CozBest- przegląd :)

Hej! ;)
Nie wiem jak Wy, ale ja w ogóle nie martwię się tym, że dzisiejszy dzień przesiedzę w domu, chociaż na co dzień tego nie lubię... Ale perspektywa jakiegokolwiek wyjścia z domu w taką pogodę mnie przeraża, pada, jest okropnie, a ze snu wybudziły mnie grzmoy i błyskawice. Także dziś- leniwie, albo przynajmniej mało aktywnie- bo coś na uczelnię trzeba będzie porobić... Mam punkt zaczepienia, także źle nie jest, tylko chęci brak :D 


W dzisiejszym poście mam dla Was spoooro ciekawostek na temat jednego ze sklepów internetowych. Nie wiem jak Wam, ale mnie dużą przyjemność sprawia przeglądanie nowych sklepów, wybieranie tego, co najbardziej mi się podoba i mówienie: "wooow chciałabym to w swojej szafie!". Tak było i tym razem :)
Sklep CozBest to sklep, w którym coś dla siebie znajdzie każda kobieta, która chce wyglądać stylowo. Prezentuje najnowsze trendy, ale także perełki, których nie znajdziemy gdzie indziej, a więc nie ma strachu, że ktoś inny założy to, co my ;) 
I tak, duży wybór sukienek, spódnic, bluzek, koszul, spodni, okryć wierzchnich rywalizuje wraz z niemniejszą liczbą róznego odzaju obuwia- szpilek, koturn, sandałów, botków. A poza nimi- torby, torebki, torebeczki, biżuteria wszelkiej maści... Zapraszam do obejrzenia tego, co mnie wpadło w oko :) 

1. Okrycia wierzchnie, kurtki, plaszczyki:



2. Szorty, kombinezony: 



 3. Bluzki i koszule: 
 4. Spódniczki i buty: 
Jeśli chcecie zobaczyć więcej ubrań, zainspirować się bądź dokonać zakupów, zapraszam Was serdecznie 

I przypominam o konkursie, cały czas do wygrania bransoletki! :) Aż 3 zwycięzców :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471282802948638&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. podobają mi się te ubrania, całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo fajne ciuchy :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś na szczęście już nie pada :) A rzeczy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie taki styl a najbardziej z tego wszystkiego kurtki i koszule :))

    OdpowiedzUsuń
  5. z każdego kryterium wybrałabym coś dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam militarną z Zary, polecam! :) Za to pierwsza po lewej jest obłędna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tym sklepie :)
    dzięki za podanie świetnej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj pochmurno, ale aż tak zimno nie jest i na razie nie pada. I mam nadzieję, że tak zostanie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy *o*
    Aż mnie ochota na zakupy wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne *.* aż chyba przejrzę ich całą ofertę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne ciuchy! mnie ostatnio najbardziej kręcą koszule i sukienki dżinsowe,oraz czarna skóra ze srebrnymi ćwiekami-tyle że większość widuję niestety ze złotymi...

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, podoba mi się ostatnia spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezony rewelacja ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula zielona jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza kurtka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótkie spodenki są świetne. :D Znalazłabym tutaj coś dla siebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. kutka khaki wpadła mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite rzeczy :)
    Białe szorty w ciemne kwiaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurteczki mi się bardzo podobają! Chyba najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany te ciuchy to moje marzenie *_*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super jest pierwsza kurtka dżinsowa :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ojjj cudowne rzeczy. Okrycia wierzchnie są niesamowiete ! <3

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. a u mnie słonecznie... :) wow te ciuszki są super! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka fajnych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czarno-białe szorty prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne ciuszki:) ta z rękawami w ćwieki po prostu genialna!:)

    lubię Cie już na fb od jakiegoś czasu i dodaję do obserwowanych:)
    będzie mi bardzo miło jeśli również mnie zaobserwujesz:*
    pozdrawiam:*
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaczęłam współpracę z tym sklepem, napisałam post o ich stronie i do tej pory cisza mimo moich licznych maili... :/
    Ale ciuchy mają fajne to fakt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj, widzę, że interesujesz się modą. Zapraszam na portal domodi.pl.
    Zachęcam do podzielenia się z innymi twoimi pomysłami na stylizacje i tworzenia zestawów modowych.
    pozdrawiam
    Gosia z domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza kurtka i ostatnie szorty wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ramoneski, białe buciki też piękne :)
    Wszystkie ciuszki interesujące i oryginalne.
    Może kiedyś się na coś skuszę, jednak jestem ciut uprzedzona do zakupów w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne ubrania :)
    obserwujemy ? :)

    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. o, o, o. Chyba wypatrzyłam coś i dla mnie. Zaraz się zobaczy, czy portfel wytrzyma takie obciążenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ubrania w tym sklepie są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne rzeczy, zwłaszcza 2 i 4 kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny asortyment mają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mi sie podoba pierwsza kurteczka, wiesz moze gdzie moglabym taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna pierwsza kurtka i haftowane szorty!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wejdę na stronkę zobaczę i ocenię;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne kremowe buty z ćwiekami! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kombinezony <3 poluje od jakiegoś czasu na jakiś

    OdpowiedzUsuń
  42. Aah, jest kilka skarbów, którymi bym nie pogardziła! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne :D
    bardzo zainteresował mnie Twój blog
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. muszę zajrzeć do tego sklepu, piękne kurteczki, spódniczki i buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie właśnie jakiś czas temu zaczęło lać jak właśnie miałam wychodzić z psem, nienawidzę takiej pogody ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. nie słyszałam dotychczas o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne ubranka, mają fajne butki! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kilka fajnych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top