Zrobiona na szaro :) (outfit)

Cześć! :)
Na początku chcę Wam przypomnieć o giveaway'u, który organizuję wraz ze sklepem internetowym ClubCouture.cc. Możecie wygrać bon na zakupy w tym sklepie! :) Zachęcam serdecznie do wzięcia udziału- link do konkursu:


Zgłaszać się możecie wyłącznie pod tamtą notką, inne nie będą akceptowane. I niech Was nie zmyli liczba komentarzy, bo połowa nie dotyczy konkursu, więc nie mówcie od razu, że nie macie szans, hihi :)

Nie macie wrażenia, że pogoda ostatnio sprawia Nam miłą niespodziankę? Na niebie jest zero chmur, ślicznie świeci słońce i nawet te 13 stopni mi nie przeszkadza. Cudownie :) od razu poprawia mi się dzięki temu humor. 
Ostatnio "wytropiłam" na moim osiedlu nowego listonosza. I nie jest to tradycyjny mężczyzna w podeszłym wieku na rowerku z torbą, którego zawsze obszczekuje pies, tylko... Może 20-letni, baaardzo przystojny chłopak z ciemnymi oczami, na którego co prawda i mój pies szczeka, ale on szczeka na każdego, więc różnicy nie ma :) Ostatnio przyniósł mi paczkę z butami od sklepu Merg.pl które są po prostu cudowne. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) 

 Dodaję outfit sprzed kilku dni, kiedy pogoda również dopisywała :) 











buty- Merg.pl
spodnie- Tally Weijl
bluzka- Orsay
apaszka- No name
torebka- bodajże Carrefour :)
pierścionek- Delamo.pl

Ubrałam się "na szaro", odwrotnie do pogody- niech to będzie taki lekko jesienny akcent. Mimo tych szarości wydaje mi się, że nie jest ponuro. Turkusowa apaszka i paznokcie w tym samym kolorze przełamują cały zestaw, dobrałam także czarny pierścionek- motyl oraz kopertówkę w tym kolorze (jeszcze ze studniówki :)). W butach od Merg.pl, jak już mówiłam, zakochałam się bez pamięci- wybaczcie niedopięty zamek u prawej nogi, nie zauważyłam :)

Jak Wam się podoba? 

Swoją drogą, czy nie denerwowałoby Was, gdybyście dowiedziały się, że wszystkie wydziały Waszej uczelni dostały pocztą, ślicznie zapakowane wszystkie informacje- podział na grupy, plany zajęć itp, godzinę rozpoczęcia itp, a na Waszym nie ma ani jednej informacji o tym, nawet na stronie internetowej? Muszę jutro przejechać się tam po to... :p 

Buziaaaaki! Pamiętajcie o konkursie. A jeśli macie ochotę, zajrzyjcie tutaj:

:*

CONVERSATION

208 komentarze:

  1. No i o to chodzi ! ;) Kocham kolor twojego lakieru.Rewelacyjny ;) Boże ja chce znów do Szczecina! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, te buty - jak dla mnie bomba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely outfit and that shoes are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty niesamowite! Ładnie Ci w szarościach. Dodatki wiele dają. Miłego popołudnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Buty i spodnie najbardziej mi się podobają. Uwielbiam szary kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit ;))

    Ostatnie dni mojego rozdania. Zachęcam wszystkich do brania udziału. http://scarlett-for-all.blogspot.com/2011/08/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. szaliczek genialne wygląda z paznokciami^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie - wszystko mi się podoba outfit - buty - zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie buty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za odwiedziny :)
    bardzo ciekawe buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś też jestem zrobiona na szaro... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze piękne paznokcie! Kształt i kolor <3
    po drugie nieziemska bluzka i buty, piękny kolor, pięknie wyglądają! ;)
    Na koniec pierścionek, uroczy jest! ;)
    Świetny zestaw :)



    zapraszam na facebooka mojego bloga http://www.facebook.com/pages/Szaro%C5%9B%C4%87-gwiazd/278731282145323?sk=wall :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice outfit i really like the shoes!!!!
    i <3 grey!!!

    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/
    Don't bother to pass by anytime..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) i piękny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh I love your nailpolish and boots!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a no ma :)

    ładna stylizacja :) może wybrałabym ciemniejsze spodnie, ale kto się w czym lepiej czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. so cute!love your boots!!
    kisses=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. coraz częściej widzę outfity, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, podoba mi się.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham szarości :)! Bardzo ładny pierścionek i kolor lakieru :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle pięknaa. podobają mi się paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for your comment on my blog :) it was very nice to see. Please do keep coming back to visit and maybe follow if you like
    Aimee
    http://www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. W pierwszej części postu ta "miłość od pierwszego wejrzenia" wskazywała też jakby na listonosza...A tu się na koniec wydało, że chodzi o buty...Szkoda :-D!

