Stylizacja z Podo.pl- dla miłośniczek butów :)

Czeeeeść! 
Co u Was? Ja muszę przyznać, że ostatnio polubiłam jesień ;) Ale kto by jej nie lubił, skoro za oknem jest taaaka pogoda! Niech jesień będzie taka cały czas, proszę! Aktualnie zajadam się pistacjami (kocham je! Szkoda, że tak rzadko zdarza mi się je jeść :() i słucham muzyki ;)
Dziś było otwarcie nowej galerii w moim mieście- Kaskady. Przyznam, że jestem pod wrażeniem. Z zewnątrz prezentuje się genialnie, w środku jest podobnie- zarówno w kwestii wystroju, jak i sklepów i ich "zawartości" ;-) Nie zdążyłam jeszcze przejść wszystkich, ale czuję, że będę tam częstym gościem ;-)
Hitem dzisiejszego dnia był wygrany los mojej siostry do sklepu Humanic- skubana mogła wybrać sobie buty do 300 zł! :) Chyba każdy chciałby być na jej miejscu... :D

BTW, ciekawe, kto wygrał moje 50 mln w Totka... :(

Dziś chcę Wam zaprezentować stronę Podo.pl. Jeśli jesteście fankami butów, jest to idealna strona dla Was! Znajdziecie tam NAPRAWDĘ OGROMNY WYBÓR wszelkiego rodzaju bucików- botków, kozaków, kaloszy, sandałów, czółenek... Do wyboru- do koloru. Myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie. Zebrane są tam najróżniejsze fasony z najróżniejszych sklepów, wybór w rozmiarach także jest spory. Ja w życiu nie widziałam naraz tylu butów, co tam.

Zapraszam na stronę www.Podo.pl:
Kiedy dostałam możliwość wybrania sobie jednej pary w ramach współpracy, ucieszyłam się niezmiernie, ale nie wiedziałam, na które się zdecydować. Wybrałam cudowne botki z futerkiem. W dzisiejszym zestawie właśnie one zagrają główną rolę:












Sweterek- H&M
Spódniczka- 
Apaszka- Zara
Botki- Podo.pl
Pasek- sh

To był kolejny cieplutki dzień- wykorzystałam więc okazję i ubrałam spódniczkę, którą pożyczyła mi siostra (podobnie jak panterkową apaszkę). Pasek początkowo miał tylko zakryć gumę w talii (niestety na niektórych zdjęciach trochę ją widać :/), potem stwierdziłam, że przy okazji bardzo pasuje do tej stylizacji. Na pierwszym planie są tu oczywiście buty od Podo.pl, które są nieziemsko wygodne mimo wysokiej szpilki (naprawdę, sama się zdziwiłam, kiedy je założyłam :)). Platforma skutecznie je "uwygadnia" :). Pasek kupiłam wiosną w sh. Nie chciałam też przekombinować z dodatkami, dlatego nie dobierałam biżuterii- nie chciałam wyglądać na przestrojoną :)

Podoba Wam się?

Moje drogie (drodzy, bo może i jacyś mężczyźni tu są:)), dziękuję Wam za wszystkie ciepłe (i te mniej także) słowa dotyczące mojego bloga, stylizacji i mnie samej! To strasznie budujące. Dzięki Wam blog się rozwija, ja z resztą też się w pewnym stopniu kształtuję. Mam nadzieję, że będziecie ze mną jak najdłużej- ja Wam mogę to obiecać ze swojej strony! :*

Zapraszam Was również na mojego facebook'a TUTAJ
Oraz formspring 

:* :*

CONVERSATION

203 komentarze:

