Imprezowo- outfit :)

Hej :*
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa otuchy w walce z przeziębieniem! :) Zdaję sobie sprawę, że nie tylko ja teraz je mam, dlatego ten temat postaram się ominąć, jako że od dłuższego czasu utrzymuje mi się doskonały nastrój... Powiem tylko tyle, że wczoraj mój stan pogorszył się o chrypkę. Brzmię jak chłopak przechodzący mutację haha, nawet Bartek stwierdził, że mam prawie taki głos, jak on, kiedy miał mutację -.- 
Ja, jako człowiek nienawidzący rutyny, nie potrafię usiedzieć w domu nawet, gdy jestem przeziębiona. I tak- przedwczoraj dziewczyny z uczelni namówiły mnie na imprezę. Przyznam, że na początku średnio podobał mi się pomysł powrotu z uczelni ok 19:00, by po pół godzinie wybiec na autobus i jechać na imprezę, tym bardziej, że byłam zmęczona i było mi zimno, ale nie żałuję- potańczyłam troszkę i poznałam parę osób ;) Tylko ciężko było mi wstać na 8:00 na uczelnię po 2, 5 godzinach snu ;D 
A wczoraj pojechałam do Bartka do akademika, obejrzeliśmy "Kac Vegas 2" , ogólnie było bardzo sympatycznie :)

Jeśli chodzi o uczelnię, piątki należą do tych najtrudniejszych do przeżycia. Wczoraj o godz. 12:00 czułam, jakby minął cały, męczący dzień. Do tego statystyka- przedmiot o nieskończonej ilości wzorów, w których nie da się nie pomylić... Masakra. Ciekawe, jak ja się tego nauczę? Ulgą był dla mnie powrót do domku ;) 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziś przedstawię Wam zestaw z czwartkowej imprezy ze znajomymi. Na sobie miałam spódniczkę, którą kupiłam jakiś czas temu w C&A za jedyne 15,99 zł. Do tego sweterek, który ma już chyba 2 lata, a który po prostu uwielbiam oraz biała koszulka na ramiączkach, którą mam także od niepamiętnych czasów... Do tego dobrałam botki od Merg.pl oraz dodatki od Zielonego Kota i sklepu Rajbiżuterii.pl.



 




 spódniczka- C&A
buty- Merg.pl 
kolczyki- Zielonykot.pl
bransoletka- Rajbizuterii.pl 
pierścionek- Zielonykot.pl 
biała koszulka- no name
sweterek- no name
rajstopy- no name ;) 

Przede mną bardzo intensywny tydzień- a przynajmniej jego początek. W poniedziałek matematyka, za którą muszę się porządnie wziąć, a we wtorek pierwsza wejściówka z chemii. Z zadań. Do tego musimy ogarnąć pierwsze z ćwiczeń w parach, obcykać 12 stron teorii, we wtorek pierwsze laborki i pierwsza styczność z odczynnikami :) Całe ćwiczenie (plus teorię) musimy umieć na wejściówkę na kolejny tydzień, w tym samym czasie przygotowując następne... I tak do końca semestru... Ale wezmę się do roboty- choć przyznam, że nadal jakoś żyję lenistwem :)

Buziaki :* 
Zapraszam też tutaj:
formspring.me/katsuumi17

PS. O razu przepraszam za jakoś zdjęć- mój aparat odmawia posłuszeństwa... Jeszcze na dworze zdjęcia są ok, ale w domu... Makabra :/ I nie zwracajcie uwagi na podkrążone oczy, choroba i zmęczenie dają o sobie znać... :/ 

CONVERSATION

220 komentarze:

  1. nie ma co, ale te buty masz zajebiste ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w kolejnym tygodniu.;) Świetnie wyglądałaś na tej imprezie lecz po oczkach widać że byłaś trochę zmęczona.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit ;) Też mnie dopadło przeziębienie;/ podziwiam bo w takim stroju to bym zamarzła bo 3 minutach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit.. b.pozytywny! mega <3

    zapraszam w wolnej chwili ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw ;)
    pierścionek bardzo mi sie podoba ;p ;)


    pozdrawiam Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się pierścionek :) masz super figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zestaw!
    Bardzo podoba mi się ten pierścionek:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiadomo, że nie jest z tych czasów od babci, tylko z jej młodości :)

    ładny zestaw, spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, a najbardziej podoba mi się spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny outfit ! :)
    a te buty ! swietne :)
    Pozdrawiam :) i zapraszam ponownie w wolnych chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się :)
    Bardzo ąłdny ten zestaw :P

