Oversize :)

Witajcie w ten piękny, słoneczny, cudowny, wspaniały, ciepluuuutki dzień! :) Jeśli jesień ma wyglądać właśnie tak, to ją przeproszę i pokocham... Proszę proszę proszę! :)
Dziś goście ode mnie pojechali. Krótko pobyli, zaledwie 3 dni, nie zdążyłam nawet zbyt długo z nimi posiedzieć przez pracę. Wujek przywiózł z Francji mnóstwo słodyyyyczy, a także sery pleśniowe- niektóre są naprawdę śmierdzące, ale wiecie, co? Nawet smaczne! Nie spodziewałabym się tego :) 

-------------------------------------------------------------

Kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka od sklepu Assembleage. To internetowy sklep z ubraniami, dodatkami, gadżetami. Znajdziecie tam także buty, czapki, rękawiczki, kosmetyczki, apaszki, szaliki... Wybór jest naprawdę spory, a ceny niewygórowane. Istotą Assembleage jest zapewnienie klientom ubrań wysokiej jakości w niskich cenach, możecie znaleźć także perełki vintage, których nie będzie miał nikt inny- więc jeśli zależy Wam na oryginalności, nie zawiedziecie się :) 

Zapraszam Was na stronę sklepu, na pewno znajdziecie coś dla siebie!:

Dziękuję serdecznie za możliwość współpracy i przesłanie cudownego swetra! Ma fantastyczny materiał, troszkę "firankowy"- pierwszy raz się z tym spotykam i jestem oczarowana. Dobrałam do niego rurki, które wprost uwielbiam, przewiązałam się w biodrach paskiem od krótkich spodenek. Buty to mój numer jeden z lata- na taki dzień jak dziś są idealne (choć miałam wątpliwości co do tego, jak będą wyglądały do swetra... Ostatecznie stwierdziłam, że warto trochę pokombinować). Jeśli chodzi o biżuterię- naszyjnik od Zielonego Kota, pierścionki dostałam kiedyś w prezencie, a kolczyki zrobiłam sama, z guzików :)









Spodnie- Vero Moda
Sweter- Assembleage
Pasek- no name
Buty- no name
Kolczyki- DIY
Pierścionki- Prezent od cioci ;) 
Naszyjnik- Zielony Kot
------------------------------------------------------------------------------------------


Zapraszam również tutaj:
formspring.me/katsuumi17

Buziaki Kochani :*

CONVERSATION

195 komentarze:

  1. genialnie wyglądasz... aż brak słów ;)
    ale muszę napisać: buty masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny naszyjnik <33 . , zapraszam do mnie blueberrypose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. loving the sweater & necklace!

    OdpowiedzUsuń
  4. jej sweterek jest boski :) no i swietnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliiiicznie :D super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, w jesiennym klimacie. Naszyjnik cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outfit :)
    Najlepszy sweterek xd <33

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny sweterek;)
    rurki są mega;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Zdjęcia są prze super.!;D

    Pozdrawiam..;*

    OdpowiedzUsuń
  11. love your sweater!! great pics!!

    i am following you now!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look.;) Super sweter i świetny naszyjnik:) Jak można nawiązać współprace z zielonym kotem.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurka, nigdy nie nosiłam pierścionków na najmniejszym palcu:D ale widzę że nie głupio to wygląda:) i śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek i buty masz śliczne :)
    tak wiem wiem wszyscy mi powtarzają, że wyglądam na wiele starszą :D dziękuję za życzenia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny jest ten sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah.. sprawy rodzinne .. :(
    Zakopane , mam niedaleko :) Podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cuuudny zestaw! : ) ten sweter i naszyjnik, ah! :D
    dodaję do obserwowanych, zapraszam do tego samego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga katsuumi! Otóż spodziewam się, że możliwość przesłuchania mnie jest na yt, ponieważ kiedyś śpiewałam MJ i moi złośliwi koledzy mogli mnie nagrać.Jednak są to tylko przepuszczenia, a ja sama z własnej woli nigdy nie zaśpiewam MJ publicznie, właśnie z szacunku ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję. :) ;* świetny sweter, sama bym taki przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna notka Anulka

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweter dość zwyczajny, ale naszyjnik mnie oczarował :)! Ser im bardziej śmierdzący tym lepszy i nie mówię tu o takim co znacznie przekroczył swoja datę przydatności do spożycia:-D Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bo dziś pojawił się nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne buty i sweterek;)


    Zapraszam! nowa notka! ;)




    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice blog!!!!loving the sweater and necklace!
    follow each other?
    http://glamourchocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahha! No to ja eem... wygłupiłam się w gronie 50 uczniów. I tak miałam mega brawa za odwagę bo moi znajomi wyrażają się cenzuralnie o MJ, a ja się im sprzeciwiłam ;p I wgl.. im się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a według mnie pasek i wisiorek są niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz i boskie jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny pasiaczek : )

    Kto jest śliczny ten jest hehe :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the outfit - the sweater is perfect x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Całość na tak! Nic bym nie zmieniła ;) Sweter cudowny buty też, a jeśli będzie chłodniej emu i też będzie świetnie.! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój sweter jest nieziemski! Słonik cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie to wygląda z tym brązowym paskiem :) i do tego masz świetne pierścionki :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ślicznie wyglądasz! sweterek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  34. aaaach kocham ten sweter!!! <3 buty ładnie się z nim komponują kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny. Uwielbiam taką długość swetrów :))

    OdpowiedzUsuń
  36. A i owszem, odżyły :)
    Ładny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Such adorable outfit!LOve the chunky sweater look!

