Odganiamy jesień!- outfit ;)

Witajcie! ;) 
Muszę Wam szczerze powiedzieć, że jestem przerażona matematyką na studiach. Dziś mieliśmy rano wykłady- niezbyt sympatyczny wykładowca "uczył" nas o macierzach (w zasadzie tylko kazał przepisywać bezmyślnie to, co pokazywał lub mówił), następnie na ćwiczeniach przerabialiśmy granice ciągów (nie takich zwykłych, jak w liceum...). Boże, ile bym dała, aby mieć znowu matematykę opierającą się na cyfrach... Nie wiem, co to będzie na egzaminie. Kolega mi mówił, że najbardziej powinnam przyłożyć się właśnie do matmy.

Jeśli chodzi o mój weekend, był bardzo udany i bardzo intensywnie go spędziłam. W sobotę impreza w akademiku u znajomych (przemiła pani recepcjonistka pozwoliła nam zostać na noc bez płacenia ;)), w niedzielę odwiedziłam mamę w pracy, a także spotkałam się z przyjacielem.
Dobry humor nie opuszcza mnie ani na krok :) 


Dziś pokaże Wam stylizację sprzed jakichś dwóch tygodni. Póki co chcę dodawać te słoneczne, bo przez całą zimę będziemy chodzić w swetrach, płaszczach itp... Jeszcze zdąży się nam to znudzić :) 








spodnie- House
kamizelka- House
bluzka- no name
buty- no name
torba- CCC

Jestem wypompowana dzisiejszym dniem na uczelni, przed chwilką zjadłam obiad i zabieram się do nauki i ogarniania notatek... Brr. Nie chce mi się, bo nie wiem, jak się do tego zabrać. A o 18:30 idę tłumaczyć Sylwii... jej matematykę -.- ehh, chciałabym takie proste rzeczy mieć ;D

Trzymajcie się :* a jeśli macie ochotę, zapraszam tutaj:

I dziękuję serdecznie Dziewczynom za wszystkie TAGi! :-) Postaram się za jakiś czas na nie odpowiedzieć ;-)

CONVERSATION

153 komentarze:

  1. bardzo fajne marmurki, straaszysz tymi studiami ! 3maj się, ale fajnie, że mimo tego, nie opuszcza Cię dobry humor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję maty.. ja na szczęscie uciekłam od niej w inną stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, ale zimno mi, jak patrzę na twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outfit ;). Dwa tygodnie temu to było ciepło, ja teraz padam z zimna.
    A na czym jesteś, że masz taką matmę? Za nas się wzięli humanitarnie, zaczęliśmy kulturalnie od funkcji by dojść niedługo do całek i pochodnych ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful bag and the headband is cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałaś do Nas po chińsku jak dla mnie:-) Matma jest do bani! Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dasz radę! mi się ją udało pokonać na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawei to wyglada :)
    masz racje trzeba odgonic ta jesien bo po niej jest zima a to nie dobrez bo nikt zimna nie lubi .. :)
    pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta dżinsowa kurteczka cudowna!
    kurcze, a ja chciałam iść na czystą matmę na studia.. chyba sie jeszcze nad tym poważnie zastanowię :D

    zapraszam :)
    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilku znajomych na tym kierunku, ale jestem z innego miasta ;). Ja teoretycznie też nie jestem na kierunku matematycznym, bo na analityce medycznej, ale chwilowo mój świat składa się z matmy i pewnej ilości biologii z elementami chemii. A ja szłam tam głównie ze względu na chemię, więc też jest ubaw :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będziesz miała jakieś problemy z matmy pisz śmiało, akurat macierze i granice to banał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kolor spodni jest rewelacyjny :) a z matmą dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się ta pogoda zmieniła przez dwa tygodnie.:)
    Bardzo ładny outfit ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznieeeeee :)Zapraszam na mojego bloga . Bardzo byłoby mi miło gdybyś mnie obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tę kurtkę ;d
    super masz marmurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też byłam przerażona matmą jak miałam na pierwszym roku.. myślałam, że zdam i już będzie ok, a tu w kolejnych semestrach dowalili mi statystyke, później rachunkowość, finanse.. coraz gorzej, ale jakoś dałam radę, a w tym roku nie wiem czy czeka mnie cos z obliczeniami, mam nadzieję że nie! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestawik;|) torebka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  18. kamizelka <3 poluje na taką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja - piękne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny strój♥ Cała wygladasz ślicznie !;3

