TAG- 30 pytań kosmetycznych & nutka na dziś :)

Hej :) 
Mam nadzieję, że wybaczycie mi wczorajszą nieobecność. Dziwnie się ostatnio czuję, dopadła mnie chyba jakaś rutyna, czego po prostu nienawidzę... po przyjeździe z Lublina naładowałam już baterie i teraz chciałabym latać, skakać itp, ale póki co nie mogę, dziwne. Brak osoby, z którą naprawdę długo miało się świetny kontakt i przez głupią sprawę on się nagle urywa boli, ciężko mi się jest do tego przyzwyczaić. Ale jest już trochę lepiej, niż wcześniej... 

Wybrałam się wczoraj na jakieś zakupy w nadziei, że trafię na przecenach jakieś fajne balerinki, ale niestety nic fajnego nie znalazłam. Ale upatrzyłam sobie świetny fason butków na jesień, pokażę Wam je w najbliższym czasie. Byłam bliska kupienia, ale stwierdziłam, że po pierwsze- nie chce jeszcze odganiać lata (może wróci! :)), po drugie- pewnie bliżej sezonu pojawią się jeszcze ładniejsze fasony :) 

No i pogadałam z koleżanką, która we wrześniu zwalnia się z pracy i powiedziała, że zostawi wolną posadkę w budce z lodami (a być może i wcześniej)- także prawdopodobnie złapię pracę na ostatni miesiąc wolnego :) Podoba mi się ten pomysł, bo cały czas trochę ciążyło mi, że w ogóle nie pracowałam w ciągu tych wakacji. A tak- przynajmniej zabiję nudę. W ogóle wiecie, co? Nie mogę się już doczekać uczelni- bo poznam zupełnie nowych ludzi i zupełnie nowe życie :) 

Jakiś czas temu zostałam oTAGowana przez http://thehajnowka.blogspot.com/ w zabawie 30 pytań kosmetycznych. Dziękuję Ci bardzo! ;* Oto jej zasady:

   ZASADY: 
- Napisz, kto Cię oTAGował;
- Odpowiedz na 30 pytań;
- Przekaż TAG 10 innym blogerkom;
- Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi
- Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj osobę która Cie otagowała.

Jeśli chodzi o kolejne osoby, typuję każdego, kto chce wziać w tym udział- żadnego przymusu :) 
A oto moje odpowiedzi:

1. Ile razy dziennie myjesz swoja twarz?
    2 razy dziennie, czasami 3, np. po opalaniu lub po prostu w gorące dni.
2. Jaki masz typ cery?
Mieszana- najgorsza, jaka może być.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żel Perfecta No Problem.
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeśli tak, to jakich?
Samego peelling’u nie używałam, ale miałam swojego czasu żel- peeling Nivea Visage Pure Effect.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Rival The Loop Pure Skin- z Rossmanna.
6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?
Nie używam :)
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Mam, na nosie i na policzkach.
8. Jakiego podkładu używasz?
    Nie używam podkładu, tylko puder :) 
9. Jakiego korektora używasz?
Miss Sporty.
10. W jakiej tonacji jest twoja cera?
    W ciepłej, lekko waniliowy odcień.
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
O ile wyglądają naturalnie, to spokojnie mogłabym je nosić, bo niektóre dają naprawdę fajny efekt :) 
12. Jakiej maskary używasz?
Ojj, różnych ;)
13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Jeśli chodzi o cienie, używam standardowych gąbeczek do nich, do pudru również :)
14. Używasz bazy pod makijaż?
Nie.
15. Używasz bazy pod cienie?
Nie.
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Odcienie srebrnego, fioletu i turkusu.
 17. Kredka do oczy czy eyeliner w płynie?
Kredka do oczu.
18. Ulubiona szminka?
Nie używam szminek.
19. Ulubiony błyszczyk?
Z miss sporty :) 
20. Ulubiony róż?
Nie używam różu :)
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu?
Nie ;)
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Nie.
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Kiedy dziewczyna ma podkład niedopasowany do swojej cery i tworzy się efekt maski.
24. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, podobają mi się.
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Kredka do oczu :)
26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
    Tak, często mi się to zdarza.
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Myślę, że nie jest źle, ludzie na ulicy się nie boją ani nie uciekają, więc chyba jest OK :D 
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make-up'u?
Pewnie, że tak ;)
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
    Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Każda ma wady i zalety. 
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Zdarza mi się niestety, ale w sumie nawet staranny nie zajmuje mi zbyt wiele czasu.

 I jeszcze chcę Wam przedstawić piosenkę, która ostatnio opanowała wszystkie miejsca, skąd dociera u mnie w domu dźwięk- mp3, komputer, telefon mój i siostry (telewizor także, ale w umiarkowanej ilości i tylko na muzycznych stacjach):


Pitbull & Marc Anthony- "Rain over me". Piosenka jest genialna. Pitbull jak zawsze dołożył swoje 3 grosze, jeśli chodzi o bit- ma swój charakterystyczny styl. A Marc? Hmm, nawet nie wiedziałam, że były mąż Jennifer Lopez tak świetnie śpiewa :) baaaardzo pozytywne zaskoczenie! :) 

Podoba Wam się? ;)
Buziak ;*

PS. Aaaaa pojawił się w sieci najnowszy teledysk Lady Gagi! Więcej o nim w kolejnym poście, póki co- po pierwszym obejrzeniu- jestem zachwycona ;) 

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. Ta piosenka to istny ogień,nie mogę się od niej oderwać xD i teledysk tez na plus!
    Już dzisiaj rewanżowy mecz na Camp Nou,mam nadzieję,że to będzie bardzo ładne widowisko :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty na uczelnię, ja do liceum ;) Też się nie mogę doczekać, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanko mam do Ciebie;) Co jest ciekawego w Szczecinie co powinnam zobaczyć jak tam będę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest moje zdjęcie , miałam taką grzywkę .. ale już mi podrosła i chce do niej wrócić ..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog i piosenka genialna

