"You and I" i zegarki na szyję ;)

Hej! ;)
Mam nadzieję, że wybaczycie mi wczorajszy brak notki. Rano blogger nie chciał funkcjonować, nie mogłam nic napisać, a potem zostałam wyciągnięta przez rodziców na wyjazd nad morze. Skusiła mnie piękna, ciepła pogoda w mojej miejscowości i ani przez chwilę nie przeszło mi przez myśl, że nad morzem będzie tak kiepsko... tym bardziej, że dwie stacje przed Międzyzdrojami niebo też było czyściutkie. A tam? Całe zasnute chmurami, wiatr i jakieś 18 stopni... Jednym słowem lipa. Wróciłam więc pociągiem o 15:50, w domu byłam ok 18:00, wyszłam z psem i położyłam się spać. 
Ok 23:30 napisałam do Sylwii czy chce wyjść się przejść. Ona jest niezawodna, ZAWSZE poprawi mi najbardziej kiepski nastrój (ten akurat nie był spowodowany słabą pogodą nad morzem, towarzyszy mi dość często ostatnio). To się nazywa przyjaciółka :* Dziękuję Ci za to :*

Dodaję jedno zdjęcie z wczoraj, tyłem, znowu z moją maxi w roli głównej- zakochałam się w niej bez pamięci! :)


W sieci pojawił się- jak pisałam już ostatnio- nowy klip Lady Gagi do piosenki "You and I", który do zobaczenia jest pod tym linkiem:


Co o nim sądzicie? Po zaskakująco zwyczajnym teledysku do "The edge of glory" artystka powróciła do charakterystycznego dla siebie przekombinowania :) sama piosenka nie przypadła mi do gustu aż tak, jak teledysk, ale myślę, że i do niej się wkrótce przekonam. Po raz kolejny możemy zobaczyć barwne peruki, układy taneczne, różne stroje i charakteryzacje. Widzimy Gagę przebraną za syrenę (kojarzy mi się z plastikową lalką barbie w tym momencie), w sukni ślubnej, jest i w słabym makijażu, Gagę w czarnej i niebieskiej peruce. Pojawia się także przebrana za mężczyznę- prztyczek w nos tym, którzy niegdyś wątpili w jej płeć... Zaskakujące jest to, że wydawałoby się, że Gaga nagrała już teledysk o (i ze) wszystkim, co się rusza (no może bez przesady ;D), nadal potrafi mnie zaskoczyć. Nigdy nie wiem, czego się po niej spodziewać. Jedno jest pewne- ten teledysk to kawał świetnej roboty i to chyba jeden z jej najlepszych klipów.

Oprócz tego mam dla Was kilka "zegarkowych inspiracji"- a dokładniej "zegarkowych na szyję" :) chciałybyście takie? A może już macie? :) ja mocno zastanawiam się nad kupieniem zegarka w kształcie sowy ;)














I jak? ;)

Teraz zmykam na zakupy, buziaki ;*

CONVERSATION

102 komentarze:

  1. Zegarki są śliczne!
    Mam jeden - odziedziczyłam po babci :d. Ostatnio, kiedy były wyprzedaże, w Reserved można było wszystkie kupić po 20zł (normalnie kosztują ok. 50zł). Uradowana poszłam do sklepu, a tam wszystkie wykupione. Objechałam wszystkie Reserved w mieście i nie było nigdzie ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałąm dzisiaj jechać nad morze i dobrze, ze jednak nie pojechałam
    strasznie podoba mi się ta twoja sukienka
    od dawna podobają mi się takie zegarki ale jakoś nie mam okazji sobie takiego sprawić
    zapraszam na nowy post u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka w stylu retro jest fajnych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarki sa cudowne! ;)
    Piękna sukienka <3 Uwielbiam zdjęcia w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ja zamierzam sobie kupić.
    Już z 10 razy byłam w jednym sklepie i za każdym razem na nie patrzyłam, nie było mnie stać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeden dostałam od dziadka na komunię i go bardzo lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarki są bardzo faajne . :**
    jak ja byłam nad morzem to także pogoda niezbyt dopisywała.. ogólnie chyba już teraz będzie coraz zimniej . ; C
    jeśli chodzi o piosenkę , to nawet mi się podoba. wpada w ucho. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pogoda w te wakacje jest koszmarna!
    za gagą nie przepadam, ale teledysk jest OK, spodobał mi się układ taneczny ;D
    ale fajne zegarki :) ten z sową jest cudowny ;) może wiesz z jakiego sklepu pochodzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie włąsnie zastanawiam nad kupnem tego zegarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam Gagi bardzo nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mojej siostrze się podobają takie zegarki mi nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre to ;]
    Zapraszam - nowa notka ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam taki zegareczek - ale to pamiątka rodzinna... póki co schowana w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam już jeden z sową, ostatnio zamówiłam sobie zegarek rower. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są śliczne. Mam wielką prośbę - pisz większą czcionką dobrze? Mam chwilowe problemy ze wzrokiem (informacje u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam zegarek taki biedronka na szyję