    OdpowiedzUsuń
  13. You like nice Sweetie.I love the bracelet and the color of the sweater.Yes this is indeed the time for colds.Be well.Blessings!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor sweterka i pierścionek przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kac Vegas- świetny film ;D a co do outfitu- świetnie wyeksponowałaś nogi, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej wspolczuje wracaj do zdrowia:)
    po oczach widac ze jestes chora:(
    spodniczka i buty sa mega:)bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor sweterka jest świetny :)
    powodzenia :)
    zapraszam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, dziewczyno niebieska, och jak ja lubię ten kolorek :) Oczywiście, że będę do Ciebie zaglądać, blog ciekawy, ale daj mi troszkę czasu na przeczytanie całego...a co do przedmiotu zwanego statystyką, Boże lata temu też się go uczyłam...nienawidziłam go szczerze!

    Zdrowiej,
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I to mi sie podoba !
    mam bardzo podoban spodniczke tylko w kolorze czarnym i musze powiedziec ze jest zajebista i mega seksownie podkresla nasze kobiece kraglosci,super wygladasz :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Widze, że bardzo sie rozwinełaś !
    Świetnie, że dodajesz stylizacje na bloga, mogą sluzyc wielu osobom za inspiracje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny out :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kuuuuuuuurcze !! laska <333 ;D cudnie wyglądasz ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglądasz :) Śliczny pierścionek ♥

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie założyłabym tyle różnorodnej biżuterii, ale wszystko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepraszam, muszę to powiedziec. zdjęcia okropne. ale sam outfit jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! powodzenia w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNIE :) nałożyłabym inne butki ;)
    pozdrawiam,denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie wyglądasz:) świetny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  31. proszę bardzo ;* dodam i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny outfit :)

    Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
    PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)

    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Electric blue is stunning! Brava!




    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ` na pewno się nauczysz. dasz radę. <3
    mmrr.. sexy wyglądasz . :)

    OdpowiedzUsuń
  35. HI! my name is Jessica and I come from New York City... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
Thanks! Kisses <3
    jessicamarkowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny zestawik! <33 Piękne kolory, trudno powiedzieć co mi się najbardziej podoba bo wszystko jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  37. ` powiem Ci , że drożdże z mlekiem są całkiem dobre. :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny outfit!;p Świetny blog!;p
    Dodam do obserowanych. ?Liczę na rewanż!;p

    OdpowiedzUsuń
  39. No i super! Spódniczka jest boska! Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie ;D Zdrowiej, chorowitko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Butki, pierscione, spodniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za mile slowa :) Widze też masz modne piórka w uszach!:) sweterek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny pierścionek ;]
    pozdrawiam
    ewa ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne zdjęcia.;]
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny outfit, super buty!;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog ;D życzę siły w walce z przeziębieniem,ja tez nie dawno to przechodziłam okropność;D śliczne zdjęcia.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. no ten zestaw to jest zajefajny:) butki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za odwiedziny :)
    dodałam się jako obserwator i zalinkowałam.
    Na pewno będę zaglądać ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. buty rewelacja ! <3

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Spódniczka jest świetna ;) a Ty również wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny outfit!! :)


    u mnie notka pt. it's time to relax, zobacz jak fajnie można przeżyć weekend! :)
    a jak ci się spodoba oczywiście możesz dodać do obserwowanych, tylko powiedz mi o tym, napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie, stosownie do wieku i okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  52. oo :) ostatnio zrobiłam sobie b. podobny pierścionek :D świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolczyki są extra! Boże, boże, boże jak ja uwielbiam twoją twarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. wow, cudownie wyglądasz! genialne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz super butki ;D Mega ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. swietnie wyglądasz;) a pierscionek i bransoletka naprawde cudne;) ładnie dopelniaja calkowity look;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Póki co całkiem przyjemnie, oby tak zostało;)

    OdpowiedzUsuń
  58. botki i spódniczka fajne a zwłaszcza ze za 15.99 ?!?! szczęściara ! ;P

    zapraszam do siebie na losowanie ! :>
    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie piszesz. Ze stroju... genialne buty, genialne dopasowanie, wszystko genialne.
    Podoba mi się twój blog, pewnie dodam do obserwowanych.
    Zapraszam też do siebie [fleyless.blogspot.com] i byłoby naprawdę miło, gdybyś mnie obserwowała... Z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialne buty i spódniczka!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawy strój - piękna bransoletka i buty :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale masz napięty grafik;)2 godziny snu...to raczej nie dla mnie;),śliczny pierścionek,uwielbiam kokardki;)

