Indeks- czyli jak stałam się pełnoprawną studentką i outfit ;)

Cześć Kochani! ;*

Na samym początku chcę Wam podziękować baaaardzo serdecznie za to, że jesteście ze mną i czytacie mojego bloga. Stał się on dużą częścią mojego życia i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę funkcjonować w blogosferze razem z Wami ;) Dziś liczba obserwatorów przekroczyła 1000- bardzo, bardzo mi miło! :) Dziękuję! :* 

--------------------------------------------------------

Przypominam także o konkursie, który organizuję ze sklepem Merg.pl - możecie wygrać BONY NA BUTY z tego sklepu! ;) Szczegóły tutaj:

--------------------------------------------------------
U mnie ostatnio sporo się dzieje! Wczoraj zrobiłam naprawdę konkretną "podróż" po mieście. O 17:00 pojechałam na wykłady, po 2 godzinach wróciłam, po kolejnej godzince wybrałam się na Otrzęsiny mojej uczelni w klubie Pinokio. Na wejściu zrobili specjalny tor przeszkód dla pierwszoroczniaków- spinali nas parami za ręce, musieliśmy m.in. grzebać w kartonie pełnym czegoś na kształt kupy (a co okazało się czekoladą :D), pocałować pampersa wyglądającego niczym zdjęty z pupy niemowlaka, a także spróbować mikstury składającej się prawdopodobnie z mąki, wody, pieprzu, soli :D Była (dosłownie) kupa śmiechu :D I mnóstwo ludzi. Spotkałyśmy z Asią i Kasią znajomych z akademika, w ogóle co chwilę spotykałam kogoś znajomego :D bardzo dobrze się bawiłyśmy całą noc- w domu byłam po 4:00, umyłam się, zasnęłam gdzieś o 4:40, a musiałam wstać o 6:00... Zaspałam godzinę, ale ekspresowym tempem wyrobiłam się na uroczyste rozdanie indeksów ;) Jestem totalnie niewyspana, spałam jakieś 2 godziny, troszkę ponad. Ale, ale- od dziś jestem pełnoprawną studentką!




Posiadanie indeksu cieszy pewnie do czasu pierwszych poprawek (których celem moim jest uniknąć :)). W ogóle, kiedy tak patrzyłam na tych wszystkich profesorów na dzisiejszej uroczystości, zaczęłam trochę poważniej traktować studia- kto wie, może i mnie uda się kiedyś zostać doktorem, a potem dziekanem jakiejś uczelni? To oczywiście ciężka praca przez całe życie, ale kształcić się trzeba :)

Mam także dla Was taki prościutki zestaw- jeszcze z czasów, kiedy można było wyjść z domu bez kurtki... Obecnie jest to niestety niemożliwe :( Rano były dziś u mnie tylko 3 (!) stopnie!






bluzka- no name
apaszka- Delamo.pl
spodnie- Camaieu
buty- Deichmann
kolczyki- Zielonykot.pl

Buziaki! :* 

Zapraszam Was na www.formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

142 komentarze:

  1. very beautiful tone of pink :)

    Have a nice weekend

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) plus genialne spodnie ;) sama mam taki tylko, że czarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest indeks to prawdziwa studentka z Ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarz, jak będę mieć czas - chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i witam w gronie studentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ;)

    fajne spodnie ;>


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ;) a powiedz mi jak zrobiłaś reklamy na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, masz szanse na stałe.Widzę dużo wejść u Ciebie i komentarzy.A masz z tego już kasę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje !
    śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha niezłe akcje xD
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie.!
    Ładny strój, i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację. Fajny outfit.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. no studia to już chyba trzeba traktować poważnie :)
    ale dobra zabawa też zawsze jest potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) I cieszę się, że na nowych studiach już nie mamy indeksów:) Jeszcze go pewnie znielubisz, ale studia to cudowny czas:). Świetne spodnie. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ;)
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations Sweetie! Thats wonderful.

    I love those earrings,soo cute.


    Have a very nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! A papierowego indeksu Ci zazdroszczę, ja mam niestety elektroniczny.

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super gratuluje :) teraz zaczyna się piękny czas w Twoim życiu :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obyś nie miała powodów:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne butki xD
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życze powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam w studenckim życiu. Na szczęście wykłady nie sa obowiązkowe a sesja tylko 2x w roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje.;) No niestety teraz to najlepiej chodzić w dwóch kurtkach bo tak zimno.;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!
    Thank you for stopping by! :)

    kiss,yumiKo

    MY BLOG: http://yumikontheworld.blogspot.com

    MY FB PAGE: http://www.facebook.com/pages/yumiKontheworld-by-Rita-Bisceglia/235124076505150

    MY TWITTER: http://twitter.com/#!/yumiko_o

    MY FASHION NEWS: http://www.goconversano.it/rubriche/moda-e-costume/

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję+ śliczny outfit :)
    zapraszam ;* xddd

    OdpowiedzUsuń
  26. love this bright pink top paired with the scarf!

