Pierwszy dzień na uczelni, film & Quiz Cosmetics :)

Witajcie! ;)


Jak Wam mija środa? :) Ja mam dziś wolny dzień (co środę tak będzie, jupi!) także mogę coś napisać. Wczoraj zaczęła się uczelnia. Sporo z Was było ciekawych, jak minął mi pierwszy dzień- bardzo miło :) Rano zadzwoniła do mnie koleżanka z pierwszej grupy, która miała zajęcia na rano i powiedziała, że zrobili im wejściówkę z chemii. Spanikowana zaczęłam czytać stare notatki (nie ma to jak dziury w pamięci! :)). Na szczęście na naszych zajęciach nie było czegoś takiego- wykładowcy zgodnie stwierdzili chyba, że wyniki nie byłyby zbyt zadowalające, bo podobno poszła fatalnie. Podobno nawet nie trzeba było ich podpisywać, tylko tak chcieli się zorientować. Odpuścili nam widocznie :D przez pierwsze 2 tygodnie będziemy liczyć najróżniejsze zadania, a potem to, czego nie mogłam się doczekać- zajęcia praktyczne w laboratorium :) naprawdę fajnie się zapowiada! Poznałam sporo fajnych osób, w 2,5 godzinnej przerwy przed wykładami poszłam z 5 koleżankami coś zjeść i pochodzić po sklepach, trochę lepiej się poznałyśmy i czuję, że będę miała naprawdę spoko ludzi w grupie :) wykłady, które miały trwać 1,5 godziny, trwały 15 minut- tylko takie wprowadzające. Więc przejechałyśmy tylko po to pół miasta- no, ale trzeba się przyzwyczaić do takich sytuacji, pewnie będą się zdarzały... 

Po powrocie na sekundę siadłam na kompa, zjadłam coś i ruszyłam z powrotem do centrum- umówiłam się z kolegą na piwo i do kina ;) "Johnny English Reaktywacja" to naprawdę godny polecenia film, dla fanów Jasia Fasoli będzie idealny. Atkinson w tej roli jest genialny, w filmie gra agenta o bardzo podobnym usposobieniu :)


Jak prosiłyście, dodaję outfit z wczorajszego dnia. Niestety nie miał kto zrobić mi zdjęć, gdyż byłam sama w domu, więc będą to typowe "z rączki", za co przepraszam :( Rzeczy w wiekszości już Wam pokazywałam, nowym elementem jest sweterek z Bershki kupiony za 44 zł :)





 Spodnie- Vero Moda
Apaszka- Delamo.pl
Sweterek- Bershka
But- no name

Na ostatnim macie mój kolorek włosów a bardziej "ludzkiej" postaci  :) jak widać, dość zbliżony do naturalnego, ale dużo bardziej żywy i ciemniejszy. A na paznokciach- lakier, który otrzymałam w paczuszce od firmy Quiz Cosmetics- jest śliczny, pięknie błyszczy. Ponadto dostałam także lakier w odcieniu nude, róż do policzków, fluid i 2 cienie. Recenzję poszczególnych produktów będę zamieszczać tu co jakiś czas, a firmie Quiz Cosmetics serdecznie dziękuję za udostępnienie produktów do testów ;) 
Zapraszam Was na stronę firmy:




Zapraszam również tutaj:

Buziaki ;*

CONVERSATION

217 komentarze:

  1. te kosmetyki do testów wyglądają fajnie :) podobają mi się również Twoje butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole :))
    Śliczny jest ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na film chcę się wybrać, zapowiada się świetnie :) Czekam na recenzję ! ;)

    zapraszam do siebie :
    http://amethyst-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek świetnie podkreśla kolor Twoich oczu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. być może juz to mówilam jesli pokazywałaś ale super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze, że jesteś zadowolona:) mam nadzieję, że Twój kierunek to tylko z nazwy taki groźny:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas czekam na przesyłkę od Quiy, jak dlugo czekałaś na przesyłkę? Co sądzisz o podkładzie? Jest bardzo ciemny?
    Wcześniej pisałam że nie podoba mi się twój kolor włosów - na tym zdjęciu prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Farmacja?:-) Śliczny outfit! Zdecydowanie sweterek jest w moim ulubionym kolorze!!!:-D Powodzenia w kolejnych dniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. odrazu lepiej widac na tych zdjęciach twoj kolor ;).

    bardzo dobrze wyglądasz ;).

