Kolorowo- inspiracje :)

Witam :)

Znowu jest śliczna pogoda ;) kolejny dzień z rzędu. Wczoraj wybrałam się z tatą (i lornetką) na wycieczkę rowerową- pojechaliśmy nad jezioro Szmaragdowe, na punkt widokowy, z którego jest doskonały widok na caaałą panoramę Szczecina. Tak więc mogliśmy poobserwować nasze miasto z tej perspektywy. Skoczyliśmy też nad Regalicę (rzeka), a w trakcie powrotu nazbieraliśmy jeżyn, z których zrobiłam sobie potem deserek.





Takie urocze drzewko wyczaiłam nad rzeczką :) 
Wieczorem natomiast poszłam ze znajomymi na karaoke. Było fajnie, ale nie zawitaliśmy tam zbyt długo. Poszliśmy sobie "w plener", gdzie można było dużo swobodniej pogadać i się pośmiać ;)

Dziś mój humor jest o 100% lepszy, niż przez ostatnie 2 tygodnie- bo chociaż fajnie spędzałam czas, brakowało mi pewności co do jednej sprawy, która wywoływała w moim życiu sporą pustkę- miałam ogromne wątpliwości co do mojego dobrego kumpla, nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać, miałam tysiąc myśli na minutę, nie wiedziałam, jak się zachowa i bardzo rozkminiałam to, co może się stać. Wiem, niejasno piszę. Dziś rozmawialiśmy chwilę i cieszę się, bo prawdopodobnie będzie tak, jak było wcześniej- przyznam, że na to liczyłam. Pustka ta więc wypełnia się na nowo i na nowo nabiera barw, dodam inspiracje związane właśnie z kolorami:























Patrząc na część z tych inspiracji mam chęć otworzyć lodówkę i przygotować sobie coś pysznego :)
Obrazki pochodzą ze stron loveit.pl oraz z weheartit.com :)

Trzymajcie się! :*

CONVERSATION

104 komentarze:

  1. wygodnie na drzewku ? : >
    cudowne zdjęcia inspiracji .
    też chce takie podkreślacze jak na zdjęciu . : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia i fajne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobne drzewo jest u mnie w mieście nad jeziorem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te fotki ;)
    piłam kiedyś takie kolorowe lodo-picie
    jest pyszne ale za dużo chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia . !

    Zapraszam do mnie jest nowa notka .

    Komentuje - liczę na to samo :)

    Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za skomentowanie ! :)

    Twój blog jest extra dlatego cię obserwuję . :P

    Wpadnij jeszcze kiedyś to mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. very sweet photos! and i love your yellow top :)

    natalie

    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki <333
    i wgl , blog <3
    pyszne to lodo picie ;*
    piłam :)
    z kąd bierzesz takie fajne obrazki ? : >>
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Te paznokcie straszne ;d;d Takie szpony ;p
    Ale reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na trzecim zdjęciu bardzo ładnie wyszłaś :)

    a inspiracje są świetne, takie kolorowe i żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne focie, ok, dodaję cię do obserwowanych, ale chcę tego same od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kolory :)
    Super inspiracje i zestaw ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, nigdy nie byłam w Szczecinie. Mam nadzieję, że kiedyś go odwiedzę :) świetne inspiracje, te mazaczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale swietne kolorowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjacia + fajne inspiracje:) ..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie Ci włosy rozwiało ;)
    zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo kolorowo :)
    i jakie fajne drzewko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy i dziewczęcy zestaw :)
    Inspiracje równie wspaniałe :)
    Pozdrawiam Cie.

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatni obrazek *_* mmm pysznie wygląda :)

    a nad rzeczką fajna miejscówa na romantyczne spotkanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę że wycieczka z tatą się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie

    pozdraiwam
    fingerr.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. twoje 2 zdjęcie<3333333

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :)
    Dodaję Cię do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  25. kolory sa super ;DDD
    hmm nie zawsze :D ! często może nie często, ale zdarza się, że jest mylne ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i ciekawe inspiracje ; D
    Dziękuję za odwiedziny i oczywiście obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia i inspiracje : )


    co do klubu to jest naprawde świetny! a ilość ludzi na zdjęciach to jeszcze nic, w przeciwieństwie co się działo na poprzednich dyskotekach, hehe : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję ;)
    U Ciebie pozytywnie i oczywiście kolorrrrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję ;) Świetne inspiracje ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. rzeczywiście świetne to drzewko! można się w nie 'wtulić' :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia na tym drzewku! Bardzo podobają mi się kolorowe inspiracje! Robi się wesoło i radośnie:) Ale te szpony!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  33. aa no to faktycznie kawałek drogi :D
    a w Szczecinie nie macie żadnych klubów ? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super obrazki :) Od razu mi się humor poprawia ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna notka Anulka

    OdpowiedzUsuń
  36. tak nareszcie cudna pogoda ;D
    ładne zdjęcia i lady top ;d
    i inspiracje mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za odwiedziny mojego bloga ^^ śliczne obrazki, miło tu zaglądać, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia oraz inspiracje;]
    a to ostatnie zdjęcie z inspiracji mmm;**




    Zapraszam na naszego bloga - >
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. hehe u mnie w Rzeszowie też jest pare klubów ale akurat trafiłam do Live bo organizują dyskoteki typowe dla nastolatków w każdy czwartek wakacji. : )

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne zdjęcia i inspiracje też :) cieszę się, że wyjaśniła się sprawa z kumplem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za komentarz!
    Fajne zdjęcia :)
    Cudne inspiracje.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję bardzo! :)
    Masz fajne spodnie! Widzę, że dobrze się bawiłaś!
    A inspiracje bardzo kolorowe, podobają mi się! ;D

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Zachęcam także do wzięcia udziału w ankiecie u mnie na blogu (wybór odpowiedzi nieograniczony)


    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że mam ochotę ... Przeboski blog. !

