Maxi dress!

Hej :) 
Wczoraj po raz kolejny wybrałam się na Wały, aby obejrzeć piękne fajerwerki... tym razem pojechała z nami Sylwia i Krystian. Mimo, że pogoda nie dopisała- z każdą sekundą zbierało się na deszcz, a potem nastąpiło ogromne oberwanie chmury... nie żałuję. Fajerwerki były piękne. Dużo ładniejsze, niż poprzedniego dnia. Cudowne. Szkoda, że nie nagrałam (bateria w aparacie :/). Nie mam także żadnych zdjęć :(
Jako, że pogoda była jaka była- zwinęliśmy się po pierwszym pokazie, podobnie jak większość ludzi- przez co powstał ogromny tłum w autobusie. Dobrze, że poszliśmy na wcześniejszy przystanek, bo i tam ledwo co wbiliśmy się do niego. A co by było na Wyszyńskiego, gdzie zebrała się większa ilość ludzi? ;D 

Wróciłam caaała przemoczona i zdążyłam na końcówkę Gran Derbi- Barcelona zremisowała z Realem 2:2 :/ Dziś postaram się obejrzeć gdzieś powtórkę, planuję też spotkać się z Sylwią, z którą nie miałam od kilku dni okazji pogadać na osobności, a której mam mnóstwo do powoedzania (ona mi pewnie też ;D).

Dziś pokażę Wam moją maxi dress- którą kupiłam jakiś czas temu w sklepie Soldo za 27 zł. Nie mogłam przepuścić okazji. W prawdzie szukałam w kwiatowe wzory, ale nie było moich rozmiarów- ta jednak także mi odpowiada:









Zdjęcia zrobione w Lublinie, w wąwozie. Od razu mówię, że nie potrafię pozować do "outfitów", więc zdjęcia są jakie są ;) 

Jak Wam się podoba moja sukienka? :)

Buuuziak ;*

CONVERSATION

138 komentarze:

  1. Bardzo ładna maxi, a ostatnie zdjęcie ma w sobie TO COŚ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja maxi jest nieziemsko piekna! Kolory są cudowne! Fason - takiej właśnie wszędzie szukałam! :)
    Prześlicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo ładna tak samo jak jej cena ;) lubisz piłkę nożna? ;) ja też wczoraj oglądałam mecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wynik to 2:2 chyba :)
    a maxi sukienki są meeeega! nie mogę nigdzie znaleźć jej mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ;)
    Z chęcią bym taką kupiła ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest rewelacyjna :)*

    OdpowiedzUsuń
  7. tania i naprawdę śliczna! ;)
    moja nauczycielka od biologii ciągle w takich chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka ;) Ty jesteś ze szczecina nie?Chyba tam będę za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, piękna sukienka, kocham takie do ziemi <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna ;) zdjęcia tez udane, umiesz pozować! ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka! uwielbiam takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. te sukienki są bardzo ładne tym bardziej, że jesteś osobą raczej wysoką ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę? :o może na ostatnim wyglądasz na troszkę niższa.. ja mam ze 158 i zawsze myślałam, że taka sukienka byłaby na mnie za długa haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam na impreze przyjedzam do kumpeli kilku ale jak już będe pewna co i jak to to myśle ze z godzinkę najdę na spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka i super zdjęcia! :)


    u mnie krótkie podsumowanie bloga...
    Zapraszam do czytania i komentowania :)

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow...genialna sukienka! :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia ;)
    http://gumijagoda.blogspot.com/ Nowa notka z niespodzianką dla czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. drugie zdjęcie mi się podoba :) sukienka jest bardzo fajna, chociaż ja siebie w takiej maxi nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa sukienka, choć to nie "moja" długość. ;)
    korektor polecam, ładnie modeluje kształt brwi. :)