    wejściówka ;/?.
    my na wyrywki bylismy pytani z ekonomi ale okazało sie ze nikt nie mial w liceum tego przedmiotu wiec ogolnie rozmawialismy z dosiwadczenia z obserwacji co jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na każdym zdjęciu Twój kolor wygląda inaczej, jak jakiś kameleon :D Ten kolor lakieru na paznokciach jest boski :)
    Pozdrawiam i powodzenia na uczelni ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękny kolor oczu! :)
    ja mam poniedziałki i wtorki wolne, więc dziś byłam pierwszy raz na uczelni, jestem wykończona ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądają te lakiery :) wlasnie slyszałam, że na studiach tak jest, że czasem się skracają o wieeele te wykłady

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne masz butki - zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty! <3 I studia, najpiekniejszey czas w życiu Nie narzekam, liceum też cudne, ale.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne twoje foto fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny bloog ;]
    Obserwuję liczę na to samo ;]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję>3Zapraszam do obserwowania Mojego>3 Masz piękne oczka!:-3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne oczka>3 Obserwuję ,zapraszam do obserwatorów na mojego blooga;-3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny outfit, ale najlepsze ten niebieski lakierr^^ <3
    zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne botki i fajny kolor na paznokciach ;))
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne botki i fajny lakier na paznokciach :)))
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie też zauroczył lakier, fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fainy zestawik, gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już dawno miałam obejrzeć ten film , ale jakoś nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz ładne oczy. :)
    udanych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś i masz piekne wloski! lakiery są cudne! zapraszam do mnie na bloga i do polubienia mnie na facebooku (link pod najnowszym postem;)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj zazdroszczę uczelnia, fajnie, fajnie :))

    Masz bardzo fajne niebieskie oczy ;))
    Buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. To teraz nic tylko życzyć aby całe studia były jak pierwszy dzień :) i laboratorium super sprawa,udanej 'zabawy' :D
    piękny lakier,magnetyzuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny jest ten film, byłam na nim w kinie

    OdpowiedzUsuń
  30. film fajnie się zapowiada, chyba mnie skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. buty cuuudowne ;)


    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Film może być fajny ;)
    Świetny outfit :*

    Również obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jakoś nie przepadam za lakierami Safari, u mnie krótko się trzymają, ale czego wymagać ;P
    A co studiujesz i gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog, zapraszam do mnie ; )
    również napisałam do Quiz . ; D

    Ohh, katsuumi pamiętam Cię z kotek.pl heheh ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia .
    Jasne ze obserwujemy .;-D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja już jestem po 2 wykładach;)
    Mam wolny czwartek co 2 tygodnie;)
    Długo czekałaś na ta paczuszkę?

    OdpowiedzUsuń
  37. haha, to nie pierwsza taka uwaga w mojej karierze szkolnej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się chyba nie doczekam moich kosmetyków do testów :(((
    Widzę, że większość osób ma te botki, ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne buty!
    a sałatka z zupek chińskich pycha :D
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham Twoje buty!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fane ciuszki ;D buty meeeeega ! i wgl wszystko fajne :]

    OdpowiedzUsuń
  42. W przyszłości pewnie zajęcia będą,ale za to studenci będą organizować wyjście na piwo w godzinach wykładu ;)
    Oby ludzie z grupy faktycznie byli w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te buty są ekstra!
    Ogólnie dostałam identyczne kosmetyki do testów !
    Twój podkład też jest tak ciemny? Bo mój totalnie brązowy i w ogóle się dla mnie nie nadaje ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny blog:)
    Te buty są fenomenalne!!
    Obserwuję;* POstaram się tu jaknajczęściej wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  45. No to jesteśmy na podobnym etapie:)) Ja też pierwsze zajęcia, znajomości, tylko że jakoś na piwo na razie nie znalałam czasu/chęci by z kimś wyskoczyć, skakanie kilka razy dziennie od miszkania do uczelni z powodu dziur w planie lub, tak jak mówisz, krótszych zajęć wprowadzających, jest czymś kompletnie nowym.
    Mam nawet tak, że rano zakładam inne buty na zajęcia niż po południu, bo temperatura bardzo się zmienia :D
    Masz śliczną naturalną urodę, ten lakier bardzo ładnie rzuca się w oczy. Podoba mi się ten sweterek też :) buziaki
    (nie mogę coś zalogować się na bloggera, więc zostawiam anonim,)

