Wyniki konkursu z ClubCouture- filmik ;)

Witajcie! ;) 
Co za piękny dzień... U mnie za oknem jest 20 stopni w cieniu i ani jednej chmurki na niebie! ;) Wczoraj było podobnie, dlatego wybrałam się z Asią na spacer. Idąc obok dzikich działek zauważyłyśmy gruszę i stwierdziłyśmy, że nie możemy przegapić okazji do zerwania owoców (tym bardziej, że jestem wielką miłośniczką gruszek :D). Jako, że miałam na sobie koturny, na drzewo weszła siostra- ja zbierałam owoce, które zrzuciła, hehe :) Miło poczuć się znowu jak dziecko- w końcu caaaałe dzieciństwo skakało się po drzewach, nie było komputerów. Obecne dzieciaki nie mają tej frajdy... 
Odwiedziłam też wczoraj fryzjerkę- po roku czasu (O Matko! :D) trochę podcięłam włosy. Właściwie z długości niewiele "utraciłam", wycieniowała mi za to zewnętrzne pasma (co przy lokach pozwala na jeszcze swobodniejsze kręcenie). W poniedziałek zafarbuję je szamponem koloryzującym, który już z resztą kupiłam (na razie nie zdradzę, jaki kolor, ale szokującego efektu się nie spodziewam).
 Jak wskazuje tytuł, mam dla Was wyniki konkursu z ClubCouture (banner znajduje się po lewej stronie bloga), w którym do wygrania był bon na 25$. Zamiast zwykłego losowania, postanowiłam nagrać filmik, aby trochę urozmaicić. Wybaczcie mój wygląd i jakość obrazu (film nagrywany cyfrówką)- kamera raczej mnie nie kocha, wyglądam masakrycznie ;p
And the winner is...





...Magiczna! 


Gratuluję jeszcze raz :* Skontaktuję się z Tobą mailowo, napiszę co i jak :) 

I jak powiedziałam na filmiku- spodziewajcie się kolejnego konkursu w niedługim czasie :) Dziękuję wszystkim za udział, zgłosiło się mnóstwo osób, dziękuję! :*

Dziś wieczorem wybieram się ze znajomymi do pubu na koncert kolegi, a także pograć w karty i spędzić czas w miłym towarzystwie. Później może jakaś impreza, a jutro- ognisko integracyjne studentów :) 

Trzymajcie się :*
Zapraszam tutaj:

CONVERSATION

114 komentarze:

  1. masz super głos! ;)

    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym filmikiem :) gratuluję odwagi :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Magicznej ^_^

    Kurcze, że też się nie załapałam na konkurs. Spróbuję w następnym wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) gratuluję i wygranej i Tobie :) ekstra Ci poszło :) masz świetną dykcję i napewno z kolejnymi filmikami będzie mniej stresu więc i mnie yy i już wtedy będzie super idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak piękną mamy teraz jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam zaglądam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj się :) bo to chyba towarzyszy każdemu jak bys mnie posłuchała jak broniłam swojego dyplomu i niby byłam przygotowana hehe to bys dopiero się yyy na słuchała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej ;)
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, że nagrałaś filmik ;) No i gratki dla Magicznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, gratuluję zwyciężczyni!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm też uwielbiam gruszki :D zaraz po bananach mogę je jeść kilogramami :D o taaak dzisiaj już nie ma takiej frajdy jak kiedyś co się wszyscy zwoływali i bawili się na dworze całymi dniami :)

    gratuluję zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik wyszedł bardzo dobrze - może byłaś troszkę zestresowana, ale jak na pierwszy raz świetnie i to nieprawda, że kamera cię nie kocha, wręcz przeciwnie! :D Pozdrowienia dla siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysl z tym losowaniem mialas ^^! gratuluje zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może trochę to brzmi jak 'za moich czasów to...' - tekst w stylu starej babci, ale faktycznie, kiedyś dzieciństwo spędzało się inaczej. Fajnie jest czasem powrócić do tych momentów:)

