Festyn & botki z kożuszkiem ;)

Hej ;)
Wczoraj był tak ciepły dzień, że aż zdziwiłam się, kiedy wyszłam z domu w długim rękawie (nie chciało mi się potem wracać i przebierać ;p)- uwierzcie, że w domu było 2 razy chłodniej. Wieczorem była za to ulewa i burza... jednak wieczór to wieczór, spędziłam go w domu, a także u Sylwii, tłumacząc jej zadania z matmy. 
Po południu wybraliśmy się za to na festyn, który w sumie zorganizowany był dla dzieci, ale nie przeszkodziło nam to w dobrej zabawie ;D tym bardziej, że nasz kolega z rady osiedla poza kolejnością wręczał nam soczki, kiełbaski z grilla i hot dogi, haha :D miałam zamiar wbić się na trampolinę, ale była spora kolejka, więc dzieciom dałam pierwszeństwo ;)
Jedną z "atrakcji" była możliwość zwiedzenia radiowozu- hmm, czyżby wprawki dla przyszłych kryminalistów? ;) Jako, że nigdy nie było mi dane (i oby jak najdłużej to miało miejsce :D) siedzieć w takim "czymś", cyknęliśmy sobie zdjęcie- tak na pamiątkę, z nadzieją, że to pierwszy i ostatni raz :D


Dane mi było poczuć się nie tylko jak przestępca, ale także jako policjant:


Po kilku godzinach odprowadziłyśmy kumpli na przystanek, z którego jechali do pracy, a potem z Sylwią skierowałyśmy się do domu, gdzie na spokojnie obejrzałam sobie mecz Polska- Bułgaria. Niestety, tym razem nie mieliśmy tyle szczęścia, co wczoraj, mimo, że początek zapowiadał się obiecująco... No nic. Oby jutro ze Słowacją poszło lepiej! ;)

Przeglądając Groszki natknęłam się na artykuł o botkach z kożuszkiem. Z 40 tam wyróżnionych wybrałam 17, które najbardziej przykuły moją uwagę. Sama chciałabym sobie podobne sprawić :) 

















Jak Wam się podobają? ;) Ja bym najchętniej przygarnęła 3 i 5 od dołu ;)

Buziaki!
I zapraszam tutaj:
www.formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

170 komentarze:

  1. Boskie buciki, bardzo fajnie się prezentują :)I świetne fotki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki pierwsze i trzecie od końca są moim zdaniem naj!:-) Obyś tylko nie porzuciła bloggera dla służby w policji;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te jesienno - zimowe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, chociaż siebie jakoś w takich nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wciąż poszukuje swoich perfect botków z futerkiem i niestety nie mogę nic zadowalającego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja 7 od dołu i ostatnie :) zreszta wszystkie są ekstra:) i mam nadzieje ,ze jakies nieługo u mnie zagoszczą:) i fajne fotki pozazdrościć siedzenia w radiowozie hehe :) tylko nie z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  7. hej świetny blog :) z chęcią obserwuję! będzie mi bardzo miło jeśli zrobisz podobnie :D
    zapraszam do mnie - www.patlost.blogspot.com
    miłego dnia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochalam sie w tych szraych botkach ;o dzizas! są cudne ; o !!!!
    ulalala a piewrsze co rzucilo mi sie w oczy t zjdeice i soboe mysle ze was zlapali:D

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihi, mi się dzisiaj śniły futrzane butki :D;D:D boskie były:D

    OdpowiedzUsuń
  10. choruję na takie od zeszłej zimy! trzecie od góry i ostatnie <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie wróciłam z zakupów i natknęłam się na takie butki i zastanawiam się czy je kupić :)
    podobają mi się nawet ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani policjantka! ;))
    U mnie takie botki z kożuszkiem można kupić bardzo tanio, bo już po 60zl, ale niestety w tym celu musiałabyś się wybrać w centralne rejony kraju;) hmm sama miałam na nie ochotę, ale nie mogę zdecydować się na model, a poza tym muszę jeszcze całkiem przekonać się do tego kożuszku;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas z kolei na większości festynów atrakcją jest oglądanie wozów strażackich:) dla mnie akurat żadna nowość, mój tata jest strażakiem:) pozdrówki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama się na podobne czaję :) bardzo mi się podobają botki z kożuszkiem, cieplutko ^^
    U mnie w mieszkaniu tez jakoś chłodniej, a weekend super pogoda, w sobotę u nas była w mieście impreza z okazji kolejnych imienin ulicy,a sobota wycieczkowa, trzeba korzystac z ostatków, prawda? :)