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz, droga studentko <3

    OdpowiedzUsuń
  47. No to jesteśmy na podobnym etapie:)) Ja też pierwsze zajęcia, znajomości, tylko że jakoś na piwo na razie nie znalałam czasu/chęci by z kimś wyskoczyć, skakanie kilka razy dziennie od miszkania do uczelni z powodu dziur w planie lub, tak jak mówisz, krótszych zajęć wprowadzających, jest czymś kompletnie nowym.
    Mam nawet tak, że rano zakładam inne buty na zajęcia niż po południu, bo temperatura bardzo się zmienia :D
    Masz śliczną naturalną urodę, ten lakier bardzo ładnie rzuca się w oczy. Podoba mi się ten sweterek też :) buziaki
    (nie mogę coś zalogować się na bloggera, więc zostawiam anonim,)

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna apaszka, buty również są świetne:)
    Pozdrawiam!

    (Obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne buty!
    i śliczny kolor masz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. masz bardzo ładne oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. śmieszny kolor paznokci..
    uczelnia, uczelnia, nauka, nauka, to brzmi tak pretensjonalnie xD
    megaśne buty tak poza wszystkim.
    Ja tam lubię Jasia Fasolę... tylko jako Jasia Fasolę ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam juz nim pomalowane paznokcie i przyznam, e troszkę zostało, ale nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  53. boskie buciki masz :) śliczne są :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  54. No ja podkład nierozsądnie od razu na twarz i w śmiech, bo zaczynałam wyglądac jakbym się czekolada wysmarowała :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Buty są świetne! I kolor Twoich paznokci jest boski, aż sama chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale ty masz ładne, hipnotyzujące oczyska...

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne buty gdzie kupiłaś ??

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny sweterek <3
    I kolor paznokci jest obłędny ^^
    Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko jest zajebiaszcze!!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*
    jasicastyl.blogspot.com
    Blog o modzie!
    ♥Obserwujemy?=Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  60. Te lakiery Safari są ostatnio bardzo popularne!

    OdpowiedzUsuń
  61. nice post. you've got a lovely blog (:

    OdpowiedzUsuń
  62. ślicznie wyglądasz! kocham twoje buty!:)


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. You look very pretty! Love your shoes and love the color of your nails :)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny sweter! Bardzo lubię takie intensywne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  65. genialny outfit~! ♥ + zgadzam się z powyższymi komentarzami, że masz śliczne oczy.
    powodzenia na studiach, życzę Ci, oby reszta dni również była udana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny outfit,masz przepiękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Ulalalala ;-) Dodaj mnie do obserwowanych jesli mozesz ;-) Pieknie ! Fajny outfit ;-) Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne ubranka ; p
    Zapraszam do oglądania mojego bloga ; p

    OdpowiedzUsuń
  69. piękny kolor tego swetra! cudowny po prostu! ooj Kats, ty przecież ciągle masz takie super współprace więc chyba cię to nie podłamuje co? :P nie wierzę żebyś się tym przejmowała :P

    OdpowiedzUsuń
  70. jej, dopiero teraz zauważyłam jak świetnie kontrastują ci oczy z kolorem włosów. ^^
    sweterek w najmodniejszym ponoć kolorze, śliczny. :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  72. ja za chemią nie przepadam:) ale Ci dobrze, że będziesz miała wolne środy:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny kolor sweterka! Ogólnie cały zestaw super!
    Gorąco Ci polecam serial, o którym u siebie pisałam! Warto!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajny kolor pasuje ci bardzo ;) Jaka laska z ciebie! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  75. Zazdroszcze pierwszego dnia, bo ja nadal czekam na wyniki rekrutacji (poszłam na zaoczne). I chemia? Wow, szacunek ;)
    Uroczy sweterk, podoba mi się kolor :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    Również zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Życzę ci powodzenia na studiach :D
    Podoba mi się ten habrowy odcień sweterka :>

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny strój! Też chcę taki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajny strój! Też chcę taki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Te buty są świetne też sobie muszę sprawić podobne ale czarne ;D Zapraszam do siebie! Ankieta dotycząca notki z kategorii: about blog, plis odpowiedz ;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczny sweterek :) I jeszcze ten kolor podkreśla barwę Twoich włosów :)
    Poza tym co studiujesz ? :) (bo z tego, co przeczytałam w Twojej notce to domyślam się,że dopiero zaczęłaś studia ? :) )

