Powiew lata :)

Cześć! :)

Na początku przypominam Wam o konkursie (TUTAJ możecie się zgłaszać i macie więcej informacji ;)), który organizuję wraz ze sklepem Clubcouture- możecie wygrać bon na zakupy do tego sklepu! :) Nie zwlekajcie, macie czas do 30 września! :-)

Niedziela, weekend się dziś kończy... Na całe szczęście ;) Jak większości kojarzy się z odpoczynkiem, tak mi- z pracą. Uwierzcie, stanie za standem, gotowanie fasolki po bretońsku i częstowanie nią ludzi (w czasie przerw rozmawianie i plotkowanie z sympatycznymi paniami ekspedientkami i popijanie z nimi kawy ;)), gdy za oknem taaaaka śliczna pogoda nie jest zbyt przyjemne... W ogóle, nigdy nie jest :D ale przynajmniej trochę zarobię. Jeszcze tylko 6 godzin dziś- zostało mi mniej niż więcej, więc jest OK :)

Chociaż mamy już jesień, przygotowałam dla Was letni zestaw- na przekór :) ponieważ jest śliczna pogoda, a ja jesieni nie lubię... Kojarzy mi się z chandrą i deszczem- mam jednak cichą nadzieję, że te skojarzenia zmienią się, nie pogardziłabym taką pogodą do końca listopada np. (potem nagle mógłby spaść śnieg ;D). Na sobie mam moją ulubioną spódniczkę ze House- latem była mi niezbędna- jednak do tej stylizacji ją skróciłam o "gumę" na pasie (zdjęcia robione na balkonie, nie wiem czy bym w takiej długości wyszła na dwór :)). Połączyłam ją z koszulą, elegancji dodała zawiązana pod szyją kokardka, kopertówka i czarny kwiatek we włosach, a na przełamanie dodałam moje (tradycyjne już :D) botki :)









Spódniczka- House
Buty- No name
Torebka- Carrefour
Koszula- sh
Kwiatek- No name

Podoba się? ;)
Właśnie zauważyłam, że na tych zdjęciach nie ma wcale uśmiechu- i dopiero teraz zauważyłam, jak mnie to strasznie razi- gdyż jest to odwrotne do mojego nastroju :)

Oprócz tego chcę Was zaprosić na bloga Luuuckyyy :) 
Nie jestem specjalistką od fotografii, ale dziewczyna robi naprawdę ładne zdjęcia- i wciąż się rozwija- z każdą notką jestem pod większym wrażeniem. Polecam, sama bardzo chętnie tam zaglądam :)

Buziaki :* Dziękuję Wam za wszystko! :)
I zapraszam tutaj:

CONVERSATION

187 komentarze:

  1. no faktycznie bez uśmiechu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. I love that skirt and the way you combined it with the shirt!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zestaw, ale dodałabym pasek :). Gratuluję odwagi- nie wyszłabym do ludzi w spódniczce tej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie troche za krotka spodniczka,ale torebka jest sliczna:P
    pozdrawiam
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Very original print skirt! Bravo!





    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz. bardzo podoba mi się połączenie koszuli i kokardki- hitt!
    dziękuję Ci <33

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajnie .:)
    no jak na razie pogoda dopisuje.. także nie jest źle. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia + klikam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a nice look! :)

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. boska spódniczka! bardzo mi się podoba! podobnie jak pomysł wiązania kokardek pod szyją :D ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wg mnie za krótka ta spódniczka, w życiu bym w takiej nie wyszła :P ale koszula super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny outfit,taki nieco romantyczny i nawet nostaligczny:) tylko szkoda,ze wlasnie tego usmiechu brak.
    Przejrzalam juz prawie calego bloga i musze przyznac,ze masz swietne wyczucie stylu:) wszystko mi sie podoba-dodaje do obserwowanych i poozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ta koszula z kokardką wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw. ;)
    Faktycznie trochę zbyt mało uśmiechu..

