Bizuteria Zielony Kot- outfit.

Hej ;)
Pamiętacie, jak ostatnio pisałam Wam o kilku nowych współpracach? Kolejną z nich jest współpraca ze sklepem Zielony Kot. Dziś przyszła do mnie przesyłka, którą z wielką radością rozpakowałam- ujrzałam prześliczne rzeczy: pierścionek- muchę, naszyjnik ze słoniem oraz cudowne kolczyki. Od razu zabrałam się za robienie zdjęć:



Biżuteria jest urocza. Z resztą kiedy wybierałam- naprawdę ciężko było mi się zdecydować. Przejrzałam dokładnie wszystkie strony i powiem Wam, że wybór mają ogromny. Zachęcam baaardzo serdecznie do zajrzenia na tę stronę:


Możecie wybierać i przebierać w naprawdę różnorodnych stylach, kolorach i materiałach- od srebra, pereł, do bursztynu i tworzyw sztucznych. Sklep oferuje (poza kolczykami, naszyjnikami, pierścionkami) broszki, bransoletki, piercing, ozdoby do włosów, a nawet paski i kosmetyczki. Dla mnie to świetna sprawa! :)
Strona sklepu jest naprawdę fajnie zrobiona- myślę, że nawet ktoś, kto rzadko buszuje w internecie (np. moja mama :D) potrafiłaby coś tam znaleźć ;) Wysyłka przyszła po 2 dniach- także wszystki idzie bardzo sprawnie.

A teraz pokażę outfit z wykorzystaniem tej biżuterii:









Spodnie miałyście okazję wielokrotnie oglądać już na moim blogu- pochodzą z House'a, kupiłam je pod koniec zeszłych wakacji. Są mega uniwersalne! Sweterek kupiłam ostatnio w H&M, od razu wpadł mi w oko- pamiętacie, jak pisałam ostatnio o swetrach oversize? To mój pierwszy krok w przód ku nim właśnie :) Buty ukradłam siostrze, właściwie pożyczyłam ;)

Jak Wam się podoba?
Zachecam jeszcze raz do odwiedzenia strony
www.zielonykot.pl

Miłych zakupów! :)

CONVERSATION

161 komentarze:

  1. pięknie ten naszyjnik ze słoniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetna paczuszka ;]
    Naszyjnik najbardziej mi się podoba :)

    _____________

    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biżuteria całkiem fajna :)
    swetry oversize to coś dla mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw!
    http://anjablogerka.blogspot.com/ dodamy sie do obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik ze słoniem jest świetny!!:-)

    w końcu rozwiązałam problem z komentarzamixD

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje współpracy! genialną biżuterię dostałaś;))

    OdpowiedzUsuń
  7. love the sweater and jewellery!
    xoxo

    http://limonspective.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik jest cudowny! gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz :) Niesamowicie oryginalna ta biżuteria ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. noo:) tlyko gorzej z ustusonkowaniem się do nich :D w końcu dobrze wiemy jak to jest będąc w szkole ;d niby się chce, ale się nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny słonik . < 3
    Pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. kolczyki i pierscionek sa super i zreszta wisiorek tez :) no i nie mówiąc o butach ..... zazdraszczam hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw.:) Zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bez wyjątku wszystkie błyskotki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super sweterek! bardzo lubie takie! way to go! ;) <333

    OdpowiedzUsuń
  16. mają cudowną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie, wisiorek, buty i pierścionek!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty, i naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa nazwa sklepu :) biżuteria świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej mi się naszyjnik podoba Anulka

    OdpowiedzUsuń
  21. super masz figurę ;) a bizuteria z zielonego kota mmmm iwielbiam

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Bleh, ta much na pierścionku jest straszna :P hihi :P Reszta mi się podoba, słonik świetnie pasuje do stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam dwie pod rząd notki o biżu z zielonego kota ^^ fajnie

    OdpowiedzUsuń
  24. That elephant necklace is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna biżuteria. Niespotykana i oryginalna.
    Bardzo podoba mi się Twój sweterek. Poluję na taki i jakoś nie mogę znaleźć. Teraz już będę mniej więcej wiedziała, gdzie i czego szukać;)
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ;-) biżuteria rzeczywiście ładna i pasuje do outfitu;-). Bardzo ładnie! Zapraszam do mnie na Rozdanko do zdobycia też biżuteria;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. wisiorek jest zajebisty!:)


    zapraszam do mnie + obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki ten słoń piękny!! :D

    __________
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne te błyskotki.Ja robię autorską biżuterię,więc jak lubisz coś takiego to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przejrzałam ofertę tego sklepu i są naprawdę piękne;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. wydaję mi się, że jak nie malowałabyś się kredką, tylko samym tuszem wyglądałabyś jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję ;*
    słonik- przeboski ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne botki z jakiej są firmy :)?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny sweterek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oddawaj sweterek! Koturny 119 zł w Sequinshoes.

