Wtorek.. i wyniki konkursu :)

Hej ;)

Witam po malutkiej przerwie, tzn. jednodniowej, która była przerwą od bloga, ale ja bardzo intensywnie "pracowałam" na uczelni (poza nią również). Narzekanie na poniedziałki już mi się znudziło, dlatego nie będę tego robić ;) cieszę się, że dziś skończyłam trochę wcześniej- będzie więcej czasu na popołudniowe ogarnięcie :)

Dodaję zdjęcie z zeszłej środy, z Gosią, mam nadzieję, że nie ma nic przeciwko publikacji ;) takie z środowej imprezy. Aj, ostatni weekend bez żadnego wyjścia był dla mnie dość nietypowy, ale fakt faktem jest post, więc trzeba ograniczyć zabawy. No i sporo nauki miałam. Idą Święta, a klimatu niestety nie czuję... Wiadomo, pogoda spłatała nam OGROMNEGO figla :< ale będzie wolne, to jeden z pozytywów- i mam nadzieję, że świąteczny klimat jednak do nas przyjdzie! :)

Ekspresowo udało się również wyłonić zwycięzców konkursu z Shoesday! ;)
Ja nie miałam w tej kwestii prawa głosu, ponieważ właściciele sklepu sprawdzali wszystkie dane sami i sami wybrali:
Michalinę Pieńkowską (trampki Melita)
Magdalenę Wiercińską (botki Daisy)
Agnieszkę Soćko (czółenka Lydia)
 _____________________________________________
Przy okazji, jeśli któraś z Was miałaby chęć zaopatrzyć się w naszyjnik z własnym imieniem (lub bliskiej osoby :)), to na hasło: KATSUUMI otrzyma zniżkę 10% na dowolny naszyjnik na stronie:  
naszyjnikimie.pl :)

Polecam Wam serdecznie, to naprawdę fajny podarunek dla kogoś, na kim Wam zależy i pamiątka na całe życie! ;) do wyboru sporo wzorów - dla każdego coś dobrego ;) 

A teraz uciekam przejrzeć Wasze blogi, a następnie przed telewizor- wielkie lenistwo czas zacząć :D jeszcze tylko jutro analiza i będzie z górki! ;)
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. o może skuszę się n taki naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!


    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :)


    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS NA Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie, gratuluję zwycięzcą :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! muszę zajrzeć do tego sklepu z naszyjnikami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie tu razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba przegapiłam ten konkurs :)

    Pozdrowienia . . .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki rodzaj aрaratu fotografiсznegо użyto?
    To z pewnością ϳest najωyższeј jakośсi ѕpгzęt.


    Here is my pagе :: projektowanie wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już mam dosć naukki i zimy tym bardziej
    zwycięzcą gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, ciut lenistwa....., ja planuję w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie, koleżanka ma bardzo ładne włosy. :)
    Oczywiście gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie jesteście prześliczne *.*
    Ja w ostatnim czasie też mam sporo nauki , niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem taka przerwa jest potrzebna :)
    Zapraszam na wtorkowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwycięzcą.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne jest to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje :)
    Ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcie :) No, niestety, pogoda leci z nami w kulki...
    Pozdrawiam ;)
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie imprezki w środku tygodnia są najlepsze :) ;) Ja powoli przygotowuje się do obrony także teraz też ciężko z wolnym czasem...
    Gratuluje zwycięzcom ... kurde a mi się znowu nie udało ... :( ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyszłyście :)

    gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wygranym :)
    fajna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. NO to gratulację dla zwyciężczyń. I śliczne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję dziewczynom ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. imprezowiczka :D
    u mnie śnieg już topnieje, więc mam nadzieję ze jak pójde z koszykiem do kościoła to będe mogła wskoczyć w trampki :)) i bd cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia widze , ze dobrze sie bawiłaś ;) Bardzo gratuluję osobą , które wygrały ;D
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdemu należy się odrobina lenistwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie dzisiaj było trochę słoneczka i zamarzyły mi się piękne Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejmy nadzieję, że do świąt śnieg już zniknie ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. hej jak imprezowo u Ciebie :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia :)
    A i nie jesteś jedyną osoba która nie czuje klimatu świąt ja też go nie czuje :/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA :*
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Również mam nadzieję , że jednak najdzie nas świąteczny klimat ponieważ ja również nie odczuwam tego , że niedługo święta :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje!
    Dodałam Twój blog do ulubionych w pasku bocznym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooo tak wolne ! ;)
    Śliczne zdjęcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne dziewczynki z Was,hehe ;>
    Gratuluję ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. również nie czuję tych świąt :<
    gdyby nie bylo tego sniegu, byloby zupelnie inaczej...
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda,że na Boże Narodzenie nie było śniegu ;/ XD
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcie! :) też mam ostatnio nawał pracy w szkole... :( ale trzeba dawać radę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świąteczny klimat! Już się biorę za ubieranie choinki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ładne zdjęcie :)
    i podziwiam za niemarudzenie na poniedziałek, ja bym tak mogła marudzić i marudzić :P

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top