    Dodaję blog do obserwowanych, dzięki za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na perwszy flm bardzo dobrze! ja ne mam odwag nagrać ehhe tragicznie boje se swoejego głosu zająknęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oo Kats, prawie jakbym cie na żywo widziała :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow super, gratuję. Przynajmiej jest pewność że nie oszukiwałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehe fajny pomysł z tym filmikiem;) i całkiem fajnie wypadłaś:) pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  19. thank you so much for read my blog ;)
    i follow you :D

    http://ladytrendy.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam, mam nadzieję, że pomogłam... ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zapraszam czasem do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Ponadto przez cały październik (czyli od jutra) będzie u mnie trwał konkurs z fajnymi nagrodami. Polecam wzięcie udziału, będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście jak zwykle nie ja :D
    Ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też pogoda śliczna :). Dodałam Twojego bloga do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :)
    A ta pogoda taka wakacyjna :D Nie chce się siedzieć w szkole ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy blog(: Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na nowego posta :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny masz głos- taki sympatyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, jesteś taka naturalna- przyjemnie się na Ciebie patrzy! ;)
    pozdrowienia dla siostry :*
    gratuluję
    Udanego weekendu <33

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie strasznie irytują te wszystkie blogi,w których ciągle jakieśkonkursy tylko,żeby uzbierac jak największą ilośc obserwujących :)
    Daj coś od siebie,daj trochę siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, kocham Twoje włosy! <3
    A mam Ciebie w obserwowanych, nawet w blogrollu ;D
    Bardzo lubię przeglądać Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również jestem miłośniczką gruszek i skakania po drzewach jak mała chłopczyca ;) miło cofnąć się do dzieciństwa chociaż na chwilę... pozdrawiam i zapraszam do siebie na początkującego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję Magicznej i dzięks za komcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tam kupowałam dosyc czesto buty, i tak zapytałam nie to nie, a okazało sie ze tak:)zaskoczyło mnie to, bo pisałam do duzo firm kosmetycznych i nikt nie chciał,a tutaj na spontanie podeszłam i wyszło inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. super Ci poszło :D gratuluje:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  34. Powinnaś częściej nagrywać filmiki na bloga ;d.

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuje za odwiedzenie mojego bloga ;]
    bardzo miło z Twojej strony,
    również obserwuję i postaram się wpadać tu systematycznie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  36. pogoda na prawdę super dzisiaj byla :)
    fajnie wyszłaś na filmiku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie chodzi mi o nagrody:) Żebyś rozdawała ciuchy,które kupiłas ani inne rzeczy.Absolutnie. Chodzi mi tylko o to,że na prawie każdym blogu dziewczyny robią konkursy i piszą tylko o nich:) I jak widzę takie blogi to przechodzę od razu na innego;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję :)
    Obserwujemy ?;)
    SUPER BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  39. ok , to ja obserwuje licze na rev ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. to w takim razie czekamy na kolejny konkurs:)
    gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że wygrała magiczna, świetny konkurs. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj tak, mojito to dobra sprawa :) Polecam.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj długo, długo, od początków wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fryzjer <3
    Piękna , złota , polska jesień <333
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! :)
    Mam nadzieję, że konkurs będzie jeszcze niejeden :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje .
    Mam pytanie , jak rozsławiłaś swojego bloga.?
    Proszę o zapisanie odpowiedzi w komentarzu pod najnowszą notką :)
    oliwia-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje :) zapraszam na mój blog i do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  48. zajebista jesteś! Szkoda, że nie wygrałam! :( ale gratuluję zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  49. 'Zglucił' dobre słowo :D Polecam bo naprawdę długo trzymał się na moich paznokciach :))
    PS. Świetne stylizacje pokazujesz, na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. oo, gratuluję i czekam na kolejny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję magicznej i trochę szkoda, bo baardzo mi się tamta spódniczka podobała ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. ja u fryzjera nie byłam też już baaardzo długo, ale nie lubię tam chodzić bo nigdy nie uzyskuje wymarzonego efektu ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks you so much !
    Yes, lets follow each other =)*

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. you really have a sweet blog :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ha! świetnie to zorganizowałaś! :))

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  56. więcej uśmiechu! :))) Ale poza tym bardzo pozytywnie :).
    w odpowiedzi : Tak, pracuję tylko na weekendy, chociaż nie wiem jak to będzie w roku akademickim:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję , często tutaj zaglądam i będę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję :)
    Fajny filmik
    Hahaha.. "Aśka zamknij się" Rozwaliło mnie to XD

    OdpowiedzUsuń
  59. aha . mi się bardzo podoba twój blog. muszę przyznać że masz rację muszę wchodzić na więcej blogów. :) Może znasz jakieś ciekawe .?