    ♥ Mój blog. zapraszam na 1. rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podobają takie botki z kożuszkiem, moim marzeniem na zimę są takie, na dość niskim, stabilnym obcasie, tylko, że do kolan. Widziałaś gdzieś może takie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze buciki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach tam żadne mi wrażenia kochana,mój tata był policjantem. ;D dobrze to znałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzałam przypadkiem i spodobało mi się : )
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ale najpierw napisz na adres : natalaa6625@buziaczek.pl nazwę bloga i nick a ja wyślę zaproszenie ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog;) butki swietne)

    pozdrawiam, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. 7 i 2 najlepsze choć i tak nie takie super...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Botki z kożuszkiem są cudowne i to jest mój tegoroczny must have:D

    http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już botki z kożuszkiem na koturni:) fajny masz styl,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje koturny? Nie wiem, to prezent :p

    OdpowiedzUsuń
  24. W deichmannie w nowej kolekcji graceland ma podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. też kupiłam ostatnio świetne botki z kożuszkiem (foto u mnie), ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze ładne, ale nie widzę siebie w takich butach :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę zakupić jakieś botki, ale nie widziałam żadnych perfekcyjnych, te też do mnie nie trafiają ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja szóste od dołu . ;>
    hehe . :) uwielbiam takie festyny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne te buty. ostatnio widziałam sporo tego typu w ccc. :) mi się podobają pierwsze. :3

    OdpowiedzUsuń
  30. usłyszeć mnie można w linkach po lewej na moim blogu :) a buty, akurat te które dodałaś nie są w moim guście, ale ogólnie podoba mi się moda na botki z kożuszkiem :) najchętniej kupiłabym sobie jakieś czarne na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nawet dzisiaj przymierzałam buciki z futerkiem, ale na razie żyje latem, więc jakoś ciężko mi takie zakupić ;)

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie butki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. niektóre z tych butów, to normalnie cud, miód i malina :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno jeszcze będziesz miała okazję, żeby się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne te buty,szczególnie pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. te buty są świetne ! . ;*
    mi najbardziej przypadły do gustu 1 oraz 13, ale bardziej te 13=).


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę że ostatnie dni wakacji spędzasz aktywnie. Anulka

    OdpowiedzUsuń
  38. Botki sa śliczne, gdzie je wynalazłaś?;)

    Korzystaj z ostatnich dni wakacji, nawet na festynach dla dzieci;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post
    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. też nigdy nie przebywałam w radiowozie :D
    fajne te botki są ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. piekne botki!!! do mnie najbardziej przemawaija 6 od dolu ;) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  41. ja na szczęście na ten rok mam botki :) a może nieszczęście, bo jakbym nie miała to bym sobie jakieś świetne z kożuszkiem sprawiła :)


    Zapraszam do mnie na malutkie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za komentarz :)
    pierwsze buty świetne !

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja bym z chęcią przygarnęła te pierwsze od góry ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja dzisiaj kupiłam botki z kożuszkiem;))i są mega cieplutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam festyny :D
    3 i ostatnie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja mam ostatnio weelka ochote kupić sobie workery, ale nigdzie ich nie widzę;/ całe miasto przeszukałam, ale nie znalazłam żadnych odpowiednich. w internecie też ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. Na razie nie chcę nawet myśleć o zimie, jednak bardzo podobają mi się przedstawione przez Ciebie buciki. Gdybym miała wybierać, to zdecydowanie te czwarte od końca:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  48. też kiedyś zwiedzałam radiowóz! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Te buty są świetne , a co do radiowozu , nigdy tam nie byłam ! Super zdjęcia , zapraszam na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. http://lukasz-hudecki.blogspot.com/2011/09/style-by-ilo.html - potrzebuję 30 komentarzy pod tym postem , by ten sklep pojął ze mną współprace :) liczę na Was !

