Betterfly- styl i wygoda ;)

Hej :) 

Uff. Wreszcie wróciłam z pracy- co prawda to tylko 6 godzin na nogach, ale potrafi człowieka zmęczyć (i znudzić). Wczoraj musiałam pozałatwiać mnóstwo spraw na mieście- pojechać do dziekanatu po numer konta, przelać pieniądze za indeks i legitymację studencką, zrobić szkolenie do pracy... A że był dzień bez samochodu, wykorzystałam ten fakt i jeździłam legalnie na gapę :D właśnie, dzień bez samochodu, a takie korki, to też dziwna sprawa swoją drogą... Przy okazji spotkałam się z koleżanką z byłej klasy i odwiedziłam nasze liceum- poczułam się staro na myśl, że jestem tam w charakterze absolwentki ;p Ale zrobili nowy automat z kawą, batonikami i odremontowali bufet, przez co wygląda genialnie ;) Teraz mam czas i wreszcie mogę coś dla Was napisać. 

Niedawno udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Betterfly.com.pl ;)
Głównym celem twórców sklepu jest pokazanie, że nawet prostota może być bardzo kobieca i elegancka. T- shirt idealny sprawi, że kobieta będzie czuła się stylowo i świeżo przez cały dzień. I ja się z tym zgadzam :) 
Wielbicielek bawełnianych koszulek stale przybywa. Wśród nich znalazły się między innymi Beata Sadowska, Małgosia Bela i Maja Ostaszewska. W tunikach i sukienkach oversize- które dominują w sklepie Betterfly- trudno wyglądać źle, nawet mając bardziej krągłą figurę. Pozwala to na zachowanie komfortu i stylu. Ubrania mają bardzo stonowaną kolorystykę- przede wszystkim są to beże, kamienne szarości i odcienie fioletu. 

W prezencie otrzymałam od sympatycznych pań śliczną bawełnianą koszulkę, którą z powodzeniem można nosić jako tunikę. Jest naprawdę urocza, była zapakowana też w fajną torbę ;) oprócz tego chcę zwrócić uwagę na różowo- fioletową apaszkę oraz bransoletkę, które dziś przyszły do mnie od Delamo:






Sweter- sh
Tunika- Betterfly
Tenisówki- Atmosphere
Bransoletka- Delamo
Apaszka- Delamo

Jak Wam się podoba? ;)


Zapraszam Was także tutaj: 

Buziaaaaaaaak :*

CONVERSATION

144 komentarze:

  1. Śliczna ta bluzka. Tez chcę mieć takie współprace! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cute look, now following! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, I love your style and your body type! :D
    Of course I will follow you :)
    Follow me back if you like my bloggie, I would love that!!!
    Lots of kisses,
    Y
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Pozdrawiam. Poobserwujesz mnie :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. love the very .... effortless look but still super cute ..

    folllowing ya

    Please check out my blog follow me?
    http://glamstyln.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ty piszesz długie te notki... ;) omg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta apaszka;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like it, you're cute and you wear this style well.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszulka jest mega po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    dlaczego nie lubisz jesieni? jest cudowna, kolorowa.. a po niej jest zima! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja podziwiam Cię za taką liczbę obserwatorów i wejść.Cholera niesamowita jesteś! Jak to robisz hm? ;>

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny outfit. Mam podobne buty. :D.

    http://my-style-my.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stroj. Mam podobne buty. C:
    http://my-style-my.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne trampki i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno odwiedzę tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszcze Ci włosów : ) outfit kompletnei nie w moim stylu w sumie ale ładnie wszystko sie komponuje : )

    OdpowiedzUsuń
  18. długa notka lecz ciekawa:D
    fajny luzny stroj!masz mega fajna koszulkę!:)
    ja tam kilkam powiem szczerze:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny outfit:)
    A gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Ja niedawno dostałam bluzeczkę od Betterfly ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aha, no dzięki za informacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz , podobnie ubrana byłam dzisiaj w szkole ,i mam prawie identyczny sweterek od marca spencera . :):)

    zapraszam na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw prosty, ale zarówno piękny i dziewczęcy ;)
    Pozdrawiam
    :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kurczę !twoja bransoletka mi się podoba jak i reszta biżu z innych postów :) :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam te tenisówki z Atmosphere, tyle że w kolorze granatowym, są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, fajnie :)) Outfit extra :))