    OdpowiedzUsuń
  17. oj fajnie ci mieszkać blisko morza ja mam dookoła góry xD. zegarki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się te zegarki na szyje, sama muszę na taki upolować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieamowite są te zegarki uwielbiam wszystkie.;D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne te zegarki ;) rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet fajne te zegarki. a Co będziesz kupować? Anulka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten ostatni jest śliczny ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! A może mogłabyś mi jakieś poprawki nanieść w diecie? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odchudzająca. I może mogłabyś mi wysłać swoją dietę? Z tego co pamiętam to także się odchudzałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie zegarki :)

    Zapraszam do mnie
    http://www.miss-mon-roe.blogspot.com
    Kliknij "obserwuj" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam straszną ochotę na zakup takich zegarków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. taka przyjaciółka to skarb ;)
    fajne te zegarki ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taki zegarek, i chociaż nie chodzi i nie da się go naprawić to go kocham <3
    Międzyzdroje są super, poza tym ładną sukienkę masz :>


    U mnie nowość, zapraszam :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie!
    Faktycznie.. taka przyjaciolka to skarb!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się ten z sową. :)
    cudownie jest mieć przyjaciółkę, która nigdy nie zawiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ten pierwszy jest świetny, sporo takich widziałam w sixie bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję. Udanych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. osobiście nie lubię zegarków na szyję, jakoś mnie nie urzekają ;p wolę te na rękę - tradycyjnie ;)
    podrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. spotkanie z przyjaciółką to najlepsze lekarstwo na wszystko ! :)
    kocham lady gagę, za to co tworzy <3 piosenki i teledysku jeszcze nie widziałam, zaraz oglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za komentarz :) Ja póki co musze się przekonać do noszenia zegarka na ręku, dopiero potem może kupie na szyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubie mode na te zegarko- naszyjniki ! ściski !

    OdpowiedzUsuń
  37. b.ładne zdjęcie
    ostatnio kupiłam sobie taką sówkę zegarek w Trollu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na http://kathrine-k8.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuje za komentarz i zapraszam do obserowowania bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna sukienka ;D.
    Gdzie i za ile ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  41. zegarki na szyję są piękne ! Elegancja i niezły dodatek do stroju. Zastanawiam się czy nie kupić tak samo jak ty ;)

    Co do peelingów to nic drogiego i można kupić choćby nawet do przetestowania, a bluzeczki? Spiesz się bo są jeszcze na nie promocje. Jak ja sprawdzałam to zostały ostatnie sztuki :)

    Zaobserwowałam i liczę na rewanż. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :*
    Tak Gaga zawsze potrafi zaskoczyć ;)
    Zegarki są wspaniałe, ale kupować nie będę. Prędzej sobie sama taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobno bardzo modne są takie zegarki na szyje.
    Dziękuję za komentarz = szpilki tak nie moje nie lubię takich ale to do zdjęć żeby lepiej wyglądały.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.kogut14.blogspot.com
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  44. masz ładne włosy, takie nie typowe i oryginalne bo wiem, że przy takich dużo się dzieje. maxi ładna ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. wolę przed kolano albo deczko za.
    Co do Lady Gagi i The Edge of Glory. Oglądając ten teledysk miałam wrażenie, że nasza znana Lady czerpie inspirację z niektórych kadrów Smooth Criminal Jacksona. Nie jest to co prawda teledysk, który barwnością i pomysłem mozna porównać do Bad Romance czy Paparazzi czy lepiej Judas, ale ma w sobie coś przyciągającego uwagę. Co do 'You and I" to nawet fajna. Ja mam podobnie jak ty, czasem na początku nie lubie jakiejśc piosenki ale z czasem staje się jednym z hitów na moim odtwarzaczu... teledysk własnie oglądam... milo tu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. No to wyjazd nie zabardzo Ci się udał.. U mnie też było ładnie przez pół dnia, a potem zaczęła się maksymalna burza :|
    Dobrze mieć kogoś takiego obok siebie ;))
    Sukienke maxi usiłuję sobie kupić od zeszłego roku i ... Jakoś mi nie wychodzi xp

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna sukienka!! Strasznie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  47. hej! :)

    Pytałaś ile mój aparat kosztował, 4000 zl, wiem troszkę drogo ale przynajmnijej będą cudowne zdjęcia :) !
    Pozdrawiam

    life-as-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zegarki są świetne;)

    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za komentarz! :)
    Ładna sukienka.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. lubię te zegarki, ale że każdy je teraz ma to sobie darowałam :) ale i tak uważam, że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. masz rację teledysk jest świetny , jak przystało na Gagę zresztą ; ]

    a pogoda chyba każdego z nas ostatnio zaskakuje i to zwykle negatywnie.. Ciekawy blog, gratuluję tylu obserwatorów i komentarzy , powiedz jak to robisz ! ?
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że z tym morzem nie wypaliło.
    Zegarki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zegarki na szyję szalenie mi się podobają :). Te z różowym i niebieskim łańcuszkiem - boskie :)!