    dzięki za odwiedziny, dodałam Cię do obserwowanych, będzie mi miło jeśli i mnie dodasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie;) a ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna, Ty również wyglądasz w niej bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ;) chciałabym kupić sobiwe długą sukienkę ale nie mam coś okazji ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczny ma desen ta sukienka <3 aczkolwiek ja nie lubie maxidress ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka :)
    Mogę spytać ile wzrostu masz? :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz, mnie niestety ona nie pasuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka jest świetna:) ja też nie potrafię pozować do zdjęć, a samowyzwalacz jeszcze bardziej komplikuje sprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna sukienka, dobrze wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam maxi!!Szkoda tylko, ze tegoroczne lato nie przypomina juz lata:/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka, w ogóle bardzo mi się podobają maxi dress i strasznie żałuję, że nie mogę ich nosić. Ale taki karzeł jak ja wygląda w niej po prostu śmiesznie. :< Ty za to prezentujesz się prześlicznie. Delikatnie i dziewczęco. :) Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka . także szukam podobnej i właśnie w kwiaty ale za chiny nie mogę znaleźć. :D
    ach ta pogoda .. -,-

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna ta sukienka, i ty w niej bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi się takie sukienki:) miałam sobie jedną taką zakupić ale jakoś mi nie wyszło:) a że już koniec "lata" to już jej nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie w niej wyglądasz, ja też w to lato pokochałam maxi dress ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne kolorki ma ta Twoja sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna sukienka,piekne ma wzory<3

    OdpowiedzUsuń
  38. marze o takiej ale najpierw muszę do niej schudnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna sukienka (;

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. supeer foty ; )
    sukienka przepiekna ; >>
    pozdrawiam i zapraszam domnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama nie jestem przekonana do noszenia sukienek maxi, ale na kimś bardzo mi się podobają. Dlatego ogólne wrażenie na duży + :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna sukienka! Szkoda, że cały czas odwlekam kupno maxi dress. Mam jedną, czarną, ale czasem trochę kolorów by się przydało ;) Muszę się zmobilizować :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Na prawdę polecam ! :D jest świetna ;p
    pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też poluję na maxi dress i chyba w tym roku już jej nie upoluję chyba, że na jakiś przecenach ^^ a Twoja jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. sukienka maxi śliczna<3 !

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. wcale nie musi być w kwiatki, żeby ładnie wyglądała. Drugie zdjęcie świetne, wręcz profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wybieram się w przyszłym roku .. :)
    bo teraz nie mam z kim za bardzo :|

    OdpowiedzUsuń
  48. do Ciebie zawsze chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna sukienka :) Wpadnij do mnie-nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka cudna :)
    zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. siebie w takiej nie widzę, ale Ty wyglądasz b.ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajna sukienka i jaka tania! ja ciągle takie widzę za 100 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. Podobają mi się takie sukienki, ale sama bym takiej nie założyła:D

    OdpowiedzUsuń
  55. o tym nie słyszałam ;) ale od czasu do czasu na pewno nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna sukienka :) również rozglądam się za maxi-dress ale są drogie :\

    OdpowiedzUsuń
  57. jakoś takie sukienki nie przemawiają do mnie. wole wersję mini niż maxi;D

    OdpowiedzUsuń
  58. piękna sukienka!:))
    obserwujemy?;))


    zapraszam:http://late-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczna sukienka! gdzie kupiłaś?;>

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurcze sukienka piekna i super w niej wygladasz> podziwiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie każdemu dobrze jest w takiej sukience. Ty wyglądasz świetnie! :)
    Pozdrawiam Cie.

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ależ ślicznie wyglądasz :) maxi wydłuża i Tobie dodaje uroku!:) piękna ! :) ja też nie umiem pozować, więc u mnie niektóre zdjęcia wychodzą conajmniej dziwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie w niej wyglądasz ;p bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie. Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz na blogu^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajna maxi ;)
    Ja nie jestem przekonana do takich rzeczy, ale muszę przyznać że uroczo w tym wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana wyglądasz ślicznie w tej sukience. Zakładaj ją częściej. Bardzo podoba mi się jej kolor i fason. Poza tym tak ładnie wyszłaś na tych zdjęciach! Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis.

