Po studencku :)

Hej :) Jak Wam mija weekend? Muszę przyznać, że mój całkiem intensywnie. W piątek poszliśmy na imprezę ze znajomymi- wreszcie nam się udało zebrać razem i coś ogarnąć ;) Najpierw siedzieliśmy u mnie i graliśmy w karty, potem pojechaliśmy do Pinokia. Wczoraj natomiast odbyło się ognisko integracyjne studentów. Wcześniej skoczyłam z Agatą na kawę do Starbucks'a (genialna jest, ale ceny wysokie- coś za coś). Na ognisko przyszło chyba z 200 osób :) spotkałyśmy wielu znajomych, poznaliśmy także sporo osób, było całkiem przyjemnie. No to zaczynamy studenckie życie! :)

Dzisiejszy zestaw pochodzi sprzed kilku tygodni. To typowy zwyklak- postawiłam na wygodę i komfort. Na sobie mam pasiastą bluzeczkę, którą kupiłam jakieś pół roku temu w Tesco, kamizelkę siostry, beżowe spodnie z Camaieu i moje ulubione buty (uprzedzam, że będą się tu pojawiać często! :D). Kolczyki zrobiłam sama, a pierścionki dostałam w prezencie. Torba jest mamy, chyba nawet nie wie, że ją wtedy zabrałam :)








 spodnie- Camaieu
buty- no name
torba- no name
bluzka- Tesco
kamizelka- House (przepraszam za wcześniejszą pomyłkę, dopytałam siostry dokładnie)
kolczyki- DIY
pierścionki- prezent 

Podoba się? :) 

Buziaki :* 
Jeśli macie ochotę, zapraszam tutaj:
www.formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

187 komentarze:

  1. mi się podobaa ;) ! jak najbardziej ;]

    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta stylizacja mi się bardzo podoba ... :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dopasowanie stroju i cudowne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :) butki i kolczyki świetne !! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i Torebka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że ulubione bo świetne są!:-) Ja też już zaczęłam:-P

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka śliczna !;o
    Ogólnie sliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Ale buty naj ;*.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,ze zaczynasz juz zycie studenckie i masz juz za sobą mature,rekrutacje itp :)zazdroszcze... ja dopiero za rok dolącze do grona studentów:).
    Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja-zwlaszcza ta narzutka:D

    Ps. bardzo młodo wyglądasz:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a podoba się :) buty boskie i fajne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  11. całość super, spodnie podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny outfit^^:)
    Zapraszam ;d.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny strój, podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. like the jacket!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję ;*
    bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz~

    zapraszam do mnie, ushio.ocom.pl ~

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba! ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty zaczynasz studenckie życie, ja własnie kończę :)
    bardzo ładne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  19. great pictures !
    I like your shoes very much ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. aa tam... po prostu musisz znaleźć wersję dla siebie! dzięki za odwiedziny i oczywiście zapraszam ponownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super a co studiujesz ? uwielbiam t-shirty w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No tak, życie studenckie ;) Ja już mam je za sobą, aczkolwiek rozmyślam podyplomowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. boooziuuu, kurteczke bym ukradła ! ;D

    fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznaaa. ♥

    najlepsza ta jeansowa koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torba :). Ja lubie kawę z Coffe Heaven- czasami warto sie trochę rozpieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super! Ja też zaczynam studia. ;) A Ty, jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  27. łał, super zrobiłaś te kolczyki;d i bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny ten zestaw ;) Najbardziej wpdała mi w oko kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękną masz kurteczkę! ;)
    Mój tydzień też był intensywny i pełen wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dżinsowa kamizelka jest najlepsza. Mam podobna koszulę i kocham ją nad życie - pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach ten wiatr we włosach :)
    Ładnie ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji :) I bardzo podoba mi się torba :)
    Dziękuję za wizytę, miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny styl ! =) Uwielbiam takie kurteczki, jeans bardzo do Ciebie pasuje, też chodzą za mną paski ;-) a najlepiej rajstopy w podłużne pasy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ! Świetna kurteczka i piękne buty =) pasuje do Ciebie ta bluzka w paski, też za mną chodzą, ale na rajstopach tym razem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciuchy, dodatki, wszystkiego po kolei zazdroszczę =) bardzo pasuje do Ciebie ten styl sportowej elegancji, ja sama uwielbiam paski, ale tylko w wydaniu czerń - biel. Teraz chodzą za mną getry w podłużne pasy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko super, ciuchy, dodatki, wszystkiego po kolei zazdroszczę =) świetnie do Ciebie pasuje ta kurteczka !