    Pozdrawiam+obserwuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. odważnie- lubię to ;) ;*
    świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka nie mój styl, ale Tobie pasuje świetnie.
    I uważam, że słodko wyglądasz jak masz taką jakby grzywkę spięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalne to ślicznie choć ja bym jeszcze pasek dodała taki cieniutki:)
    W konkursie oczywiście biorę udział.
    ZApraszam do mnie:
    babcinaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka jest świetna. Ja mam podobną tunikę do niej :D No i fakt, uśmieszku nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się kokardka pod szyją - wygląda bardzo stylowo. jak dla mnie trochę za krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne buciki :0 ale najbardziej podoba mi się kokarda koło szyi:) uwielbiam je, sama też czasem tak sobie zawiazuję :) pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny outfit:)
    ,3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa spódniczka :)

    xoxo

    pinka-panska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz : ) Też podoba mi się trend podkreślonego oka , przy reszcie naturalnej : )

    Genialna spódniczka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  24. zniszczy łasz swoją stylizację, ponieważ ta koszula nie pasuję do tej boskiej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała Stylizacja :) najlepsze połączenie spódnicy i koszuli w 'sukienkę'
    Śliczna jesteś :3
    Co do konkursu - już dawno wzięłam udział. Teraz tylko z niecierpliwością czekamy na wyniki ^^

    bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jej , u ciebie ładna pogoda , ale u mnie nie za bardzo -.-
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w Twoim blogu i w samej Tobie..:)).
    życzę powodzenia w dalszej pracy..;]]


    + obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba zestawik, ale też preferowałabym spódniczkę trochę dłuższą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna spódniczka. szkoda, ze nie jestem posiadaczka takich nóg..

    OdpowiedzUsuń
  32. moim zdaniem to twój najlepszy zestaw :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma sprawy, to może napisz do mnie : Natka27_97@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie bardzo mi się ten zestaw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ta spódnica krótka :)

    Do złudzenia przypominasz mi moja koleżankę :) Twarz macie bardzo podobna ten sam nos. Włosy też podobne, tylko ze moja koleżanka ma do cycków ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. oryginalna spódnica :)

    dziękuje za odwiedziny: http://nibynicad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję, za opinię o butach;)
    Fajny zestawik, faktycznie na takie cieplejsze dni. Spódniczka krótka, ale jak ma się ładne nóżki to trzeba eksponować ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. bez uśmiechu ale i tak wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw:)Spódniczka jest cudna i ta kokardka pod szyją-uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. miałam podobną ckieckę, a ne wiedziałam jak ją nosic :(

    Zapraszam do mnie,
    i do obserwowania! ;)
    Ines.
    _____________
    www.kocykinesowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. motyw z kokardką genialny, podoba mi się :)

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. masz takie cudowne nogi, że zposkojnie mogłabyś iść gdzieś w takiej ługości :D set fajny podoba mi się oczywiście ;))
    noo a ile tak mniej więcej arabiasz jako hostessa ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. super zestaw, bardzo mi się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnyy outfit:) bardzo mi się podoba spódnica bo ma nietypowy wzór, zdziwiłam się jak zobaczyłam, że kupiłaś ją w hausie bo mi nigdy nie udaje się znaleźć tam niczego interesującego.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała spódniczka.:)
    Pogoda tak samo ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna spódniczka, lubię takie karciane wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne połączenie kokardki zawiązanej przy koszuli,
    no i bardzo fajna torebka!

    Ja właśnie zaczynam blogowanie, zapraszam do mnie!

    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. a ja lubię jesień za jej kolory, słońce prześwietlające spadające liście, a nawet krople deszczu...
    bardzo ładna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  49. super spódniczka i kokarda przy koszuli..
    .
    nowy post u mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  50. wygladasz oszałamijaco! fajnie ze zawiazalas kokardkę pod szyja:d to takie urocze:) calosc mi sie bardzo podoba i Twoje wlosy tutaj graja duza role:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Uroczy zestaw. (: spódniczka jest świetna, chociaż sama również bałabym się wyjść w takiej jej długości na ulicę.
    Ja też nie chcę jesieni! Jest taka smutna, mimo że tyle kolorowych liści wszędzie..

    OdpowiedzUsuń
  52. jak uroczo, tak bardzo.. romantycznie :) super;p

    OdpowiedzUsuń
  53. ładnie :) piękna koszula :)!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna spódniczka :)
    Zapraszam również do mnie , dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. cudownie wyglądasz :))

    i te nogiiiiii :DD

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowna stylizacja :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  57. lovely outfit and shoes dear.. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Owszem amy Ci za złe to napraszanie. Zmieniłaś się nie jesteś już autentyczna, rozumiesz że chcesz miec jakies korzyści z blogwania, ale dziwi się tym firmom że nawiązują z Tobą wspólpracę. Innym szafiarkom nie dorównujesz ani stylem, ani jakością zdjęć. Po co dajesz zestaw w którym jak napisałas nie odważyłabys sie nigdzie wyjść. Uwierz, nie każdy musi być szafiarką ty bardzo się starasz, ale niestety jest bardzo słabo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. torebka bardzo ładna, prosta i chyba na tym polega jej urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. nice shirt and bow detail!

