Dwie cudowne paczuszki- ah, rozpieszczają mnie! ;)

Cześć Kochani :* 
Dziś mam zajęcia na 14:30, także przedpołudnie mam wolne. Na dworze zimno, do tego jestem przeziębiona (właśnie popijam cieplutkie mleko z miodem). Ale humor mi jak najbardziej dopisuje, na raz zdarzyło się kilka rzeczy, które mi go poprawiły ;) Do tego muzyczka w słuchawkach i jestem w nieeebie ;)

Dziś dotarły do mnie dwie paczuszki z biżuterią. To ostatnio chyba główny temat na moim blogu :) Nie ukrywam, że niezmiernie cieszę się z nowo nawiązanych współprac i cieszę się, że coraz to nowe osoby chcą ze mną współpracować.

Pierwsza paczuszka dotarła do mnie od Natajki (http://natajka89.blogspot.com/). Jest mi bardzo miło, że do mnie napisałaś, ponieważ jestem ogromną fanką Twoich wyrobów. Szkoda, że nie widziałaś mojego szerokiego banana na twarzy, kiedy odczytałam maila od Ciebie ;) 
Natalia jest cholernie utalentowaną dziewczyną. Tworzy głównie z modeliny- jej cukierkowe wyroby niejednokrotnie sprawiały, że leciałam do kuchni po cukierka, czekoladę, chałwę czy coś równie słodkiego (może czuć się winna, jeśli przytyję hihi! :D). Na jej blogu można znaleźć także biżuterię z kryształów i ze srebra. A oto, co wysłała mi Natajka:

 Kocham gumy do żucia, Orbit zwłaszcza- pączek jest genialny <3

Oraz słodka bransoletka:


Zapraszam Was bardzo serdecznie na jej bloga! Dla miłośników słodyczy Natajkowa biżuteria będzie gwarancją na to, że będą mogli mieć przy sobie coś słodkiego zawsze, gdy najdzie ich ochota, hehe :) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejną paczuszkę dostałam ze sklepu Raj Biżuterii (http://rajbizuterii.pl/). 
Polecam bardzo serdecznie ten sklep. Każda dziewczyna znajdzie w nim coś dla siebie. Od biżuterii japan style przez "zwierzęce" wisiorki, zegarki, kolczyki, broszki, breloki po zawieszki do telefonów ;) Do wyboru, do koloru ;) Możecie znaleźć także torebki i apaszki.
Jeśli chodzi o ceny, są naprawdę korzystne! Kupując w tym sklepie, zrobicie interes swojego życia ;) 

Ja w paczuszce- niespodziance dostałam:




Zapraszam:

Serdecznie dziękuję za przysłanie cudownych produktów Natajce i właścicielom sklepu Raj Biżuterii. Stylizacje ze wszystkimi dziś pokazanymi rzeczami będziecie mogli obejrzeć w najbliższym czasie na moim blogu :) 

Życzę Wam miłego dnia :* 

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. Już dotarły?! chyba zmienię zdanie o polskiej poczcie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa jeśli masz możliwość spróbuj zrobić zdjęcia biżu w trybie macro, będą mniej rozmazane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Original! Waiting for new images! Brava!



    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko spoko, czekam niecierpliwie:D zdrowiej Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne choc nie pzepadam za bizuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute things *

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńka, czekam z niecierpliwością na stylizacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. apetyczne te słodkości na bizuterii :)
    Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu, i za opinie na temat włosków. :)

    Co do paczuszek, to przyznam że same błyskotki które sama chciała bym mieć :) Boskie sa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. heh chyba wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaał, są piękne <3 pączek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. super rzeczy:) ja dzisiaj miałam podobnie szczęśliwy dzień bo wszystkie 3 paczki na które czekałam dotarły dziś, Poczta Polska górą hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym tak ciągle patrzyła na coś słodkiego na swojej ręce, albo gdzieś, to... Co chwila bym coś jadła! :D Ale biżuteria naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo,uwielbiam Natajkę! i jej wyroby. chyba w najbliższym czasie na coś się skuszę^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej .. zazdroszczę .. <3
    a i mam pytanie ... jak nawiązałaś współpracę z rajbiżuterii.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wyroby biżuteryjne są bardzo oryginalne i również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko śliczne- szczęściara ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pączek!! <3
    Zegarek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cute accessories ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta biżuteria! Pączek mnie wyjątkowo zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał. dzięki za adres bloga Natajki bo to coś cudownego !

