Wiosna (?) i parę nowości :)

Hej :) 
Wierzycie, że już wiosna? Dawno takiej pięknej, słonecznej nie mieliśmy. Aż chce się żyć, tyyyyle słońca wpada przez okna, a wysokie temperatury dają się we znaki, ja dziś smigam w krótkim rękawie :D A tak na poważnie- to chyba jakiś żart. W dodatku niezbyt śmieszny. Idzie Wielkanoc, powinno się ocieplać, ja sobie tych Świat nie wyobrażam ZE ŚNIEGIEM. Komuś się chyba miesiące pomylily... Ale dobra, czas iść po choinkę, zrobić pisanki i powiesić je na niej...

 Dziś chce Wam pokazać kilka nowości, w które ostatnio się zaopatrzylam. Wiecie że uwielbiam biżuterię- wszelkiego rodzaju naszyjniki, pierścionki, kolczyki, bransoletki. I kolce, ćwieki! A połączenie kolców i biżuterii daje efekt podwójnej radości haha! Dlatego ostatnio często noszę tę bransoletkę od Melodynelson. Spodobał mi się także srebrny naszyjnik "przy szyi"- bardzo wyrazisty, z fajnym połyskiem. Kolejną nowością są wysokie botki od Avaro. Ostatnio bardziej preferuje lity, jednak uważam, że żadna kobieta nie pogardzie dodatkową para slicznych szpileczek. Do tego, jak na szpilki, są cholernie wygodne :) podobają Wam się? 


Poza tym cieszę się, że dziś miałam krótko zajęcia, bo chociaż i tak musiałam zostać trochę dłużej, to mam jeszcze czas, aby się przespać )niewyspana jestem barrrrrdzo) i nadrobić przegapione odcinki DB hihi :) ale przyznam, że wykład o GMO był akurat ciekawy, facet od biotechnologii jest mistrzem, zawsze poprawia humor :D Idę przejrzeć Wasze blogi i spaaac :) dziękuję za wszystkie mile (i te mniej) komentarze :* 

Buziaki, 
Kats.

Do wygrania wybrana para butów, wybieramy 3 zwycięzców! ;)

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Mam taką samą bransoletke, tylko oprócz złotego jest w niej kolor czarny, przeplatają się te dwa kolorki :). A pogoda do bani... Leje od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mów o pogodzie. W sobotę w nocy ma być -19

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty są na zimę czy na wiosnę? cena rewelacyjna, a ja i tak muszę kupić nowe. Kurcze ale ceny ma ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne :) tak, w Avaro mają naprawdę fajne ceny ;)

      Usuń
  4. ja tez sobie tych świąt jakoś nie wyobrażam :) A z tą choinką to całkiem niezły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata własnie też się śmieję że musi iść znowu po choinkę bo ten zając chyba z mikołajem się zamieni :D
    A biżuteria jest świetna też uwielbiam ostre ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten naszyjnik wydaje się bardzo ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy ! szczególnie buty :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria i ładne buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne botki i świetna biżuteria. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria zawsze na tak :) Buty do mnie nie przemawiają, przez tą sprzączkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm te buciki ^^
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna bransoletka! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna biżuteria !! ;)


    Zapraszamy na naszego bloga & konkurs!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę mieć taką bransoletkę ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że tak jak ja kochasz ćwieki ;)
    bransoletka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne botki! : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką "obróżkę", bransoletka - cudna, ale chyba za stara jestem na taką... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hah, jeszcze dojdzie do tego, że w Lany Poniedziałek zamiast polewać się wodą będziemy rzucać śnieżkami :| naszyjnik jest mega, ale ja bransoletki bym nie założyła, jak dla mnie byłoby zbyt bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Katsumi na Bożenarodzenie śniegu nie było to na Wielkanoc bedzie hehe;D totalna parodia;)
    piękna biżu!:)

    zapraszam na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super rzeczy ^^
    Ta 'wiosna' -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. buty ekstra, bransoleta za bardzo blyszczaca ale wyglada fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zimno X.X. :D
    Ładne buty. Chyba nie znam się za dobrze na modzie, więc to może z mojej strony niewielki komplement. x_x Niemniej jednak, podobają mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj Kochana, zaszalałaś z tymi botkami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh. Widzę że wypatrzyłaś bardzo ładne rzeczy. Najbardziej mi się podobają buciki. U mnie też nie widać tej pięknej, słonecznej i bez śnieżnej wiosny
    ;(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zauroczyłam się w tych botkach :O

    OdpowiedzUsuń
  27. naszyjnik jest cudny ! :)
    fajna zima tej wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  28. really love all dear!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  29. naszyjnik cudowny;) naprawdę świetne! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. mam taki sam naszyjnik z katherine ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bransoletka <3
    a z tą pogodą to szkoda gadać...sypie od środy ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna biżuteria, szczególnie bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  33. Butki ładne, tyko ta srebrna ozdóbka mi się nie widzi ;x a biżu cudowna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. a wiosny jak nie było tak nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  35. Boska bransoletka a te botki <3 *_* jezu kocham kocham kocham :)
    U mnie niestety słońca brak, śnieg dalej leży, wielkie zaspy do kolan ;/
    Podeślij troszke ciepełka bo ja tu w deprasje wpadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty śliczne, uwielbiam szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie te buty!:))
    Bransoletka choć nie w moim stylu, to jest na prawdę mega!:))
    Świetna wiosna-za oknem -10 stopni:((

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie widziałabym takie ćwieki u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. omg, świetne *.* :O oddawaj buty :C

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszczę butów i umiejętności poruszania się w nich, ja kocham szpile ale nie noszę bo chodzenie w nich mnie przerasta;D

    OdpowiedzUsuń
  41. buty! :D w domu na mnie krzycza jak takie chce bo za wysoka jestem ale kocham je

    OdpowiedzUsuń
  42. Bransoletka od razu zwróciła moją uwagę, jest prześwietna :) !

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super blog i post !
    Zapraszam do siebie strang-woman.blogspot.com może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. biżuteria śliczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz to tylko choinkę znowu wyciągać ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. bransoletka niestety nie w moim guście, ale muszę przyznać, że robi wrażenie ;)

    bardzo podoba mi się naszyjnik :) sama mam podobny i bardzo ciężko mi się z nim rozstac :) pasuje mi do wielu stylizacji :)

    Tak poza tym, bardzo ciekawy blog, pisany fajnym językiem :) miło się Ciebie czyta, poważnie. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie.
    kobieca-testerka.blogspot.com
    nie przeraź się tylko, mój blog powstał kilka dni temu i dopiero raczkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne nowości <3!
    czytam początek i zastanawiam się "gdzie Ty jesteś?" ;D haha!

    OdpowiedzUsuń
  48. dobrze napisane, że to chyba jakiś żart hehe.
    Może juz wiosny nie bedzie tylko od razu lato :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zakupy!
    Naszyjnik i bransoletka wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. buty i łancuszek boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super nowości :D wszystko bym Ci ukradła :DD

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top