  1. wooow ta stylizacja to jest naprawdę mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te botki! Ale dla mnie chyba za wysokie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super botki, zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie! Będę tu zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo szał z butkami! ciepłe są? masz też zamiar w nich zimą śmigać? bo na twoim miejscu bałabym się trochę tej szpili na naszych pięknych, oblodzonych i mokrych polskich chodnikach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to 50mln..
    Botki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej współpracy!:-) A 50 baniek było moje i też mi je zgarnęli sprzed nosa:-P Botki cudowne, hicior tej jesieni zresztą:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te buty! I apaszka śliczna:) Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te botki... też bym chciałam sobie je dostać;D i jest moja ulubiona panterka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana bucki msasz zajebiste, ciezko sie chodzi czy wygodne?:p

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka nieziemska, buciki śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie grają główną rolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tym zestawie.Ale mam pytanko ;) zobaczymy Cię kiedyś w prostych włoskach ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaskada jest na Obrońców Stalingradu? Bo jeśli tak, to Galaxy jest całkiem blisko, hm, dziwne. dwa centra handlowe obok siebie prawie : D

    Buty ciekawe, no i chyba zgodne z obecnymi trendami, bo coraz częściej widuję na ulicach ubrania w stylu military. Trochę szkoda, bo coś, po czym rozróżniało się osoby z danych kultur staje się powszechne i modne. no nic, ogólnie ładnie. Zwróciłabym jescze uwagę na to, jak są robione zdjęcia- na którymś widziałam łapę z aparatem a raczej jej cień, co nie jest poprawne : P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna kolorystyka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrób dla mnie wyjątek.Ładnie Cię proszę ;)Tak specjalnie dla mnie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny strój. te buty są świetne! zakochałam się w nich. *-* szkoda, że trochę dla mnie za wysokie i nie potrafiłabym w nich chodzić..

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę siostrze, buty do 300... łał;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne trzewiczki. Zbalansowałabym to futerko jakimś "cieplejszym" dodatkiem, np. wełnianym grubym szalem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno,Ty chcesz mnie przyprawić o wieelki atak zazdrości tymi butami ? :D Nieziemskie są <3 Też lubię taką jesień! Mam nadzieję,że bd z nami dłuugo :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny outfit i zajebiste buty :)
    Zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze maks tydzień takiej pogody -.- tylko.
    świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. heh, dzięki;) miło słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spodniczka + buty sa suuuper ;)

    jaa wygrałam xD
    zartuje
    tez mnie to ciekawi


    NN

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne. ;) masz bardzo fajny styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely images,I adore the boots to cute.thaks a bunch for sharing.

    By the way this page doesnt translate to english.Ive tried.Id love to be able to read your text as well.I wish I spoke polish lol.I can only do greek, english,some spanish urdu and some arabic LOL.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylish autumn image! Bravo!




    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kurdę ale fajnie... zazdroszczę ci i twojej siostrze. a botki śliczne :) pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  29. kurde ale fajnie, zazdroszcze tobie i twojej siostrze. a botki prześliczne :) pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  30. buciki super, ale wolałabym je z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne buty.! Przejrzałam galerię tego sklepu i nie dziwię Ci się że nie wiedziałaś które wybrać.;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne buty, ale raczej nie sprawdziłyby się w moim podhalańskim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow zaszalałaś z butami :) a co do komentarzy - rzeczywiście to bardzo budującee :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kooocham spódnice ;)
    Właśnie się rozglądam za jakimiś butami, z tym że chciałabym czerwone :D Twoje są oczywiście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz, mam nadzieję, że te buty są wygodne :-).
    Mnóstwo komentarzy otrzymujesz, super... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna kolorystyka, bardzo mi się o podoba, ale butyyy, robią wrażenie, powalają!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy- prawda, chociaz te buty to nie tak do konca styl military ;) Tez mnie to zdziwilo gdy zaczeli budowac, ze tak blisko Galaxy- konkurencja bedzie duza.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja ! Jak najbardziej w moim guście a buciki są rewelacyjne :) Choć bardzo wysokie :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. FAJNE butki! <333
    hahahahaha xDD myśle że bardzo dużo osób się zastanawia kto wygrał ich 50 milionów ;P
    Dodajemy się? ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie te buty są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. nie moge patrzeć na tą stronę ; o tak kocham buty :(

    OdpowiedzUsuń
  42. swietna stylizacja :) ale z Ciebie chudzina ;))
    Właśnie - kto wygrał moje 50 mln?!! :( :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny zestawik.. Fajnie dobrane kolorki.. ;):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję :) świetne buty, życzę miłej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Love those boots!