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zdjęcia , u mnie pogoda tez sie pogorszyła ;( ale jakos to przezyje bardzo dziękuje za komentarze na moim blogu :) zapraszam ponownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna sukienka
    też chciałam sobie taką kupić ale u mnie są same drogie
    serdecznie zapraszam na nowy post u mnie

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia :))
    Pozdrawiam i zapraszam:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  70. piekna ja masz :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetna ta sukienka, ale nie do każdego pasują takie długie. Do cb jak najbardziej, ale do mnie to już nie...
    Masz fantastyczny kolor włosów, właśnie taki zawsze chciałam mieć, może kiedyś zdecyduję się na farbowanie.

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  72. Genialna sukienka i śliczna Ty!

    Też się cieszę,że zawitał do Barcy, gdzie jego miejsce.:)

    OdpowiedzUsuń
  73. fajna sukienka .zapraszam : http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale ta sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. ładna sukienka :) dobrze że ją kupiłaś ; taka okazja mogłaby się już nie powtórzyć ^_^

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna sukienka, sama uwielbiam maxi dresses, i bardzo często takie własnie zakładam :) Moje przeważnie są jednokolorowe bez żadnych wzorków ale ta jest cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. nie lubie takich wielkich kiecek, ale na Tobie wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo ładna sukienka- idealna na lato:) też posiadam i polecam:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Szalenie podoba mi się ta sukienka :) Wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  81. bardzo pasują CI takie maxi sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Łoo... sukienka jest naprawdę śliczna :)
    PS. Świetnie pozujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Fason jest fajny ,ale kolorki coś mi się niestety nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie pitol, dobre zdjęcia są! ; P

    OdpowiedzUsuń
  85. cudna sukienka <33

    OdpowiedzUsuń
  86. Głupoty gadasz, świetnie pozujesz :)
    Bardzo ładna maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Pozowanie idzie Ci dobrze, dojdziesz zresztą do wprawy. Sukienka bardzo fajna, kupiłam w zeszłym roku podobną i ... nie mogę jej znaleźć w szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Sukienka jest rewelacyjna. I za taką cenę? Nieźle z nią trafiłaś! :)
    U mnie dzisiaj też padało,ale popołudniu na szczęscie się rozpogodziło
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję dziękuję :):):) a no i to bardzo dobrze:D:) bardzo tęsknię za sopotem :(

    OdpowiedzUsuń
  90. Maxi sukienki są niesamowicie kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie gustuję w długich sukienkach, ale ta jest naprawdę ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczna modelka. Pozazdroszczę urody jak to ty.
    Ogólnie zajecudowna sukienka. Modna i ogólnie na czasie. Zazdroszcze. ja niestety nie mg chodzic w takiem bo jestem malutka;d

    OdpowiedzUsuń
  93. łaaaał, sukienka jest boska :))
    śliczny wzór i bardzo ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  94. a dziękuję bardzo :)

    sukienka -> ostatnio są strasznie modne. Nie wiem czy się na taką skusić.. WYglądają bardzo dostojnie,ale nie jestem nimi tak mocno zachwycona,ale Ty wyglądasz w takim fasonie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  95. ooo no to zazdroszcze ;d a jaki kieruunek?;>

    OdpowiedzUsuń
  96. TAK, wszystkie teksty piosenek na moim blogu są mojego autorstwa tak samo jak zdjęcia w każdym poście. :))

    OdpowiedzUsuń
  97. hejka ;) dzięki za odwiedzinki ;) bardzo fajna ta sukienka ;) podobaja mi się takie długie i lekkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna sukienka. Taka artystyczna;)
    Zapraszam do mnie:)
    http://www.facebook.com/pages/Normalny-Blog/187644647955732

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudowna sukienka!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zmęczona ale mecz jeszcze obejrzała :) Maniaku? :)
    Bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ta sukienka ma wspaniały krój i wzór :)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły u mnie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Ogólnie fajna sukienka ,ale nie przepadam za taką długością xd

    he

    madzikk-officialblog.blogspot.com zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  103. ślicznie wyglądasz. bardzo fajna sukienka. :3

    OdpowiedzUsuń
  104. amazing outfit!love your style!

    OdpowiedzUsuń
  105. Piękna sukienka! dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  106. Oo jak ja dawno u Ciebie nie byłam;) Maxi są super mam 3 :D Twoja też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  107. dziekuję za komentarz, piękne zdjecia oraz sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top