    OdpowiedzUsuń
  54. podobają mi się te zegarki na szyję ;p

    http://sunrise--ave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zegarek gwiazdka na filcowych koralach i zegarek zamknięty w muszelce (drugie zdjęcie od dołu) są świetne! Mogłabym takie mieć :D

    PS- widzę tu jakąś rozmowę o aparatach. Nie chcę się wtrącać, ale drogi aparat nie gwarantuje dobrych zdjęć! A wiem coś o tym, bo fotografią zajmuję się już od ponad 10 lat. Bez "wiedzy" i ciągłego udoskonalania techniki robienia zdjęć takie samo zdjęcie wyjdzie w przypadku cyfrówki za 700 zł jak i aparatu za 3000 zł :) Ot taka moja mała rada - czasem szkoda przepłacać. To nie aparat robi zdjęcia, tylko ten kto za nim stoi! :)Proponuję wymianę aparatu za każdym razem jak się uzna, że nic więcej się z niego nie wydusi. I nie mówię tu o ustawieniach auto! Na dodatek wymiana powinna być na aparat nieco lepszy pod względem parametrów, ale bez przesady w kwocie.

    Jeszcze raz przepraszam za wtrącanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam taki zegarek ;) W Międzyzdrojach byłam ;) ładne zdjęcie ;)

    U mnie NN ;) http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna sukienka!!
    Pozdrawiam
    :D

    OdpowiedzUsuń
  58. ostatnio w New Yorkerze widzialam swietny zegarek na szyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zegarki! :) zachęcam do częstego oglądania/komentowania mojego bloga ;pp

    OdpowiedzUsuń
  60. Dostałam ostatnio na urodziny taki zegarek jak ten na pierwszym zdjęciu, ale reszta mi się podoba. Kup, kup, bo to całkiem fajny gadżet :)
    Pozdrowienia
    Aki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mnie się podobają zegarki stylizowane na stare. Nie chciałabym takiego gdyby wyglądał zbyt 'nowo'

    OdpowiedzUsuń
  62. Pogoda faktycznie efektownie zaskakuje. a co do zegarków to świetne są. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Miałam taki zegarek w kształcie budzika, ale go.. zgubiłam. Piosenka , jak i teledysk bardzo mi się podobają. A co do zegarka to już wypatrzyłam sobie następny, bo tamten zaginął w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Też mam taki :D mój jest stylizowany na styl retro :) bardzo lubię go nosić :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. zakochałam się w twojej sukni, jest przepiękna!<3

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super blog. Dziękuję za komentarz :) Podobają mi się takie zegarki.Aktualnie poszukuję taki z sową :)

    OdpowiedzUsuń
  67. sukięka jest przesliczna!!

    i urocze zegarki;D
    zapraszam do mnie http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ja bym chciała taki jak ten 1 :D jednak myślę że nie patrzyłabym na niego na godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo lubię takie zegarki;]
    u mnie konkurs;]
    zachęcam ;]

    OdpowiedzUsuń
  70. ostatnio sie zastanawiam nad kupnem zegarka :) rozważałam taki kolorwy na rękę, ale teraz sie zastanowię nad takim na szyję! :) wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zostałaś oTAGowana!
    Zapraszam do wspólnej zabawy! :)
    http://coralblush19.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  72. haha no coś "nie pykło " . Spoko, jak się nie da to zostaw i spróbuj kiedy indziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  73. nie mam takie zegarka, ale może kiedyś rozwarze pomysł nad jego kupnem . fajna sprawa . : )

    OdpowiedzUsuń
  74. Gaga od kiedy tylko weszła na rynek jest dla mnie królową <3
    uwielbiam ją, jest taka pomysłowa !
    zegarki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  75. zegarki na szyje- podobają mi się. przypadły mi do gustu te złote ale nie lubię złota i wolałabym by były srebrne : )

    OdpowiedzUsuń
  76. Taak, wiele artystów inspiruje się Michaelem Jacksonem. Spójrzmy tylko na Biebera i teledysk do "Baby". Czy to przypadkiem nie unowocześniona wersja , mojej ulubionej piosenki Jacksona "The way you make me feel"?

    OdpowiedzUsuń
  77. mega podobają mi się zegarki na szyję, chociaż nie wszystkie - sam pomysł mi się podoba, a przecież wykonanie też jest ważne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Te zegarki są genialne. :) Sama mam w kształcie serduszka, ale sowa też mi się niesamowicie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. swietna ta sukienka ;)
    zegareczki - ciekawie to wyglada szczerze mowiac ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. wszystkie są boooskie !!!
    ciągle probuję taki kupić i dupa;/

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie lubię nosić zegarków ale te są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam takie zegarki;-) Mam jeden, otwierany i to zdecydowanie mój ulubiony naszyjnik;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. ładnie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  84. mam duży sentyment do takich busoli na łańcuszkach, mój dziadek miał taki piękny zegarek...

    OdpowiedzUsuń
  85. I have one :P http://mo-gio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top