PONADCZASOWY JEANS

 Hej!

Ostatni miesiąc zleciał mi wyjątkowo szybko. Tak, jak (prawie) cała jesień - i (prawie) cały rok. Czekam już utęsknieniem na Święta i nieśmiało marzę, żeby zleciały one wolniej, niż ostatni czas. Chcę trochę odpocząć, potrzebuję tego. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i że chłoniecie klimat Bożego Narodzenia na co dzień - u mnie w tym pośpiechu ciężko się napawać, ale chociaż prezenty kupione. Nie wszystkie - bo o ile dla kobiet jest cała masa pomysłów, to z prezentami dla męskiej części mojej rodziny zawsze mam problem - dlatego kilku rzeczy jeszcze mi brakuje. Jeszcze mam czas :) 

Dzisiejsza stylizacja niezimowa, a wręcz wczesnojesienna (jakoś z października). Mam po prostu sporo zaległych zdjęć, którymi chciałam się podzielić :) tę kurtkę mam już naprawdę wieeele lat i mam wrażenie, że to jedna z najbardziej uniwersalnych rzeczy, jakie miałam. O ile jeansy noszę turborzadko, o tyle kurtki z tego materiału uwielbiam. 

spodnie - H&M
kurtka - no name
buty - no name
top - SH

Trzymajcie się dobrze!

Buziaki,
Kats

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnej dżisnowej kurteczki, a nie ukrywam przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka! Lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, prosta stylizacja codzienna. Masz świetne nogi. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżins nigdy chyba nie przestanie być modny :)
    Świetna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Świetna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi każdy dzień i miesiąc mija mega szybko 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez strasznie zleciał mi ten miesiąc i w ogóle rok. Jestem fanką jeansu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka jeansowa kurtka marzyła mi się od dawna i właśnie jesienią tego roku w końcu taka upolowalam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja, może teraz coś zimowego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest kurtka :) bardzo lubię jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam jeansowej ani kurtki ani koszuli...jeans preferuje raczej na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mam w swojej szafie taką kurtkę i często zawsze po nią sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylówka :) W sam raz na zmienną pogodę

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm experiencing a new short difficulty When i cant appear to be competent to join the feed, I'm using search engines readers.
    Hanging and wiving go by destiny.
    Thought I would comment and say neat theme, did you make it yourself? Its really really good!
    softtrending

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kurtka :D tylko trochę którtka

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top