    @CottonCandyINK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Co studiujesz?;)

    Dziękuję za komplement, co do moich rurek i zapraszam do polubienia mnie na facebooku;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po samych zdjęciach myślałam, że jesteś w moim wieku ! : ) ( jestem w 1 liceum ; p)

    Będę trzymała kciuki, za to, żebyś nie miała poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję. Ślicznie wyglądasz:3 Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję studentko i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  31. Witamy w pełnoprawnym gronie studentów!!! Gratulacje:-) Śliczne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, rozdziewiczenie indeksu zawsze boli :). Bardzo ładne połączenie różu z beżem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję!
    śliczny kolor bluzki, jest taki pozytywny. (:

    OdpowiedzUsuń
  34. No to życzę samych ładnych ocen w tym indeksie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję ! Studia są fajne, a jak się postarasz to nawet poprawek nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wysokie ambicje, życzę powodzenia w spełnieniu ich ;d
    mnie cieszy, że mój indeks już prawie jest wypełniony do końca, a co za tym idzie zostały tylko 2 semestry ;d
    chociaż nie wyobrażam sobie innego zycia niż studenckie :( kocham studiować - mimo wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. oo! gratuluję!
    fotki rewelacyjne
    obserwuję i liczę na rewanż + czekam na komentarz. ^^
    www.kogut14blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje :) A co studiujesz ? :) Ja chcialam isc na studia , jestem w 1 klasie LO i szczerzemowiac nie mam sily dalej sie uczyc :D leniwa jestem i chyba na studia nie mam co liczyc :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. nono moje gratulacje super outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Studia to najfajniejszy okres w życiu, więc korzystaj, ile możesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. witamy wśród najbardziej zakręconej grupy społecznej jaką są STUDENCI;D u mnie rano były 2 stopnie, czas jechać do domu po zimowe wdzianka;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje ! :) Fajna apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny i ciekawy blog . Na pewno będę czytać i go obserwować . Jeśli masz ochotę i czas zajrzyj na mojego ;)) http://kolorszczescia.bloog.pl/?

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję ;)!
    świetny outfit, najlepsze spodnie :D

    zapraszam do mnie <3
    nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz studentko! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. outfit cudowny, gratuluję tylu obserwatorów. Ja mam narazie zaledwie 7, ale i to mnie cieszy ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję!
    Ślicznie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  48. No tak to podstawa :) Jak narazie pozostało mi siedzieć godzinami nad chemią i fizyką ponieważ mam z nimi mały probelm ;/ najgorsze jest to że trzeba się uczyć przedmiotów ktorych się nie ma zdawać na maturze -,-
    No to za 3 lata zobaczymy jak to ze mną będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super buty ^^
    Ach te sławne indeksy ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No właśnie byłam dziś w sklepach i nic już z takich spodni nie zostało, a jeszcze jakieś 2 tygodnie temu były takie super w Cubus'ie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluje :*! sliczny kolor bluzeczki ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziwnie tak bez indeksu, bo on się jednak ze studiami kojarzy, nam niby ma wystarczyc wirtualny dziekanat, a póxniej jeszcze dotaniemy jakies kartki...

    A tak w ogóle zostałaś otagowana u mnie na blogu: http://kolorowy-kuferek.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje.. :) ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  54. możliwe :>
    a na jakich jesteś studiach ??

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam ,dziękuje ,ze do mnie zajrzałas i poznałas moje miasto:) . Gratuluje ..indeksu- zazdroszczę :) Twoj blo jest ciekawy i bede cie odwiedzac. Lubie kreatywne młode osoby ..Pozdrawiam serdecznie z Podlasia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję ;)
    Ładny ten zestaw ;D Do twarzy Ci w różowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. gratulacje! jejku jak widze gołe stopy i szpileczki to aż mi zimno :( dopiero wróciłam z dworu i ledwo przeżyłam ten 7-stopniowy 'upał' :( ale ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz super bloga :D
    Mi tez zdarzyło się tak krótko spać. Ciężko potem funkcjonować.
    Pewnie! Obserwujmy się.
    Pozdrawiam, Inka ; *

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję, mnie indeks czeka dopiero za rok :D
    Strasznie mi się podobają te spodnie i buty - śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  60. No gratuluję !!
    Masz cudne włoski !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny zestaw! Ten róż bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluję pełnoprawna studentko :)
    ja swój indeks zdałam w lipcu i w październiku zostałam wykreślona z listy studentów, teraz jeszcze "tylko" obrona i koniec tego etapu życia;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję ;) Bardzo ładnie wyglądasz.

    www.fashion-slayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. gratulacje! pięknie Ci w różowym:)

    OdpowiedzUsuń
  65. noo to gratulacje:)
    ładny sweterek!;D
    widze lakier pekający?;)

    OdpowiedzUsuń
  66. otrzęsiny chyba udane :D fajny outfit, szkoda że na letnie dni :( no i gratuluję indeksu!