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jak weszłam do tyłu to mnie zamknął policjant i wypuścić nie chciał xD
    A buty ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. zazdroszcze festynu . ; D
    świetne botki . ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. 13 botki są śliczne!
    Fajny blogasek!
    Dziękuję za komentarz, to dla mnie dużo znaczy;)

    OdpowiedzUsuń
  54. takie festyny są najlepsze ;D wiem coś o tym :P

    a botki super, właśnie czaję na coś z obcasem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. podobają mi się takie buty :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie butki super ;D
    Festyny dla dzieci, to jest to! ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Też mam botki z kożuchem kupiłam w piątek za 49 zł i jestem z nich zadowolona ale ja nie mam obcasa bo w wieku 13 lat nie będę chodzic na nich :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Super są te botki. : D Sama mam bardzo podobne. ; )
    Zapraszam do siebie i do dodawania mnie do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne botki, wszystkie bym chciala^^:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja byłam kiedyś w wozie strażackim ^^ dziewczyny wypiły im wodę (żywca czy coś takiego) ^^ ja się brzydziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię takie buciki, też mam jedne z futerkiem na chłodniejszą jesień.=) Co do żółtych, kupiłam je na Szafa.pl za 40zł.=)

    OdpowiedzUsuń
  62. Niektóre buty są naprawdę fajne;)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. śmieszne te "mechate" butki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. te ostatnie są ładne ;pp
    wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  65. mnie się jakoś niespecjalnie podobają te buty :D
    na dworze pogoda jest piękna,a w domu faktycznie-cieplej. ostatnio siedziałam i mi zimno było,wyszłam na powietrze i od razu tak ciepło :D dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  66. kurczę, a ja przez 3 tygodnie miałam praktyki na komendzie policji, a w radiowozie nie dali posiedzieć! :( :P

    ostatnio wypatrzyłam sobie w sklepie takie właśnie idealne botki z kożuszkiem...czekam tylko na jakiś cudowny i niespodziewany zastrzyk gotówki i wyruszam na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. podobają mi się takie buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  68. ojaaaa świetne są te buty tez mam na nie ochotę w tym sezonie :))

    OdpowiedzUsuń
  69. te 2 najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ja mam te ostatnie od dolu:) w polsce kosztuja przynajm,niej u mnie w lublinie 369 zl:)
    a co do filmu musze przyznac ze ja sie balam i sa momenty straszne pozatym dziala na psychikę dzieki dziewczynce Sally:):):)
    fajne zdjecia z wpadow i butyy swietne wszystkie:*

    OdpowiedzUsuń
  71. właśnie planuję zakup butów w tym stylu :) podobaly mi sie jedne na allegro, tylko musze znalezc podobne w zwyklym sklepe bo musze przymierzyc zanim kupie

    OdpowiedzUsuń
  72. No niestety, pogoda przestała nas rozpieszczać... ;( ale mam nadzieję że wszystkie letnie zakupy wykorzystam w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wyglądasz świetnie :)
    Mi do gustu przypadły pierwsze chociaż zdecydowanie wolę botki na wysokim obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie przekonuje mnie ten rodzaj butów. :-)

    jeśli masz chęć to organizuję rozdanie, zapraszam. :)
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Ach te 6 od dołu <3

    zapraszam do siebie www.fashion-slayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Super buciiki < 3 . !
    Notka jest świetnaa < 3 . !
    http://diary-official.blogspot.com/2011/09/chinskie-centrum-wspopraca-z-zielonykot.html#comments
    sKOMCIIASZ ..? bYŁO BY MI BAAAARDZO MIŁOO ;P