    Btw thanks for stopping by and welcome!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    OdpowiedzUsuń
  46. oooo ! zakochałam się w tych butach, przepiękne ! Mam nadzieję że wygodne ;):P

    Super set :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne buty i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. so cute!!love your boots!!
    kisses=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty najbardziej mi się podobają , choć jak dla mnie mają za wysoki obcas przy moim wzroście.
    Zazdroszczę Ci takich, bo moim zdaniem są śliczne ;***
    wbijaj do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  50. botki są świetne :) !! a co do pistacji- mmm, uwielbiam je, ale podobnie jak Ty, rzadko kiedy mam okazję je zjeść. trzeba to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice pictures!!!

    Salut, Francesc

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale przepiękne botki! Super, zazdroszczę:). Spódnica też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie! Uwielbiam takie długo i szczupłe nogi. : >

    Może obserwujemy? : >

    OdpowiedzUsuń
  54. Botki są genialne. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  55. The link doesnt work,thats what Ive been saying.You have everything correct but theres some reason its not working.You should get the "translate" widget.I thought I would let you know ok.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nooo ale ja jakoś tak nie za bardzo się ciesze na tą dyskotekę, ale idę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ooo boskie buty <3 podobają mi się takie ale nigdzie nie moge znaleźć idealnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja też chcę dostać takie buty :P

    OdpowiedzUsuń
  59. cudne buty:)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania!
    www.sweetsandthebutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ooo... dziękuję za komentarz. Bardzo ciekawy blog ^^ Mam bardzo podbne buty ale inny kolor i troszkę inny fason :) Ale na pierwszy rzut oka podobne ^^ Buziaczki (dodaję)
    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. love your outfit and love your boots, are amazing!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  62. super buty.;D
    pozdrawiam i zapraszam.;D

    OdpowiedzUsuń
  63. chętnie bym Ci tą spódniczkę ukradła!
    I brat mi pokazywał Kaskadę jak byłam w wakacje, no była ogromna, ale nie skończona, więc podejrzewam, że teraz wygląda lepiej xDD

    OdpowiedzUsuń
  64. Twoje zestawy są coraz lepsze ;D.

    OdpowiedzUsuń
  65. perfekcyjnie wyglądasz pięknoto!!!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne zdjęcia..

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  67. Też bym chciała wybrać sobie buty za 300 zł i nie musieć płacić :D
    Bardzo ładne zdjęcie i super masz te buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Rewelacyjna stylizacja!!!
    buty, absolutnie boskie!!
    Wspaniały blog, urocze dziewczęce stylizacje!!
    Obserwuje:) i zapraszam do obserwacji mojego blogu:):*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajna stylizacja!
    Ja sama szukam teraz idealnych butów. Mam nadzieję, że też niedługo będę mogła się nimi pochwalić. ;)

    xoxo, Ells

    OdpowiedzUsuń
  70. troche wysokie ! ;d ale sa spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne buty!
    Zapraszam do mnie, jestem początkującym "fotografem" i zależy mi na opinii innych ludzi o moich zdjęciach, zamieszczam je na blogu jak i na oficjalnym facebooku, na którego zaprasza, link na blogu, proszę, oceń moje zdjęcia w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  72. dziekuje za mily komentarz :)

    super stylizacja, a buty baaaardzo mi przypadly do gustu. w ogole masz ciekawy styl i od razu wpadly mi w oko Twoje dodatki, wisiory i pierscionki przede wszystkim :)
    bede zdecydowanie tu zagladac.
    pozdrawiam i zapraszam czesciej do siebie (i do obserwacji, z gory dziekuje;) )

    OdpowiedzUsuń
  73. Mocarne te butki ale mają swój urok i na pewno są oryginalne :D Pasek trochę zaciera Twoją ładną talię ale ogólnie jest na +. :D chyba przez te buty naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Botki naprawdę mi się podobają, lubię takie rzucające się w oczy, które cechuje oryginalność. Kolor dosyć neutralny, więc nadają się do większości kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  75. What killer shoes!!!! Love the fur.


