Nowy kolor! :)

Witajcie :) 
Dziś kończą się najdłuższe wakacje w moim życiu... Kończy się też ciągłe lenistwo, do którego tak bardzo zdążyłam się przyzwyczaić. I nie chcę się odzwyczajać! ;) Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło- zaczynam studia, poznam nowych ludzi i czekają mnie nowe doświadczenia :) Jutro pierwszy dzień, jestem go bardzo ciekawa. Zaczynam o 12:30 ćwiczeniami z chemii nieorganicznej i procesowej, później długie okienko i wykłady o 16:30. Niestety nie udało mi się przenieść do grupy, w której jest moja koleżanka, jednak to nie będzie robiło wielkiej różnicy- i tak będziemy się widywać. 

I fajnie, że te ostatnie dni wakacji minęły mi w takiej fajnej atmosferze- ze śliczną, słoneczną pogodą :)
Dziś chcę Wam pokazać mój nowy kolor włosów. Nie chcę farbować ich na stałe, dlatego też użyłam szamponu koloryzującego Palette, który schodzi po ok. 30 myciach, choć oczywiście w praktyce pewnie utrzyma się dłużej :) Odcień to smakowity toffee, na opakowaniu prezentuje się tak:



A na mojej głowie wygląda tak:





Podoba się? ;)
Jakość zdjęć nie powala, bo to kamerka internetowa, w rzeczywistości nie są też aż tak "rude" :) 
W następnej notce pokażę Wam strój z pierwszego dnia na studiach, opiszę także wrażenia z niego. Trzymajcie kciuki, aby wszystko poszło dobrze! :)



Buziaki kochani, dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które znaczą dla mnie naprawdę dużo :* Dajecie mi mnóstwo pozytywnej energii!

CONVERSATION

186 komentarze:

  1. Nowa notatka;p.
    Bardzo mi się podoba;)).
    Twój blog jest bardzo oryginalny;pp.
    Zapraszam do siebie, myślę że przeczytasz moją notatkę;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :)
    Dziękuję za odwiedziny :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga :D

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek.
    powodzenia jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze udanego pierwszego sniA STUDIÓW:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podobałaś w poprzednim, ale ten też jest super!
    ushio.ocom.p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, zazdroszczę falowanych włosów, moje są proste jak druciki.
    Powodzenia na studiach, to najfajniejszy okres w trakcie całej edukacji.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał :D ja też bym chciała coś z włosami, ale farbowanie to chyba nie dla mnie jeszcze, te odrosty... wr;p

    OdpowiedzUsuń
  8. i co bierzesz udział :) ?

    www.ng--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za koma;).
    Tak po takiej książce nie można znależć racjonalnej myśli, hahah;).
    Myślę, że będziesz mnie jeszcze odwiedzać;p.
    A kolorek znakomity;p.

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej nauki w nowym roku Studentko;) hehe
    a kolorek całkiem niezły;p

    OdpowiedzUsuń
  11. studia to cudowny czas! zazdroszczę po części, bo wiem, jak może być fajnie, ale z drugiej strony sama zaczynam doktorat na nowej uczelni, więc to mała namiastka studiowania :)

    piękny kolor włosów - bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek ;D Sama bym się przemalowała , ale znajomi mi nie pozwalają ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek ;) Do twarzy ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczną dziewczyną ale wcześniejszy kolor bardziej mi się podobał...

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się fajny, wiadomo, przez kamerkę wygląda inaczej ale już mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Ci wyszedł kolorek !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś na początku lipca malowałam też zmywalną "patette" na orzechowy blond i jeszcze mi nie zeszła;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny kolorek ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny ten kolor ;) mam nadzieję, że pierwszy dzień na studiach udany!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciach nie widać za wiele,ale pewnie wyglądasz olśniewająco.:)
    Powodzenia w pierwszym dniu.nie wyglądasz na swój wiek, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  21. To skąd je biorę to taka moja mała tajemnica ;)
    Może kiedyś to napisze.. ale w to wątpie..

