Black maxi :)

Hej! ;)
Działo się wczoraj, chociaż powiem szczerze, że gdyby nie deszcz, z pewnością działoby się jeszcze bardziej :) wybrałam się z koleżankami na Wały Chrobrego na finał regat oraz koncert Eski- przyznam, że na tym drugim zależało mi zdecydowanie bardziej- aby posłuchać i obejrzeć znane polskie gwiazdy oraz Nelly Furtado. Ale ona jest śliczna, cholera no! :) i na żywo śpiewa świetnie (czego nie pokazały niektóre polskie gwiazdy niestety). Deszcz trochę pokrzyżował plany, zrobiło się zimno gdy już przemokłyśmy, dlatego nie zostałyśmy aby zobaczyć galę do końca (i tak byłyśmy z tyłu i oglądałyśmy wszystko na telebimie ;<). A ludzi było mega dużo, mega mega. I scena Eski była genialna- widzieliście w TVP?

Mam dla Was kolejny maxi- zestaw, mam nadzieję, że nie nudzą się Wam one jeszcze- ja latem czuję się najbardziej komfortowo właśnie w takim wydaniu. Tym razem czarna odsłona- nie uważam, aby w lato było to coś złego, chociaż oczywiście słońce przyciąga... Wtedy jednak nie było aż takiego upału ;) Wersja nieco skromniejsza, bez takiej ilości krzykliwych kolorów, jak ostatnio- bardziej stonowana. Wraz z a'la jeansową koszulą i beżowymi balerinkami, a także bransoletkami She tworzy dla mnie całkiem wygodną alternatywę ;) Jak Wam się podoba? ;) 

sukienka- Stylebystories
buty- Vero Vila
bransoletki- She
koszula- Romwe

Kilka zdjęć z wczoraj wrzuciłam na Instagrama i myślę, że będę robić to na bieżąco- także jeśli macie ochotę, zapraszam do obserwacji- ja również Was zaobserwuję i będę bacznie śledzić Instagramowe poczynania czytelników! :D
@katsuumiaga
Buziaki,

Kats.

Instagram

  

CONVERSATION

80 komentarze:

  1. Wpadłam w wir serialów jak co lato, więc nie oglądałam :) W tej maxi wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słuchałam radia z transmisją :) no niektóre gwiazdy nie pokazały , szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci. Podobaja mi sie dlugie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja:) fajnie wyglądasz w maxi sukienkach:) ps. zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam eski w TVP : D ale cieszę się,że byłaś zadowolona,że poszłaś ; )
    strój mimo że czarny to uważam,że jest idealny na lato! matko, ale mnie u Ciebie nie było długo, tyyyle notek do tyłu! ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz idealną figurę do noszenia sukienek maxi :) powinnaś nosić je częściej, bardzo Ci pasują :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nelly Furtado?! O ja zazdroszczę!
    Ślicznie wyglądasz ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Cię w maxi! genialnie wyglądasz :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam, ale niestety nie całość


    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! Mam prawie identyczne balerinki z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam, ale nie wszystko :)
    ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta bransoletka z wąsem jest meega <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam , że polskie gwiazdy też zaśpiewały spoko :) Nelly oczywiście też fajnie ale jak to dla polaków najlepsze jest to co z zagranicy a polskie to jasne że do d*py ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie miałam tego na myśli :) chodzi o to, że parę gwiazd zaśpiewało z playbacku, a niektórym na żywo trochę nie wyszło, np. Honoraty Skarbek nie mogłam słuchać, choć piosenkę lubię :< ale w sumie trzeba docenić że na żywo wykonała ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładny zestaw, oglądałam EMA w TVP :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piekna bransoletka, z serduszkiem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit. :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  18. oglądałam EMA i wcale nie było tak najgorzej ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem fanką długich spódnic, ale w twoim wydaniu wygląda to całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Nelly :)
    ostatnio również polubiłam maxi, chociaż na prawie 40 stopniowe upały się nie nadają ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju, jaka Ty chudziutka :3 a ta sukienka jeszcze bardziej Ciebie wyszczupla ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat wczoraj oglądałam kabarety, a nie TVP, ale na pewno się super bawiłaś :)
    Ekstra maxi, świetnie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam na sobie dlugiej sukienki czy spódnicy ;). Wydaje mi się, że moje 161 cm to za mało na taki strój, choć może tylko mi się wydaje ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja oglądałam koncert Eski na TVP i zazdroszczę Ci tego, że tam byłaś :P
    Bardzo fajny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie Ci w niej :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja EMA oglądałam w tv, tu się zgodzę, niektóre polskie gwiazdy nie pokazały się zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pieknie ! :))))) Ja muszę obczaić kto tam co wygrał, bo jestem w tyle i nic nie wiem a szczerze mowiac jestem ciekawa :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ja Ci zazdroszczę koncertu!!!! uwielbiam Nelly Furtado!!!!! co do zestawu- cudownie wyglądasz!!!! uwielbiam takie maxi!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny zestaw, podoba mi się ;D A ty świetnie w nim wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. oglądałam!:)
    bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak, Nelly jest fantastyczna :)

    Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna sukienka ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  33. cały strój rozpogadza koszula! A całośc przez to wygląda nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam spódnice i sukienki maxi ♥ Sama dzisiaj dodałam outfit z podobną.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka. :) Ogólnie cały outfit wpadł mi w oko. :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę ci tego koncertu eski!:)
    ładnie ci w tych długich sukienkach;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam i masz rację Nelly wypadła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gali nie oglądałam niestety, ale domyślam się, że było mega ;) Maksi spódnice bardzo Ci pasują. a jak jest chłodniejszy dzień to i czarna spódnica wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę koncertu! ;)
    Świetna stylizacja. Jak zwykle :D
    I prześliczne te bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  40. mam podobne okulary ;) fajna bluzka

    /zapraszam do mnie,obserwujemy? odp. u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. A! Ja uwielbiam maxi rzeczy i czarny kolor. Noszę go praktycznie zawsze, w mniejszej, albo większej ilości, ale zawsze mam ten kolor przy sobie. Co do koncertu, to nie widziałam. Ogólnie nie przepadam za taką muzyką... ale każdy ma swoje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Maxi idealnie pasują do Twojej figury :) Zazdroszczę koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pasuje Ci w takiej maxi, wiesz, ze masz genialna figurę?!

    OdpowiedzUsuń
  44. idealna stylizacja - piękna ta maxi ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje mi się, że raczej Ci nie pasują czarne i w stylu maxi rzeczy. Jesteś troszeczkę za szczuplutka na nie ;) A kolor czasrny tym bardziej Cię wyszczupla.
    Sama mam podobną figurę do Ciebie (chociaż jestem dużo wyższa i troszeczkę grubsza) to staram się nosić wszystko w czym nie wyglądałabym jak (przepraszam za określenie) szkielet.
    Zazwyczaj wybieram bluzeczki oversize bądź jakieś dopasowane, natomiast pod względem dołu decyduję się na coś ciemniejszego bądź jeansowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja byłam na Wałach i stałam przy telebimie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super w tym wyglądasz. Tak szczuplutko strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oglądałam gale eski w tv,
    żałuje tylko że w kategorii debiut nie wygrala natalia szreder, bo moim zdaniem pieknie spiewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. do rzeczy maxi dopiero się przekonuję i mam nadzieję, że zdecyduję się na zakup jakieś spódniczki tego typu :) bardzo mi się podoba Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękną masz sukienkę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czarna maxi to mi by się przydała, bo przybyło mnie tu i ówdzie i trzeba to zatuszować :)
    Outfit bardzo mi się podoba. A sukienka? <3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  52. Super, bardzo ładnie wyglądasz!Też lubię sukienki i spódnice maxi, są bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. slicznie wygladasz! Ja polowalam i nie upolowalam czarnej maxi :( Zapraszam na bloga, facebooka i instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovely dress!
    you are so pretty :) you should be a model
    xoxo
    The Land of Miabelle
    following, hope you can follow me back

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądasz przepięknie :) może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super wyglądasz, podkreśla Twoją idealną figurę :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  58. mam taką samą i to mój absolutnie ulubiony ciuch ;) bardzo wygodna i świetnie wygląda, poza tym, niewiele dodatków sprawa, że jest jeszcze fajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz, ładna ta sukienka i cudne bransoletki : ))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top