    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ooo prześliczne botki sobie wybrałaś! i świetnie współgrają ze spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  77. a pretty you in that booties...I'm so in love... ;) great job!

    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  78. BARDZO PODOBA MI SIĘ SPÓDNICZKA I PASEK,
    WYGLĄDASZ UROCZO - DZIEKUJE ZA KOMENTARZ I POZDRAWIAM, BĘDĘ ZAGLĄDAĆ TU :)


    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. fajne botki i śliczne kolory całego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  80. Buty z futerkiem, moje marzenie ! Zakochałam się w nich, pięknie wyglądasz =)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zakochałam się w tych butach =)

    OdpowiedzUsuń
  82. Just adore your fur boots--tres chic!

    OdpowiedzUsuń
  83. buty są swietne ;).

    jak ty to robisz ,że masz taką popularnośc bloga ;P. masakra zadziwiasz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. I love your boots! You look gorgeous! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  85. tak od jutra ;D i plan już mam :D:D

    tylko kurde latania mam ;/. bo przyjezdzam i do instytutu mojego odebrac indeks i leg. a potem do mieszkania i do instytrutu innego na zajęcia ;/;/. nie mam zajęc w moim instytucie tylko ciagle w ekonomiczym ;./.ciekawe jak bedzie za tydzien .
    ale 1 zjazd mam luz ;). w piatek do 18.15 ;P od 15 ;). zajecia organizacyjne i w terenie ;). jedne mam trylko na uczelni ;). w sobotę mam od 8.15 do 15 hehe ;D:D i w terenie :D:D (pilotaz i przewodnictwo) :) wiec bedzie fajnie mam nadzieje ;). zero siedzenia ;P
    a w niedziele mam do 13.15 :D od 10 :D al za to ekonomie ;/ samą ;/;/;/

    ale od nastepnego tyg juz coraz wiecej i innych przedmiotów ;(.

    a jak u Ciebie ? ogarnieta ze wszystkim ?:). na co poszłaś ?.


    ja chce tam samo jak Ty ;P. kurcze miałam zrobić rozdanie i nie mam pomysłu nawet.

    OdpowiedzUsuń
  86. no to jest ta Gabriela co mnie wkurza strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. ja tylko plan mam , tez nie mam grup itp ;/. ale ponoć mają już pisać na tablicy na uczelni wiec sie okaże.
    tez kupiłam wszystko. dzisiaj pakuję sie i się zobaczy jak to będzie. nie wiem nawet czy ktoś ze znajomych będzie na tym kierunku :P. zero kontaktu ze studentami ;/ bo ani listy na stronie kto jest przyjęty anie forum ;/. bo nie działa .


    oni tak z planami robią. ZNajoma mi mowiła ze w dzien jak jechała na uczelnie wstawili plan ze nie ma zajęć ;/.

    OdpowiedzUsuń
  88. to masz fajnie ;) ja jak na razie nie wiem nic o ludziach z mojego roku .

    zobaczymy jak będzie ;). nie boję się ;) Cieszę się,że w końcu taki etap życia się zaczyna ;).

    a na jaki kierunek poszłaś?. na stancji mieszkasz ?bo wiem ze mówiłaś coś o szczecinie chyba.

