Czerwiec w paski?

Hej :)

     Od kilku dni mamy prawdziwie letnią, piękną, słoneczną pogodę. Strasznie się cieszę, choć obecnie nie mogę z niej korzystać w pełni... Kilka dni temu skończyłam 22 lata i chociaż mówi się, że człowiek ma tyle lat, na ile się czuje, to jednak te dwie dwójki robią swoje :) spędziłam je w notatkach, ale obiecuję, że odbiję sobie wszystko w lipcu. I czas, którego teraz brakuje mi dla bliskich, wynagrodzę im podwójnie. Przez ostatnie kilka dni, poza nauką musiałam pozałatwiać parę spraw "natury urzędowej"- złożyć wniosek o nowy dowód, ponieważ kończy mi się ważność poprzedniego, a także zrobić badania i uaktualnić książeczkę zdrowia. Wczoraj pisałam też kolejny egzamin i czuję, że poszło dobrze i mogę być zadowolona. Poprzedni zaliczyłam z bardzo dobrym wynikiem, mam nadzieję, że tym razem (a także na kolejnych) będzie równie dobrze. Chociaż "im dalej w las tym więcej drzew"- kolejny tydzień zapowiada się jeszcze gorzej, nie mówiąc o jeszcze następnym- z egzaminem z fizjologii na czele.

   To będzie pierwsza stylizacja w takim niemalże już wakacyjnym klimacie. Choć mam tę sukienkę od zeszłego roku, to jakoś nie zdążyłam się w niej nachodzić. W sumie nie wiem dlaczego. Mam nadzieję, że tego lata pogoda pozwoli mi na poprawę tego wyniku. Oprócz tego, że jest śliczna, to dodatkowo idealna na upały, ponieważ materiał jest cienki i nie przegrzewa. Założyłam do niej białe, płaskie sandałki, ozdobne kolczyki oraz jeansową kurtkę, którą oczywiście w taką pogodę, jak na przykład wczoraj, mogłabym schować spokojnie do szafy. I cieszyć się latem :)




buty- TUTAJ
marynarka- H&M (podobne- TUTAJ)
sukienka- Choies
biżuteria- TUTAJ


 Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że pasiasta sukienka przypadła Wam do gustu. U Was też ostatnio były takie burze? Przez 2 dni budziłam się w środku nocy- naprawdę mega mocne burze, na pomorzu rzadko się takie zdarzają. Aż chciałam wyjść na balkon z aparatem i polować na pioruny... Ale sen jednak wygrał :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. Wow, mega ciekawa jest ta sukienka! Taka bardzo niecodzienna (: Ja bym nie założyła, ale na Tobie świetnie wygląda! Super zestaw (:

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z kurczakiem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-kurczakiem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta sukienka, ale buciki tez swietne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna jest ta sukienka ;) Ma ciekawy krój. U mnie takie upały, że nie ma mowy o niczym z dłuższym rękawkiem ;) sukienki królują ! u mnie dziś kolejny post będzie właśnie z sukienką ;) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka kojarzy mi się z Rihanną! :-D Paski są super! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny zestawik :D ta asymetria dodaje niebanalnego charakteru :) im częściej widzę takie krótkie topiki, tym bardziej na nie choruję, mam nadzieję, że w końcu się odważę, bo wyglądają bosko :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie było żadnych burz ostatnio, całe szczęście.
    Ta sukienka jest taka inna, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 22?? Ja bym Ci dała maks 20! Naprawdę! :)
    Super wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, stylizacja stworzona dla Ciebie! Nas najbardziej zauroczyły buty i biżuteria. Pozdrawiamy w ten upalny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie udało mi się trafić na Twojego bloga - gdzieś się zapodział i nie umiałam znaleźć..
    Do tej sukienki trzeba mieć niezłą figurę, super w niej wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a cute outfit!! Just found your blog, would you like to follow each other?
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :)
    i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu poziome paski, które Tobie zdecydowanie pasują! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. 22 lata?:) To tak jak ja, naprawdę młodziutko wyglądasz :)
    Pasiasta sukienka bardzo fajnie się prezentuje na Tobie!

    zapraszam też do odiwedzenia mojego bloga : www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę ci powodzenia na egzaminach :D
    Szczerze nie wyglądasz na 22-lata wyglądasz bardzo młodo :)

    http://paralityczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny krój ;p nigdy nie spotkałem, czegoś podobnego. Podoba mi się też odkryty brzuch
    Nie tylko Ty masz sesje, a w akademiku jest tak gorąco, że wytrzymać sie nie da

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! super sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj kochana ja juz 22,5 i jakos szybko to zlatuje nadal:(

    a co do pasiakow lubie lubie szczegolnie latem';]

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna kiecka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i really like this look, the earrings
    so cute <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa i ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest super z dwóch powodów, lubię paski no i sa w kolorze b&w, ładnie w niej wyglądasz, choć ja byłam przekonana, ze to komplet, wróciłam do posta, patrzę, pisze sukienka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa długość spódnicy :p

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka piękna, ale szkoda, że wszystkie zdjęcia w kurtce są, chętnie zobaczyłabym ją w całości. ;)
    powodzenia w sesji ciągle życzę, ale patrząc po tym jak dobrze Ci idzie, pozostaje tylko zazdrościć. ;)
    i w Krakowie też burze szalały ostatnio, chociaż nieco spokojniejsze niż u Ciebie były. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ci pięknie w paseczkach. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach, które są rewelacyjne!
    Sukienka i sandałki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie cudowne zdjęcia! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Siemka, zapraszam do siebie na konkurs ☺ nagrody do wygrania :)
    PS świetne zdjęcia ;**
    http://natyandmaryblog.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  28. 22 lata?;o wyglądasz na młodziej :)
    świetna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Na takiej figurze wszystko wygląda dobrze! :) Ja zmieniłabym tylko kolczyki :P

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka jest bardzo ciekawa:) paski super!:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  31. jak się skończy 18 to już leci czas. A własnie zastanawialam się ile Ty masz lat;p mi już stuknie 24, a pamiętam jeszcze moją 18.. Cudowna sukienka - pięknie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nas jakoś na szczęście burze ominęły. A sukienka bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw :) podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny look! lubię paski szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sukienka :) Pozdrawiam Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Na samo słowo notatki mam drgawki ;)
    Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit i piękne buty :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top