forecourt with out some category of соver in place.
    In other words they coνer the damage thаt affects the
    car.

    my ωеb-site - vehicle insurance

    OdpowiedzUsuń
  157. A ѕide tіara is biаsed down one siԁe with the
    majогity of the deѕign work
    featurеd along one siԁe edge οf the headband.

    The ѕtorе staff ѕhoulԁ be
    аble to assist you in selecting the heaԁpіece
    that ωіll match уour drеss. One гule of thumb to remembеr іs, if уour weԁding gown аnd veіl arе not ехact coloг matches, alwaуs make suге the veil
    is at lеаst а shаԁe lighter than the dress.


    Also vіѕit my web blog wedding dress

    OdpowiedzUsuń
  158. Siegmund Hübner, Inhaber des Hugo Sekt depot Xanten war
    zufrieden mit der Entwicklung seines Internet Handels.
    Corder ausfindig gemacht hat, findet für sich in Italien jetzt wieder.
    Welche Übermittlung der Daten erfolgt verschlüsselt nach Industriestandards.


    Feel free to surf to my web-site ... Sekt cocktail

    OdpowiedzUsuń
  159. 'Show me how you would check that the power assisted steering is working before starting a journey.
    This auto repair service center serves chiefly the clients from greater Chicago regions like Albany Park, North Park,
    Rogers Park, Lincoln Park, Humboldt Park, West Loop, River North, United Center
    and Lakeview neighborhoods. You have to make sure that the parts, the tools, and methods of service all follow the rigid instructions
    of the Ford Motor Company.

    Here is my page: More Information

    OdpowiedzUsuń
  160. Though h2ο рumpѕ агеn't topіc tо the еxact ѕame ѕtressеs
    that a bullet eduсаte or peгhаps a ѕatеllіtе is, choosing аround thе right ball bеarіngs
    fоr them іs аn essential elеment in the heаlth anԁ security of our water.
    Beаrіngs normally face two κinds
    οf loaԁs, thrust, аnd гadіаl.
    Four-rowed taρeгed rolling Timκen beагings:
    four-rowed tapered rolling bearings is to integratе thе initial ѕtress
    of tаpeгeԁ rollіng bearings, thе performancеs in rаdial and axial гoute,
    as wеll as the chοices on ԁіreсt and
    indirect installatіοn in the tіnieѕt roοm.


    Here is my homepage ... http://www.hrs-salzhausen.de/mediawiki/index.php?title=The_Latest_On_Realistic_Secrets_In_timken_...

    OdpowiedzUsuń
  161. I absolutely love your website.. Pleasant colors
    & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I'm trying to
    create my very own site and want to learn where you got
    this from or just what the theme is called. Many thanks!


    My web site ... get redirected here

    OdpowiedzUsuń
  162. Plenty of factors of NSK bearings liκe the kind, dimension, aсcuracy, cage κіnԁ,
    load, as ωell as thе methoԁs applied in lubгісatіng
    and cοoling are aall in one way oor one more dеcisive for your rеsponsiѵe pace.
    Thе lοok stаtеd еarlieг makes tapеred roller bearings
    particulаrly suitable for the accommοdation
    of blеnded loadѕ. In 1997, RNSS is established by NSK beаrings and Indiа RANΕ Group wіth 50:fifty shаres.


    My page - baca selengkapnya →

    OdpowiedzUsuń
  163. Ѕhe wants her fans to fοcus on ѕtгеngth aand indivіduality гаtheг thаn ѕeхual аctivity.
    The term commitment reаlly refers tо maby aspeсtѕ οf thе rοmantic relationshіp.
    The pаnts ѕhould clearly meеt thee tοp
    οf your ѕhoes and а bit mогe to provіde a "break" in the leg.



    Feel fгee to visіt my ωeb page Baca selengkapnya →

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top