Recenzja kosmetyków Quiz cz.2 ;)

Lubię takie dni, kiedy mogę wstać trochę później i dzięki temu się wyspać. 
Lubię takie dni, kiedy wiem, że nic mnie nie goni. 
Lubie takie dni, kiedy moja poranna toaleta trwa 15 minut, bo nie muszę się ani malować ani martwić tym, jak ułożyły mi się włosy, bo nie planuję (póki co) wychodzić z domu :)
Lubię takie dni, kiedy w spokoju mogę zjeść śniadanie (właśnie to zrobiłam ;D).
Lubię takie dni, kiedy na niebie nie widzę ani jednej chmurki (hmm, może jednak to wyjście z domu to nie taki zły pomysł? ;>)
Lubię takie dni, kiedy mogę wreszcie spokojnie napisać coś dla Was ;)
Dziś jest właśnie taki dzień. Przedpołudnie zapowiada się bardzo leniwie i spokojnie. Mam w planach odpocząć, posprzątać, a po południu spotkać się z przyjaciółkami. Wieczór jest jednak nadal wielką niewiadomą :D


Dziś mam dla Was część drugą (i ostatnią) recenzji kosmetyków, które dostałam od firmy Quiz. Tym razem zajmiemy się lakierami Safari, fluidem oraz różem do policzków Beauty Finish.
Zacznijmy od fluidu. Co obiecuje nam producent? Nawilżenie, co czyni skórę miękką i gładką. Lekką konsystencję, która skutecznie ukrywa zmarszczki i pory, konsystencja sprawia też, że makijaż wygląda naturalnie. Fluid idealnie kryje przebarwienia i niedoskonałości, zapewniając perfekcyjne wykończenie makijażu. Witaminy E i B5 chronią skórę przed działaniem wolnych rodników i odżywiają ją. 
Od razu powiem, że na moją cerę jest zdecydowanie zbyt ciemny, dlatego też testowała go siostra, która ma dużo ciemniejszą karnację niż ja. Fluid faktycznie dobrze się rozprowadza, ale nie kryje do końca wszystkich niedoskonałości. Jednak dzięki temu nie tworzy efektu maski, wygląda bardzo naturalnie (co jest dużo korzystniejsze, niż buzia wyglądająca jak po szpachlowaniu :D). Ma naprawdę lekką konsystencję. Działanie witamin E i B5 ciężko jest ocenić, podobnie jak ukrywanie zmarszczek, gdyż Asia takowych nie posiada (jeszcze :D). 
Kolejny produkt to róż Beauty Finish. Dla mnie jest naprawdę prawie idealny. Nie wygląda sztucznie, jest delikatny. Nawet, kiedy spadł mi na ziemię, nie pokruszył się... Chociaż na co dzień nie używam, na pewno będę używać do na większe wyjścia ;) 


Na koniec zostawiłam moje dwie perełki- lakiery Safari. Piękny, błyszczący niebieski (nr 201) oraz "ciemny nude", tak bym go określiła (nr 33). Jeśli chodzi o krycie- w niebieskim wystarczy już jedna warstwa, ale przy dwóch kolor jest jeszcze bardziej żywy. Nude potrzebuje dwóch, gdyż jest jaśniejszy :) Trwałość- hmm, ok 3 dni wytrzymują bez odpryskiwania. Dla mnie wystarczy, bo mniej więcej co tyle dni zmieniam kolor pazurów, hihi :) 


Jeśli chodzi o efekt- zrobiłam wycinek z jednego ze zdjęć (troszkę zmieniony kontrast, ale tak naprawdę na żywo efekt jest bardzo zbliżony). Jeśli chodzi o nude, to jego macie na zdjęciu, na którym trzymam fluid- plus biały pękacz :))


Jak je oceniacie? 

Życzę Wam miłego weekendu i dziękuję za wszystko :* 
Zapraszam na: 
Buuuuziak :* 

CONVERSATION

134 komentarze:

  1. Świetne pazurki i kolory mi się podobają :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieskawy czy zielony kolorek mi się podoba.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli po prostu lubisz soboty : )
    Nie wiedziałam, że firma Quiz ma aż tak szeroki wybór kosmetyków. Podobają mi się odcienie lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudziak jest bardzo ładny. A róż Cherie mnie także przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię takie dni i poranki:-) Śliczny ten niebieski! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa notka :) paznokcie super:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazkoncie <33
    Lakiery z Safari są prześwietnościowe ;)
    Godne polecenia i ładnie malują.
    Szczególnie ten niebieski mmm...:-3

    bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery mi sie podobają ;)
    ja również lubie takie dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za lakierami tej firmy, ale ten "ciemny nude" ma naprawdę ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog subskrybuje liczę na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery są świetne. Sama kilka posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podklad ciekawy choc nie kryje to nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne paznokcie moja koleżanka też ma ten lakier z safari ten niebieski:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że u mnie nie ma tych kosmetyków.
    Weszłam na ich stronkę i się zakochałam w tych kolorach ! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. o widzę, że też jesteś fanką pękających lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery safari mnie bardzo mocno kuszą, kiedy przejeżdżam obok kiosku, w którym pół wystawy to właśnie te lakiery o różnych kolorach, ale do tej pory jeszcze się żadnego nie dorobiłam... może czas spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  17. safari! ^^ fajne masz paznokcie! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się bardzo podoba ze safari ten nude i zamierzam go kupić :) a z tej firmy juz kilka lakierów posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie przepadam za tą firmą :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory lakierów strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również dzisiaj siedzę taka nieogarnięta, lenię się, ale trzeba wziąć się za naukę.;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podobają mi się lakiery. cudoen :*

    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyglądają Twoje "popękane" paznokcie :)
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam lakiery z firmy safari świetne są zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. lakiery mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie dni zdecydowanie należą do moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie :)) Ja także uwielbiam te kosmetyki z Quizu ;) Są naprawdę świetne, a lakiery rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne lakiery- idealne kolory!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i dziekuje za mile komentarze u mnie:*:*:**:*:*:*:*:!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja posiadam niebieski lakier z Safari i jest naprawdę świetny :) Ciemnego nude jeszcze nigdzie nie widziałam, ale wygląda bardzo fajnie, chętnie bym taki przegarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uh, już nie raz widziałam na jakichś dziewczynach, że fluid za bardzo kryje niedoskonałości, bo właśnie rzucał się w oczy efekt maski, dość pocieszny szczególnie u dziewczyn w moim wieku i młodszych. Co do lakierów, to moim zdaniem ten niebieski najładniejszy. Przeważnie nie przepadałam za błyszczącymi, ale ten niebieski ma taki ładny połysk.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za komentarz;)) Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię takie dni :) w końcu nie trzeba się śpieszyć i myśleć o niczym istotnym. uwielbiam kolory typu ciemny nude!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wygląda ten lakier nude z lakierem pękającym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Safari znam i używam tylko w czerwieni, mam też zielony...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  35. No niestety kosztuje bardzo dużo : (
    Będę szukała czegoś tańszego .

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam okazję poznać go zanim jeszcze stał się rozpoznawalny, i już wtedy wiedziałam, że jak kiedyś wyda płytę to ją na pewno kupię ;)
    Ale mnie chyba zawsze interesowało to co wśród moich znajomych wzbudzało wszelakie inne, negatywne uczucia.

    Te pękające lakiery jakoś do mnie nie przemawiają, aczkolwiek czasem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam lakiery do paznokci firmy Safari.
    Są świetne mają takie wyraziste kolory :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi ostatnio spadł róż i pokruszył się w drobny mak ;(
    Ten niebieski lakier ślicznie wygląda na paznokciach ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam takie dni. :) Paznokcie na pierwszym zdjęciu są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne kolorki lakierów ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kozaki smakowe są, my najczęściej je w słoiczki w occie robimy, ale pewnie nadają się do innych rzeczy :D
    †en niebieski Safari jest śliczny, szkoda że nie widziałam takiego jak byłam w sklepie, od razu bym go zakupiła:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. też lubię takie luźne, leniwe dni :) lakiery mają fajne kolory, szczególnie nude!

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne masz paznokcie na pierwszym zdjęciu:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Super lakiery, fajny post, będę zaglądać i dołączam do stronki :)

    milamodastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo użyteczny post . Lakiery fajne .
    Pozdrawiam i zapraszam na fashiona-myworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mężczyźni mają lepiej nie musimy się martwić o włosy ani o makijaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. po raz kolejny napisze, że masz świetny kształt pazurków :D a kolor bardzo ładny ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. widziałam gdzieś te lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialne recenzje.!:) Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  51. I love crashed nail:)That's so cool!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. nice polishes!

