Military :)

Hej ;)
Męczące dwa dni, zwłaszcza wczorajszy- nie znoszę poniedziałków... Wieczorem, zamiast odpocząć po 10 godzinach na uczelni, musiałam niestety wziąć się za projekt z analizy i oceny jakości żywności... Na Facebook'u sporo z Was dziwiło się, kiedy napisałam, że szukam aparatu do mierzenia kwasowości lotnej kapusty kiszonej :D czego oni nam nie wymyślą. Muszę znać ceny całej aparatury, odczynników, całą normę oznaczania i różne takie... Ale cóż, chyba to mi się przyda w przyszłości do zawodu. Mam już 2 strony, to nie tak źle- i obym zdążyła napisać to dziś lub jutro, trzymajcie kciuki :) 

Dziś pokażę Wam jeden z outfitów, które zrobiłam w czasie pięknej pogody, jaka towarzyszyła nam jakieś 2 tygodnie temu. Teraz niestety nie ma jak wyskoczyć i zrobić fajnych zdjęć, ponieważ pogoda na to nie pozwala... Tak czy inaczej, to jeden z prostszych zestawów, takich codziennych, w jakich czuję się bardzo komfortowo. Bluzka moro wpasowała się w kolorystykę tła, a czarne legginsy są jednymi z najpraktyczniejszych jakie posiadam. Pasują właściwie do wszystkiego ;) główną rolę pełią tu lustrzane okulary- na słoneczny dzień to aż grzech ich nie założyć :) 
Jak Wam się podoba? ;) 
legginsy- Tally Weijl
bluzka- Romwe
okulary- ZeroUV
tenisówki- no name

Uciekam teraz się zrelaksować przy muzyce, bo później czeka mnie sporo nerwówki w postaci stania na poczcie, mam do nadania parę paczek, a pewnie poczta jak zawsze będzie pękać w szwach :D a potem pisanie projektu, normy na szczęście już mam (z pewnymi problemami, ale są) więc pozostał mi tylko kosztorys do wyszukania... 

Buziaki,
Kats.


PS. I dzień po dniu, znowu na Romwe
- 70% na zakupy
06/01~06/07/2013
TUTAJ więcej info :)

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. Zgadzam się.Szpilki moim zdaniem robią świetną sylwetkę,wyciągają optycznie:)

    tak w ogóle.. ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie w moim stylu,. ale ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na jakich jesteś studiach? :D fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluza :)
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię militarny styl :)
    ehh, też już czekam aż pogoda się wreszcie poprawi...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest ekstra, chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne okulary :3
    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie lubię poniedziałków. Zresztą wtorków też, bo dalej to jakoś leci ;)
    Ślicznie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Skąd wiesz, że nie będzie opcji obserwatora na blogerze ?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, koszula jest na moim MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw :) Będę trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nie podoba noszenie legginsów do krótkich bluzeczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, okropność!

      Usuń
    2. Mi tak samo no chyba ze dziewczyna ma idealna figure i jest mega zgrabna a Ty jestes szczuplutka i to az za bardzo bo te legginsy na Tobie wisza i nie ladnie to wyglada. Jakbys miala dluzsza ta bluze to by nie bylo widac...

      Usuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw, te luźne są najlepsze. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka moro świetna! Niezobowiązująca, ale super się prezentuje:)
    Trzymam kciuki żebyś zdążyła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba styl militarny :D super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne okulary masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz. Orginalna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe tak czytałam co tam masz zrobić i nic nie zrozumiałam ;) A jaki zawód będziesz pózniej wykonywała ? I wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :D
    masz super bloga :D obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czego bardziej Ci zazdroszczę: słonecznej pogody na zdjęciach czy koszuli:)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny zestaw ;> wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. choć nie w moim stylu, to na Tobie jakos mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale jesteś zabiegana :) to powodzenia z załatwieniem wszystkich spraw :)
    a w sumie to co Ty po tym kierunku będziesz robiła z tymi wszystkimi sprzętami?
    a co do outfitu to wcale mi się nie podoba, nie lubie legginsów z krótkimi bluzkami odsłaniającymi tyłek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja ;3

    Zapraszam :)
    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. aaa jaka świetna bluza!
    ps. trzymam kciuki za projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna bluza! Zazdroszczę słonka. U mnie stale pada:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna bluza! Zazdroszczę słonka u mnie stale pada:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Moro wymiata :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. no ja bym tak nie wyskoczyła ;p mam za tłusty tyłek żeby nosić legginsy do takich krótkich bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z każdą notką masz coraz piękniejsze włosy ; D

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama bym tego nie ubrała ale Ty wyglądasz świetnie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pasuje Ci taki klimacik kochana!

    OdpowiedzUsuń
  36. czasami też wątpię w to, czego nas uczą - kiedy to ma się przydać?!

    OdpowiedzUsuń
  37. dla mnie za mało "kobieco". moro nie jest dla mnie, ale dla ciebie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pasują Ci takie stylizacje!

    Obserwujemy?
    http://wizardingwordginger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. tak,pilotki są cudowne:),świetnie Ci w nich:),zapraszam na nowy post w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Urok kolejki na poczcie jest mi dobrze znany, więc nie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki!

    Wyglądasz świetnie, militaria kojarzy mi się z siłą i pewnością siebie. A każdy wie, że takie kobiety łatwiej zyskują uznanie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne zdjecia i stylizacja :)
    Mam nadzieje , ze tobie rowniez tez moje stylizacje sie spodobaja . :) ♥
    Zapraszam do mnie : modowyszpital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna bluza.
    Bardzo mi się podoba, że kamuflaż jest ostatnio w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. thanks your sharing,beautiful girl,Love your outfits!You should do more pic! (describing your one shoulder dresses and showing it 360°) would be amazing!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ooo ! Super wyglądasz ! Okulary - świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top