    OdpowiedzUsuń
  77. wszystkie są cudowne!:)

    może w wolnej chwili wpadniesz do mnie?:d
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam własnie zamiar zaopatrzyć się w takowe buciki :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Posiadam botki z kożuszkiem, na koturnie, beżowo - karmelowe ;) Są bardzo wygodne i uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  80. te butki z kożuszkiem mają być mega modne, co sprawia, że ich nie kupię na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
  81. o tak, mam buciki z futerkiem, bardzo ładne zresztą, czekające na mrozy ;) radiowóz, kuuurcze, sama bym chciała taką atrakcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  82. no gram gram na gitarce i kocham to <333
    Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  83. Owszem wyszło idealnie , jest pyszne :D
    WTC to dla mnie straszna tragedia, bo rzeczą której najbardziej się boję jest wojna. A to było rzuceniem wyzwania ..

    OdpowiedzUsuń
  84. haha, te zdjęcia z radiowozu super :D a botki z futerkiem sama mam i ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Większość tych butów jest naprawdę fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja ostatnie :D sliczne :D mam ochote na takie :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne zdjęcia. Mi się podobają ostatnie botki;)

    OdpowiedzUsuń
  88. - 4 od dolu najbardziej mi sie podobaja . =) zapraszam na nowa notke - retro style . xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  89. Love these shoess!

    Cha from france

    http://lavraiecharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Buciki są świetne! Chciałabym mieć niemalże każde!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkie buty są śliczne a w dodatku praktyczne, bo cieplutkie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  92. Nutki z futerkiem stanowczo coś w sobie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  93. butki swietne napewno mialabym z czego wybrac pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  94. chętnie widziałabym w swojej szafie dwie pierwsze pary :))

    OdpowiedzUsuń
  95. dziękuję za komentarz ;]

    Zaprosiłaś mnie do obserwacji bloga.. tiaa.. tylko, ze ja go przecież już obserwuję ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja swoje futrzaki zakupiłam rok temu, dlatego teraz poszukuje botków bez kożuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  97. kożuchowe buty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Sama poluję na jakieś buciki z kożuszkiem, ale szukam takich, których nie ma połowa blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Wspaniałe są te buty, musze sobie kupić coś w tym stylu na zimę ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  100. bo już jakiś czas temu dodałam do obserwowanych....

    OdpowiedzUsuń
  101. I just love all of them!!
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Tak, chodzi mi o płaską podeszwę :)
    Nie jestem w szkole z powodu wizyty u ortodonty ; )

    OdpowiedzUsuń
  103. no, nutki nie mogę przesatać słuchać. :) botki strasznie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Thank´s :) Yes i would like to follow each other ((;

    cool pictures ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. Thank you very much for your lovely comment! I am - your a regular reader! I love shoes made ​​of sheepskin! Bravo! You - beautiful!



    http://milana2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Tusz jest w świetnej cenie z eyelinerem - Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  107. Thank's for your visit! Yes,why not!! we would like to follow each other,we are following you!!

    OdpowiedzUsuń
  108. dzięki bardzo. :) lubię je, są takie... nietuzinkowe. ;p

    OdpowiedzUsuń
  109. w tamtym roku oglądałam takie botki.
    i dodaję do obserwowanych, bo widzę notce o siatkówce niżej;d
    Myslę, co do stroju w szkole, że nie można przesadzać, nie popadać ze skrajności w skrajność :)

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuję i liczę na rewanżyk :P

    OdpowiedzUsuń
  111. LOve the boots you chose, love your blog, and i am following you!

    OdpowiedzUsuń
  112. Hey :3
    Tutaj redaktorka bloga modowo-stardollowo. Niestety po pewnych sytuacjach mój blog zmienił adres na biżuteryjny-świat.blogspot.com przez pewną osobę. Sorry za spam ale rozgłaszam to na wszystkich obserwowanych przeze mnie blogach aby was poinformować że blog nadal będzie aktualny i postaram się zdobywać jeszcze większą oglądalność. Mam nadzieję, że wpadniesz i być może dodasz się lub coś skomentujesz ;)

    Zapraszam.