    OdpowiedzUsuń
  36. Naszyjnik śliczny.

    Zapraszam do mnie, pojawiła się nowa notka i może zechciałabyś się wypowiedzieć na jej temat, lub skomentować ją?
    To dla mnie ważne, z góry dziękuję:

    OdpowiedzUsuń
  37. w naszyjniku się zakochałam ! :DD
    wykombinowałaś niezły zestaw, bo wszystkie dodatki do siebie spasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam taką kolorystykę ubraniową :)) W jaki sposób nawiązałaś współpracę z tym sklepem :>?

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna biżuteria! Też chcę taką !!

    Zapraszam do mnie !

    fashion-is-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Robisz zbyt ciemny makijaż oczu w stosunku do jasnych brwi . Nie wyglądasz korzystnie, polecam Ci coś lżejszego lub zrezygnowanie z ciemnej kreski na dolnej powiece , bo teraz troszkę straszysz.
    Pozdrawiam
    LadyD

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten pierścionek jest obłędny! Słonik i kolczyki też, ale pierścień wymiata! Dodałam Ciebie do obserwowanych:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajny wisior, słoń na szczęście - super

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna biżuteria i ładny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo podoba mi się sweter! śliczny

    OdpowiedzUsuń
  45. niestety nie ;) miałam być świadkową, ale padło na moją bratową ;)ale już mi obiecała, że jak coś się wykluje to będe chrzestną ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. ten outfit też fajny, ale nie dla mnie ;)
    plus jesteś chudziutka i tak bosko to na Tobie leży.

    pomysł na prezent? to po prostu jakieś artystyczne namalowanie na podstawie naszego zdjęcia jakiegoś rysunku, który później wydrukuję i wstawię w ramkę. Wiesz, pomysł sama ubóstwiam :P ale niestety nie mam wykonawcy :(

    OdpowiedzUsuń
  47. ten pierścionek świetny . : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta biżuteria.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  49. tak, właśnie zostawiłam jej komentarz z zapytaniem. I do tej, którą linka mi dałaś przed chwilą również. Mam nadzieję, że to jednak wypali, bo cholernie mi na tym zależy. I dzięki za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne !
    Wszystko :)
    Dodaję do obserwatorów :)
    Zapraszam do mnie:)
    klaaudyna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjnie wyglądasz! Zazdroszczę Ci pięknych włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  52. ten słonik jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny pierścionek.! taki oryginalny ♥
    + genialne spodnie, mam podobne;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Widziałam wybór w sklepie i potwierdzam - jest spory ;) Mucha podbiła moje serce (mam tak na nazwisko ;) ) Bardzo fajny sweterek. Były w jakichś żywszych kolorach?:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję za odwiedziny na blogu :)
    Biżuteria jest fajna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. oo ale świetne rzeczy dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  57. genialna biżu <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak nawiązać taką współpracę z tą firmą. Byłabym zainteresowana. Na czym to się opiera. ? Mogłabyś mi to wyjaśnić ? Bardzo proszę .

    OdpowiedzUsuń
  59. O, bardzo dziękuję za radę. Na pewno skorzystam. Trzeba się wybrać na wielkie zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  60. naszyjnik przecudowny ! <3

    gratuluję współpracy. Firma sama się do Ciebie zgłosiła czy ty napisałaś do nich? ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. genialna biżuteria! :)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetną mają biżuterię : ) I ładny outifit, najbardziej podobają mi się spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy: Najpierw musisz posiadać bloga, to podstawa ;) im wiekszą masz oglądalność tym większa szansa, że nawiążesz współpracę. Wystarczy napisać maila, który podany jest na stronie danego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  65. Podobają mi się szczególnie kolczyki:) Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. heh podobne spodnie do moich, śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. piękny sweterek, biżuteria też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  68. notkę widziałam po południu ale piszę komentarz teraz bo wtedy zabrakło czasu :) kochana w swoich spodniach prezentujesz się świetnie :) są one naprawdę ładne i szalenie mnie zauroczyły :D co do swetra, masz złocisty blask we włosach a jego odcień chłodzi Ciebie całą. Bardziej widziałabym Cię w ciepłym różu, czy granacie, w czymś ciepłym:) tak to cała prezentujesz się ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. naszyjnik ze słoniem jest cudowny .