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny kolorek :) zapraszam tez do siebie bo Tosia juz jest i są nowe zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  23. tutaj link do mojego drugiego bloga : http://tosia-little-world.blogspot.com/
    tutaj jest wiecej zdjec a to dopiero poczatek

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, ja szał na rudy/miedziany/czerwony, miałam dobre kilka miesięcy temu. Teraz dążę do jakiegoś subtelnego blondu, jeszcze niekrótka droga przede mną, ale idę za ciosem i co raz farbuję sobie jakimś blondem. :) Dość dobrze schodzę z (już nie aż tak) ciemnego odcienia brązu, ale to jeszcze nie to. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziekuję! A w temacie Twoich włosów - akurat jestem fanką naturalnych, więc nie mogę nic powiedzieć :D buziaki, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana do zabawy "Seven things you need to have". szczegóły na moim blogu.
    sekrety-serduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice color!
    Xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/2011/10/naughty-monkey-shoes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Co studiujesz? ;) Też bym chciała się przefarbować- czekoladowy brąz. :) Ale chyba raczej nie w najbliższym czasie, nie w mojej szkole. :P http://wierszokletka-pierwszewiersze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tzn właściwie ja jestem tylko wieszakiem dla swoich tworów a koszulka ma komuś podpasować, niemniej moje ego rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. łoo. jak fajnie^^ zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny ten kolorek .!


    zapraszam do obserwowania mojego bloga .! niedługo bardzo cenne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę, też chcę już na studia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny ten kolor ^^ I trzymam kciuki,oby nie było zbyt źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ;D
    Do twarzy ;)
    Powodzenia w dalszej nauce ^^


    ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. hmm kolor super, ja mam ciemne włosy i pewnie szampon by nie chwycił;/ powodzenia:) ja dziś zaczęłam 3 rok;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ Twoje włosy fajnie się kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszło nawet fajniej niż na pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pieknie Ci w tych włosach!
    Miałam"mam" takie same. Tyle, że miałam czerwone ale zeszły<33

    OdpowiedzUsuń
  39. thanks for commenting on my blog.really appreciate it.and your hair colour looks really nice. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny kolor! Powodzenia w pierwszym dniu!:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolorek :)
    Uwielbiam zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Woow ale kolorek :) Czekam na jutrzejsze fotki, to będzie widać go wyraźniej :)
    Powodzonka jutro!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie ! Każda z nas potrzebuje czasem jakiejś małej zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja to i tak nie ufam Palette... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję, obserwowałam twojego bloga jeszcze z zbieraninki i bardzo mi się podobał ;)

    dodajemy? ;>


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyszło świetnie, ale i tak sama nie zdecydowałabym się chyba na zmianę koloru - lubię mój nieokreślony odcień włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dziękuję , Twoje również są śliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba wiem o który Ci chodzi?
    No, ale upewnię się?
    ...
    A więc
    O jaki błąd chodzi? --> styl/e?

    OdpowiedzUsuń
  49. Studia to naprawdę fajny czas :) Mam nadzieję, że będzie odpowiadał Ci kierunek. Ludźmi się nie przejmuj, bo na uczelni znasz naprawdę wiele osób z różnych wydziałów, kierunków i grup.

    OdpowiedzUsuń
  50. to ja już dodałam teraz czekam na cb ;D


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny kolor , choć słabo widać . :)

    obserwuje i licze na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwujesz to ja źle zobaczyłam ;)



    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zle przeczytałam!
    Sorki<33
    Nie, to nie jest blond.Tak pod słońce wyglądaja.
    Zobacz poprzednie fotki;]

    OdpowiedzUsuń
  54. super kolor!
    Oo, a co studiujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie ci w takim kolorku ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. ładny kolor, zapewne w rl są piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. really beautiful ;)

    http://ladytrendy.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. ja raczej nie zamierzam farbować włosów, podobają mi się takie jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny kolor! ;D
    A z biologii nie oddał kartkówek. ;P Ale i tak kapa będzie, bo jedno zadanie napisałam i się okazało, że źle. -.-

    OdpowiedzUsuń
  60. ładny kolorek ;)
    a ja robię zdjęcia komórką ;P też się psuje ???