    OdpowiedzUsuń
  24. mega buty!
    U mnie na uczelni też planu jeszcze nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  25. szary, to jeden z moich ulubionych kolorów!
    świetny zestaw! z turkusem wygląda rewelacyjnie!
    buty do pozazdroszczenia - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz + przepiękny pierścionek. (;

    pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny zestawik, taki uniwersalny.
    oczywiście kliknęłam. Jako można pomóc to z chęcia pomagam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjęcia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko, to są takie uczelnie,które rozdają informacje? To ja zły Uniwerek chyba wybrałam...u nas jak zwykle nic nie wiadomo xD

    A outfit jak dla mnie ok, prezentujesz się świetnie ;)

    P.S Uwielbiam szarości i te inne takie,o.

    OdpowiedzUsuń
  31. Outfit naprawde ciekawy, aczkolwiek drażnią mnie skarpetki wystające spod butów:) ale to taki mały drobiazd:) Buty bardzo fajne:)

    zapraszam do siebie na:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajna długość spodni, botki są cudowne!
    pozdrawiam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale... sliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po raz kolejny na uniwersytet łódzki :) Na nowe Media...wydział filologiczny=największy bałagan na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty mi się bardzo spodobały ^_^. Piszesz, że pogoda dopisuje. Nie wszędzie .. ja "cierpię" z powodu deszczu. Dziś mnie nawiedził i zmokłam stojąc na przystanku. Okropieństwo. Lubię deszcz, ale wtedy kiedy pada jak ja jestem w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Megaa buty. ;D
    i świetny lakier <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam na rozdanie, wystarczy zostawić komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz, czas tylko do jutra
    http://agusia77.blogspot.com/2011/09/rozdanie-dla-blogerrek_08.html


    Rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialnie wyglądasz, mimo przewagi szarości wcale nie jest nudno, bo dobrałaś fajne dodatki, lakier jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. nice ring:)
    thanks for the comment!! great blog!!
    x

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam do Ciebie pytanie. Długo masz juz te buciki?
    Bo zastanawiam sie nad kupnem jednej pary z merg właśnie i nie wiem czy po prostu są to buty dobrej jakośći.
    Swoją drogą, bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny lakier i oczywiście outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. masz świetny blog dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne buty, ciekawa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz! Jak na świeżą studentkę przystało. :D Urzekł mnie pierścionek i lakier na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne buty :)a co do szarego to uwiebiam ten kolor w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są świetne :) oczywiście że napiszę o tym olejku rycynowym :) tak po miesiącu ,jak na razie używam go od wczoraj i sprawdza się świetnie :) paznokcie są nawilżone i skórki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudownie wygladasz;))) a pierscionek jest po prostu mega;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne buty - uwielbiam buty!!!
    Piękny pierścionek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne buty i torebka. ;)



    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, jak wyglądają na solidne, ale czy takie sie okażą, to ciekawe :P
    Jeszcze się zastanowię :P

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny outfit <3 podobają mi się twoje botki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny outfit,buty są przepiękne i na pewno sprawdzą się tej jesieni :)
    powodzenia na studiach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A u mnie pogoda zaczęła się psuć :)
    Co do konkursu to nawet byłam zainteresowana ale do czasu, gdy zobaczyłam, że wszystko co mi się podoba jest powyżej 25 zł. :P
    A strój masz bardzo ładny :) Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz fantastycznie!!!:) szalenie podoba mi się ta torebeczka i wszystko, coraz lepiej Ci się udają te stylizacje bo wyglądasz perfekt!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczny lakierek i pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  56. wchodze, a tu od razu pełno bannerów i na początku każdej notki prośby o kilkanie..szkoda, bo był fajny blog. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  57. torebka i pierścionek cudnie razem wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne buty <3 ! w ogóle, obuwie potrafi urozmaicić każdy zestaw, muszę sobie sprawić kilka różnych par :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Buty i spodnie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  60. swietna stylizacja!
    wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie wyglądasz . :)
    + Zapraszam do mnie notka . Miło mi będzie jak wpadniesz . :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuje za komentarz.
    Ładna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładne buty i fajny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczywiście piękne są te buty . ;))
    Love < 3
    Dziękuję za komentarze .
    Piękny outficik ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście że bede klikać ponieważ mam to samo z banerem deezee.pl .;) A te szarości to niby prosty ale super zestaw.;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi sie twój dzisiejszy set :) Masz swietne botki :)
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. I like your shoes! they are great