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. sweterek! chętnie bym podkradła ^^

    OdpowiedzUsuń
  82. Love your Blog even though I can't even read a single word! I'll keep watching your photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. you look amazing!!! luv your boots!!!!!!!!!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ślicznie wyglądałaś. Bardzo podobają mi się twoje buty. Wiesz przypominasz mi strasznie moją przyjaciółkę :D Normalnie nie mogę się nadziwić jak bardzo jesteście podobne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. fajnie, że masz dobrą atmosferę w grupie :) ładny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  86. no tak wspólne chodzenie po sklepach jednoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajny sweterek;)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeśli się zgodzi to kiedyś dodam :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny kierunek, chciałam go wziąć jako drugi, ale stwierdziłam, że pisanie pracy i jednocześnie kolejne zajęcia to mogłoby być za dużo... Gratuluję i jednocześnie życzę powodzenia bo chemii i zajęć dot. przetwórstwa żywności jest sporo:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Powodzenia na uczelni ;D
    Kocham twoje buty ;p
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. no ale ty masz niebeiskie oczy!:D
    obserwujemy?
    Ja już sie dodaje!:D

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczny sweterek, szczególnie jego kolor!

    OdpowiedzUsuń
  93. mi ten film nie przypadł do gustu ;]

    OdpowiedzUsuń
  94. Masz ładny kolor oczu :)
    I podoba mi się sweterek ; )

    OdpowiedzUsuń
  95. Wybrałaś bardzo cieklawy kierunek studiów. ładnie tobie w tym chabrowym sweterku,pasuje do twoich oczu. Pozdrawiam i dodaję do odwiedzanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dziękuję:) ja obserwuję już od dawna:D

    OdpowiedzUsuń
  97. Thank you for the comment & following! Nice post! Enjoy your time!!!
    Cheers
    Anika

    OdpowiedzUsuń
  98. Yeah, thank u so much :) i like yours as well.
    Would love to follow you ^^ even if i dont understand anything at your blogg :) but i like your pics.

    OdpowiedzUsuń
  99. awww love the scarf! so cute :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. you look great :)
    yes let's follow each other !
    i'm following you now :)
    xx
    melina from melina-lajolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Love the blue nail polish..!

    FJM

    x

    http://www.flapjackmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten film jest świetny ^^
    powodzenia w dalszych dniach na uczelni

    yorokobi.boo.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. o właśnie jak dobrze, że jesteś !@ ;D wiedziałam, że muszę coś zedytować w tej ntce, ale nie ogarnęłam co ^^ noo badań u mnie terobić po raz kolejny ;))ż nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  104. mam podobne buty ! :)

    zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  105. dzięki za komentarzyk ;)

    boskie buciki. ♥.!

    OdpowiedzUsuń
  106. Buty, świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  107. zupełnie inny kolor niż na poprzednich zdjęciach :) na plus!

    OdpowiedzUsuń
  108. I love your shoes and I would love it if we followed each other.
    -Julia


    www.lesaltlake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. zakochałam się w tych butach!

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczny sweterek, gratuluję współpracy i życzę powodzenia na uczelni :*

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczne masz oczy ;D
    Tak, już obserwuje ; *
    Za tymi butami od dawna szaleję !

    Polecisz mojego bloga ?
    Dziękuję z góry < 3

    OdpowiedzUsuń
  112. I follow you !! Folow me please <3 I have a fashion blog so please girls follow me !! thank you

    OdpowiedzUsuń
  113. love your shoes
    I want to watch this movie :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Z miłą chęcią:)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    + Śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Hihi faktycznie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Hi , I just want to ask you , how can i do that people follow me ? thank you <3

    OdpowiedzUsuń
  117. dziękuje bardzo! :) świetne masz stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja również mam środy wolne;) na uczelni.Najważniejsze to dobrze się zaaklimatyzować,a potem jakoś pójdzie;)przynajmniej mam taka nadzieję,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. bardzo fajny ma kolor Twój sweterek :)
    co do Szczecina - podoba mi się, ma dobrą komunikację, chociaż na Wały z Rodła i tak muszę iść 10 minut -.- mieszkam zaraz przy placu Kościuszki. a studiuję logistykę :)
    a ty na jakiej uczelni jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  120. you're so pretty! great outfit, i love your shoes

    xx sarah
    www.ahitofsarah.net

    OdpowiedzUsuń
  121. pasuje ci ten kolor paznokci do oczu ;]

    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;]

    OdpowiedzUsuń
  122. Co Ty gadasz, nic Ci nie będzie wychodzić, a już na pewno nie bokiem!:-) A ja kosmetologię!:-)

    OdpowiedzUsuń
  123. moim zdaniem ten aktor który gra Jasia Fasolę , bardziej nadaje się do gry w komediach...
    fajny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  124. musze mieć te buty !