    OdpowiedzUsuń
  38. swietny sweterek:* wszystko slicznie polaczone:*

    OdpowiedzUsuń
  39. faajny ten sweterek :)
    nie lubie serów pleśniowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowny sweter!!!!!!!! Zakochałam się po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweter, naszyjnik i nogi! <3
    http://wierszokletka-pierwszewiersze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz cudnie !!!!
    Świetny sweterek <3

    A co do twojego pytania !
    To można powiedzieć że już dużo umiem ale uczę się coraz więcej !
    Chodzę na taką jakby szkółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. odwiedzam regularnie ;) Zabawa była przednia, strasznie mnie to wszystko wzruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. a w miare dobrze;)
    ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Do twarzy ci w tym sweterku ; )

    OdpowiedzUsuń
  46. Buu zajrzałam na tę stronę, ale nie ma takiego drugiego sweterka:(((

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny sweterek :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowny set. Wyglądasz bardzo pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. I have followed your blog sweetheart xx
    Would mean the world if you checked mine out xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Naszyjnik i sweterek sa o rostu boskie :)
    a co do serów pleśniowych, to nikt mnie nie przekona żeby to zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się Twój sweterek no i oczywiście kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuje :D :* super strój ! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Super sweterek ^^ Od razu się cieplej robi :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. ten sweterek jest cudny! :) jestem pod wrażeniem,dawno nie widziałam takiego ładnego ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. swietny outfit, a w swetrze sie zakochalam.! <3.
    Jak bd miala chwile to wpadnij:
    http://this-is-wrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. zakochałam się w swetrze. <3

    OdpowiedzUsuń
  58. prześliczny ten sweterek też chcę taki... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne buty i naszyjnik ;p ślicznie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. JA uwielbiam bluzki OVERSIZE , podobają mi się twoje buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne, piękne, cudowne kolczyki zrobiłaś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Thanks for the follow sweety ! Have followed you now too :) xx

    OdpowiedzUsuń
  63. myślę że bez paska wyglądałoby lepiej, do tego czarna lub brązowa torebka..:) miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  64. zakochałam się w tym sweterku! idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja osobiście nie przepadam za serami pleśniowymi, ale to kwestia gustu :D. wyglądasz SUPER! sweter boski <3

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczny sweter, idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo ładnie wyglądasz :) + http://mosikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawie :D
    Sweterek cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny ten naszyjnik :) i w ogóle całość ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny zestaw ; ) sweterek <3 obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  72. zakochałam się w tym sweterku! <3 ma kolory jak desr tiramisu <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Ty chudzielcu :)! cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  74. super blog
    śliczny sweterek

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  75. Sweterek i naszyjnik świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ten słonik jest super !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. You look very pretty! Love the sweater! xo

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny ten sweterek, fajnie dostawać takie prezenty:) zazdroszczę:) i pomysł na kolczyki z guzików genialny;D nie wpadłabym chyba na to;D

    OdpowiedzUsuń
  79. i love this outfit! the top is cute!

    OdpowiedzUsuń
  80. Fantastyczne buty! Muszą być naprawdę wygodne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nooo:) Powodzenia życzę! Ja posłałam już dzisiaj, bo jutro do dopiero będą kolejki. Ja mam na chybił - trafił. Może coś trafię, a może nie;))).

    OdpowiedzUsuń
  82. Lovely outfit! :)

    www.lovesushiandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Popularność Twojego bloga powala :D Sweter jest fajowy, a słonik przesympatyczny. Po moim wpisie widać, że też je lubięę :)) Pozdrawiam i zapraszam częściej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  84. bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  85. I love your sweater! The texture is fabulous! Thank you for your sweet comment! Kiah

    OdpowiedzUsuń
  86. Idealny sweter! Naszyjnik bardzo mi się podoba, mam trochę podobny i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  87. już dodałam ;)

    miło cię gościć w moich obserwatorach

    OdpowiedzUsuń
  88. love your outfit and love your sweater, it´s amazing!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  89. I love that sweater! It looks so comfy! ^^
    xo

    OdpowiedzUsuń
  90. matko, ile komentarzy! jak Ty to robisz?
    ja kupiłam sobie w sh sweterek w takich samych kolorach i też w paski, oversized. i kocham go <3 w tym tygodniu będzie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  91. This is a great sweater.