    OdpowiedzUsuń
  63. SUper buty..szkoda, że ja nie mogę nosić obcasów:/
    I pierścionek podoba mi się:)
    Dziękuję za komplement dla synka^^

    OdpowiedzUsuń
  64. love the earrings :)

    xx

    Have a great weekend :)

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak :) :P wkrótce napiszę notkę o tym jak go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  66. nic dodać, nic ująć : świetnie wyglądasz!
    fajnie tu, podoba mi się :*:*
    zapraszm do mnie , jestem nowa, dodamy?!:**

    OdpowiedzUsuń
  67. ładnie wyglądasz ;] zajebisty pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  68. Moją największą uwagę przyciągnął pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. oooo, bardzo ładnie się prezentujesz w tym stroju!:) podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. W niebieskim Ci do twarzy, życzę zdrowia i zapraszam na krawatowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczna spódniczka:)
    ale masz zgrabne nózie :D:))

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo fajny outfit, super buty :):)

    obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny stój i biżuteria. Nie mogę też oderwać wzroku od butów!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojej ślicznie wyglądasz + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Tylko nie przesadź z tempem życia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ślicznie wyglądasz, masz cudowny kolor oczu :D A nogi, po prostu rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. sliczny kolor i kroj sweterka ;) nawet nie zauwazylam tych podkrązonych oczu ;>

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczny , sweterek . wgl , blog zajebisty :D
    zapraszam do mnie . :
    http://karolina-k-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładny strój:) Ślicznie wyglądasz^^. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  80. chyba jeden z Twoich najlepszych zestawów. I spódniczki mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  81. No niestety widac,ze jestes chora, ale ten outfit swietnie Ci pasuje kochana ;-) A co studiujesz ze widze i matma i chemia hmm ?

    OdpowiedzUsuń
  82. Great outfit! you look very beautiful! Your shoes are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  83. Drugie zdjęcie od końca najlepsze ! :)
    zapraszam czasem do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. sądzę, że są miejsca o wiele piękniejsze które muszę jeszcze zobaczyć :)
    ale dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajny outfit, super butki i świetny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  86. a ile Ci już idzie paczka ?:) mi doszła po tygodniu:D ale ciuchy pokaże za 2 - 3 tyg jakoś..:P już notki poukładane :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Navy blue suits you very well, you look so stunning and delicate. .The outfit really shows you off specifically and perfectly. .so glamorous..
    romwe streetfashion blog,pay a visit?kisses

    OdpowiedzUsuń
  88. świetny zestaw , a pierścionek to już wogóle zajebisty :) dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ładny i dobrze dobrany zestaw, bransoletka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  90. mój aparat też wysiadł.. robi zdjęcia tylko przy oknie i w słońcu w lesie np. nie ma szans..

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękna spódniczka ;) fajnie Ci w niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetnie wyglądałaś:) U mnie w piątki nikt nie jest przytomny:)

    OdpowiedzUsuń
  93. rewelacyjnie wyglądasz ! ♥♥
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Klikałam na wszystkie bannery i chciałam poinformować, że linki do Quiz Cosmetics i Raj biżuterii nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  95. Wiesz co?
    powinnas Nas przeprosić za zajebistośc Twoich outfitów ! xd
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dziewczęco, sexi ale i schludnie.:) Wczoraj pojechałam na imprezę, ale z nieodpowiednią osobą i po godzinie musiałam wracać, horror!
    Wybacz za rzadkie wizyty, ale publikuję komentarze jak tylko mam czas.

    OdpowiedzUsuń
  97. statystyka nie jest taka zła, wystarczy tylko przełamać do niej niechęć a dalej już idzie z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Figury może Ci pozazdrościć nie jedna modelka :]
    Outfit jest naprawdę świetny i pomysłowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  99. Stylizacja świetna.Buty szczególnie przypadły mi do gustu. :)
    Na pewno dasz sobie świetnie radę.:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny outfit ;))

    OdpowiedzUsuń
  101. uwielbiam Twój pierścionek, wiesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  102. I love this little blue story!

    http://www.inherentstylela.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Buty są cudownee ♥. i sweterek też świetny, ogółem ślicznie wyglądasz ! ; )).
    Co do bannerów na pasku boczny, to na pewno kliknę i zobaczę co tam ciekawego :D. ; )
    Zapraszam do mnie ; ilovebecrazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. życie na lenia jest spoko. :)
    miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  105. no ja wyszłam ze szpitala wykurowałam sie i ponowny kaszel :(
    Ale dobrze bedzie:)
    Ładnie sie ubrałas !;D