    @CottonCandyINK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj, dzień wolny. Przydałby mi się taki ;D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  54. nie, nie raczej w jakimś sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Petit Fleur, zakupiony w Polo :]

    OdpowiedzUsuń
  56. Hejj!
    Bardzo masz super blogaaaaa!
    Chciałabym, żebys zerknęła no mojego i oceniła go, co nim nie tak a co z nim tak!
    TU ADRES: www.la-modaa.blogspot.com
    Chciałabym miec tak popularnego bloga jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  57. Może całość nie wyszła tak źle pod względem kaloryczności, ale ten ser żółty. Ciekawy kolor paznokci, bardzo mi się podoba. :) Zapraszam na nowość u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  58. kolory lakierów sa świetne ;> i firma b. dobra ;3


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi osobiście przypadły do gustu kolory prezentowanych lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  60. jest super jak byłyśmy na koloni ciągle się go pożyczałam

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też kocham takie dni, kiedy mogę cały ranek przesiedzieć w dresie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten niebieski lakierek wygląda świetnie:o

    OdpowiedzUsuń
  63. I don't think you can get these where I live, but thanks for sharing them :)
    Please come back and visit my blog again. Thank you for your comment as well :)
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  64. taaaaak, wiem co czujeszw TAKIE DNI:) ja czekam tylko na takie, spokojne i bez pospiechu.

    skoro podoba Ci sie bransoletka, mozesz wziac udzial w moim rozdaniu ;)

    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ooo.. łał.. a kim można być po takich studiach?
    ja na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie wybrałam Finanse i Rachunkowość ;)

    brązowy lakier jest super.

    OdpowiedzUsuń
  66. też lubię takie dni :) kurczę, wszyscy tak zachwalają te lakiery Safari a ja nigdzie nie mogę ich znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczne lakierki.....
    zapraszzam do koentowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne te lakiery :D Lubię niebieski kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Studiuję polonistykę, ale niestety studia nie gwarantują znalezienia pracy;). Jeszcze jakiś czas temu ważne było doświadczenie, a teraz... nie wiem co;) Ale życzę powodzenia!

    Lakier bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  70. tego nudziaka to w ogóle nie widać ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również uwielbiam takie dni :]
    A kolory lakierów bardzo i to bardzo mi się podobają, są naprawdę boskie <33
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dobra z ciebie testerka :) Propo kosmetyków skusiłabym się tylko na lakiery,ale to ze względu na alergiczną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja tam nie lubię takich dni, zawsze marnuję cały dzień na głupoty i nawet się nie uczę. Za to, gdy mam dużo do zrobienia to jakoś szybko się organizuję i mam jeszcze czas na głupoty, których później nie muszę przynajmniej żałować. ;)

    Dzięki za ostatni komentarz. Zapraszam ponownie, jest nowy post. :3
    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. odpowiedź na Twoje pytanie pojawi się za chwilę w notce na moim blogu, więc zapraszam..:))

    a co do twojej notki to fajnie, fajnie. i lakiery mam również z tej kolekcji tyle, że zieelń..:))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ah, też uwielbiam takie dni! Nic nie trzeba robić, chyba, że sie chcę.. Super ♥
    Świetne kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczne kolory lakierów.:)
    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  77. lakier 'ciemny nude' jest śliczny :))

    pozdrawiam i zapraszam domnie (:

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne pazurki:) zapraszam,nowa notka:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. lakierów chętny bym wypróbowała :) ten niebieski wygląda pięknie na Twoich pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. nude-mam identyczny lakier, jest sliczny od jakiegos czasu tylko nim maluje paznokcie :D! chetnie wypruboje rozu ! pozdrawiam goraco ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. nie wiem, bo będzie z tym jeszcze więcej problemów i dla nas i dla wykładowców...

    co do lakierów, też mam safari i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kapitalne paznokcie ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Tan ostatni kolor na pięknych paznokciach rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję Cię już od dawna!
    Nudziak jest bardzo fajny, chętnie go uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. jeju ten niebieski lakier od paznokci jest genialny!! :))

    OdpowiedzUsuń
  86. Otagowałam Cie Zapraszam do zabawy http://oliiwiki.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  87. UWAGA ! we wtorek o godzinie 14:30 będzie można się spotkać ze mną na chacie przy kamerce.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziekuje :) cudne kolorki lakierow ;p ja mam z safari szary :D

    OdpowiedzUsuń
  89. great product reviews! I love the colors of the nailpolish.;)

    OdpowiedzUsuń
  90. też mam takie lakiery jak ty ,ale inne kolorki ^^ Ładnie pomalowane xdd . ; **

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej, otagowałam Cię :)
    http://looklikemylove.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  92. Witaj..otagowałam Cię!
    http://sweetperelka.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  93. super!! podoba mi sie ten niebieski!! :)
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Oh my gosh your nails are amazing! I love them.

    Jax
    http://galacticnoise.com

    OdpowiedzUsuń
  95. These products all look great! And your nails look amazing!

    http://samalamode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. ten niebieski wymiata !zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ładny lakier :) A co do różu to rzeczywiście musi być dobry, skoro wytrzymał nawet upadek na ziemię :))

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top