Dzień z przyjaciółkami ;)

Hej ;) 
Baaardzo cieszę się z wczorajszej wygranej Polaków w siatkę z Niemcami! Tym bardziej cieszy mnie to dlatego, że ostatnio mieliśmy spore problemy w reprezentacji- widać, że zostały one zażegnane! ;) Gratulacje, chłopaki! Pamiętajcie, że musicie obronić Wasz tytuł! ;)
Z pozytywnych sportowych wydarzeń w kraju to niestety koniec.
Tomek Adamek przegrał swoją walkę :( Na co dzień boksu nie oglądam, ale sportowy duch daje o sobie znać w sytuacjach, kiedy nasi reprezentanci walczą o złoto. Postanowiłam obejrzeć transmisję w internecie (co za barany wymyślili, że za obejrzenie w normalnej jakości trzeba zapłacić... zagrywka Made in Poland -.-) i muszę przyznać, że Tomek walczył jak lew, tak czy siak należą mu się gratulacje za jego postawę! Kliczko był trudnym rywalem, trzeba przyznać.

Popołudnie spędziłam z Agą i Sylwią. Dawno się nie widziałyśmy, bo dziewczyny mają szkołę- ciężko jest się więc razem ogarnąć :( Świeciło piękne słońce, było ciepło- ok. 23 stopni- więc wybrałyśmy się na spacer, łapać ostatnie promienie słońca i powdychać świeże powietrze. Zrobiłyśmy trochę zdjęć, mam więc dla Was outfit:

 (Lampa błyskowa vs. słońce ;D)





Spodnie- Camaieu
Trampki- Tesco
Swaterek- sh
Bluzka- Zara
Naszyjnik- Zielony Kot

Zdjęcia wykonane nad rzeczką na Dąbiu, jednym ze Szczecińskich osiedli ;) Ostatnio rozszalałam się z outfitami, mam nadzieję że Wam podoba się taka forma prowadzenia bloga? Chcecie więcej outfitów czy inspiracji? :)

A tutaj reszta zdjęć:





A co u Was? ;) 
Zapraszam również tutaj: 
www.formspring.me/katsuumi17

PS. Biorę udział w konkursie na http://misscferreira.blogspot.com ;) 
Do wygrania cudowne buty! ;) Serdecznie zapraszam i Was ;)

CONVERSATION

118 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :)

    http://lukasz-hudecki.blogspot.com/2011/09/style-by-ilo.html - muszę mieć 30 komentarzy pod tym postem :) wtedy ten sklep podejmie ze mną współpracę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz;)
    http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. barwo nasi! :*
    pozatym , bardzo ładne zdjęcia, i super outfit :)

    zapraszam do mnie, dodałam nową notke na mym nowym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem bardzo szczęśliwa, że nasi wygrali ;) Co do Adamka, to nie lubię takich typu sportów, ale szkoda, ze przegrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też, śmiałam się jak głupia jak pierwszy raz go zobaczyłam! :D a u nas ok, piękna pogoda więc chyba się outfit uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, świetne fotki, świetny sweterek xd!
    Ile za niego dałas?:>

    Zdecydowanie prosimy więcej outftów!^^:(
    <3 pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. więcej outfitów - zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie i kolor bluzki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Camaieu zawsze omijam szerokim łukiem, ale przyznam, że świetne spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztowały trampki? są urocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia . :*
    kurczę, strasznie ci zazdroszczę figury !
    szkoda , że ADAMEK przegrał . ;C

    OdpowiedzUsuń
  12. Szzkoda, że przegrał ale co tu się dziwić.. taki rywal :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężko o spotkania gdy pojawia się szkoła.. wiem coś o tym :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog,piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę inspiracje, ale outfity też są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne zdjecia !
    Zapraszam do mnie na nową notkę ! :)♥
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się Twój styl piekna:):* powiedz mi za ile kupiłaś te spodnie?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny outfit, i wisiorek mi się podoba :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://alexannp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny look końca lata, trzeba nacieszyć się ostatnimi promieniami słońca

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się stylizacja :) Fajnie, że znalazłaś w końcu czas na spotkanie z przyjaiciółkami, bo nic tak nie poprawia humoru jak właśnie one :) Trzymałam mocno kciuki za Adamka chociaż czułam, że nie ma szansę.Ale i tak był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez się ciesze, ze Polacy wygrali, choc fanką siatkówki nie jestem to mecz miałam włączony:) walki nie oglądałam, gdyby była TV to co innego

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny outfit :)

    Obserwuję i również zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia!

    Haha, ja też ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. tez mam podobne spodnie:) fajne zdjecia:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia + znakomita aura ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądałaś! ;)
    fajny kolor sweterka ;)
    w sumie wiedziałam że Adamek przegra ^

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie ładnie i super!! Bardzo podoba mi się, że dodajesz więcej outfitów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozytywnie! :) Zapraszam do siebie, konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski Outfit . Ślicznie wyglądasz .
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  30. widać świetny dzień miałaś :D
    ładne zdjęcia ^^
    wyglądasz bardzo młodziutko, nie dałabym Ci 19 lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. słyszałam właśnie o olejku, ale on podobno włosy rozjaśnia ;/ a tego bym raczej nie chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny oufit ;)) podoba mi sie polaczenie kolorow ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne spodnie ;)) mega w nich wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  35. mam 13 lat i chyba 172 cm wzrostuu!:d

    OdpowiedzUsuń
  36. Looking great, dear, and the background is beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia.
    konkurs też- biorę udział ;D
    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  38. Komentarz przedtem dodałam, więc teraz pragnę zaprosić Cię na mój giveaway :) To komunikat dla Ciebie, więc nie musisz go publikować :)
    http://mietowa-czekolada.blogspot.com/2011/09/giveaway-z-firma-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się cieszę, że nasi siatkarze wygrali, jestem z nich dumna!
    Pogoda jeszcze dopisuje, więc trzeba z niej jak najczęściej korzystać. Podobają mi się Twoje spodnie.

