Zakupy na zimę i nowości od Zielonego Kota ;)

Heeeeeej! Jestem mega wykończona, właśnie zjadłam obiad i mogę do Was napisać ;) Dziś przed południem wybrałam się z mamą na zakupy. Zeszłyśmy chyba z pół Szczecina w poszukiwaniu kurtek na zimę (w końcu nadchodzi nieubłaganie :(). Chyba za późno się za te poszukiwania wzięłyśmy, ponieważ wybór jest już naprawdę mały... Ale znalazłyśmy 2 perełki :) Przyznam, że wolałabym kremową, jednak czarna przynajmniej nie będzie się aż tak brudzić. No i jest megacieplutka! I wreszcie mam kurtkę zimową z kapturem :D A wygląda tak:



Oprócz kurtki w mojej małej kolekcji pojawiły się nowości od sklepu  

Znajdziecie w nim naprawdę ogromny wybór biżuterii. Nie tylko sztucznej. Jest i srebro, złoto, perły, bursztyn... Musicie same przejrzeć, bo to naprawdę świetny sklep z ogromnym asortymentem. Wysyłka odbywa się bardzo sprawnie, 2- 3 dni i są u Was w domu :) Popatrzcie na te cudeńka:





Wysyłka była ślicznie zapakowana ;) widzicie te pudełeczka? :) Mnie najbardziej urzekł pierścionek- kokardka. A piórkowe kolczyki (których samej nie udało mi się zrobić :() wreszcie są u mnie :) 
Zestawy z tymi rzeczami będą pojawiać się na bieżąco ;))

Jak się podobają? ;)

Przypominam także o konkursie, który organizuję ze sklepem Merg.pl - możecie wygrać BONY NA BUTY z tego sklepu! ;) Szczegóły tutaj:
Zapraszam także tutaj:

Uciekam, czas wreszcie zabrać się za naukę ;) miłego dnia! :*

CONVERSATION

139 komentarze:

  1. Wonderful parka, and wonderful bow ring!I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kurtaLKA! bardzo zgrabnie w niej wyglądasz. No i wygląda na cieplutką! co najważniejsze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję:)
    Fajny płaszczyk, a do pielęgnacji stóp zachęcam jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz wygrać je w moim rozdaniu lub polub hempz na facebooku to obniza cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki :)
    Dziękuje za komentarz , tak rzeczywiście jest to rzadkie zjawisko , aż sama się sobie dziwie :) Ale faktycznie co do tych kosmetyków producetn jest rzetelny :) To mogę przyznać szczerze ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolczyki :)
    Dziękuje za komentarz , tak rzeczywiście jest to rzadkie zjawisko , aż sama się sobie dziwie :) Ale faktycznie co do tych kosmetyków producetn jest rzetelny :) To mogę przyznać szczerze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na cieplutką ;) bardzo praktyczna i grunt to żeby było w niej ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna kurteczka:) ja mam nadzieje, że to nie jest jeszcze za późno, wręcz przeciwnie - dopiero zimowe ciuch będą pojawiać się na sklepowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam swoją z puszkiem od roku i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te kolczyki z piórkami są śliczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kurtka :)
    A biżuteria jest świetna :]

    OdpowiedzUsuń
  12. o a co to jest na zdjęciu , po piórkowych kolczykach .. Bo jakoś nie widzę dokładnie.

    :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurtka i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kurteczka i super biżuteria.;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka świetna :)
    zazdroszczę biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny ten pierścionek.
    sama mam podobną kurtkę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się bżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kurtka! ja ostatnio poszukiwałam czegoś na zimie i skończyłam z wiosenno jesiennym płaszczykiem:P wiec szukam dalej:P pozdrawiam i zapraszam::)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a comfortable and stylish parkа! Brava!



    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te pierwsze kolczyki;D A kurtka też bardzo ładna;D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna kurtka, ja jutro wybieram się na zakupy w tym samym celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolczyki z piórkami są śliczne (:!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna kurtka, sama o takiej myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka i piórkowe kolczyki! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie śliczne te pudełeczka! Już można oko nacieszyć przed zobaczeniem zawartości;) Pozdarwiam, Medo

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszczyk i biżuteria również .;)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zakupy :) wszystko bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka jest cudowna!
    Kolczyki z piórkami są przeeśliczne;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolczyki :))

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję udanych zakupów:) Mnie się jeszcze lato trzyma:D

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładna kurtka! tez mam na zime czarna, zeby sie tak bardzo nie brudziła:)

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję za komentarz :) ! zimno mi nie było bo mam tam rajstopy całkiem grube, poza tym dość wysokie buty, szczerze mówiąc nawet w zimie mi się zdarza ubrać w podobny sposób xD