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciuchy, dodatki, wszystkiego po kolei zazdroszczę =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciuchy, dodatki, wszystkiego po kolei zazdroszczę =)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo, bardzo mi się podoba!! :) Buty <3 http://wierszokletka-pierwszewiersze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziekuje :)
    Ja za rok zaczynam studia :p
    Śliczna torebka :) i dodaję do obserwowanych ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie wyglądasz :) a co do studenckiego życia- szczerze zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  42. przepraszam, nie zauważyłam. :*
    super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja już od jakiegoś czasu jestem u Ciebie w obserwatorach. ^^ wchodzę tu, jak tylko pojawia się nowa notka, chociaż nie zawsze zostawiam komentarz od razu.
    strój bardzo dopasowany, genialny. :D ta kurteczka jest świetna, w sam raz na takie dni, jakie ostatnio nas nawiedzają.. ani nie jest ciepło, ani zimno. tak nijako trochę, dlatego nie przepadam za jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie dziwię się że kochasz te buty mam takie carne i tez je kocham

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny outfit ;]
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny tiszert:)


    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. awww you look so cute:)
    sure we can follow each other! <3

    xoxo
    Mariana

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny zestaw :) No i studenckie zycie rusza do akcji ;)
    Buziaki:*
    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja :)
    najbardziej podoba mi się torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  50. baardzo mi się podoba!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Napisz maila do Calmaderm, moze tez ci wyślą :)
    Ta torebka! Miałam taką samą, brązową! to była moa ulubiona torebka, nosiłam ją przez 2 lata non stop!

    OdpowiedzUsuń
  52. ajjj życie studenckie ;D, ja rozpoczynam drugi rok mordęgi na mojej wątroby ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam paski :) świetnie wszystko dobrałaś :)
    pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja też szybko się podarła, ale wyrwałam podszewkę i było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna kurteczka :) powodzenia w studenckim życiu! xD

    OdpowiedzUsuń
  56. Great outfit! And thanks for you comment :)

    Love,

    Maria

    www.divinity-divinity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładna bluzka , super spodnie , a o butach to nie wspomnę ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. super ta jeansowa narzutka jest i kolczyki ;)! takie spotkania sa swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta kamizelka jest świetna :o

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej ;)

    Strój świetny na codzienne spacery, a życie studenckie to coś, czego nigdy nie zapomnisz, gwarantuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajna koszule dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. super zestaw ! świetne bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna kamizelka :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładnie wyglądasz :)
    a przypadkiem nie jest tak, żeby nawiązać współprace z DeeZee to oni sprawdzają jaka jest statystyka na Twoim blogu? tu raczej nie chodzi i kilki z twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  65. A na otwarciu bylo fajnie tylko tyle ludzi na calym rynku , ze ledwo dalo sie przejsc gdzie kolwiek ; )

    OdpowiedzUsuń
  66. pisałam do nich i z tego co mi odpisali to wydaje mi się, że jednak tu chodzi o statystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny autfit, ta narzutka jest świetna;p Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  68. Zycze udanych studiow :> oj, juz jutro, a mi sie tak nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  69. No niezłe kolczyki zrobiłaś:)! Zwyklaczek też niczego sobie:)Zaparszam do mnie- nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  70. to co od nich dostałam : "Dziękujemy za propozycję. Dostajemy mnóstwo zgłoszeń i musimy spośród nich wyselekcjonować tylko 5 osób. Dlatego jeśli jesteś zainteresowana współpracą prosimy, abyś zamieściła nasz baner(znajduje się on na naszej stronie deezee.pl w zakładce Fashion blogers na samym dole w czterech rozmiarach) na swojej stronie. Jak już to zrobisz podeślij nam linka, abyśmy mogli sprawdzić Twoje statystyki. Jeżeli zauważamy dużą aktywność Twojej strony w odniesieniu do firmy DeeZee wtedy na pewno się z Tobą skontaktujemy.Pozdrawiam serdecznie"

    Więc z tego co ja widzę w przeciwieństwie do mnie masz wielkie szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajna i delikatna stylizacja ! Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :) Zapraszam do siebie i również obserwuję
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. też bym chciała być już studentką. ;d

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczniutkie kolczyki i wszystko z resztą ;)...