    OdpowiedzUsuń
  106. NOWY BLOG:
    www.kolorowe-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo imprezowo jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetnie wyglądasz! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, chrypa nic miłego wiem o tym ale szybko minie. :) Pozdrawiam i idę kliknąć w banner. :)

    OdpowiedzUsuń
  109. nie wiem czy komentowałam, ale outfit śliczny :) Piękny jest ten pierścionek i kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  110. Fajny, prosty zestaw. Mam nawet taki sam pierścionek. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  111. kolor idealny dla ciebie ;*
    http://painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. dziękuję ;)
    rzeczywiście marudził mi,że to nie ręcznie, ale zapewniłam, że jeszcze mojego pisma będzie miał dość, to się troszku uspokoił :P

    OdpowiedzUsuń
  113. świetne dodatki :) szczególnie kolczyki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetny! Chociaż pierścionek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  115. no super super!! jaka figura <3 a piersciooonek kokardaaa kochuniam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Really nice outfit! You look great!
    Hope you feel better soon!
    Thank you for passing by my blog again! :)

    OdpowiedzUsuń
  117. mój Tż gdy mam taką chrypkę nazywa to charczeniem odkurzacza :D potem gdy widzi moją minę :) dodaje, że seksi odkurzacza :P

    ze względu mojego entuzjazmu jaki wyrażam na widok kolczyków jestem zachwycona Twoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ladne buty i strasznie podobaja mi sie kolczyki!
    Pozdrowienia z Berlina!

    http://le-yvette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. wonderful pictures, i love your ring and your polish! looks fantastic!
    wish you a nice week.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    OdpowiedzUsuń
  120. świetnie Ci w kobalcie:)
    ps. zostałaś otagowana, szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  121. dziekuje za odwiedziny, podoba mi sie Twoj imprezowy outfit, a w szczególnosci kolor sweterka :D uwielbiam ten kolor, nazywam "przystankowym" od tego ze w Krakowie przystanki autobusowe i tramwajowe są wlasnie w takim kolorze ;))) życze szybkiego powrotu do zdrowia

    http://ciuszkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Ślicznie Ci w niebieskim, a w biżuterii to się zakochałam, zwłaszcza w pierścionku kokardce =D oby w końcu mój komentarz się wyświetlił...

    Pozdrawiam, czekam na kolejne posty! =)

    OdpowiedzUsuń
  123. swietne botki i sweterek- ma piękny intensywny kolor:) slicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  124. kurde, za ładnie ci w niebieskim!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  125. Zachęcam serdecznie na bloga.
    Pozdrawiam, Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  126. otagowałam ;DDD http://making-myself-beauty.blogspot.com/2011/10/zabawy-blogowe-dwa-tagi.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  127. Jakoś poniżej 2 zł, chyba 1.39.
    Świetny strój (:

    OdpowiedzUsuń
  128. świetny strój! :)
    jaki kierunek studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  129. nominowałam Cię do Tell Me About Yorself Award
    szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  130. szaleję na punkcie Twoich butów:D

    OdpowiedzUsuń
  131. też mi się niebywale podobują :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Zapraszamy do nas gdyż zostałaś otagowana!
    Frayed Laces

    OdpowiedzUsuń
  133. Ślicznie!!!!
    Zakochałam się w kolczykach i rewelacyjnym lakierze do paznokci!!!
    mega:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  134. - bardzo ladny zestaw - szczegolnie wpadly mi w oko kokardka i buty . =)

    niestety tez wlasnie przezywam ciezka angine z zapaleniem gardla . =|

    zapraszam do siebie, nowa notka po dlugiej nieobecnosci .

    OdpowiedzUsuń
  135. fajny komplet, nie ma co ;) widać, że lubisz niebieski^^ no i ciekawy kierunek studiujesz, też lubię chemię :)
    poza tym dzięki za komenta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Fajnie to wszystko razem wygląda :)

    PS. mam nadzieję, że już jesteś zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  137. wymieniłam się na stylio za nie za leginsy ze skórzanymi wstawkami, ja wysłałam, dziewczyna napisała że też wysłała i kontakt się urwał... pisałam do niej przez 3 tyg i cisza.. w końcu napisałam że pójdę na policję i ostrzegłam na dyskusji przed nią, co przeczytał moderator i też do niej napisał że sprawa trafi na policję.. no i odesłała buty:) btw.. masz świetną figurę:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top