    _____________

    Mmm... fajne te butki ;*

    OdpowiedzUsuń
  113. dziękuje za dowiedzenie mnie ;p
    kocham te butki ;**
    pięękne są <333
    również zapraszam częściej do mnie
    jak będziesz moim obserwatorem nie obrażę się <3
    ja już twoim od dawna jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  114. Mmm ładne ładne te botki :)
    Czarne najbardziej przypadły mi do gustu :)

    dziękuję za odwiedziny<3
    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  115. haha, no tak - zabawy dla dzieci najbardziej kręcą tych doroślejszych ^^
    Botki z kożuszkiem mnie jakoś nie przekonywały jak patrzyłam na nie w necie, ale dzisiaj jak byłam na zakupach i zobaczyłam je na żywo... No cóż :D Zmieniłam zdanie ^^
    A odpowiadając na Twój komentarz : Już dodałam do obserwowanych. Szczerze mówiąc często wchodzę na Twojego bloga, więc byłam pewna, że mam go w obserwowanych, a tu się okazuje, że nie :).
    A Radio Hello za często leci w radiu i mnie już denerwuje :D Ale mają sporo innych fajnych nut :P Posłuchaj sobie np. Hermetyczny Świat :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  117. 10, 11 i 13 najlepsze ;>

    dziekuję i również dodaję ^^

    OdpowiedzUsuń
  118. butki są super:d hit tego sezonu :D sama poluje na pewien rodzaj :D

    OdpowiedzUsuń
  119. Hi lovely, thank you for your visit!
    Yes, I follow you and I'm very happy if you follow me too.

    Besos, desde España, Marcela

    OdpowiedzUsuń
  120. Choć nie noszę takich butów, ostatnie całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  121. thank you for visiting my blog, Iìm now following you..
    Kisses
    Giulia
    piccolipasticci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. hi honey, i don't like these shoes :) but perhaps, my taste will change?! :) the last one is okay :D
    wish you a wonderful week! :*
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Hi dear! Thanks for your sweet comment on my blog! I'm your new follower... I hope you follow me back! I'm wating you on my blog! ;)

    ♥ Ylenia ♥

    Fashion Ave


    Facebook Page


    Twitter Page


    fashionave.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. lovely footwear!

    thanks for visiting my blog, i just followed you, please follow me back :)

    www.thehiddenfairy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Ogólnie wolę inne buty na zimę, ale spodobały mi się ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  126. świetne botki- kilka par z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  127. a mi się podobają ostatnie, tylko żeby były w jakimś innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  128. ja już też dawno Cię obserwuje:D
    i bardzo lubię do Ciebie zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Niektóre buty są genialne! O matko, jak najpierw spojrzałam na zdjęcia to byłam pewna, że złapała Cię za coś policja, dopiero potem przeczytałam notkę ;) Hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  130. dziękuję :*
    świetny blog, obserwuję ;))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  131. Właśnie tej jesieni stawiam na takie buty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Thanks dear, but I don't see you between my followers! :(
    If you have a problem with google on my blog, click "updates"! Thanks! ;) i'm sorry... ;)

    ♥ Ylenia ♥

    Fashion Ave


    Facebook Page


    Twitter Page


    fashionave.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Buty trochę nie w moim stylu aczkolwiek ładne. Dodaję do obserwowanych i licze ,że się odwdzięczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  134. śliczne te buty ;d
    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  135. doczytaj notke. to nie moja stylizacja tylko znaleziona na necie ;d

    a buty fajne. 11 i 13 mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. fajne buciki, ja tez upatrzyłam sobie podobne, tylko w innym "futerkiem" ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. A ja preferuję 3 od góry :) Chociaż wolałabym w innym kolorze. Może szary?

    OdpowiedzUsuń
  138. nie jestem jakoś przekonana do takich butów (:

    OdpowiedzUsuń
  139. love the shoes:)camel is my new colour for winter..wanna follow each other?let me know..kisses from germany!La Folie 

    OdpowiedzUsuń
  140. I love the fold over boots! I can't wait till it gets a little colder so I can wear mine :)

    jmufashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Piękne buty . ;DD
    Mi się podobają te ostatnie. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  142. THE LAST ONE IS AMAZING :D

    XX *.^

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top