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka fajna :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez słyszałam, że matematyka na studiach jest trudna! ale dasz radę:*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja studiuję filologię angielską i większość przedmiotów jest bardzo okej, mimo tego, że po angielsku i trzeba siedzieć czasem ze słownikiem ale większość nauczycieli to polacy, którzy ciągle po angielsku mówią, więc czasem coś po polsku wtrącą, jednak najgorzej jest z wykładami, bowiem je prowadzą zazwyczaj brytyjczycy lub amerykanin taki, który nie potrafi podobno nic po polsku i mówi bardzo cicho i nikt go prawie nie rozumie bo uczy historii literatury angielskiej, więc bedzie mi bardzo ciężko zaliczyć

    OdpowiedzUsuń
  24. Slicznie wygladasz ) . Swietna opaska ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny zestaw :) podoba mi się ta opaska, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie!
    jejku nie było Ci zimno w tych butach?

    OdpowiedzUsuń
  27. Studia to zupełnie inne życie. :) Ślicznie wyglądasz, jak zwykle zresztą. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne masz te spodnie ! i wgl. cudowny outfit :D <3

    OdpowiedzUsuń
  29. będę będę ;*

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne buty :)www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne butki, ale jak pomyślę, że miałabym je dziś zalożyc tooo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne buciki <3, ale ja to już bym się w takie nie wcisnęła, bo marzną mi stopy. :D teraz tylko eskimiski. xD

    OdpowiedzUsuń
  33. przerażasz mnie tymi studiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja narzekam na matematykę w gimnazjum. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyli na studiach informatycznych z matmą będzie jeszcze gorzej . Ale przynajmniej schudnę od tych stresów. Haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Matematyka to zło -.- :D
    Fajny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny outfit tylko dla mnie troszkę za dużo koloru jeansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. No niestety jesień zawsze pełna grubych swetrów:(

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne buty! :) na prawdę ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Chustka! <3
    Uwielbiam takie rzeczy, sama czasami noszę na głowie apaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. o tak zdjęcia sa najpiękniejsza pamiątką :)
    Świetna jest ta kurtko kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. powodzenia z matą :) a stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się torba i ta kurteczka :}

    powodzenia na matmie, podziwiam, że w ogóle w tą stronę poszłaś po liceum.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jezu, ja jestem w 3gim i ledwo co ogarniam matę, więc nawet nie chcę myśleć, co jest na studiach. w każdym bądź razie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. podziwiam Cię że studiujesz matematykę :) śliczna kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  46. nie było Ci zimno w tych butach ? :D

    OdpowiedzUsuń
  47. dopiero co skończyło się lato a ja już tęsknie za ciepłem :) Dla mnie matematyka to masakra, zawsze miałam 5, rzyszłam do liceum i mam same 2. Z niczego nie boje sie matury, tylko z matmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki temu wpisowi zaczynam się cieszyć, że jeszcze mam rok w liceum :)

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.danse-macabbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. No, naprawdę wiosennie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ojj. matma, nie cierpię, nie naiwdze, ughh dała bym wszystko żeby były znów wakacje

    OdpowiedzUsuń
  51. To mnie przestraszyłaś z tą matematyką na studiach, zdaję sobie sprawę, że pewnie ogólnie jest ciężej niż w liceum, ale jakoś się tego boję.. Ale mam jeszcze 3 lata.. :) Zdjęcia bardzo fajne, kurczę ta chustka na głowie dodała takiego dziewczęcego charakterku tej stylizacji - fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super kurteczka:). Powodzenia z matmą!

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie wyglądasz :) W szczególności spodobały mi się spodnie. O zgrozo matematyka dla mnie jest po prostu straszna... ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz , chyba dopatrzyłam się piegów ,są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi! casual outfit so beautiful and fresh! I really liked and jacket!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądasz świetnie-jak zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie martw się, chcieć to móc. Ja też na początku studiów byłam zdziwiona matmą, a potem załamana. Wzięłam się w garść. Dałam radę i zdawałam egzaminy zerowe... miałam to szybko za sobą.
    Wyglądasz super i tak trzymaj na zajęciach, a będzie naprawdę ekstra. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ciekawy outfit! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super blog! Również obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się taka niebieska stylizacja. Nigdy nie byłam przekonana do takich spodni, ale na Tobie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  61. ojjj z matmą trzeba systematycznie, bo potem jest ciężko:P super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  62. fajna bandana w kwiatowy wzór . Obserwujemy ???
    odpisz na moim blogu - hubcio-kucharski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam taki odcień jeansu jaki mają Twoje spodnie!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  64. ładnie wyglądasz, podoba mi się kolor torebki.

    ups, współczuję Ci tej paskudnej matmy na studiach. ;/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super zestaw! Powodzenia na studiach! Na poczatku wszystko wydaje się strasznie trudne ale z czasem przywykniesz :)

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. I love your head piece...so cute!!
    http://secondvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ależ wiosennie:) Bardzo mi się podobają te marmurki :) Dziękuję za odwiedziny, ja napewno będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  68. Great denim look! Brava!