    I'm having a giveaway, check it out!

    www.lulucherieblog.blogspot.com

    SHOP

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak się ma takie nogi to żadna spódniczka nie jest za krótka;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. No dzisiaj jest naprawdę ładna pogoda.;) Taka letnia.:) Tak czasami wychodzi że na zdjęciaach widać inny nastrój niż się czuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna spódniczka.;D
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładny zestaw, ale faktycznie wolałabym troche dłuższą spódniczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja też bym nie wyszła w takiej długości
    (chyba... zobacz moje zdj z kwietnia ;o ===> http://2.bp.blogspot.com/-KqFPpq9qUpc/TcmuJA638HI/AAAAAAAAAOY/saa83I5D8KA/s1600/walk.jpg )
    ale jak ma się takie nogi jak Ty, to śmiało można pokazywać :)
    uroczo wygląda ta tasiemka pod szyją!

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny zestaw! choć sama nie wyszłabym w tak krótkiej spódniczce:)

    zapraszam do mnie na nowy post prosto z Francji!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też muszę poszukać pracy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  68. Hello handsome I have been charmed with the look, nice shoes a greeting.
    Inma.

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczna koszula, też uwielbiam kokardki pod szyją!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Aaa.. spódniczka piękna ^^
    Mogę wiedzieć jaki to lakier ? Bo jest cudny ;D

    OdpowiedzUsuń
  71. Buciki masz super :)
    a co do zestawu to też jest ok lecz moim zdaniem powinnaś delikatnie wypuścić koszule, bo jest trochę za mocno w puszczona :P

    OdpowiedzUsuń
  72. Super masz nogi ^^ Mówił Ci to już ktoś? ;>
    Tak poza tym, to przyjemny out.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Koszula jest niesamowita!
    Brak uśmiechu od czasu do czasu nie jest taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ładnie, choć chyba rzeczywiście trochę za krótka i botki bym zmieniła na czarne ;) Grr też nie lubię jesieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. Czesc, ciekawy blog zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. such a cute outfit! love the pattern on the skirt :)

    xo zebra and meerkat

    OdpowiedzUsuń
  77. Spódniczka ma genialny wzór! I bardzo wielki plus za kokardkę pod szyją, planuję sobie taką zrobić w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  78. właśnie, więcej uśmiechu mała!!:):) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam pytanie.
    Ile masz dziennie wyświetleń bloga ?:>

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy- w granicach 500- 700 :)

    OdpowiedzUsuń
  81. super wyglądasz! ładne nogi to trzeba pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Podoba mi się torebka i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  83. spodnica szalowa..karciany wzor jest taki niebanalny

    OdpowiedzUsuń
  84. ślicznie . ♥
    czekam na wyniki konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajnie połączyłaś to wszystko:)Fajnhy wzór tej spódniczki i świetna koszula z SH!:)Zapraszam do mnie:) M. in na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo fajna stylizacja+ dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Rozumiem. Ja bardzo lubię tą serie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. faktycznie krótko! ;)
    Ale za to kokarda pod szyją świetna! :) Baardzo podoba mi się takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Och, Twoje buty! Mmmmm. A co do stylizacji to przyznam ciekawa. Co do braku uśmiechu, to zgadza, się, jednak pasuje do twej stylizacji. Stała się bowiem... tajemnicza? Tak, to chyba dobre określenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  90. dziękuję za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. super spódniczka i buty!!
    czy mogłabym Cię prosić, żebyś weszła na mojego bloga i kliknęła w banner "LaSzafa" ? potrzebuję 100wejść:) z góry dziękuję za pomoc:*

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciekawa spódnica. Taka inna. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Spódniczka wygląda bardzo ładnie. Ja bym w takiej długości raczej też nie wyszła, ale na zdjęciach jest fajnie :) Bardzo mi się podoba pomysł z kokardką pod szyją - elegancko i jednocześnie bardzo dziewczęco to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  94. pięknie wyglądasz, a kokardka genialna ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajna spódnica, elegancka bluzka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. oj tam oj tam
    następnym razem nadrobisz ten uśmiech , prawda ? ;)
    outfit fajny, gdybym nie była chora pewnie też korzystałabym z pięknej pogody -.-
    no ale niestety ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo ładna spódniczka, choć ja bym jej nie skracała o gumkę! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo fajne dziewczęce połączenie :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  99. zdecydowanie, będę obserwować tego bloga :D
    no i - usmiechnij się! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetna spódniczka:) dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej:D