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie takiej ciepłej, czarnej kurtki, lub płaszczyka poszukuję:) piękna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  35. no to kochamy go razem <3 i ja je jeszcze uwielbiam Twoje kolczyki-piorka :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej! Fajnie tu u Ciebie.. bardzo pomysłowo:)
    No i dowiedziałam się o istnieniu Zielonego Kota a widzę że mają świetne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolczyki i świetny blog . Dołącze się do obserwowanych i ja też na to liczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ahaa i dziękuje za komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne zakupki :)
    + też dodaję do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mówisz mały wybór? kuurde ja nadal goła! w kwestii butów też, chryste Paula.. :P biżuteria piękna, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajna kurtka i świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładna kurteczka- ja jeszcze nie mam ;P
    śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  43. oo, śliczny płaszczyk! uwielbiam takie. (:

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna ta kurteczka, musi być bardzo cieplutka <33 Cudowne te kolczyki piórka, oddaj mi je ;p Oczywiście obserwuję i dziękuję za miły komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja muszę w końcu kupić piórka! piękna kokardka i pierścionek : D

    OdpowiedzUsuń
  46. zakupy przeswietne kurtka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też szukam czegoś na zime i coś znaleźć nie mogę :/

    Pozdrawiam i kliknęłam do obserwowanych :) Zachęcam do śledzenia mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajna kurtka :) a co do biżuterii- masz rację,cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  49. No. no, ale super prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jeszcze nie kupiłam kurtki na zime.;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna kurteczka ;) A biżuteria prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zielony Kot faktycznie ma świetną biżuterię i to dla każdego ;)
    obserwuję, masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna kurteczka. ma bardzo ładny kolorek i za pewne jest cieplutka. Czyli w zimę będzie ci cieplutko♥ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny blog :]
    Notka też super
    Strasznie mi się podoba ta biżuteria najbardziej ta kokardka to pierścionek? ;o jak tak too extra chciałabym taki ^^
    Kurtka też śliczna<3
    Obserwuję, będe wpadać codziennie bo masz super blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne kolczyki !:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też jestem wykończona, bardzo fajnie kupiłaś rzeczy, najbardziej spodobały mi się kolczyki pióra, ale płaszczyk też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też już zaopatrzyłam się w płaszczyk na zimę, ale postanowiłam pokazać go na blogu, dopiero gdy sceneria za oknem będzie sprzyjająca (czyli pojawi się pierwszy śnieg). Pierścionek rzeczywiście świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piórka - boskie .! ;)
    kurtka .? raczej sie w moim stylu , ale spoko.;)
    zazdroszcze kokardki.x3 .;D


    http://poznaj-mnie.blogspot.com/
    http://kamaa-mojefoto.blogspot.com/
    u góry moje blogi , zapraszam.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. polecam :) mam nadzieje ze i Ty bedziesz tak bardzo zadowolona jak i ja :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  60. piórka to istny geniusz :) lubię takie pierdółki :D

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny płaszczyk ;) śliczne są te kolczyki z piórkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. no z taką kurtką to zima nie straszna :) świetna biżuteria, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. mi też najbardziej spodobał się ten pierścionek! ;)

    ja tam nie lubię plastyki.;p

    OdpowiedzUsuń
  64. ooo dzionek widzę udany:) na jakiej zasadzie polega Twoja współpraca z Zielonym Kotem?

    OdpowiedzUsuń
  65. ja kupowałam płaszcz już w sierpniu :) faktycznie, dzisiaj odwiedziłam kilka sieciówek i wybór jest już naprawdę mały... a najgorsze jest to, że wszystko jest takie cienki! Dobrze, że wzięłaś czarną. Kremowa na pewno była śliczna, ale zgadzam się co do tego, że co chwile musiałabyś ją prać... Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  66. ciekawa ta kurtka :) ładnie w niej wyglądasz, ja niestety w takich wyglądam o jakieś 10kg grubsza, więc w tym roku postawiłam na płaszczyk, ale też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kurtka super :) zaopatrzyłam się w podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  68. O jejku! Cudowne te kolczyki pióra!
    Płaszczyk wydaje się cieplutki.
    gratuluję udanych zakupów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna kurtka, na pewno bardzo ją użyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  70. love the jacket!!! it looks great on you!!! and love the bow but unfortunately i don't know exactly what it is. . . but it looks pretty.

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. tak, dokładnie taki jest. Mogę na nim polegać ze wszystkim ;)

    nie cierpię takich kurteczek, tak jakoś mam, ale plus ogromny ich jest taki, że są cieeeeeeeeepłe. Sliczne pudełeczka ma ten Zielony Kot ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. zazdroszczę takich prezentów ! ;)

    pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe kolczyki!!!! Cudowne!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  74. przepiękna biżuteria. zwłaszcza te bajeczne kolczyki :D mmm, a te pudełeczka... cudo w najmniejszych szczegółach ^^
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  75. ladna :) nie wygląda tak bałwaniaście :) Mogę spytać gdzie, i za ile ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  76. Jednym słowem obłowiłaś się na tych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja bym nie dała rady z płaszczem :P za bardzo roztrzepana jestem, zaczepiłabym o coś i po płaszczyku :P
    Najbardziej podobają mi się pierwsze kolczyki :) Drugie mam podobne, tylko różowe, a ten pierścionek śliczny i fajnie zapakowany :) W ogóle nie mogłam ogarnąć bez przeczytania notki, że to pierścionek :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej : )
    tu Ola z ,,Hot or not'' . mam nadzieję, że pamiętasz. To jest mój nowy blog, mam nadzieję, że zajrzysz : )

    OdpowiedzUsuń
  79. + dodaję do obserwowanych . ; * ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Do Szczecina to mi trochę daleko, bo jestem z Krakowa xD Ale jakiś konkretny sklep?