    OdpowiedzUsuń
  68. przepiękna kopertówka i.. mega buty !:)
    no to ładnie zostałaś zrobiona na szaro :D

    OdpowiedzUsuń
  69. fajny outfit
    i tak się ciesz, że studiujesz w tym samym mieście, a jakbyś w innym to zupełnie co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam szarości! świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ohh już myślałam, że to nie w butach a w tym przystojnym listonoszu się zakochałaś ;)
    fajna torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  72. super set:) wszystkie rzeczy mega mi się podobają:) świetnie wyglądasz:) super laska:)

    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. w sumie idzie się przyzwyczaić do tej pogody. ale kapa .. no przy najmniej u mnie.. tydzień jest deszczowo.. bądź 3 dni a później znowu słońce. ;o genialny outfit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Stylizacja świetna a w bucikach się zakochałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam - nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Swietnie wyglądasz , tylko kopertówka mi się nie podoba , super buty i cały outfit .
    Szry - ehh uwieliam takie zestawy .

    OdpowiedzUsuń
  76. ciekawe buty :) ogólnie całość na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ok, baner wyklikany ;)
    Możesz powiedzieć, jaki masz lakier na paznokciach? Z tym motylem wygląda fantastycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  78. też współpracuję z merg.pl i zaraz z mama jakieś butki sobie wybieramy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ślicznie wyglądasz :D
    3 zdj mi się podoba najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  80. Lovely look! Love the green touch with the scarf :-)
    xoxo - ron

    OdpowiedzUsuń
  81. boskie buty i ten lakier na paznokciach<3

    OdpowiedzUsuń
  82. fajnie ; ) ja lubię szary ;P

    OdpowiedzUsuń
  83. buty są po prostu piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. I love your shoes!
    You look really cute!!! :)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystko fajnie do siebie pasuje :) Świetna bluzka, u Ciebie zawsze jest coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo ale to bardzo mi sie podoba :) a zwłaszcza te przełamanie szarości :) no ale w końcu to dodatki decyduja o tym jak wyglądaja nasze ubrania

    OdpowiedzUsuń
  87. Hi Kat!
    Thank you for following my blog. Your blog is beautiful and perfect their looks.
    The ring, the clutch, the boot ... Everything perfect! You are very beautiful!
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  88. You are the first Polish I know. \0/
    Check back often!


    p.s Excuse me, my English is horrible :(

    OdpowiedzUsuń
  89. Love the scarf, the boots, the ring--haha everything really =)

    OdpowiedzUsuń
  90. i love your booth and your nail color.. :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Like your outfit!
    Your shoes are great!!!

    Glamour e Glacê

    http://www.glamoureglace.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne spodnie ;D
    Zapraszam na nowego posta ;)
    Reaktywacja!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. tak, tak dobrze,ze jest tu chustka i kolor paznokci ;)! a buty masz sswietne ;o ;]

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam szary i niebieski, a oba kolory tu są. Miło patrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. ja tez wielkich nie robiłam ale ogolnie takie.
    jakies notatniki ;) akurat udało mi się znaleźćnotatnik z zakładkami na kilka przedmiotów.

    okładkę na indeks , okładkę na legitymację, ołowki , długopisy. ołowki w obudowie itp ;). oraz oczywiście inne rzeczy ale nie koniecznie na studia tylko do biura do pracy ;).

    OdpowiedzUsuń
  96. masz śliczne butkiiiii !!!!!!!!!!!!!!!! kolor, kształt itp jest świetny ;)

    gdzie kupiłaś ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  97. totally digging your nail color!!

    OdpowiedzUsuń
  98. świetne buty kats! :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzięki za miły komentarz i zapraszam ponownie ;)
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  100. love your outfit, and love the boots, ara cute!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten kolor lakieru jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  102. You look beautiful, so elegant. I love your ring.

