Sprzeeeeedam! :)

 Hej ;)

Ja niedawno weszłam do domu, jestem po caaaałym dniu na uczelni i padam z nóg :<
Wpadłam na chwilkę, aby pokazać Wam rzeczy, któe aktualnie sprzedaję. Są to rzeczy, które albo nosiłam tylko raz, max 3 razy, w większości są albo za duże, albo (w przypadku butów) za małe... Ceny są niewygórowane, ponieważ sprzedaję je nie po to, aby zarobić, tylko po to, aby nie leżały w szafie, a aby ktoś mógł je spokojnie nosić :) ceny są również do negocjacji, podałam moje propozycje, chociaż uważam, że nie są wysokie ;) 
 Dwukolorowe legginsy, brązowe wstawki zamszowe. 
CENA: 30 zł

rozmiar M, Avaro:

długość- 94 cm

talia- 2 x 33,5 cm
udo- 2 x 19 cm
biodra- 2 x 39 cm

 Biały, puchaty, "śniegowy"  sweterek oversize: 
CENA: 30 zł

rękaw- 65 cm

długość- 61 cm

ramiona- 59 cm

 Tunika- nietoperz, AVARO, 
CENA: 20 zł

One size,

rękaw- 62 cm

długość- 62 cm
ramiona- 61 cm (liczyłam od zaczynania się rękawów, ale w tym przypadku akurat nie bedą one i tak równo na ramionach :))



 Cieniutka narzutka, letnia, w kwiaty, rozpinana, z poduszkami na ramionach: 
CENA: 20 zł

długość- 44 cm, 

ramiona- 30 cm

talia- 2 x 2 cm
dł rękawa- 55 cm


 Letnia, cienka sukienka, zwiewna, odcinana pod biustem: 
CENA: 30 zł
długość- 77 cm
pod biustem- 2 x 28 cm
ramiona- 37 cm

 Szeroki sweter Oversize w miśki  
CENA: 20 zł

długość- 62 cm

ramiona- 52 cm

rękaw- 52 cm
pas- 57 cm


 Szary sweter Oversize z kapturem i kieszenią  
CENA: 25 zł

długość- 68 cm

rękaw- 36 cm

ramiona- 50 cm
pas- 41 cm


Kurtka ROMWE od Maffashion! 
 CENA: 100 zł
dlugość- 76 cm
ramiona- 39 cm
rękaw- 58 cm
Nienoszona (jedynie na potrzeby outfitu :))

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy:
katsuumiaga@gmail.com 

lub wiadomość prywatną na Facebook'u:
TUTAJ :)

PS. Jeśli macie konto na Bloglovin, proszę dodajcie mojego bloga, jeśli chcecie być na bieżąco- ponieważ podobno mają zniknąć obserwatorzy na Blogspocie :( trzeba się więc zabezpieczyć :) 

 Follow on Bloglovin

PS. Romwe ma kolejną akcję :)
- do 70% zniżki na wiele produktów

06/01/2013~06/07/2013
Więcej informacji:
TUTAJ


CONVERSATION

Back
to top