    OdpowiedzUsuń
  74. cute outfit, love the bag and ear rings!

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję ! :):)

    Ładną masz kamizelkę ;>

    xxx
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  76. Powodzenia w studenckim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Urzekła mnie kamizelka i torebeczka :) Extra :)
    Cały zestaw bardzo fajny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Kochana spodnie świetne wogóle wszystko miód i orzeszki :D torebka jest sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  79. spodnie i koturny bardzo mi się podobają:) bardzo fajny set:)

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  81. bardzo mi się spodobały buty

    http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Katowice bardzo się rozwinęły przez ostatnie lata i nie ma u nas już tylko kopalni i kominów ;)

    Podoba mi się ta kurteczka i do tego bomba buty ! :) lubię zwyklaki bo to takie sety w których chodzimy na co dzień, nie wymyślając nic specjalnie i w nich właśnie można zobaczyć jak ktoś się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  83. urocza śliczna malutka:):):) pięknie :):):)!

    OdpowiedzUsuń
  84. super wyglądasz, powodzenia na studiach:))

    OdpowiedzUsuń
  85. swietny zestaw;)
    a ta kamizelka jest cudna;p

    OdpowiedzUsuń
  86. Twoja mama ma bardzo ładną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. fajnie i na luzie :) pasuje ten zestaw do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zakochałam się w twojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  89. Wow, świetny outfit! Zakochałam się w tej kamizelce z H&M ! :) Bardzo pasuje Ci taki strój ;) Naprawdę genialne zestawienie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetnie wyglądasz i butki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Masz cudowne włosy, zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Sliczne ubrania ! ;p
    dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie do mnie ~:)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. świetnie, wpadaj i komentuj jak chcesz ;d.

    OdpowiedzUsuń
  94. och ta koszulo-bluza cudna :)
    www.modaslodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. ja również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  96. No no. Wcale nie widać, że u Ciebie już jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. bardzo fajny zestaw. najbardziej podoba mi się ta mała, niebieska kurteczka i buty ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny zestaw :) uwielbiam oxfordki! :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  99. super katanka!! ogólnie przyjemny set! pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziękuję bardzo! Zawsze możesz zamienić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  101. studia.. no, no. mnie to czeka dopiero za 2 lata ;p
    ładnie wyglądałaś (:

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetnie wyglądasz . Super buty . ;D
    Miło by mi było jakbyś wpadła również do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. I like your jacket and shoes...its so cute.

    Piksty :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Swietna torebka no i po raz kolejny wzdycham do butów!!!:) Mam identyczną katanę tyle że kupiłam ją w House więc dopytaj siostry bo może pomyliło jej się ze w H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Oooh, świetne buty. Magnifique. ;D

    Ostatnim razem spodobały ci się moje zdjęcia, więc zapraszam:
    follow me: http://themintmind.blogspot.com/

    Gros Bisous ;*

    OdpowiedzUsuń
  106. Mi się podoba... ;) Kurtka fajna a zaraz po niej buty ^^ Fajnie będzie je częściej oglądać :>

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo mi sie podoba!!!:):*:*:**:*:*
    Świetne zestawienie!!!!
    pozdrawiam serdecznie:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  108. Bonjour!!!
    Jolie tenue!!!
    J aime beaucoup!!!!
    BIz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  109. Najbardziej podoba mi się bluzka i butki ;)
    Są świetne!!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  110. nie wyglądasz mi na studentkę, młodziutka! :D

    OdpowiedzUsuń
  111. zazdroszczę tej studenckiej integracji... ja to niestety mam już za sobą

    OdpowiedzUsuń
  112. wyglądasz bardzo dziewczęco jak na studentkę :D pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  113. modnie, lekko i wygodnie ; ) Bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  114. buciki i kurteczka :))) mmmmm :)) i torba!!! :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  115. bardzo fajny zestaw : )
    a jeśli o obserwatorów chodzi, to musiałaby to zrobić moja koleżanka, ona u nas jest administratorem : D

    OdpowiedzUsuń
  116. jeansowa kurteczka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  117. cute outfit!
    you look wonderful :)

    <3m
    www.themavenpost.com

    OdpowiedzUsuń
  118. You look lovely. I Love your shoes :)

    http://am-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. love the shoes!!

    http://www.lightbubblepop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top