    OdpowiedzUsuń
  27. No nieźle, takie fajne prezenty dostawać ;) dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych:) też Cię dodam, wkońcu i tak tu zaglądam :-P Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię stawiać na wygodę. ;>



    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. przypadł mi do gustu sweter :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  30. cieszę się,że Ci się podoba ! Rzeczywiście jest to strój kąpielowy ;P trochę go przerobiłam i jest w sam raz.
    t-shirt jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  31. a i dół to zwykła spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam Cie milo .Dziekuje za odwiedziny u mnie no i..wyklikalam wszystko o czym piszesz i mam nadzieje ze cos tam z tego bedziesz miala,,,zycze Ci dorej nauki, jezeli tak to mozna powiedziec i dotrwania do konca...ciuchy masz superanckie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko pozazdrościć ;)
    Śliczny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sweterek mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie:) w tym roku pokochałam trampki ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. haha dokładnie ! Ja oprócz tego faktu też nie widzę żadnej różnicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. przed paroma minutami ją skończyłam,dlatego dodałam trochę później ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję takich współprac :) Apaszka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny sweterek.

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba. Taki dziewczency look.
    Gratuluje fajnego dobrania ciuchów
    buziam : **

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny set:) świetna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  42. dobry set !
    strasznie podobają mi się te bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej! Świetny blog i fajna notka ^^
    Baaardzo podoba mi się ta stylizacja na zdjęciach ;p
    PS: Dodaję do obserwatorów i dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie rozdanie, wygrywają 3 osoby, Zapraszam!
    www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. podobają mi się te tuniki/bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna i wygodna stylizacja ;)


    dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dodaj nas to znajomych jak nie Twój komentarz będzie usunięty!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny outfit.;) Taki na luzie.;) Oczywiście że będe klikać.;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cud miód malina ;p

    Ślicznie
    Piękna bluzeczka i apaszka !

    OdpowiedzUsuń
  51. love it!!=)
    kisses pretty and happy weekend!

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny sweterek . :)
    Zapraszam do mnie nowa notka . Miło by było jak byś wpadła . :*

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawa sytuacja z tym udawaniem zaskoczonej;d super koszulka

    OdpowiedzUsuń
  54. ładny zestaw :)

    zapraszam do mnie na rozdania http://amethyst-pl.blogspot.com/2011/09/rozdanie-candy-x-2-amethyst-zaprasza.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Very cute outfit! I love the sneakers!

    Thanks for the sweet comment on my blog! I am already a follower :)

    xoxo Denise

    http://allthingsnew-denise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. A gdzie teraz pracujesz?

    Rok akademicki się zbliża, wielkie zamieszanie, tłok w autobusach zapanuje, ajajaj!

    Koszulka jest ładna, nie jest "pstrokata" (czego nie lubię), pewnie można łączyć ją na wiele sposobów z innymi ubraniami.

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna tunika :)) Fajna firma :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny zestaw! top bardzo mi się podoba:) dziękuję za komentarz:* w poprzednim zestawie miałaś CUDOWNE buty:D

    OdpowiedzUsuń
  59. najs :)

    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczny oufit!

    czasem są zalety mieszkania w małym miasteczku :)
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny sweterek:)
    Poklikałam na bannery :) Życzę powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie wyglądasz, kliknęłam w bannery, mam nadzieję, że coś pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny ten shirt ;)

    co będziesz studiować ?