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana podobno palete to najgorsze farby do włosów pod względem niszczenia ich, więc raczej odradzam.


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. i jest już nowy wpis ;) zapraszam .
    MEGAAAAA kolorek ;)*
    obserwuje. xo

    OdpowiedzUsuń
  63. basrdzo ładnie ci w tym kolorku .;)

    OdpowiedzUsuń
  64. fajny kolorek! powodzenia na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardziej mi się podobałaś w poprzednich ale tak też nie jest źle :) Może na wyraźniejszych fotkach byłoby lepiej to widać

    OdpowiedzUsuń
  66. ooo, tez planowałam cos podobnego-> dietetykę na AM w Gdyni. Na pewno przyszłosciowe kierunki!
    a Ty na jakiej uczelni studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładny kolor. Ten poprzedni (maturalny?) też był fajny. :)
    Współczuję okienek w planie. Ale z drugiej strony Ty się przynajmniej wysypiasz. Ja przez większość tygodnia mam zajęcia na 8:30. A w ogóle co studiujesz?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolorów włosów bardzo na TAK :) Kurczę, wyglądasz bardzo młodo, myślałam, że jesteś jeszcze w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bomba, pięknie Ci w tym kolorze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. ładne o ile nie są aż tak rude ^^

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja myślałam, że masz 14,15 lat. Ślicznie wyglądasz w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dodałam Twój blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  73. O jaa, trzymam kciuki za ciebie!!!
    Żeby Ci się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. na jaki kierunek się wybrałaś?
    i szkoda, że na zdjęciu nie widać jak ten kolor wyszedł :) zazdroszczę ludziom którzy mogą sobie zmienić kolor włosów..

    OdpowiedzUsuń
  75. ciężko powiedzieć jaki kolor to i jak się prezentuje, bo kiepska jakość ;]

    OdpowiedzUsuń
  76. powodzenia. mnie studia czekają za rok. :) strasznie się boje

    OdpowiedzUsuń
  77. hahahahaha xDD przez przypadek mi się tak dodało,
    ale zrobiłam edit i już jest normalna notka ;P
    Nooo teraz jest moda na rude włoski i mi osobiście też się podobają ;)
    Uuuuu co studiujesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  78. dziękuje ;)
    a to w sumie ciekawy kierunek :) gdzie uczelnia? mnie czeka za pół roku wybieranie :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Za mną już był pierwszy dzień na studiach :) naprawdę można poznać dużo sympatycznych ludzi :) Obyś i Ty poznała jak najwięcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  80. odradzam paleta strasznie niszczy włosy

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale to nic trudnego !:)
    Bardzo ladny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  82. całkowicie inaczej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  83. ale jednak masz jaśniejsze włoski, a ja.. nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. normalnie wypelniam kolorem w gimpie ;p i troche zaczelam pedzelkiem cieniowac ale mi sie odechcialo :p hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo ładny kolor, ja jak farbuje to nigdy nie widac niestety

    OdpowiedzUsuń
  86. Nawet fajny ;) We wszystkim Ci dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  87. mam uczulenie na henne x( i jak rok temu się pofarbowałam to wylądowałam w szpitalu z twarzą jak z jakiegoś horroru, później był ze mnie sumo chińczyk na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  88. Oj słońce- jeśli nie chcesz koloru na stałe- źle zrobiłas. palette to najmocniejsza farba na rynku. Trudno od nich zmyć nawet szamponetk 5 mys, a co dopiero 30. Przygotuj się że pare lat pochodziwsz w tym lub bardziej wypłowiałym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. podoba się ;)

    ja aktualnie mam intensywna czerwień z sayoss. magia. muszę dodać zdjęcia ;]

