Z kolcami na kurtce ;)

Hej! ;) 

Jak tam Kochani zaczęliście weekend? 
Ja na spokojnie, musiałam odpocząć po długim tygodniu (z małą środową przerwą na wieczorną imprezkę). Z resztą chciałam obejrzeć mecz Polska- Ukraina... Ale ten temat wolę teraz jednak ominąć :)
Wczoraj na uczelni siedziałam do 16:00, zawsze mogło być gorzej, bo pierwotnie miałam mieć do 20:30, tylko przenieśliśmy zajęcia- i dobrze, bo komu by się chciało tak piątek zarywać? Dobrze, że mam dostęp do WiFi, a jeszcze wzięłam ładowarkę do telefonu, to już w ogóle się porządziłam na wykładzie hahaha :D ale i tak najlepiej czas zlatuje w towarzystwie fajnych ludzi, tego nic nie zastąpi, także siedzenie 2,5 godziny i czekanie na kolejne zajęcia przestaje być straszne ;) 

Pokażę Wam jeden z ostatnich outfitów- mam nadzieję, że wszechobecny śnieg nikogo nie będzie tak raził... Zestaw jest dużo bardziej wiosenny, niż wymagała wtedy tego pogoda, ale co poradzę- trzeba jakoś próbować odgonić zimę, która zadomowiła się u nas za bardzo. 
Mam więc na sobie wiosenną kurteczkę z Goodlookin, zakochałam się w niej bez pamięci- bo uwielbiam beż i ćwieki. Musiała być moja! Postanowiłam, że góra będzie w jednej, jasnej tonacji, dodatkowym elementem jest geometryczny naszyjnik Vezzi :) bardziej wyrazistym akcentem są bordowe, welurowe legginsy i czerwona szminka- miały dodać pazura (mam nadzieję, że się udało).
Podoba się? ;)
buty- Shoesday
legginsy- Romwe
kurtka- Goodlookin
bluzka- Romwe
naszyjnik- Vezzi

A teraz, jak to w sobotę, czas zajrzeć do notatek- m szybciej to zrobię, tym więcej wolnego czasu będę dziś miała dla siebie :) trzymajcie kciuki! 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

114 komentarze:

  1. szmina + leginsy = oh ah ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną kurtkę, tylko czarną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje buty i legginsy. Bardzo fajne połączenie. Welur zazwyczaj kojarzył mi się z babciami ( ^^ ) ale w połączeniu z koturnami jest mega nowoczesny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega kurtka :D
    masz takie super nogi, zazdroszczę :o

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu świetnie wyglądasz, a kolor szminki jeszcze bardziej dodaje tej stylizacji charakteru :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, temat meczu lepiej ominąć..xd
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle pięknie wyglądasz chudzinko :P
    świetne leginsy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko dobrałaś :-) Rewelacyjne są te legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniee ! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woooow thoe leggings and studded jacket are amazing
    your style is unique!!!!
    lets follow and stay in touch, im gooin!
    www.malesclutch.blogspot.com

    Sergio

    OdpowiedzUsuń
  11. buty, buty, buty <3 (praktycznie jak zawsze ;p )

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy piękne!
    aleś chudziutka, jesz Ty co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, ale ten śnieg niech już topnieje!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dobre towarzystwo to najważniejsze :D
    bardzo ładnie wyglądasz, nie było Ci zimno? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też musiałam odpocząć :)
    no to fajnie żze skończyłaś wcześniej ;D
    świetna kurtka <33

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sie w końcu wyspałam ! ;D tego mi trzeba było xd Śliczne zdjęcia ;d
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie polecam oglądnąć "Zmierzch". ;)
    Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka - Genialna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah ! Jaką masz figurę! Myślałaś o modelingu ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nie, nie myślałam, jestem za niska ale też mnie to nie kręci :)

      Usuń
  23. Śliczną masz tą kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta kurtka, ogólnie wszystko bardzo mi się podoba. A ty pięknie wyglądasz z tą szminką!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chudzinko!wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam welurowe legginsy tylko czarne, są mega wygodne :) Bardzo ładnie się prezentujesz :*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja! świetny naszyjnik :) wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dałaś czadu z kolorkiem na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  29. kurtka genialnie komponuje się ze swetrem! ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem mega zmeczona tym tygodniem, dobrz, ze juz swita za niedlugo. Fajne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna stylizacja

    czasami tak jest na studiach, ale dobrze, że wam przenieśli

    OdpowiedzUsuń
  32. Boże wszystko mi się tu podoba :)
    U mnie weekend troszkę pracowity, porządki , stres nerwy , więc nie jest lekko ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. legginsy i kopytka zwalają z nóg :o

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna kurtka:)


    www.karmimypsiaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz! Podoba mi się kolor na ustach. Dodaje charakteru!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam Cię w takich leginsach !