    Zapraszam do siebie

    http://agata-modamuzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze jakas praca :) szkoda tylko ze nigdzie szczeniakow nie chca zatrudniac :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka jest moim hitem obecnie i słucham ją na maxa każdego dnia,co powoduje,że sąsiedzi za nią nie przepadają ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tu masz! ;)
    Pozdrawiam +obserwuje :]
    ..liczę na to samo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałam pracować gdzieś w te wakacje. Wiadomo, mieć kasę na zakupy itp. ale nic nie mogłam znaleźć :/
    Teledysk GaGi widziałam, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piosenka meega :D

    zapraszam do rewanżuuu :)
    www.hilda-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka :)będę śledziła na bierząco :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz u mnie, bardzo podoba mi się Twój blog! Może dodamy się do obserwowanych?:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. blog bardzo mi sie podoba tak wiec dodaje z checia do obserwowanych,mamnadzieje ze moj tez ci sie spodoba i sie zrewanzujesz,było by mi miło ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje licze na to samo !
    komentuje licze na to samo !
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/

    zapraszam !

    ^^ swietny blog ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze mówiąc pierwszy raz jak usłyszałam tą piosenkę to mi się wcale nie spodobała.
    Jednak z czasem ją polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. noo może i tak, tylko szkdoa, e raczej trzeba uzywać go cały czas ;((

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tą piosenkę. całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze a ja całe wakacje marzyłam, żeby pracować właśnie w takiej budce :D masz szczęście! :)

    dodałam nowy filmik na youtube, zapraszam! :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za odwiedziny u mnie i zostawienie komentarza. będę częściej do Ciebie wpadać na bloga.
    skąd jesteś ? :) gdzie przyjechałaś z Lublina ? ;] ja właśnie tam mieszkam.
    też muszę sobie kupić botki,ale poczekam jeszcze troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ;-) u ciebie bardzo fajnie! pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też nie mogę przestać słuchać tej piosenki :P
    ostatnio pisałam o niej na swoim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubie ta piosenke ;d
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz: D

    OdpowiedzUsuń
  23. super pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubię tę piosenkę :) ogólnie z Pitbulla robi się drugi David Guetta, czego się nie dotknie to wychodzi z tego hit :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga, dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zakochałam się w tej piosence :D Pierwszy raz usłyszałam ją na tureckiej stacji muzycznej, i myślałam że Marc to Turek ;) Ale pojawił się Pitbull i wiedziałam że Polska ich przyjmie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawie tu :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie używam bazy pod cienie i kremu pod oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. taa piosenka jest zajebista :D
    Blog tez fajny ;)

    Zapraszam do nas:

    http://pina-kasia.blogspot.com/

    Pina

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten kawałek ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie taką chcę skracać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wleciała w ucho;] Bardzo ciekawe odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna piosenka :D

    Nominowałam Ciebie do 'the make up blogger award'. Więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o, też mogłabym pracować w budce z lodami ;D a z takimi gałkowymi czy kręconymi ta budka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję ;)
    zapytasz o coś ?????????
    PYTANIA & ODPOWIEDZI
    na moim blogu
    dzięki z góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piosenka świetna też mi sie podoba;

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa piosenka, i odpowiedzi :d
    zapraszam do Mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po prostu nie znoszę ograniczeń :) Pozdrawiam.
    messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piosenka świetna, cały czas ją gdzieś słyszę, jak nie w radiu to w tv :)
    Swietny blog ,dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodaję do obserwowanych i dziękuję za wizytę;-)

    Mi też troszkę ciążyło, że nie pracowałam w te wakacje, a miałam plan szukać pracy, ale jakoś chęci brak;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie ;)

    tez zdarza mi się na szybko malować;)
    zwłaszcza jak zaspię do pracy;)
    super sukienka we wcześniejszym poście

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już buty na jesień znalazłam, ale może kupię coś jeszcze;) Pozdrawiam:) i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna ta piosenka ! uwielbiam ją <3 zapraszam do mnie pod nowy adres bloga karolinaa-ch.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  44. dodaję do znajomych na bloglovin ;s będe wdzięczna jeśli też mnie dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja pracuję, tyle że w nieco bardziej ciekawy (jak dla mnie) i pochłaniający sposób:P lepię, kleję, montuję i tak w kółko:) pozdrówki:*

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze tak jest dlatego mi to z tydzień zajmuję zanim się zabiorę za to :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ja mam przeczucie, że na jednym tatuażu nie poprzestanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Też porwał mnie ten wir muzyki ! jest doskonała :D

    OdpowiedzUsuń
  49. fajna nuta:]
    super blog;]


    Zapraszam na naszego bloga - > http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny pomysl.
    a za pitbulem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  51. - teledysk gagi widzialam - swietny .! =) a twoj blog .? bardzo mi sie spodobal, jest ciekawy, co jest ostatnio zjawiskiem bardzo rzadkim . =) dodaje do obs i zapraszam do siebie, nowa notka - ponadczasowa koronka .

    OdpowiedzUsuń
  52. haha . ;* lubię tą piosenke .:*
    Oo.. fajna ta zabawa , jutro wezmę w niej udział . :) zapraszam do mnie . :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Twój blog dostarcza nam wielu inspiracji. Dzięki takim osobom jak Ty wiele nastolatek odnajduje swój styl. Często organizujemy konkursy, w których są do wygrania pieniądze na modowe szaleństwo, bony zakupowe, a nawet mcbook. Pozdrawiamy Cię serdecznie i zapraszamy do udziału. www.funfashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top