    OdpowiedzUsuń
  103. I'm now following you, please follow me back on www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  104. DLACZEGO? zakładaj sobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny pierścionek

    Dziękuję za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń
  106. Hey there, thank you for commenting in my blog and yes I follow you now xoxo

    http://likemousseauchoco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. świetne botki :)

    Zapraszam do dodania mnie do obserwowania
    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/
    i na moją stronę na Facebooku :)
    http://www.facebook.com/pages/agnieszkatutajniemieszka/150158088411493?sk=wall

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  108. Ładny outfit :)
    No to może, obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  109. Tajemniczy listonosz... Piękne te butki!;)

    OdpowiedzUsuń
  110. I love your ankle boots. They are beautiful.

    XO
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  111. buty świetne ! :D

    xx
    www.callanthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. ślicznie;] oczywiście pomożemy;]

    OdpowiedzUsuń
  113. kurcze zazdroszcze~! ja szukalam u mnie w sh emu, ale poki co nie ma butow ^^ ale dzis wyczailam w hm i musze jak najszybciej zakupic ! pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  114. kliknęłam, sama chciałam współpracowac z DeeZee ale nie udało się :<

    OdpowiedzUsuń
  115. moze : tobie zyczę duzej liczby kliknięc ;d

    OdpowiedzUsuń
  116. Beautiful grey look!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  117. lovely outfit!!! wanna follow each other?
    xoxo

    http://limonspective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Buty są super, zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  119. re: Sure! i´m following you now!!
    Love your heels.

    OdpowiedzUsuń
  120. jejj :D tak sobie teraz myslę, że nigdy nei duaje mi się dopasować lakieru do paznokci do całego stroju xD a Ty wyglądasz super od A do Z :D

    a bluzeczka do kupienia if u wanna; DDDD

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczny outfit .

    OdpowiedzUsuń
  122. tak właśnie pomyślałam o tej celowej dwuznaczności ;D ahh czemu mój listonosz jest ciągle ten sam i po 40stce ;p

    OdpowiedzUsuń
  123. I love your outfit, and the shoes!

    Thanks for visiting!

    I would love to follow :)

    OdpowiedzUsuń
  124. J'adore ton blog!
    Très intéressant! Les photos et les looks sont superbes!
    Mélanie (pour les amoureuses de vintage : http://fripesketchup.wordpress.com/)

    OdpowiedzUsuń
  125. love the pop of color with your nails and scarf girl. so cute!
    xo TJ

    http://mrtaylorandhislady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Awesome outfit! I especially like your nailpolish! :)
    Also, I just followed you in Google Friend Connect. :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Love those boots ane the nail polish is so pretty.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

    OdpowiedzUsuń
  128. a jak nawiązałaś z nimi wspólpracę ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Thanks for the comment on my blog...I really like your nail color and those boots are awesome.

    Piksty :-)

    OdpowiedzUsuń
  130. hi there! just want to say thanks for visiting my blog and leaving a comment! :)

    p.s. i am loving your outfit! you have great style!

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    $25 Apothica Gift Card Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  131. pierścionek jest przesłodki! a butki są hot!! ślicznie wyglądasz!!:*

    OdpowiedzUsuń
  132. buty <3 i kolor paznokci nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  133. zakochałaś się w butach czy listonoszu ? :D

    Piękny strój butki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. napisz mi e-mail ich ;* na mojego paullinawit@interia.pl ;)
    i co do nich napisałaś tak w skrócie ;).

    OdpowiedzUsuń
  135. zapraszasz więc jestem :)
    śliczne botki. W połączeniu z zestawem jest ok ale i tak buciki grają główną rolę i turkus, który rozwesela szarość- ok.

    OdpowiedzUsuń
  136. Ciekawy blog:) Bardzo fajne stylizacje i boskie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Buty wymiatają! całość bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Bardzo ładny zestaw - szary, ale nie nudny. Podoba mi się kolor lakieru. A pierścionek i buty są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  139. love your outfit and love your post!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  140. amazing outfit dear! i love every single detail.
    wish you a wonderful day <3
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Pierścionek i kolor paznokci najbardziej przykuły moja uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. pierścionek <3333


    ZAPRASZAM DO SIEBIE :) :

    http://bagatelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. what a beautiful outfit ! thanks for stopping by my blog, yes lets follow each other, ; - )

    OdpowiedzUsuń
  144. pewnie,ze Ci pomoge, juz klikam w te bannerki

    lubie szary!
    bardzo fajny look:)

    kochana zapraszam - konkurs u mnie, mozna wygrac dowolny flakon perfum i nagrody dodatkowe!

    i jakbys chciala mi pomoc, mozesz zaglosowac na moje zdjecie w konkursie Levisa - link w poscie:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top