    OdpowiedzUsuń
  39. bosko wyglądasz,fajna stylizacja, ale dla mnie jestes za chuda i widac to - bo wiszą Ci te getry :(

    OdpowiedzUsuń
  40. cóż za czerwień na ustach :) ładnie Ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny zestaw ;)
    kurtka mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz przecudownie ! :D
    Zdecydowanie częściej podkreślaj usta! ;*

    http://www.myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne leginsy i kurteczka:) bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna kurteczka! Pięknie wyglądasz (:

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję za miły komentarz<3
    uwielbiam twój typ urody *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie boskie leginsy *.* Cała stylizacja mi się podoba, chociaż ja bym nie mogła się tak ubrać, bo jestem z tych biodrzastych :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Legginsy+buty= omnomnomn!
    Jednak ja bym na góre postawiła na klasyczną czarń. Nie lubię tak mieszać kolorów, źle bym się czuła w beżowej górze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a mnie sie nie podobają spodnie ;c żle mi się kojarzy ten materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna kurtka !!! :) chcę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  50. genialna kolorystyka! podziwiam cię, że dasz rade w takich buciorkach stapać! masz zgrabne nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Łaaaaaaał, bosko wyglądasz! ;D
    zakochałam się w legginsach :3

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne są te spodnie !

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne są te legginsy!:) W takich butach w śnieeeg, Kochana podziwiam! Ja koturny zostawiam na bezśniegową pogodę:))

    OdpowiedzUsuń
  54. zazdroszczę bardzo szczupły nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny blog ;) A kurtka - GENIALNA ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie magnoliaha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. co za poswiecenie XD musialas zamarzac a sie jeszcze usmiechalas! kocham legginsy

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie Ty masz nogi :o zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurtka i sweterek bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. legginsy z tymi butami wyglądają niesamowicie! <3

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. to prawda, towarzystwo fajnych ludzi zawsze pomaga w czekaniu :)
    ja jakoś nie lubię tego typu spodni. Za to bluzki jestem ciekawa bo tutaj mało widać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. leginsy :OOOOOOO <3 idealnie jest !

    B.

    OdpowiedzUsuń
  62. mega (:
    ale jaka z Ciebie chudzinka, ła!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo przyjemna stylizacja :-) Przyciąga mnie tu ta różnorodność!

    OdpowiedzUsuń
  64. jeszcze Cię nie widziałam w tak mocno pomalowanych ustach, ale... pasuje Ci :-)))

    OdpowiedzUsuń
  65. dobrze, że udało się przełożyć wykłady i skończyłaś wcześniej :) awww, jak ćwieki to już podoba mi się ta kurtka :D świetnie Ci w takim kolorze szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślicznie wyglądasz :)
    outfit idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  67. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  68. Super kurteczka i naszyjnik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  69. Rewelacyjne leggisny - urzekły mnie totalnie


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  70. leginsy maja super kolor i świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny zestaw, kurtka genialna *_*

    OdpowiedzUsuń
  72. marzą mi się od dawna takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne leggisny, ja mam czarne i je uwielbiam ;)
    a kurteczka jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  74. I like this post a lot! Keep up the good work!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  75. Ekstra legginsy. Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. boskie ciuszki, legginsy świetnie na Tb lezą :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jesu! Te legginsy i buty są genialne!
    Ta kurtka tak średnio mi się podoba, wybrałabym inny kolor. Czarny albo taki mocno niebieski. Ale fajne są te kolce.
    Dodałam do obserwowanych. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    Dopiero zaczynam... I wiesz, trzeba chodzić po różnych blogach. Inaczej się nie zaistnieje.
    U mnie na blogu moja baśń, jeśli byś mogła to wejdź, zobacz, przeczytaj, oceń :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. przepiękny look ,legginsy boskie!

    OdpowiedzUsuń
  79. legginsy są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdecydowanie musze sobie kupić podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ale masz ładną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja - podoba mi się :) A buty po prostu rewelacyjne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top