Leśny wypad ;)

Hej! :)
Dziękuję za wszystkie komentarze zostawione pod poprzednią notką, jesteście niesamowite :* 

Ehh, myślałam, że głośno zapowiadane weekendowe ocieplenie naprawdę do nas przyjdzie, niestety mój region jednak znowu omija... :/ grrr nienawidzę tego :/ u Was też chmury? Dziś po południu mam w planach spotkanie z Sylwią i Agusią, zaś wczoraj wieczorem wybrałam się z Asią do lasu na spacer. Lubię wieczorny klimat lasu, kiedy jest ciemno i niemalże nic nie widać :) obiecuję sobie jedynie, że następnym razem nie założę żadnych nowych butów, wczoraj o mały figiel i bym je sobie zniszczyła -.-

Wyczytałyśmy w gazetce osiedlowej, że w lesie (no, powiedzmy że to taki "park leśny") wybudowano fajną linę do zjeżdżania (gdzieś na hmm 25 metrów długości), na której końcu jest bardzo gwałtowne hamowanie, które wyrzuca Cię jakby lekko w górę (nie wiem czy rozumiecie :D)- musiałyśmy to zobaczyć. Poszłyśmy wieczorem, żeby nie było ludzi i ewentualnego przypału, że takie "stare krowy" a tak się bawią- jednak lina chyba jest okupowana cały dzień, bo i na wieczór była zajęta... Ale pozjeżdżałyśmy kilka razy i powiem Wam, że to niesamowita frajda! ;D 
Dziś rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Siatkówce Mężczyzn! Trzymajmy kciuki za Polaków w meczu z Niemcami! :)

Dodaję kilka zdjęć z wczorajszego wypadu (wybaczcie jakość mojej cyfrówki, w dodatku było ciemno :/):





Moje nowe autko, haha, na nim będę robić prawko! ;D
Co do ubrania- hmm, totalny zwyklak- jeansowe rurki z H&M, buty które ostatnio skradły moje serce (po tym spacerze potwierdziły swoją ultrawygodę, ale i tak nie będę nosić ich do lasu ;D) i ponadczasowa kurtka, która gości w mojej szafie już jakieś 2 lata... No i turkusowa apaszka. Nie ma sensu odstrajać się na taki wypad, same wiecie :) 

Piosenka na dziś:



Buziaki! ;*
A co u Was? ;) 

PS. Właśnie się dowiedziałam, że wygrałam rozdanie u Viosny , w którym do wygrania był śliczny, podwójny lub potrójny pierścionek (do wyboru ;))! Jestem meeeeeega szczęśliwa, dziękuję :*

CONVERSATION

102 komentarze:

  1. noo u mnie też chmury i strasznie zimno. Mieszkam na śląsku. Haha nie ma żadnego przypału:D jakbyś ty widziała jak czasem dziecinne rozrywki wymyślam to pękłabyś ze śmiechu :D ale dobrze wiedzieć, że są jeszcze tacy ludzie :P Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. takie stare, strasznie stare krowy...:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ubrana jesteś świetnie, jesiennie i przyjemnie :)
    Uwielbiam takie autka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. w wawie wygląda słońce i od razu wraca dobre samopoczucie. słodkie zdjęcia, ah być całe życie dzieckiem, to by było coś. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, fajne autko ;))
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz na tych zdjęciach śliczne włosy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny strój ;). Ja na tym samochodzie musiałam siedzieć z moim kuzynem... Ehh...

    Nie myśl, że jestem nie miła czy coś, ale nie myślałaś o zmianie fryzury? Wydaje mi się, że w grzywce by Ci było ładnie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper buty i spodniee ^^ ..

    a autko słitaśne =D !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę się w takie buty zaopatrzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faajną masz bryczkę ; D

    ^^ ! obserwujemy ?
    + zapraszam do mnie http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem nie ma znaczenia, jeśli chodzi o dobrą zabawę. Czasami wydaje mi się, że im człowiek starszy, tym ma większy dystans do siebie i to jest fajne.

    A odpowiadając na to, co napisałaś na moim blogu. Zdjęcia nie zawsze ukazują rzeczywisty stan. :P



    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, komentarz się nie dodał. Nie lubię, gdy wyskakuje mi błąd. :/

    Dobra zabawa nie zależy od wieku. Mam nawet wrażenie, że im człowiek starszy tym ma większy dystans do siebie i lepiej się bawi.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne spodnie :D widze się wyszalalas na samochodziku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też beznadziejna pogoda ;/ Może wymigam się od spaceru z babcią ;>
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to napewno nauka na takim aucie bedzie pryzjemna:)
    fajne buciki:)
    i gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna piosenka. Co u mnie? też pochmurno . Oczywiście również będę oglądać naszych siatkarzy w akcji . A o 20 The Voice of Poland. W następnej notce dodaj fotkę wygranej. Anulka

    OdpowiedzUsuń
  17. masz fajne wloski ;)
    zapr do mnie http://mycolorvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję wygranego rozdania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam kurteczkę w takim samym kolorku, a czy taka sama to nie powiem bo nie widzę jej dokładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, u mnie też chmury. Ale duszno, zapowiada się chyba na deszcz...
    No, nie powiem, autko świetne. Idealne na prawo jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję ;)
    u mnie też chmury a miało być słoneczko ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. rówież cię dodałam do obserwacji . xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raz wybralam sie w nowych butaxh na Sniezke.Po zejsciu do schroniska byly do wyrzucenia:P pozdrowienia z Wilna:*