    OdpowiedzUsuń
  101. ładnie, ładniee :DD

    ____________________
    distuuurbia.blogspot.com [[; .

    OdpowiedzUsuń
  102. spódniczka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  103. chyba zapomniałam ci w końcu napisać jak się wsadza baner do notki :) otóż ja go wsadziłam normalnie jak zdjęcie poprzez dodaj obraz, a póżniej zaznaczyłam i podlinowałam do strony :)

    OdpowiedzUsuń
  104. koszula jest prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  105. haha ^^ ale to nie ja ;) to moja modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. love the shoes :)
    xoxo

    http://limonspective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. love your stlye!

    your outfit ist gorgeous and your nailpolish is so pretty.:)

    OdpowiedzUsuń
  108. oj wiem co to pracować kiedy za oknem taka ładna pogoda ;p połowę wakacji przepracowałam :/ śliczny zestaw, wszystko świetnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. podoba mi się :) chociaż jak dla mnie spódniczka jest za krótka ;D

    OdpowiedzUsuń
  110. You look very pretty! I love your dress, is amazing! :)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  111. Tez noszę taką czarną kokardkę, ale tylko do białej bluzki jak na razie... muszę poszukać innych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  112. wstążki i rożne ozdoby przy koszulach są teraz mega modne ;).

    ja tez parę rzeczy tylko kupiłam 4 notatniki a długopisy dostałam. no i ołowki bo są mi niezmiernie potrzebene ;P i jakies notatniki na brudno ale tez dostalam ;).

    teraz szukam odpowiednich ciuchów na fitness i siłownię. ale to już starannie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. hej,chciałabym oznajmić,iż blog o nazwie WWW.JULIE-COTTE.BLOGSPOT.COM nie istnieje i zastąpił go nowy WWW.JULLIE-COTTE.BLOGSPOT.COM. może kojarzysz,ty też go obserwowałaś. jeśli byś mogła przekaż osobom metodą 'podaj dalej'. ale nie zmuszam do niczego:)

    OdpowiedzUsuń
  114. dziękuję:* to wiele dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  115. Spódniczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  116. mnie załamuje to ,że nie mam planów jeszcze :(. a w piatek juz jadę na uczelnie i nie wiem nic ;/.
    a z ludźmi z uczelni nie da rady się dogadać .

    OdpowiedzUsuń
  117. Abito molto bello !

    sfiziesfarzimoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. what a stylish kit!
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  119. love your look!!
    kisses and have a nice day!=)
    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. obsessseddd with that dress

    FRASSY

    www.befrassy.com

    OdpowiedzUsuń
  121. this look is very cute, love it! your hair looks fantastic! i wish you a wonderful day.
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Kliknięte :) Śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Spódnica cudna :D
    Bardzo mi się podoba ogólna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Z kokardką świetny pomysł, ala Blair Waldorf, cudownie ;) Buty troszkę mi nie pasują, myślę że ładne szpileczki były by lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. jej świetny strój;)



    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. fajny strój, a ta torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Super butki!
    Jestem zaskoczona popularnością twojego bloga (oczywiście pozytywnie) , bo nigdy sie na niego nie natknelam. Super ciuszki.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  128. osz ty xD
    tez mam taka spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  129. • alguns textos jamais contam histórias ficcionais.

    OdpowiedzUsuń
  130. Even following your tournament was extended until 4AM Friday morning,
    the champion couldn't be decided. The games incorporate
    different racing tracks, number of surfaces and
    numerous tournaments including the rewards. If one is not used to online
    , he / she should rightly set up using the forums to understand
    the complex whole world of gambling.

    OdpowiedzUsuń
  131. Hi! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4!
    Just wanted to say I love reading through your blog
    and look forward to all your posts! Carry on the superb work!

    OdpowiedzUsuń
  132. Hello, after reading this remarkable post i am as well happy to
    share my know-how here with mates.

    OdpowiedzUsuń
  133. Can I simply say what a relief to find somebody that genuinely knows what
    they're talking about online. You actually understand how to bring an issue to light and
    make it important. A lot more people really need to look at
    this and understand this side of the story. I can't
    believe you are not more popular because you definitely possess
    the gift.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top