    OdpowiedzUsuń
  89. Na prawdę świetne te buty. Łączą dużo modowych trendów. Można Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  90. to bardzo fajnie masz ;). ja mam do miasta gdzie jest uczelnia ok 40 km. ;/. autobusem-liderem niecałą godzinę + miejsce potem .
    ale lepsze to niż bym miała iść do poznania 150km ;/.

    a na weekend zostaję i tak więc nie jest tak źle ;).

    ze wszystkimi firmami ktorych masz banner nawiązałaś wspólpracę? napisałam do paru firm 3 mi odpisały. 1 ze nie ma towaru ;/. ale banner moge umiescic i pomyślą o wspołpracy , 2 firma angielska zgodziła się ;) ale jak na razie tylko e-mailami się wymieniamy, a 3 firma ;/ to porazka ;/. maja buty ok 400 zł .;/. i musze najpierw zakupic mim.2 pary . ;/.

    OdpowiedzUsuń
  91. teraz Ci nie powiem ;/. bo e-mail usuwam na bierząco ale na stylowebutki.pl był ich banner.

    a skąd masz te bannery ? oni je Tobiw przysłali czy sama sobie je borałaś jakoś? jedna firma mi tylko przysłała ;/.

    OdpowiedzUsuń
  92. NN na www.gumijagoda.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  93. Botki są git! Dobrze wybrałaś ;)) Kliknę parę klików skoro to Ci pomoże. Wyglądasz ślicznie, dziewczęco. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  94. buty są boskie!!!
    zapraszam do mnie na konkurs z oryginalną biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-z-oryginalna-bizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Szczęściara z Twojej siostry ;-)
    Śliczna stylizacja i boskie buciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  96. acha . a jak pobierasz od innych blogerek ?. bo ja probowałam i nic.


    dodalam cię do mojej listy blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Dziękuję, mam nadzieję, że blog się spodoba ; )
    Również dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  98. a dlatego nie moglam ;). zapisać ;P

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzięki ^_^ Staram się szybko wyleczyć, bo do szkoły muszę migiem wracać, nadrobić niewielkie (ale zawsze to jakieś) zaległości.

    Te buty *_* zakochałam się w nich. Jak wyzdrowieję to skoczę sobie na jakieś zakupy, bo przydałyby mi się buciki jesienne.
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziękuje :)! Ja rowniez obserwuje , ciekawy blog , super stylizacje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Polubilam na fejsie , bo nie moge dodac do obserwowanych cos sie zacielo chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. dziękuję za nieustająco miłe komentarze, szkoda że nie mieszkasz bliżej bo bym się chętnie z Toba umówiła na jakieś fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  103. great shoes . craving that onee!



    http://susannaprisilia.blogspot.com/2011/09/polka-scarf-unbranded-orange-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  104. buty są świetne ., chociaż sama bym ich nie kupiła :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudne buty! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo fajnie, dziewczeco i przyjemnie :D
    zazdroszcze bucikow!:D
    rowniez dodaje do obserwowanych i zapraszam czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. świetna stylizacja ;)
    buty są mega;))

    OdpowiedzUsuń
  108. ślicznie wyglądasz :D Podoba mi się połączenie apaszki w panterke z ta spódniczka. Butki tez sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Też bym je wybrała ;D Są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Boots are amazing! Thanks for stopping at my blog!

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. The boots are amazing. Thanks for stopping by at my blog!

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. I love your outfit super beautiful shoes I crack

    OdpowiedzUsuń
  113. dziękuję ;)
    super zdjęcia i buty !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  114. heh,ja na szczęście załapałam się jeszcze na s. dodaję do obserwowanych. pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  115. Buty extra, w sam raz na jesienną pogodę... dziękuję za odwiedzenie mojej strony i zapraszam na przyszłość... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  116. bardzo pozytywne buty :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  117. Great look,hon!Love the booties!

    OdpowiedzUsuń
  118. świetny strój :) a buty robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Love the boots love the skirt - looks fabulous on you x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Dziękuję bardzo za komentarz ;)
    ps. Zakochałam się w butach z tej stylizacji, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. świetna stylizacja! piękne te botki :D!