    OdpowiedzUsuń
  70. Na jakich zasadach opiera się taka współpraca ze sklepami?

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w naszyjniku ze słoniem!!!! Jest świetny i nie tak powszechny jak sowa:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  72. szukam podobnego wisiorka . ;)


    to jest sukienka nie tunika ;) ale urzyłam ją do spodni i spodenek wygląa tez dobrze ;))

    a w niedziele zdjęcia sukienki maxi :) mam juz zdjęcia ale takie byle jakie bo chcialam popatrzec jak sie ubrac na niedziele na wyjazd :P i dzisiaj jest lekko skracana i w niedziele bedzie odgrywac głowną rolę .


    no niby 8 cos znaczy .ale sa to najsłabsze zęby :(. i cholernie boli. a wyrwanie tylko chirurgiczne 8 u gory . wiec juz jest lepiej ale nie zapeszam ale predzej czy poźniej musze ją wyrwać. bo jest strasznie słaba.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świietnie ;** > !
    Jak ty to robisz , że współpracujesz z tymiu sklepami ..?

    PS.
    Miło mi , że pomimo ,iż masz powyżej 100 komentarzy i masz prezy nich dużo roboty odpisujesz na m. in moje ;) .
    DZiękuję , naprawdę to doceniam ;) .

    tak więc :
    Piszę nową notkę ..
    Może wpadniiesz .?

    http://diary-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo mi sie podoba ten zestaw!! :))
    a te spodnie/legginsy ... ach! łaziłam kiedys za nimi i nie dostałam juz w Łodzi mojego rozmiaru w rozsądnej cenie, przeżyłam prawdziwą traumę :) czas leczy rany ale ... przypomniałaś mi właśnie o nich :] :)))

    OdpowiedzUsuń
  75. tak z tymi książkami to wielka masakra, bo dostałam używany podręcznik do 4 klasy dla siostry z angielskiego.przyszła następnego dnia, że to nie ten. autorzy ci sami, nazwa książki też. później się okazało, że niby dialogi są te same, ale imiona inne i w inny sposób umieszczone zadania i dialogi. no więc trzeba było iść do księgarni i taka książka tylko 40 z groszami a ćwiczenia do angielskiego 37, co ćwiczeń nie da się odsprzedać. to tak jakbym wyrzuciła do kosza te pieniądze.


    ps. fajna te biżuteria ;]

    OdpowiedzUsuń
  76. Taki sweter chciałabym mieć, o.

    OdpowiedzUsuń
  77. nice things! i'm in love with your ring! looks so amazing!
    thanks so much for your lovely words!
    again and again :)
    check out my new post. wish you a wonderful weekend, dear.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo fajna biżuteria :)

    Biorę udział w konkursie na najlepszy zestaw do szkoły. Gdybyś chciała oddać na mnie głos to byłabym Ci bardzo wdzięczna :) Aby to zrobić, musisz kliknąć przycisk LUBIĘ TO, który znajduje się pod moim zdjęciem na tej stronie:

    http://www.edusiec.pl/Julia

    OdpowiedzUsuń
  79. Musztardowy to mój kolor, chyba skoczę do sklepu :) ;) Dzięki za informację ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczny zestaw + świetne buty ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka . ;**

    OdpowiedzUsuń
  81. łaaa ta mucha jest świetna, trochę piękna i trochę obrzydliwa, jak to mucha;D
    poluję na jakiś fajny pierścionek;)
    pożyczone buty też super:)

    OdpowiedzUsuń
  82. That first necklace is really cute! <3

    OdpowiedzUsuń
  83. nice pictu
    res and wow your header looks amazing!! Did you make that yourself? That make up looks soo stunning!!

