Bordowy i szary.

Hej! :)
         Jak się macie? Mam nadzieję, że Wigilia oraz pierwszy świąteczny dzień minęły Wam przyjemnie. Prezenty się podobają? Ja jestem zadowolona ;) I chociaż śniegu nie ma, a dziś pada deszcz, przy odrobinie chęci można sobie ciekawie zająć czas :) poza długimi rozmowami z bliskimi i zajadaniem pyszności dobrą alternatywą są spacery i oglądanie filmów (standard). My praktycznie całe wczorajsze popołudnie i wieczór graliśmy w karty i podśpiewywaliśmy świątecznie nutki. Myślałam o tym, aby iść dziś na łyżwy- niestety pada deszcz i nie wiem czy przy 10 stopniach byłoby otwarte :(
Trochę żałuję, że większa część rodziny mieszka tak daleko (na Śląsku), chętnie odwiedziłabym ją w Święta. W kameralnym gronie spędzamy je praktycznie odkąd pamiętam i chyba najbardziej mi to odpowiada ;)


         Najnowsza stylóweczka, sprzed kilku dni. Był taki słoneczny (i jak widać- także wietrzny) dzień, a przecież mamy Boże Narodzenie, a nie Wielkanoc :) Spódniczki noszę bardzo, bardzo rzadko, ale ta ma szczególnie miejsce w mojej szafie. Lubię skórę i kolor bordowy, także idealnie trafia w mój gust. Na górę założyłam szeroką, długą bluzę- podoba mi się połączenie tych dwóch części garderoby. I do tego moje ostatnio ulubione buty- mam je zaledwie kilka dni, a zakładam je kiedy tylko mam okazję wyjść z domu :) 



 spódniczka- Romwe
rajstopy- no name
buty- Perfect Styl
bluza- Foymall


Podoba Wam się? Życzę Wam Wesołych Świąt jeszcze na ten ostatni dzień!
Buziaki,
Kats. 

                                           

CONVERSATION

64 komentarze:

  1. Bluza i spódniczka cudo <3
    Wesołych!

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też Wigilia i 1 dzień świąt minęły przyjemnie, ale no właśnie. Szkoda, że nie ma śniegu :(
    Z prezentów też jestem zadowolona ^^
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, idealna wprost :)
    Tata spódniczka mi się marzy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Zainteresowały mnie buty *-* Są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ta spódnica jest niezła :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka bardzo ładna :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluza ;-) pięknie wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałabym inne rajstopy, ale reszta megaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow,piękna stylizacja-spódnica extra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i zdjęcia <3
    Ja święta spędzam spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za odwiedzinki:) u Ciebie super:* buziak! :**

    OdpowiedzUsuń
  13. O ŁAŁ! Zakochałam się! Cudowna stylizacja, śliczne zdjęcia i oczywiście Ty:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka cudo <3
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie spódniczki z bluzą :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ładna spódniczka! Super wygląda z rajstopkami. :D
    Moje święta minęły niestety średnio przyjemnie.

    buziaki
    http://czesc-lubie-cie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze super!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wczoraj też w karty grałam długo ^^ dziś zapewne też ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna spódniczka! U mnie lodowisko jest czynne tyle, że przez plusową temperaturę nie do końca da się na nim jeździć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę fajnie wyglądasz! Nie wiem, czy odrobinę przybrałaś, czy to dzięki dzianinowym rajstopom, ale wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przytyłam ostatnio jakieś 7 kg :) strasznie się z tego cieszę. Całuję!

      Usuń
    2. No właśnie coś też tak mi się wydawało :) wyglądasz rewelacyjnie!
      Stylizacja jest świetna, bluza super, a spódniczka jeszcze lepsza !!

      Usuń
    3. Dziękuję! ;) a jeszcze bardziej cieszę się, że to widać, bo naprawdę miałam dość bycia takim chudzielcem :)

      Usuń
    4. też to zauważyłam od razu jak zobaczyłam te zdjęcia, te kilogramy zdecydowanie na plus :) nóżki od razu ładniej wyglądają, a buzia taka radośniejsza

      Usuń
  21. Rzeczywiście pogoda nie zachęca do wychodzenia z domu. U mnie może nie pada, ale jest dość wietrznie i pogoda przypomina jesień, zamiast zimy. Swoją drogą, masz bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja, pozdrawiam
    wesołych świąt już po świętach ...

    OdpowiedzUsuń
  24. A u ciebie jak zwykle oryginalnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie lubię takie zestawienie spódnicy i bluzy :) Gdybym nie wiedziała, jaka jest pogoda w te święta, to bym myślała, że to jakaś wiosenna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny look :)
    Co do świąt- mam dość jedzenia, ale przydałoby się w sumie trochę więcej wolnego, bo jutro już nietsety do pracy ekhm.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze ale przytyłaś! W końcu zdrowo wyglądasz :)) Na takie nogi mogę patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  28. dół stroju bardzo mi się podba, w górze coś mi brakuje .

    OdpowiedzUsuń
  29. bluza super! i ze spódniczką wygląda bombowo! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie Ci w tej spódniczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta spodniczka jest genialna < 333

    OdpowiedzUsuń
  32. W tej spódniczce wyglądasz przecudownie ! :D
    Więcej spódniczek proszę :P

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo dobrze jest Ci w tej spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz świetnie jak zawsze! Spódniczka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz świetną spódniczkę ! <3
    A odpowiadając na pytanie, włosy mam naturalne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie wygladasz;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi would you mind stating which blog platform you're using?
    I'm going to start my own blog in the near future but I'm
    having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!


    Also visit my blog post ... 商業攝影

    OdpowiedzUsuń
  39. Superoutfit. Powinnaś zdecydowanie dużo częściej chodzić w spódniczkach. Slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo fajny bluza :)
    http://cukierkowamoda-blog.blogspot.com/2013/12/czaszka-plecak.html ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wooow, really cute! love your skirt and your shirt :)

    xoxo, RUN YOUR WORLD

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna bluza, napewno bedę częściej wpadać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. wyobrazam sobie ich zapach mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  44. love the leather skirt
    <3

    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. oh i loved your skirt, is super cute
    sweetie, i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top