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje wspolpracy, fajna bizu;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny jest ten czerwony zegarek ;d
    genialny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej podoba mi sie bransoletka z 3 zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bizuteria jest boska:) Bardzo podobają mi się wszystkie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę bransoletki z Raju Biżuterii wymiatają;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesłodkie te rzeczy! Najlepszy jest ten ponczuszek, mam taki breloczek <33

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie słodkie! pączuś jest uroczy! :>

    OdpowiedzUsuń
  29. faktycznie Cię rozpieszczają ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  30. biżuteria rewelacyjna :) szczęściara z Ciebi

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę współpracy bo biżuteria naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten zegarek na bransoletce bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne bransoletki , też takie chce ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochałam się w tych kolczykach <3 są po prostu przepiękne i takie bardzo stylowe ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na newsa.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne . xD
    zegarek mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. bransoletka sa piekne i tu i tu;d

    OdpowiedzUsuń
  37. bransoletki sa piekne;))) i tu i tu;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ta bransoletka z zawieszką z kamyczkami. Mam podobny wisiorek na rzemyku, tyle że moje kamyczki nie są aż takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystko śliczne <3 tylko teraz szpanowac i już!

    ładne!!

    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochany pączek :D

    ~~
    narratorka.blogspot.com
    Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie zazdroszcze Ci tych naszyjnikow :)!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudeńka dostałaś, zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  43. hej. jestem nową obserwatorką Twojego bloga. bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej:)
    liczę na rewanż:)

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga. na pwno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też bym miała dużego banana na twarzy bo takie piękne rzeczy.!

    OdpowiedzUsuń
  45. Modelinową biżuterie i zegarek zabieram!

    OdpowiedzUsuń
  46. 3 pierwsze najpiękniejsze :):)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow zazdroszczę Ci tego wszystkiego! Ja nie nosze biżuterii, ale to praktycznie dlatego, że nie mam jej :P ale jakbym miała, to taką ładną kolekcję, podobną do Twojej :]
    a te modelinowe - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę paczek z takimi fajnymi produktami! :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. mrr, zawartośc pierwszej paczuszki słooooooodka <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba, ja uwielbiam biżuterię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawe dodatki, każdy w innym stylu :) A to oznacza dużo możliwości :) Nie dziwię się, że jesteś zadowolona, też bym była!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuję ;*
    pomimo tego, że życzenia składałaś mi jeszcze wczoraj to byłaś już piąta ;D wszyscy chcieli być pierwsi, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. wisiorek jest cudny:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam modelinowe słodkości! Pączek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna biżuteria ; )
    zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba? Do zaobserwowania mojego bloga. : **

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne paczki, chętnie bym coś Ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Prezenty rzeczywiście nieziemskie, tylko się cieszyć ;D Najbardziej podoba mi się bransoletka z cukierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  58. REALLY LIKE THE RED WATCH. CHIC!


    COME VISIT ME!
    WWW.STYLEMAILBOX.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się ta biżuteria! I również uwielbiam pączka z gum Orbit ^^
    Jest świetny :)
    Nic dziwnego że jesteś zadowolona z paczuszki gdyż jest świetna! Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. jej jakie świetne!

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. tak, też lubię jej wyroby. Chciałoby się je zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bransoletki są cudowne.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  63. masz racje, rozpieszczają cię ;DD*
    boskie te wyroby Natajki ;pp ;]

    zapraszam do mnie, nowy post ;)!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ta buteleczka jest super ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ` Świetna ta Biżuteria ! Kuruj się ! :* ajĆ, nie piłam jeszcze nigdy mleka z miodem.. i nie sądzę abym kiedykolwiek to wypiła. wystarcza mi , że piję mleko z drożdżami . :)
    pozdrawiam. :* oraz zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładna biżuteria♥ Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny blog ^^ ... obserwuję
    zapraszam do mnie, może będziesz obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Natajka to mnie normalnie zadziwia swoimi wyrobami i przez to, że oglądałam na jej blogu jej dzieła, niejednokrotnie zjadłam za dużo słodyczy, bo aż mnie ciągło :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Like these! Nice blog! Would you like to follow each other? x

    OdpowiedzUsuń
  70. Też chcę taki zegareczek ;) A kolczyki są bajeczne i na pewno w jesienne dni będą pięknie się na tobie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  71. oja, uwielbiam biżuterię z modeliny <3 i te, które dostałaś od Natajki są boskie :D a z rajubiżuterii najbadziej podoba mi się ta 1 bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. zapraszam do siebiee;d.
    bardzoo łądan ta biżuteriaa;)).naprawdę;).

    OdpowiedzUsuń
  73. those necklaces have a great touch of humour, really cool x

    OdpowiedzUsuń
  74. oj rozpieszczają Cię :) świetny ten pączek z orbitu ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. fajnie prezenty,ale cię rozpieszczają :)Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dostałaś śliczne paczuszki, niesamowicie Ci zazdroszczę :)
    No to teraz Natajka będzie Cie miała sumieniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ahhh ten czerwony zegarek jest cudowny!!! Zakochałam się normalnie<3

    OdpowiedzUsuń
  78. Woow :o Ale cudowne te 2 pierwsze naszyjniki!
    Pączek i buteleczka <333

    bizuteryjny-swiat.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. myślę, że teraz jest już ok bo wyświetliło mnie w obserwatorach ! zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  80. Pączek <3

    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj też bym tak chciała , kocham biżu! :) Fajne rzeczy i zwłaszcza właśnie od Natalii ;) geniusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top