ZBLIŻA SIĘ 10 ROCZNICA MOJEGO BLOGA!

 Heeej!

Gdzie uciekł prawie cały styczeń? Nie ukrywam, że fajnie byłoby, jakby i do wiosny tak poleciało! To pierwszy post w 2021, dlatego chcę Wam na początku życzyć wszystkiego, co najlepsze - zdrowia, sukcesów i miłości i aby ten rok był dla wszystkich łaskawy - niech wszystko idzie po Waszej myśli :) 

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z jesieni - mam trochę zaległych sesji, a taki jesienny, kolorowy klimat nie może się zmarnować. Tak w ogóle, w przyszłym miesiącu (dokładnie 16.02) mój blog, uwaga, tamdadadaaam, kończy 10 lat! Wiecie, jaki to kawał czasu? Ja czuję, jakby to było wczoraj, a jakby nie patrzeć, to prawie 1/3 mojego życia. Jestem wdzięczna, że mimo rzadko pojawiających się wpisów, nadal tu jesteście, czytacie i komentujecie <3 planuję zrobić jakiś przegląd "blogowyych staroci" na instagramie, także stay tuned, bo na bank będzie ciekawie! Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami.


Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. OOO to zleciało 100 lat w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła super sesja. Mi w tym roku też stuknie dziesięć lat, ale dopiero w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu blogowi stuknęła dekada w zeszłym roku, jak ten czas szybko mija!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ten czas naprawdę szybko mija.. Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! U mnie w październiku będzie 9 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rocznica, świetny blog! :) Życzę dużo radości związanej z prowadzeniem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już 10 lat! Można powiedzieć, obserwuję Cie prawie od początku, choc z różnym natężeniem i cieszę się, że ciągle tu jesteś. Pozdrawiam, życząc dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 lat to naprawdę dużo. Wiele się pewnie w między czasie zmieniło i rozwinęło.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany gratulacje, mi w tym roku mija dokładnie 9 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiekowy Twój blog, gratulacje! U mnie będzie w tym roku 8:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gratulacje :) Super wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, gratulacje! Piękny wynik i super wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jak zaczynałyśmy. A tu już tyle czasu 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rocznica :) ogromne gratulacje :) podziwiam cie ze tak długo prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, super blog. Przede wszystkim gratulację rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna rocznica! Gratuluję i życzę kolejnych 10 lat :)
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat sukcesu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. 10 lat? Wow! super, to naprawdę ładna rocznica! Życzę ci kolejnych 10 a potem jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  19. the shapes of your body simply turn me mad about you

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top