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  125. to ostatnie zdjęcie jest śliczne, zazdroszczę urody i koloru oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  126. obserwuję :)
    śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. i don't understand a word of your language, but your blog is so cool and you are so cute!
    i follow you! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  128. Ze względu na cerę, ponoć mi szkodzi ;)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  129. świetne buty chciałam kupić podobne niestety mojego rozmiaru nie było.. : ( ; )

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne masz te oczęta:) a ubranie fajnie to podkreśla:) Pozdrawiam, Medo

    OdpowiedzUsuń
  131. Śliczne te buty !!
    Ładny masz kolor oczu ... I włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Studia są świetne, to całkiem inna edukacja niż ta szkolna, ale wiadomo, że są również minusy.

    Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  133. Heh ja mam masakryczny plan... też mam środę wolną, ale za to inne dni od 8-18;40 ;/

    OdpowiedzUsuń
  134. Dziękuję za komentarz. :) Bardzo fajne spodnie. Zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ale masz piękny kolor na pazurkach ;3

    OdpowiedzUsuń
  136. Niesamowite jest Twoje ostatnie zdjęcie! Te niebieskie akcenty podobają mi się!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  137. ale tu komentarzy... :D dzieki za odwiedziny! super butki!

    OdpowiedzUsuń
  138. Great outfit. You have beautiful eyes and your nail polish is also very preety.

    Thank you for visiting my blog. I'm surely following you now, please follow me back :)

    http://am-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Lubie Jasia Fasole więc pewnie na film się wybiore:)
    Ty wiesz ze kocham twe buty i każdy zestaw z nimi będzie moim ulubionym;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Thank you for the lovely comment, following you, hope you'll do the same.
    I like the indigo blue top and the scarf.
    Cool shoes.

    http://sassycasual.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Okienka się zdarzają i rzadko kiedy wie się o nich wcześniej niż w dzień w którym się odbędą ;) moje zajęcia póki co też trwają po 30 min - nowi wykładowcy też się przedstawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Dzięki:) Ja już chyba Cię dodawałam do obserwowanych:) Jadę załatwiać akademik... Bo nie mam zamiaru dojeżdżać:D

    OdpowiedzUsuń
  143. takie żywe niebieskości, pięknie podkreślają Twój kolor oczu. ;-) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Owszem, tak - Szczecin moje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Ślicznie wyglądasz w tym secie i nie jest przekombinowany, ja ze śmiechem patrzę na pierwszaki na moim wydziale, które przez cały pierwszy tydzień przyłaziły ubrane w kreacje jak z wesela i szpilki na niebotycznych obcasach :) A z tych 15 minutowych wykładów się ciesz, za miesiąc będziesz płakać jak wszyscy studenci jak będą trzymali do ostatniej minuty a czas ciągnął się jak guma do żucia :P
    Pozdrawiam i powodzenia na uczelni! :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Piękny kolorek na paznokciach :)

    Zapraszam!
    +nowa w niej prośba.
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/10/hej-bardzo-bardzo-chciaabym-wam-to-ze.html#links

    OdpowiedzUsuń
  147. Thank you for the comment. :D I like your blog too. I'm following you. ;)

    x.o.x.o.
    http://llnatasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Great scarf!!!
    I like your blog!!
    Can you follow each other? I'm already doing it! :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. o! już normal colour :P :))
    ładnie CI!

    OdpowiedzUsuń
  150. Co studiujesz? Chemia, laboratorium, jak dla mnie brzmi super :D
    Świetna figura i butki ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Super chustka ^^
    Uu ciekawy pierwszy dzień :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja kocham Jasia Fasole :D

    Zapraszam na konkurs :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  153. pierwszy dzień.. a ja już ostatni rok :( ehhh
    moja współlokatorka ma identyczne koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten blog jest świetny zapraszam do mnie cosluchac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top