    OdpowiedzUsuń
  25. niezła fura, haha ;)

    zapraszam do mnie, lovelyskirt.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to muszę się wziąć za siebie i uzbierać trochę kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne buty zapraszm do mnie obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia a ze starymi krowami nie rpzesadzaj!! ja to bym sama najchętniej chodziła na te wszytskie zjeżdzalnie dla dzieciaków czy park kulkowy 0o jeeeej <333

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne buty ;D.
    PS. gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  30. A dziekuje, wlasnie sie zastanawiam czy je zostawic.. :D:D
    a co do tej liny.. nie chcialam z tego zejsc jak bylam na wczasach na Wegrzech!:D u mnie jeszcze tego nie widzialam:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetne włosy! Nigdy jeszcze nie byłam w lesie nocą, ale chyba muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie ciuchy, a szczególnie ciuchy!^^:*
    zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też pogoda straszna. Tzn nie pada ale robi się już chłodno :(

    OdpowiedzUsuń
  34. dzieki za komentarz:)

    świetny blog!

    http://santhanaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. b.dziękuję ;)
    co robisz że masz tak dużo komentarzy i taką wielką statystykę ??

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie niestety też za ciepło nie jest. Bez bluzy się nie obędzie, jednak twardo pomykam w letnich koturnach :P A co!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny zwyklak:) Mnie też się coraz częściej wydaje, że mieszkam w krainie wiecznego chłodu:(

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję wygranej i pozazdroscic tylko takich wrazen z lina ..:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Samochodzik nie do przebicia :) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne zdjecia w samochodziku :D

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ladne zdjecia ! i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam czasami ochotę wybrać się na jakiś plac zabaw ;3

    OdpowiedzUsuń
  43. http://mild-lace.blogspot.com/2011/09/style-by-ilo.html skomentujesz? :)

    u mnie tez zimno.. :O

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna jesteś : ))
    Obserwujemy ;> ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojeju! Masz naturalne takie loczki? Zawsze chciałam mieć włosy mniej więcej w takim stylu. Czyli u góry proste i od połowy loki! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Choć przez chwilę mogłaś poczuć się jak dziecko.
    Mega pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chce iść na prawo jazdy ale na pewno zdam dopiero za 50 razem xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Haha też poproszę o prawko na taki samochód :D
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia w autku są super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny blog.<3 oczywiscie dodaje do obserwowanych, mam nadzieje że dodasz mnie również - jestem tu nowa. <3

    OdpowiedzUsuń
  51. ŚWIETNY POST!
    i fajne autko:>
    zaprasza,m do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. u mnie w miarę słonecznie, ale chłodno.


    taki samochodzik jest bezpieczniejszy ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. great photos! :) love your jacket!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Jasne , że doceniam !
    Bardzo fajnie, że odpisujesz - ode mnie wielki szacun !
    Naprawdę !
    Wiele osób powinno brać z ciebie przykład ..!
    PS . Tsaaa 3 lekcjee - i love it !
    Zapraszam ponownie na :
    http://diary-official.blogspot.com/


    i ..
    zazdroszczę kurteczkii ;*** .!

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluję wygranej.

    fajne autko. :D

    OdpowiedzUsuń
  56. ja tam wole patatajać na jednorożcu<3
    gratuluję wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam 20 lat, starą krową się nie czuję i jak będę miała 50 lat to dopiero wtedy powiem że za późno na wygłupy ;)

    są takie chwile kiedy nie myślę o tym jak wyglądam. I na pewno marze wtedy o tym by było mi wygodnie, więc Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niesamowite zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  59. Piosenki Katie mają dla mnie w sobie jakąś magię ;)
    I tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja bardzo szybko niszczę buty a tak się staram je chronić :<

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję wygranej ;D

    U mnie recenzja albumu Red Hot Chili Peppers, zapraszam serdecznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. kolejna osoba z genialnymi butami. Muszę koniecznie iść na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale jesteś piękną dziewczyną :)
    MAM PROŚBĘ JESTEM POCZĄTKUJĄCYM FOTOGRAFEM I ZALEŻY MI NA OPINII LUDZI O MOICH ZDJĘCIACH, SKOMENTUJESZ NAJNOWSZY POST, TAM MAM DWA ZDJĘCIA NAPISZ CZY MAM SIĘ DALEJ ROZWIJAĆ BARDZO O TO PROSZĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Powygłupiać się zawsze można,może w moim wieku bardziej z umiarem. Fajne zdjęcia super wyglądasz w tym aucie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ładna stylizacja, a co do piosenki to fajniuuutka.<3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Twój nowy samochód jest rewelacyjny. Jaka to marka? ;)
    Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzisiaj zrozumiałam, że najlepsza dla mnie będzie filologia germańska ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak mogłam nie rozpoznać takiej furki?!
    Również obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  69. Kats! tak mi się przypomniało bo czytałam zaległości na twoim archiwum i zobaczyłam rain over me - a propos pitbulla! nie wiem czy widziałaś, jest GENIALNE! http://www.youtube.com/watch?v=jy_t6jOiGZI

    OdpowiedzUsuń
  70. zarąbiste autko :D i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. szkoda że w pobliżu mnie nie ma lasu,chętnie bym pospacerowała :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super autko . ;)
    Jak byłam mała to miałam podobne tylko mniejsze . ;p

    OdpowiedzUsuń
  73. kurtke mam podobna, tylko z tych krotkich, ale na takie buty poluje, chyba sie wybiore po nie do Niemiec, tam jest zawsze wiekszy wybor ;/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top