    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ehh zazdroszczę, że możesz jeszcze nosić takie letnie buty :) Ja od ponad tygodnia chodzę w kozakach hehe :P Torba szczególnie zwróciła moją uwagę- ma niesamowity kolor.

    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i zapraszam częściej :)

    Pozdrawiam jesiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ładnie wyglądasz:) Odganiaj, odganiaj bo masakra z tą jesienią:(

    OdpowiedzUsuń
  71. fajny zestaw, kurteczka jest świetna ;>


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. marmurki <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny strój :)
    fajnie wygląda apaszka we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajny set- bardziej letni niż jesienny:) nie było ci zimno??;)

    OdpowiedzUsuń
  75. jezu nie-nawidze matmy! już się boję :(

    masz super spodnie! :))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  76. szczerze to ja już w kozakach biegam i płaszcz prawie zimowy nosze :)
    W Ty prosże bardzo na gołe stopy wsandałkach;)
    Gorąca kobieta!
    podrawiam serdecznie:)
    ps. dzięki za odwiedziny i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo fajne spodnie ! chciałabym cię zobaczyć z wyprostowanymi włosami , pokażesz się kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie wyglądasz, miło się patrzy na zdjęcia widząc na nich taką śliczną dziewczynę<3!
    ushio.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Kamizelka super !!! Ogólnie strój bardzo fajnie skompletowany.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ej ! bo przez Ciebie na studia nie pójdę ;d A tam ;D I tak sie nie wybieram ;d
    Śliczna stylizacja ;d

    OdpowiedzUsuń
  81. zapraszam na nowego bloga .
    http://sweetdreambyfashion.blogspot.com/
    Ps . Przepraszam za spam .

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystko fajne, tylko niepotrzebne te frędzle zwisające Ci z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam matematykę, ale nie wiem czy na studiach bym sobie z nią poradziła :)

    zapraszam na nowy post, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  84. masz racje troche mnie to odstresowało ...
    ^^
    ładnie wyglądałaś ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajne zestawienie ;)
    No niestety, brat też jest na studiach i dla niego matematyka też jest okropna...

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczne foty . obserwuję i czekam na twoją obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  87. ` super Outfit. :* hmm.. matematyka to największa zgroza . ;>

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajny ten zestawik! :) Kamizelka dostaje +5! :) I dołączam sie do pytania, czy zobaczymy Cię w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zobaczycie, zobaczycie! ;) Na pewno dodam jakąś stylizację w prostych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ładnie dobrane, fajne ciuchy. Sądząc po bosych (tzn. bez skarpetek itp.) nogach, to pewnie ciepło było, bo u mnie zimno jak diabli przez cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo dobrze, że dobry humor jest z Tobą. oby tak dalej! (:
    świetna stylizacja, bardzo pozytywne kolory. podoba mi się. ♥

    OdpowiedzUsuń
  92. śliczna torebka i fajne zestawienie :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. jeden z Twoich najlepszych otufitów ;) a co do matmy- podziwiam, że w ogóle poszłaś na studia na których jest matma! ja jestem totalną porażką jeśli chodzi o przedmioty ścisłe :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Te spodnie są przecudowne! Wyglądasz bardzo uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. otóz to, na studiach to nie przelewki . a już przeskok z gim do liceum to było coś;)

    troszkę mi nie pasuje ta chustka, ale z drugiej strony jest to jakiś inny akcent, to jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Love your scarf! Very Marc Jacobs Spring 2012.

    Jax
    http://galacticnoise.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Great denim-on-denim outfit. Love the acid wash

    OdpowiedzUsuń
  98. Błożesz Ty mój, musisz poświęcać straszne ilości czasu na autopromocję, skoro masz taki odzew ludności. Oby się nie odbiło na matematyce ;) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  99. podoba mi się kurteczka..lubię jasny jeans !

    OdpowiedzUsuń
  100. hi! thanks for dropping by my blog, nice photos.^.^ i just followed you, please follow too.

    OdpowiedzUsuń
  101. świetnaa opaska :).
    Jak ładnie wygladasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  102. like the outfit!
    do you want to follow each other? :)

    h-eart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top