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak , masz rację weszłam na kilka , i są naprawdę dobre... :)

    OdpowiedzUsuń
  61. gratulejszyn ! :)
    kocham gruszki . ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. jestes mega naturalna !:D wiec czekam na wiecej filmikow, bardzo przyjemnie sie na Ciebie patrzy. slicznota :*

    OdpowiedzUsuń
  63. No co ty co ty! Ja ci dam oryginalnie. ;>Ja tak właśnie zrobiłam z moimi kartkami z Torunia.Taki filmik i takie losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  64. już tłumaczę dlaczego :)
    chciałam zupełnie zmienić bloga, zacząć od początku. Po prostu nie podobał mi się mój blog, nie takiego go sobie wyobrażałam, trochę jakby zaniedbany, chaotyczny, zdjęcia słabej jakości z samowyzwalacza... chciałam zacząć od nowa, z nowymi pomysłami i lepszą oprawą. Ale pozostałam jednak przy tym adresie i pousuwałam tylko stare posty. Mam nadzieję że teraz uda mi się bardziej rozwinąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Trochę dziwnie mi się zrobiło i tyle. Tu tak robiłam.

    http://justinaaas.blogspot.com/2011/09/and-winner-is.html

    OdpowiedzUsuń
  66. To coś podobnego jak,ja;),wybrałam dietetykę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. I jak się podobało? Jak Ty interpretujesz tą historię? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie się prezentujesz! ;) Nagraj jeszcze coś bo bardzo przyjemnie się Ciebie słucha i na Ciebie patrzy :)

    Gratulacje dla magiczej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Też bym chciała ufarbować włosy, ale nie mam odwagi:(

    OdpowiedzUsuń
  70. filmik super ! :) nagrywaj więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  71. dziękuję :) a mam jeszcze jedno pytanie :| mam problem z dodaniem baneru Mild Lace na bloga, możesz mi jakoś pomóc? inne dodałam bez problemu jeśli jest gotowy kod html...

    OdpowiedzUsuń
  72. nie mam pojęcia po czym to stwierdzasz, ponieważ nie dodawałam na bloga jeszcze zadnego swojego zdjecia, oprócz tego, które jest w nagłówku ;)

    ale dziekuje w imieniu modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. No to jak sie opalac to na piaskową :DD Ale rownie ciezko sie chodzilo po tych kamieniach , az nogi bolały w balerinach :DD Bo nas nauczyciele nie uprzedzili , zeby ubrac jakies wygodniejsze buty :DD
    Życzę milego wieczoru , ja dzis wybieram sie na oficjalne otwarcie fontanny w moim miescie :DD Teatr pod golym niebem.. moze byc ciekawie :DD

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny pomysł z filmikiem :) I gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. gratuluję :):)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    zapraszam do siebie:
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. i love your blog, all contents are amazing <3

    follow me if you love to, and i'll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Hey Katsuumi! I also love pears, too bad they don't grow out here. I would otherwise definitely plant a pear tree in our garden.Nice to hear your voice; you have a sweet voice.;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Hey Katsuumi!I also love pear, but they don't grow out here. I would definitely plant a pear tree in our garden if they grew out here. Nice to hear your voice; you have a very sweet voice.;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaintrygowały cię ostatnio moje gwiazdki.

    Może zobaczysz wyniki sesji z tą apaszką w roli paska?

    OdpowiedzUsuń
  80. U mnie nowa recenzja, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Na pewno postaram się wziąć udział w następnym twoim konkursie :) Dodałam do obserwowanych i liczę na to samo. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochana nagrywaj częściej filmiki! Strasznie miło się Ciebie słucha, masz bardzo przyjemny głos i mądrze mówisz. Poza tym spodobał mi się Twój pomysł na losowanie, rzeczywiście nietypowy.

    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy oraz filmiki!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. wow!!!!
    wish you a wonderful evening.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. nice post!mind to visit and follow me? I am surely would love to follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  85. nice post! mind to visit and follow me? I am surely would love to follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo mnie to niepokoi :(

    OdpowiedzUsuń
  87. That was the sweetest video, you have a lovely sound to your voice and beautiful language.

    Take care sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  88. That was a lovely video,you have a sweet voice and lovely language.

    Take care sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  89. Do yοu haѵe а sρam problеm on this sitе; ӏ
    also am a bloggег, anԁ I ωas сuгiοuѕ about yοur ѕituation; we havе devеloped
    somе nice proceԁureѕ and ωe are lοоking to exchаnge solutions wіth othеr fοlks, pleаse shоot me
    an email if interested.

    my web blog: Click this link

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top