    OdpowiedzUsuń
  122. love your outfit!! as always!! but love especially your boots!!! they are amazeballs!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Buty wydają się taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie wysokie!!! Ale świetnie się prezentują i wierzę na słowo że sa wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  124. I've been looking for shoes like that! The hiking boots with a fur trim! Thank you so much for stopping by and introducing me to your blog!

    OdpowiedzUsuń
  125. very good pic! model esq!

    Thank u for stopping by!!

    pls follow :) www.shervinsworld.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękne buty,wow!
    Chyba jak u każdego piękna jesień za oknem,tylko szkoda..że rano tak zimno..kiedy do szkoły się wychodzi.
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  127. amazing dear! love your shoes. so special! wish you a wonderful weekend!
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. fajna spódniczka :) ale buciki też :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Dziękuję za komentarz :)

    Fantastyczne buty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. te botki są genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  131. Buty świetne :) ślicznie komponują się ze strojem :) Masz fajny styl taki lubię


    Bardzo fajny blog

    Zapraszam do siebie wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  132. gadasz głupoty ;) jeśli ją będziesz ładnie podkreślać to zyska na uroku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  133. jest pięknie! ja tez polubiłam taką jesien cuudo :))

    Butki kojarzą mi się bardziej na chłodniejsze dni bo z puszkiem ale cudne są a jakie wysokie mm :)
    ślicznie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  134. tegoroczna jesień jest bardzo sympatyczna, cieplo, złote listki pod nogami..
    ale podobno w przyszłym tyg. to się już zmieni :-(

    OdpowiedzUsuń
  135. ale wysokie! szacunek że umiesz na nich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  136. Śliczny jesienny zestaw :D
    Spódniczka i buty są świetnie zgrane kolorystycznie. Super to wygląda. Co prawda z zasady nie kupuję butów przez internet, ale chętnie zobaczę, co Podo.pl oferuję. Zawsze to jakaś inspiracja przed zakupami w realu.
    Mogę Cię zapewnić, że u mnie nie ma tych 50 milionów. Też jestem rozczarowana. ;p

    OdpowiedzUsuń
  137. dziękuję za miły komentarz:> !
    i gratuluję kuponu na buty:)

    OdpowiedzUsuń
  138. NIE NO, TE BUTY MNIE ROZWALIŁY, ŚWIETNE SĄ !

    OdpowiedzUsuń
  139. Jesień teraz faktycznie jest piękna - pogoda, liście, kasztany, słońce. Tylko szkoda, że tak szybko robi się ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetna stylizacja, a te botki są po prostu piękne, cudo, fantastycznie wyglądają do spódniczki :) zakochałam się w tym zestawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  141. buty są genialne - pięknie wyglądasz !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  142. Świetne te botki;p Fajnie wyglądasz;P

    OdpowiedzUsuń
  143. genialne butki:)
    powiem ci, ze tez ostatnio nawiazałam wspolprace ze sklepem gdzie moglam sobie wybrac i tez nie moglam sie zdecydowac, ale wybrałam klasyczne czółenka:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Fajna stylizacja,taka jesienna;),szczególnie spódniczka.I całe tło jest takie...idealnie dobrane/artystycznie;) pewnie myślisz o jakiś studiach w tym kierunku;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. wow ale buty..jakie wielkie obcasy jak Ty w nich chodzisz,,ja by nie dała rady

    OdpowiedzUsuń
  146. I love the skirt and booties :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  147. Super. Buciki genialne. Oczywiście obserwuje.;**

    OdpowiedzUsuń
  148. Wspaniałe buty <3 zakochałam się ;D!

    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Nie jestem ekspertką, ale myślę, że piekłaby Cie skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Very cute outfit, lovely pictures xx

    OdpowiedzUsuń
  151. such a cute outfit! :D Xx

    www.mannequinsdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. spoóniczke i botki masz reweacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  153. wow, you look great; love those boots and your nailpolish.;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Fajny outfit-zakochałam sie w tych butach:)

    OdpowiedzUsuń
  155. nice outfit,, and loooooveee the boots!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top