    ___

    Serdecznie zapraszam na moejgo bloga ( marysia-k.blogspot.com ) . Byłabym szczęśliwa, gdybyś dodała sie do obserwatorów. Orgznizuje givevay i mam prośbę, byś sie zgłosiła. jeśli chcesz zawsze na blogu dostawac o jednen kom więcej powiadamiaj mnie o nowcyh notkach, tak będzie mi łatwiej.
    POZDRAWIAM

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiele osób może mieć takie drzewko nad jeziorem, czemu? Bobry. A inspiracje świetne. Przygarnęłabym z 4 rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne zdjęcia, z pewnością inspirujące i kojarzące się z latem. Zapraszam na obejrzenie mojego dzisiejszego outiftu ! :) pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  46. tak, pogoda super. ale już niedługo szkoła się zaczyna ;/

    OBSERWUJE i liczę na to samo ;]
    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne inspiracje!!! piekne:*:*:*:*:*
    zapraszam do obserwacji mojego blogu:
    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. no tak ja musiałam długo truć rodzicom głowy, zeby mi ją kupili xd na pewno kiedyś będziesz miała wymarzoną lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie też o dziwo super pogoda. :)

    fajne inspiracje. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale ta ostatnia babeczka musiała być pyszna : D

    Zapraszam do mnie, do dodawania się do obserwatorów i komentowania :)
    http://kropka-kreska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia :)
    Ojj, brzuszek jeszcze troszkę boli :( Ale kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia (te twoje):)

    OdpowiedzUsuń
  53. oj nie wiem, bo przede mną egzaminy gimnazjalne i to na nowych zasadach, więc czas będzie bardzo intensywnie spędzany podczas nauki i będzie płynął niesamowicie wolno.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  54. No to miałaś fajną wycieczkę :)
    Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne zdjęcia i słodkie inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  56. a ja jak patrzę na te kolorowe babeczki robię się głodna, no!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Narobiłaś mi ochoty na jeżyny i kolorowe galaretki! :D Korzystając z okazji, że siedzę w domu, to chyba jutro sobie przyrządzę :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za komentarz :* Proszę o zapraszanie znajomych do obserwowania mojego bloga :)

    PS:Ładne 2 zdjęcie :**

    OdpowiedzUsuń
  59. ja mam o 100% lepszy bo pogoda jest lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  60. dzięki za komentarz :D
    hmmm czy z tym kolegą chodzi o to że się zabujał a wcześniej się przyjaźiliście ale sobie wyjaśniliście i dalej się przyjaźnicie?? B-D
    a z inspiracji bardzo mi się podobają mazaki ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia!. Miło ze wycieczka udana!. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cieszę się, że wszystko powoli się wyjaśnia u Ciebie! Bardzo podoba mi się Twój zestaw na wycieczkę rowerową, ta żółta bluzeczka świetnie do Ciebie pasuje! Ach, przez te inspiracje aż nabrałam ochoty na coś słodkiego!

    Pozdrawiam i trzymam kciuki, by wszystko ułożyło się po Twojej myśli!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  63. dziękuję :)) Twoje również są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  64. ale kolorowo :))
    fajne drzewo, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia i na pewno miło spędzony dzień ;) + Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. jakie piękne zdjecia! slicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  67. spoko ;D , łap --> doleciał ;pp

    OdpowiedzUsuń
  68. oo jak kolorowo, pozytywnie
    a karaoke kocham, chętnie też bym pośpiewała :)

    OdpowiedzUsuń
  69. mega inspiracje . :*
    sliczne zdj . :*
    także bym sie wybrała na przejażdżkę rowerową. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne zdjęcia;)
    co do stronki loveit uwielbiam ją;)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;)) odwdzięczę się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Zdjęcia zajebiste ;D
    A te pazurki boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. kolorowe inspiracje świetne :)
    ostatnie zdj ubóstwiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczne zdjęcia . ; )

    OdpowiedzUsuń
  74. ładne zdjęcia.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie wyglądasz;) Zapraszam na mój nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  76. jejj,jak ja uwielbiam takie kolorowe obrazki ! :)cieszę się,że wycieczka rowerowa się udała,też sobie wczoraj zrobiłam z koleżanką :D :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne zdjęcia.

    Karaoke.Ze mną nikt by nie poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  78. SZAŁ KOLORÓW :D wystawiam pod tą notką setny komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam kolory i jestem zachwycona tymi zdjęciami! Cuda, cuda, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  80. cute outfit and pictures
    you have a lovely blog

    Serendipity Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  81. genialne te zdjęcia na drzewie^^

    OdpowiedzUsuń
  82. Ranking pożyczek w 15 min tylko w http://ibrok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapraszamy na nasz ranking oceniający legalnych bukmacherów - https://bonumart.pl/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top