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Sweter jest idealny! Faktura oraz kolory sa genialnie! Swietnie wyglądasz...no i te buty...LOVE<3

    OdpowiedzUsuń
  93. ahic but dimple with that sweater...hmm, I've been looking for a sweater too, gorg dear!


    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  94. Love the sweater!

    OdpowiedzUsuń
  95. okay dear, I'll following you by the way...mind to follow me back??
    xoxo

    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczny ten sweterek:) ma ładne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  97. swietnie!! choc odjęłabym pasek
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  98. faktycznie, sweterek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękny sweter :) ma idealny fason i "moje" kolorki - chętnie bym taki przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  100. woooow ! ten sweter jest rewelacyjny 0o'
    zakochałam się i muszę go mieć ;> :DDD

    OdpowiedzUsuń
  101. wiesz,ze wygladasz obłędnie?;) <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny zestaw,lubię takie country/wiejskie klimaty;) i sceneria piękna!

    OdpowiedzUsuń
  103. like this sweater!!
    kisses and have a nice day!=)
    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. you have great legs! and that jumper is so nice :)

    xo zebra and meerkat

    OdpowiedzUsuń
  105. swietny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  106. dziękuję za komentarz, co do twojej stylizacji to bardzo mnie urzekła, fajny dobór kolorków, pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  107. jak zwykle się powtórzę-ślicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Dziękuję, u Cb. bardzo ciekawa stylizacja. pozdrawiam i zapraszam częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  109. bardzo ładny sfeterek :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  110. jak firanka? aż chciałabym go dotknąć!

    OdpowiedzUsuń
  111. love your style! you are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  112. Ładna jesteś!
    <33
    I fajny blog! I ten naszyjnik;]
    http://rousestyleblog.blogspot.com/2011/09/ukryj-wyglad-obgryzionych-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  113. heh.. wiem xd




    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. swietny sweterek i naszyjnik ;) pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  115. super stylizacja :) wszystko mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  116. słodki sweterek, ale to naszyjnik mnie urzekł!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  117. ślicznie wyglądasz:) buty+ sweter są mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  118. piękne zestawienie kolorow!!!
    sweterek i buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  119. świetny sweterek i ogólnie cały strój! : )

    a co do mojego ostatniego wpisu, który dość dawno zamieściłam (xd) to nie, nie uciekał ; )

    OdpowiedzUsuń
  120. Sweter naprawdę wygląda ciekawie! :>

    OdpowiedzUsuń
  121. bardzo fajna prosta, codzienna stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  122. Zakochałam się w tym Twoim sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Och Ty piękna! Super wyglądasz, ten sweter jest rewelacyjny! Właśnie, że nie przesadziłam, jestem fanką Twoich nóg!:-)

    OdpowiedzUsuń
  124. Pięknie wyszłaś :)
    Masz jakieś prywatne sesje? Czy poprostu amatorskie wyjścia. Wyglądasz niesamowicie pięknie!:3
    Pozdrawiam i do mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. 2 fota jest super, ale reszta też jest fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  126. rewelacyjny jest ten sweterek!!

    OdpowiedzUsuń
  127. dzieki za kometarz.
    zapraszam ponownie.
    swietny blog.


    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. bardzo przyjemny look ;) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Dziekuję z awizytę na blogu i pozostawienie tak miłego komentarza:)! Zapraszam ponownie, ja do Ciebie jeszcze na pewno wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  130. What a nice Blog!!

    Do you like the new"Maserati Kubang"? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Bardzo fajny ten sweter. Uwielbiam luźne kroje!!

    OdpowiedzUsuń
  132. Hey Katsuumi! Thanx for your sweet comments on my blog.;) I also love family gatherings. The site has some cool stuff. I love your sweater; you look amazing.;) Hugs
    Sharda

    OdpowiedzUsuń
  133. i love everything about this outfit! it is perfect for fall! :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Stages of Beauty Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Fajny zestaw:) Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetny strój! zazdroszczę gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. ech zazdrszczę ci tego sweteka ;P mi brakuje takich ciuchów ;/ w szafie na jesien i zimę ;/.

    OdpowiedzUsuń
  137. Póki co jesień mamy lepszą niż lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetny zestaw !
    Zapraszam do mnie! :)
    http://ada-zablocka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. hej Katsss :) bardzo podoba mi się twój sweterek, nie było mnie parę dni w domu i widzę że u ciebie same świeżości :D

    OdpowiedzUsuń
  140. Wisior bardzo ładny, nie lubię butów na koturnie :P

    OdpowiedzUsuń
  141. kapitalne te butki! świetny set

    OdpowiedzUsuń
  142. ciekawe jak w Poznaniu będzie z tą pogodą. nawiasem - ładny ten sweterek ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  143. Świetna stylizacja. Sweter mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  144. bardzo podoba mi się ten outfit :) chyba wszystko mi w nim pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top