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    OdpowiedzUsuń
  84. ślicznie wyglądasz! super :)

    OdpowiedzUsuń
  85. buty świetne :) bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  86. biżuteria bardzo ładna :) a sweterek podobny chciałam sobie kupić, ale źle na mnie leżał...

    OdpowiedzUsuń
  87. podoba mi sie bardzo pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  88. słonik mi się strasznie podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  89. Zielony kot ma niesamowitą biżuterię. Sama czasem coś kupię ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  90. Te "kradzione" botki są śliczne :P. I sweterek też świetny, w moim stylu:).

    OdpowiedzUsuń
  91. ojej, świetny ten sweterek:)
    a wisiorek genialny;)
    pewnie przynosi szczęście ;)))


    Zapraszam na naszego bloga ->
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękny naszyjnik! Zestaw też bardzo mi się podoba;) Pozdrawiam lily ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. hehe, buty naprawdę ma fajne. :p
    ciekawa biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. dzięki :) chyba raz w życiu tylko się nie spóźniłam na tą 7.10 haha :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Zestaw zajebiśty :* :P
    Gdzie kupiłaś sweterek? zapraszam do mmnie :*
    pzdr. xd

    OdpowiedzUsuń
  96. nigdy nic nie kupiłam w tym sklepie, ale biżuteria jest fajna ;)
    i sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Słoń jest nieziemski, pierścionek też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. najpiękniejsza jest mucha!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. muszę porządnie rozważyć możliwość tych współprac! świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się słonik.
    a co do zestawu- całkiem ok, ale ja oszczędziłabym sobie kolczyki, bo jak dla mnie już za dużo biżuterii, ale to tylko moje zdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Płacisz za taką współpracę cokolwiek (przesyłka itd.)? (Wiem że te pytania trochę nie na miejscu bo wiem, że mój blog jest praktycznie wcale nie oglądany, ale po prostu jestem ciekawa)

    OdpowiedzUsuń
  101. świetny jest naszyjnik i pierścionek :) uwielbiam jakiekolwiek motywy zwierzęce w biżuterii ; )

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczny pierścionek c: Ogólnie świetna biżuteria, może nawet zamówię coś z tego sklepu ;)
    ---
    http://wonderlife.pl/miss/42849/
    Mogę prosić o klik 'Oddaj głos na tę kandydatkę'? Bardzo proszę, to dla mnie bardzo ważne. :3 Z góry przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziekuje :) widze zwierzece motywy :D słonik sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  104. naszyjnik najlepszy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  105. MAsz ciemne włosy, więc to chyba nic nie zdziała.:D
    Swoją drogą->super muszka:) ta biżuteria uczula? Z jakiego tworzywa jest wykonana?

    OdpowiedzUsuń
  106. naszyjnik jest suuper ! :P

    OdpowiedzUsuń
  107. nogi,buty,sweterek ,biżuteria<3 aaa!świetna!

    OdpowiedzUsuń
  108. Mucha jest naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja też mam teraz fazę na "słoniową" biżuterię... Twój słonik jest ekstra! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. podoba mi się pierścionek najbardziej :)) gratuluję współpracy :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczny naszyjnik!

    U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  112. super sweterek... i uroczy słoń :D

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapraszam na nowego bloga www.modaishopping.blogspot.com : *

    z góry przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękna jest ta biżu:)Idę odwiedzić stronkę może znajdę coś dla siebie:)Świetny secik,sweterek jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  115. those accessories a so beautiful! :) btw, thanks for your comment in my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Zakochałam się w tych kolczykach... Musze je mieć (;

    OdpowiedzUsuń
  117. Jak się współpracuje z zielonym kotem? ;)

    + zapraszam do mnie! nowe notki.

    OdpowiedzUsuń
  118. Biżuteria prześliczna, ale chyba nie w moim stylu. nie miałabym do czego jej nosić. a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  119. zielony kot ma świetną biżuterię:) świetny naszyjnik :)!

    OdpowiedzUsuń
  120. świetna strona, świetny outfit , świetny blog

    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  121. słoń jest bajerancki :) mógłby być trochę mniejszy ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  122. łał.. naprawdę genialnie wyglądasz;] wszystko świetnie dobrane;) bardzo mi się podoba;d

    OdpowiedzUsuń
  123. super biżuteria! muszę zerknąć na tą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top