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  90. co racja to racja, ale od zawsze marzyłam o kasztanowo rudawym odcieniu i nici z tego, może za kilka lat wymyślą coś bez henny na co z niecierpliwością czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. a to ja nie robiłam ich, samo sie tak od słońca zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajna zmiana:) Życzę powodzenia na studiach, pamiętam jak sama na początku się denerwowałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  93. powiem Ci że moja kumpela po tych farbach 30 myć ma odrosty i ciężko to złazi;/ mi po samych szamponetkach palette włosy wypadały garściami..:<

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja farbowałam szamponetką 5 myć na czerwono kolor wyszedł gorszy nić u Ciebie. Ale po 2 miesiącach nadal miałam ten rudawy poblask. Więc farbłam się "na zawsze" :P

    OdpowiedzUsuń
  95. kup sobie wax bo jest znakomity i nie będą Ci się tak sypać :)

    OdpowiedzUsuń
  96. wolałam Cię chyba w poprzednim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  97. zaebisty kolor, super ci pasuje :)

    dodaje cie do obserwowanych i zapraszam do siebie http://katsdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Mnie się spodobała, bo jest taka bardzo klasyczna i kosztowała tylko 5 zł ;)

    Fajny kolorek :) ale jeśli mogę coś dobradzić, to nawet szampony kupuj nie z Palette :) Jeśli ktoś ma słabe włosy to po nich wypadają i trudno to zatrzymać (wiem po sobie) :)

    Pozdrawiam i nie przeraź się na studiach w rzeczywistości nie jest tak trudno jak się mówi ;) Choć z tego co widzę masz ścisłe studia, więc na pewno masz gorzej niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Kolor jest świetny <3
    Wyglądasz przepięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  100. Jakiś wydział chemiczny na jakiejś politechnice? :> Powodzenia! :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  101. świetny kolor włosów, obserwuję i zaprasza m: )

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolor wyszedł super.Jest oryginalny.:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetnie wyglądasz :) nowy post u mnie, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  104. oryginalnie :) skąd Ty masz tylu czytelników ok.150 komentarzy jak Ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Dziękuję bardzo... :) Wiesz też myślę nad pomalowaniem włosów, ale ciągle się waham. Mój priorytet to naturalny, jasny odcień blondu (ale bez przesady nie żadna platyna :D)... Podziwiam cię za odwagę bo zwykle po szamponach koloryzujących zostaje już troszkę inny odcień włosów. Wiem z przykładu moich koleżanek, nie wszystkich wprawdzie, ale większości :)

    OdpowiedzUsuń
  106. hej. mam pytanie jak dodawać blogi do oglądanych przeze mnie?
    mania

    OdpowiedzUsuń
  107. ładnie wygląda ten kolor u Ciebie, chociaż słyszałam , że farby z tej firmy nie słyną z najlepszej jakości ;p

    Powodzenia na studiach !:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  108. kolorek niezły, ale wcześniej chyba było lepiej :) Pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  109. dear, i gave you a blog award! congratulations!!! wish you a wonderful evening. maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    more details at my blog.

    OdpowiedzUsuń
  110. Masz fajny styl pisania, no i kolorek włosów ciekawy. Ja produktów tej firmy często używałam, teraz jednak zmieniłam na nową co weszła niedawno na rynek i jestem zadowolona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. Kolor wygląda bardzo fajnie.

    Giveaway u mnie na blogu http://vintagesrintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. I love it!

    http://www.bloglovin.com/en/blog/2681061/blondehaus

    OdpowiedzUsuń
  113. very pretty hair color, love the color!!

    OdpowiedzUsuń
  114. czekam na nową notkę gdzie fryzura będzie się przentwać lepiej ;). jest śliczny kolor lecz zdjęcia z kamerki zmieniają .