    OdpowiedzUsuń
  67. dziękuję ;*
    outfit świetny i powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super :) Masz nienaganną figurę. A impreza na pewno była mega udana ;) Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. przyzwyczaj się, bo urok studiowania polega m.in. na tych późnych (porannych) powrotach i spaniu po 2 godziny na dobę ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Do konkursu zaraz zajrzę :)
    zazdroszczę takiej liczby fanów bloga i gratuluję :)

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zauważyłam, że ostatnio blogger szwankuje, tzn. gdy ktoś ma mój blog w linkach na stronie, to nie aktualizują mu się tam moje wpisy (widać link do jakiegoś starego, a nowe się nie pojawiają). Na moim blogu również wyświetlają się nieaktualne wpisy niektórych osób na liście linków. Czy Ty też zaobserwowałaś coś takiego? Teraz wszystkich pytam, bo nie wiem, ile osób ma podobny problem ze swoim blogiem lub z linkami do blogów odwiedzanych.

    OdpowiedzUsuń
  71. Moje gratulacje!! Piękny sweterek;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje!

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.danse-macabbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję ślicznie, ale prawdę powiedziawszy chciałabym trochę przytyć co przychodzi mi z wielkim trudem. Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  74. W takim razie dziękuję raz jeszcze :) Ale i tak nie rozumiem dlaczego wątpisz w swoją figurę, jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  75. to teraz życzę ci powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie przesadzaj :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. gratuluję odebrania indeksu. u nas każdy sam musiał sobie iść ;) i wtedy wybierał przedmiot 'do wyboru'. a co studiujesz? u siebie w mieście czy w innym?
    ja nie marzę o pracy w dziekanacie. prędzej wolałabym być wykładowcą ;)
    ale licencjat mi wystarczy. no! ostatecznie ten magister ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. oj te studia jeszcze dadzą Ci w kość;) ale ogólnie faaaajnie jest:D

    OdpowiedzUsuń
  79. podobna jesteś do mojej koleżanki z klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi się też bardzo podobało na rozdaniu indeksów, uczelnia zrobiła na mnie duże wrażenie. Ale im dalej, tym gorzej :P :)

    OdpowiedzUsuń
  81. no to ciekawe mieliście "otrzęsiny" :) ciekawe jak długo będziesz się cieszyć ze studiów:P ale nic nie mówie! i życze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  82. to mieliście ostre otrzęsiny :D Ja na szczęście takich nie miałam ;)heheh ale imprezowanie jak najbardziej ;) W jakim mieście studiujesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  83. świetny blog , świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  84. inżynier jest ok. ja będę (mam nadzieję) licencjatem. Potem pomyślę (może) o magisterce ;) jak dobrze pójdzie to równo z magisterką (chyba że wcześniej - w co wątpię) zacznę drugi kierunek. Wtedy myślę o odnawialnych źródłach energii.
    a co studiujesz? bo chyba ominęłaś ten punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  85. powodzenia życzę :D :* widzę, że miałaś szaloną noc, wyśpij się dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Indeksy są fajne dopóki nie trzeba z nimi latać po wpisy xd :)

    ale pewnie i u Was (u nas też już zaczynają) wprowadzą elektroniczne indeksy i już to nie będzie takie fajne i tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajna stylizacja:). A co do studiów to... ja mam już od dawna chwile zwątpienia. Niestety mamy takie czasy, że studia niewiele dają:(. Ja już nie mogę się doczekać kiedy skończę moje, bo tylko marnuję czas :(

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję Studentko! :) czeka Cię teraz 5 lat ostrych imprez, no i może troszkę nauki też dla równowagi.. :)
    korzystaj bo to bardzo szybko zleci!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Cool and different style!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Przyłączam się do gratulacji :) Szczerze mówiąc mogłabym przysiąc, że chodzisz co najwyżej do liceum :) A co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluje,bo z indeksem jesteś już 100% studentka :* Miłego weekendu. Ps.Bluzeczka ma ładny soczysty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  92. haaa indeks! ;p ja chciałabym swój odzyskać ale panie w dziekanacie nie skore do pertraktacji :P

    OdpowiedzUsuń
  93. ja we Wrocku mam studia :D

    OdpowiedzUsuń
  94. ładne zdjecia :)
    Gratuluje i Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  95. gratuluję. i świetna apaszka.^^

    OdpowiedzUsuń
  96. Moje kolory;),gratuluję indeksu!,ja niestety,a może i nie? mam elektroniczny indeks;/,pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  97. gratulacje Studentko;)
    ahh jak ja tesknie za takimi lekkimi ubiorami;)

    OdpowiedzUsuń
  98. gratulacje studentko :)
    swietne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję! :)
    A zdjęcia świetne.

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. gratuluję również indeksu, ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. musiało być bardzo śmiesznie na tych otrzęsinach, heh :P świetne szpilki na outficie:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję 1OOO obserwatorów :)
    a outfit śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję indeksu i podziwiam zapał do studiowania, samego w sobie. Ja z perspektywy czasu patrzę na studia jak na strasznie trudny "czas-bez czasu". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. You look really pretty in these pictures :)
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  105. U mnie nie ma indeksów...
    Bardzo ładnie Ci w takim odcieniu różu.

    OdpowiedzUsuń
  106. mi poważne myślenie o profesorach przeszło, kiedy zobaczyłam, że to tak samo niedouczeni ludzie jak my... ale mam nadzieję, że na taki element nie trafisz :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top