    OdpowiedzUsuń
  81. piórkowe kolczyki są cudowne, tak jak wszystko co dostałaś:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  82. ta biżuteria jest po prostu świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. fajne kolczyki :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Już niedługo pojawią się nowości ode mnie;) nie mogę się doczekać!:D

    OdpowiedzUsuń
  85. Dziękuję za komentarz :)
    Dodaję do obserwowanych,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ooo! Takiej własnie szukam! Napiszesz skąd jest kurteczka i ile kosztowała?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowna biżuteria! Kolczyki z piórami są mega śliczne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo fajne zakupy;D i ta kokarda.... piękna!

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam bardzo podobny płaszczyk, kupiłam go rok temu i jestem bardzo zadowolona z niego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. fajne zakupy:))a ja polecam taka kut=rteczkę jak ma kasia tusk
    http://allegro.pl/super-kurteczka-rozmiar-m-doda-uroku-zima-2011-i1880289689.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo fajna kurteczka. Widać, że jest ciepła :) A biżuteria jest po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  92. boshe! jakie przysłali ci piękne rzeczy . ; xD

    OdpowiedzUsuń
  93. bardzo ładna kurtka;) a kolczyki i pierscionek z kokarda są piekne;)

    OdpowiedzUsuń
  94. śliczny płaszczyk o biżuterii nie wspominając;)<3

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowne są te dodatki! Bardzo spodobały mi się ten czarny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Najbardzije podobają mi się kolczyki- piórka :)
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  97. ile zapłaciłaś za tą kurtkę i gdzie kupiłaś? bardzo fajna, ja też takiej szukam. :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Też będę musiała rozejrzeć się za jakaś ciepłą kurtką;-)

    OdpowiedzUsuń
  99. Good day! This is kind of off topic but I need some
    guidance from an established blog. Is it
    difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? Many thanks
    My webpage - kolagen na zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
  100. Hello there! I could have sworn I've visited this blog before but after browsing through many of the posts I realized it's new to me.
    Regardless, I'm definitely pleased I discovered it and I'll
    be book-marking it and checking back frequently!
    Also see my site > sklep z kolagenem

    OdpowiedzUsuń
  101. I truly love your website.. Pleasant colors
    & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I'm hoping to create my very own blog and would love to find out where you got this from or just what the theme is named. Thank you!
    Here is my website : kolagen Platinum

    OdpowiedzUsuń
  102. Superb blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm planning to start my own site soon but I'm a
    little lost on everything. Would you suggest starting with a
    free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many
    choices out there that I'm totally overwhelmed .. Any ideas? Thank you!
    Here is my weblog - kolagen

    OdpowiedzUsuń
  103. If you are going for best contents like myself, simply go to see this web page
    all the time since it offers quality contents, thanks
    Here is my web blog ... Portal finansowy

    OdpowiedzUsuń
  104. Right now it looks like Expression Engine is the best blogging platform out there right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
    Review my web site ... kolagen naturalny

    OdpowiedzUsuń
  105. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished
    to say that I've really enjoyed surfing around your blog posts. After all I'll be
    subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!


    Also visit my web blog: umywalki daleks

    OdpowiedzUsuń
  106. Sіmply ԁesire tο saу your artісle iѕ as surprising.
    Thе clearnesѕ in yοur submit іs ѕіmρly gгеаt and i can think уou're an expert in this subject. Well along with your permission allow me to take hold of your feed to stay up to date with coming near near post. Thanks one million and please carry on the gratifying work.

    Also visit my webpage ... 500 calorie diet
    my web site: what is hcg

    OdpowiedzUsuń
  107. It's going to be finish of mine day, however before ending I am reading this impressive article to improve my knowledge.

    my web blog ... hcg diet recipes
    My webpage :: purchase hcg

    OdpowiedzUsuń
  108. I was curious if you ever thought of changing the page layout of your website?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.
    Maybe you could space it out better?

    OdpowiedzUsuń
  109. Very quickly this site will be famous amid all blogging visitors,
    due to it's fastidious posts

    OdpowiedzUsuń
  110. Very rapidly this web site will be famous among all blog visitors, due to it's good content

    OdpowiedzUsuń
  111. I like the helpful information you supply in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I'm relatively sure I will
    learn plenty of new stuff proper here! Good luck for
    the following!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top