    OdpowiedzUsuń
  64. Właśnie ja potrzebuję mocniejszych :)

    Mam prośbę - możesz mi napisać, czy mój blog wyświetla Ci się poprawnie? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  65. super zestaw :)
    świetna bluzka i apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetna bluzka! zazdroszczę współpracy :(

    OdpowiedzUsuń
  67. I love wearing like that when I'm goint to the University! It's so comfy :)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  68. really nice outfit :)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Koszulka podoba mi sie niesamowicie:)

    www.kateanddzastin.blogspor.com - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. to miałaś zabiegany dzień:)
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna bransoleta, ładna bluzka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Taaaak, bardzo fajna tunika;) Na studiach jeszcze sobie duuuużo pobiedasz:)

    OdpowiedzUsuń
  73. oh, i love your outfit.
    thanks for visiting my blog. and sure we can follow each other. i am starting now :)

    xoxo
    -S

    OdpowiedzUsuń
  74. świetnie wyglądasz, na luzie i niezobowiązująco :)
    Powodzenia na studiach w takim razie, mnie to wszystko czeka za rok - miejmy nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczny outfit :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. ekstra, blog się rozwija, gratuluję kolejnej współpracy :) koszulka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  77. oooh la la you looks pretty amazing
    love the shoes *_*
    Very cute blog, i'm following you by Google Friends box hope you'll do the same only if you'll like mine :)
    sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Official Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  78. Ta bluzka jest wspaniała :) Serdecznie zapraszam do czytania mojej gazety www.white--weasel.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo fajny, luźny set !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Kocham swetry!! są uniwersalne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Tenisówki zawsze będą w modzie obecne :)
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam : )

    OdpowiedzUsuń
  82. fajna bluzeczka ! :)
    eyhym. wydaje mi się , że i tak nikt sie nie stosuje do tych wymyślonych dni. a szkoda.. :*
    na tej stronie betterfly są prześliczne bluzeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. gratuluje współpracy ;)

    podczas remontu, w przerwie na kawę - pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  84. Genialny Sweterek i wgl cały strój : 3

    bizuteryjny-swiat.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wow! Wszystkie rzeczy super! Gratuluję współpracy i super stylizacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  86. I dear, thank you for become my follower! Follow you back ;)

    Dress up for armageddon

    Like my Facebook page :) --> Dress up for armageddon

    OdpowiedzUsuń
  87. świetna jest ta tunika! ;)
    bransoletka też, mogłabym taką mieć.
    masz bardzo ładne włosy, ale chyba już to kiedys pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Na klikanie w regal rose nie trzeba mnie namawiać, sama chętnie to robię :D Powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. hey girl
    thanks for stopping by me
    hope you're having a good weekend
    x

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgadzam się, ja bardzo cenięsobie prostotę i bluzeczki bawełniane:). Po prostu mi wygodnie i dobrze się w takich rzeczach czuję. Twoja jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  92. fajny zestaw.;d
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Great look,hon!Love the tee!

    OdpowiedzUsuń
  94. love your blog!
    hurry and come enter my giveaway for a GORGEOUS black strapless dress from PromGirl, valued at over $150! the giveaway is open until this sunday at midnight, so get to it! i hope to see your name as an entry!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajna ta tunika! No i jestem bardzo ciekawa Twojej stylizacji z kokardą pod szyją = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. dzieki ;) przesliszny sweterek i trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  97. dziękuję w imieniu swoim i modelki ;*

    OdpowiedzUsuń
  98. Fajnne ♥
    Mam do Ciebie pytanie, nie chce pisać na blogu, mogłabyś w wolnej chwili napisać do mnie na gg ? Odpisz na moim blogu to ci podam
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. świetna stylizacja - na luzie i stylowa :)
    piękna fioletowa apaszka :D
    gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. taki tam zwykły t-shirt, ale ciekawy jak się nosi i jaki w dotyku ;]

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczna ta tunika, sama bym taką chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  102. świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam ten sweterek, właśnie się za czymś takim rozglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  104. Masz świetne wyczucie stylu..:) Muszę w wolnej chwili przejrzeć dokładniej Twój blog. A nóż widelec... zainspirujesz mnie..O)

    OdpowiedzUsuń
  105. śliczny sweterek mam podobny, tylko, ze dłuzszy:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Widziałam tę bluzkę już u innej blogerki i mówiłam jak baaaaardzo mi się podoba ;) no i te fioletowe trampeczki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top