    OdpowiedzUsuń
  115. Pasuje Ci ten kolor:) a co studiujesz Kochana? powodzenia na starcie:*

    OdpowiedzUsuń
  116. Ciekawe jak prezentują się na żywo:). Masz bardzo ładne loki.. trzymam kciuki!;)

    OdpowiedzUsuń
  117. tak odnalazłam się ;) jak na razie jestem najbardziej aktywną osobą na moim kierunku i starostą xD. ale fajnie przynajmniej mam duzy kontakt z wykładowcami i jestem z nimi w stałym kontakcie.
    ja miałam ekonomię ale babeczka jest świetna lecz na sesjach 90% osob olewa ;/ u niej.

    dlatego od niedzieli męczę ekonomię już ;) .
    kilka stron ale takie pojecia ze nogi sie uginają.
    na szczscie babeczka nie kaze nam pisac i kseruje nam strony z notatkami i potem wszystko mowi i wyjasnia ;).

    OdpowiedzUsuń
  118. wow!! nice honey :) I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  119. oj kamerka to nie jest najlepszy pomysł:( sama kiedyś próbowałam i żółta bluzka miała kolor neonowo zielony:) na opakowaniu kolorek wygląda ładnie, poczekam na lepszej jakości fotki :):*

    OdpowiedzUsuń
  120. bardzo ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo fajny kolerek włosów :D
    Twój blog jest taki orginalny :D

    Zapraszam do mnie :
    http://hhoneyskarbek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Trochę jaśniej kolor wyszedł, ale mimo to bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Jakby były w różnych kolorach to i ja wzięłabym 5 ;D ale była tylko jedna... ;)

    jeśli nie masz zamiaru trwale farbować włosów to nic nie powinno się im stać ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo fajny ten nowy kolorek, jestem ciekawa następnej notki ;) Obserwuję :D i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. bardzo fajny wtszedł Ci ten kolor ;DD mi sie podoba i tez nie mogę sie rpzedstawić na czas studencki spać mi się chce all the time ;DD

    OdpowiedzUsuń
  126. Zdjęcie pewnie nie oddaje tego kolorku ;)
    Nawet na zdjęciu wygląda super ;)
    Ja już cię obserwuje było by mi miło jakbyś też mnie obserwowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. I love the hair color! :D

    OdpowiedzUsuń
  128. aha, weź udział. co Ci szkodzi :D

    dziękuję za obserwację zapraszam częściej :)
    xoxo Ng

    OdpowiedzUsuń
  129. Zawsze marzył mi się taki kolor, ale boję sie farbować, bo wiem, że gdy zacznę, będę to musiała robić ciągle...

    OdpowiedzUsuń
  130. you have a nice blog! i am following you! i would love if you followed me back :)))

    OdpowiedzUsuń
  131. dziękuję za komentarz :) kolor nie w moim guście, ale pasuje Ci :)

    zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Myślę, że kolor wyszedł naprawdę świetnie, bardzo ci pasuje!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie!!!:):**:*

    OdpowiedzUsuń
  133. Kolor ładnie wyszedł.Powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  134. mi to podpada pod brązowy ;DDD

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo ładny ten kolorek :)
    Co studiujesz jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  136. Hi! Tnx for stopping @ my blog and leaving the comment!!! Like your post and hair color, this Schwartzkopf hair colors are the best, I use the same but for blond!!! And like your blog!!! You suggested following each other - well - I'm already following you, but some girls were unable to follow me via blogger (don't know why), so if you won't be able to follow me this way, you can follow me via twitter (if you have) or I'll make bloglovin just for this case)
    Cheers
    Anika

    OdpowiedzUsuń
  137. I zapraszam do mnie, na blogu trwa rozdanie :)
    http://sekrety-serduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. omg!!! the color suits you very well!!! you look stunning!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. eej, wydaje mi się że ładnie będzie, a jeszcze jak pokarzesz na jakichś zdjęciach z ciuchami to już całkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  140. Wow, you look incredibly adorable,nice hairstyle.. Your pics are fantastic, and your bright smiles, so cute!
    romwe streetfashion blog,pay a visit?kisses

    OdpowiedzUsuń
  141. Powiem Ci, że wyglada to...smakowicie ;) P.S. Film Woody Allena był niesamowity. Magia!

    OdpowiedzUsuń
  142. faktycznie troszkę wyglądają jak rude, ale bardzo ładnie ci w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  143. ładnie wygląda.. bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top