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  40. super outfit mi się podoba z outfitami a inspiracje tez ale rzadziej :) powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak, Bartek Kurek po prostu <3, śliczny kolor bluzki, w ogóle śliczne zdjęcia. :)
    Naprawdę? Nigdy bym nie pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyjaciele to najlepsze co mamy :) Dbaj o nich :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz, masz taką figurę <3
    ja jakoś w ogóle nie czuję tego 'ducha sportu', nie czuję tych emocji...

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny outfit! Spodnie są rewelacyjne i bosko na Tobie leżą! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie niesamowicie wyglądasz.;) Zazdroszczę takich nóg.;)

    OdpowiedzUsuń
  46. super outfit, podoba mi się kontrastowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak ja uwielbiam takieeeee spodnie :) super wygladasz:*

    OdpowiedzUsuń
  49. jak najbardziej może być więcej outfitów. Ta pomarańczowa bluzka mnie zauroczyła!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kolor bluzeczki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super fotki. :) masz świetne spodnie, tylko torba mi do całego zestawu w ogóle nie pasuje! więc outfitów dodawaj i częściej. :) pozdrowionka z wawy :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja !! Bardzo podoba mi się naszyjnik - słoń xd

    Zapraszam do mnie:

    http://fashion-is-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zdecydowanie outfitów! :)
    ja tam rzadko udzielam się sportowo. No chyba że tenis. To tak :D

    OdpowiedzUsuń
  54. dzięki wielkie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz świetne poczucie stylu ! sPODNIEE SĄ MEGAA <3 . ! ŚWIETNAA NOCIIA !
    http://diary-official.blogspot.com/
    Zapraszam nowa notka ..:) .
    Mam nadzieję, że skomentujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo zazdroszczę Ci urody i figury. ;D a Twoje włosy są przecudne <3 i zdjęcia oczywiście świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajne zdjęcia :D czekam na więcej outfitów z tymi spodniami bo podobne i nie wiem z czym je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  58. I bardzo dobrze, że wygraliśmy z Niemcami. Po meczu piłki nożnej trzeba było im w jakimś sporcie dokopać, heh ;)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. fajne zdjęcia ; ) + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  60. spodobał mi się Twój outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  61. podoba mi się kolor tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. fajnie, prosto i wygodnie:) bardzo ładny set:)

    OdpowiedzUsuń
  63. wyglądasz idealnie, wiecej zdjeć będzie w kolejnych postach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo podobają mi się zdjęcia :) ale najlepszy ze wszystkiego i tak jest naszyjnik :D:D
    obserwuję Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  66. miałam takie trampeczki ;D :) ostatnio kupiłam czarne.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja oglądałam KSW w TV, za darmo leciało na RTL [szkoda, że po niemiecku] xd Biedny Adamek ;x

    Ładne zdjęcia ^^ Kocham takie buciki *_*

    OdpowiedzUsuń
  68. chcemy więcej outfitów, bo są bardzoo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. pasuje Ci ten outfit, ale ten najmniej mi się ze wszystkich podoba

    OdpowiedzUsuń
  70. Super zestaw - rewelacyjna kolorystyka :) Widać że fajnie się bawicie

    OdpowiedzUsuń
  71. dzięki. :) zapraszam na nową notkę z ową biżuterią. :)
    koocham supermarketowe nabytki! :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Pewnie , że chcemy , dawaj więcej !
    swoją drogą fantastyczna stylizacja <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  73. walki nie oglądałam, ale słyszałam.. szkoda naszego Tomka, ale trzymamy kciuki za inne walki;)
    outfit fajny, lubię te trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. w tym tygodniu powinny pojawić się co najmniej dwa posty, tak bynajmniej myślę i mam nadzieję że nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hi dear, thank you for visiting my blog.
    I'm following you.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  76. Już wczoraj nie poszło im tak dobrze z Bułgarami,a byli blisko,no cóż wygrywa lepszy,choć gdyby nasz sie nie poślizgnał,kto wie...:-)Ślicznie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie ma to jak babski czas;-). Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo fajny blog, będę często odwiedzać;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny zestawik. Niby zwyczajnie, ale ma swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. you look cute in these pictures! :) and yes, i'd love to follow each other. i'm following you now.

    OdpowiedzUsuń
  81. ładne spodnie ;pp
    wbijaj do mnie (nowy post )

    OdpowiedzUsuń
  82. Hello dear and thank you for your lovely comment!!!

    Of course i am following! If you want follow me back!

    tina
    http://wherecanifindthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. thanks for that! although from some strange reason i can't find you from my followers list..

    OdpowiedzUsuń
  84. i hate when blogger does that! but i do see you now, yay :)

    OdpowiedzUsuń
  85. love this easy style,cool!
    thanx for your comment;)hope I'll see you again nosing around in my blog....

    mylowcostcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top