Orange everywhere :)

Hej! ;) 
Wreszcie wreeeszcie wolne :) przerwa świąteczna zaczęła mi się już wczoraj, bo dziś postanowiłam się porządnie wyspać, zamiast pomykać dziś na nieobowiązkowe wykłady- ciekawe ile osób poszło, bo większość zapewne rozjechała się do domów. Wczoraj wróciłam ok 17:00, zdążyłam skoczyć też na pocztę, gdzie o dziwo nie było kolejek- w okresie Wielkanocy to dziwne- ale mnie tam pasowało ;) jeśli chodzi o uczelnię, to wszystko co miałam zaliczyć, w tym tygodniu zliczyłam. I mam spokój na Święta, choć oczywiście i tak wypada zajrzeć do notatek. Na razie W OGÓLE nie zamierzam o tym myśleć- i chyba nie ma się co dziwić- przede mną pawie tydzień wolnego, łaaał! Potrzebuję tego. Zdążyłam już zrobić dziś z mamą zakupy, bo wstałam całkiem wcześnie, jak na wolny dzień :D

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Na stronie szczecińskiego Hot Magazine pojawił się artykuł na temat mojego bloga! ;) cieszę się, że został on doceniony przez redakcję Hot'a  i że się spodobał. Pani Michalina przedstawiła moją stronę w bardzo pozytywnym świetle, za co serdecznie dziękuję. Całość znajdziecie tutaj: HOT :) 

Dziś mam dla Was outfit, który zrobiłam kilka dni temu. Niestety cały czas leży śnieg... Zestaw jest bardziej elegancki, niż noszę na co dzień, bo w laboratorium o wiele wygodniej jest mieć płaskie, wygodne buty, a sukienka nie byłaby zbyt praktyczna :D ;D ale na okazje- szpilki wyciągam w pierwszej kolejności. Do nich kremowo- czarna sukienka, pomarańczowa marynarka, rajstopy i biżuteria- srebrny naszyjnik i duży pierścień z motylem- uwielbiam dodatki i uważam, że urozmaicają każdą stylizację ;)
 marynarka- Sheinside
sukienka- Sammydress
buty- Avaro
rajstopy- Oasap
naszyjnik- Melodynelson
pierścionek- Zielony Kot

Muszę Wam powiedzieć, że ja dopiero, kiedy przejrzałam zdjęcia, zobaczyłam, że tło dopasowało się do stylizacji kolorystycznie, hehe :) zauważyliście to? ;) 
Lecę przejrzeć Wasze blogi, serdecznie zapraszam Was na Facebook'a, gdzie zawsze więcej aktualności :) 
 
  

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

103 komentarze:

  1. Butki są mega! Zapraszam na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna marynarka - fajny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super żakiecik, no i piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie wyglądasz ! :)
    Marynarka - aż czuć wiosnę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)
    tak, ładnie tło pasowalo, zauważyłam to od razu.
    ja w sumie w okresie Wielkanocnym nie byłam na poczcie,to nie wiem jak to u mnie wygląda.
    Ja też potrzebuje tego odpoczynku teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny żakiet! Ogólnie świetna stylizacja :) A żakiecik będzie idealny na wiosnę, ten kolor.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygodnie Ci w takich butkach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jesteś chudziutka *__*
    Pięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie z tym tłem. Przyznaj się, to było zamierzone:)
    W każdym razie marynarka świetna, a botki zwyczajnie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowne buty, mm <3
    mogłaś również założyć jakiś dłuższy naszyjnik, moim zdaniem pasował by :)
    mimo to, stylizacja baardzo ładna :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka chudzina z ciebie! *_____*
    świetna sukienka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :)ślicznie bardzo koooobieco:) Buty i marynarka przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz cudowna figurę :)
    zestaw bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak tak, specjalnie przemalowałaś bloki wczoraj po 17 kiedy wróciłaś, żeby pasowało do Twojego stroju:D:D A nam ściemniasz, że na poczcie wtedy byłaś, yhy :)

    A tak serio, to pięknie, a buty to w ogóle są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteś chudziutka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno mnie tu nie było u ciebie : ) fajne, ładna sukienka oraz rajstopy szukam takich ;d
    xoxo
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja :)

    piękna marynarka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zestaw :D w szczególności buty

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejku, ale jesteś chudziutka! :) Piękny zestaw - wszystko świetnie skomponowane ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka jest świetna, ten kolor! :)

    zapraszam do mnie na konkurs!
    http://visnafashion.blogspot.com/2013/03/1st-anniversary-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  23. O dziwo, jak mogłam dziś się wyspać, to wstałam o 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju ,ale ty szczuplutka jesteś *,* Ślicznotkaa ;-))

    Zapraszam do Siebie ;-) jak również do obserwacji ;-)
    PS. Ja już dodałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marynarka ma śliczny kolorek, taki wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny żakiet :3
    Niech ten śnieg już znika ! Do kiedy masz przerwę świąteczną ? :3
    Zapraszam na czwartkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna marynarka! bardzo fajny zestaw i cudowne buty. *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka świetna!:) Szkoda, że nie pokazałaś jej całego tyłu:(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna, uwielbiam takie marynareczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. co robisz, że masz taką świetną figurę? <3

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka i buciki są genialne ;), ale strasznie szczupła jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję artykułu!:)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna marynarka!:)
    Zapraszam do mnie.;p

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka ślicznotka, super strój *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo cię lubie i twój blog. jak si eubierasz i w ogóle ale czasem mam wrażenie że ubrania na tobie wiszą, ale jak dla mnie lubie taka figure ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie nie wyglądasz na swój wiek, dla mnie jakieś 15 lat. Outfit mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo bardzo ładnie to wygląda ;d Fajne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna sukienka! <3 jak patrzę na Ciebie, to mi zimno :(

    właśnie lakiery staram się dobierać tak, żeby każdy można było tak samo często używać :D

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajna, poluje na taka;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Ty masz szczuplutkie nóżki! :) Ładny look!

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz!
    marynarka ma cudowny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka i marynarka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję pojawienia się w Hot Magazine! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam fioła na punkcie rajstop! Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam takie zestawy;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej podobają mi się rajstopy. Mają fajny wzór :))

    OdpowiedzUsuń
  49. super blog i świetny post, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ooo gratuluję tego docenienia przez redakcję :) niby nic, ale mega podoba mi się ta marynarka :) a że tło się zgrało zauważyłam od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jaka świetna marynarka ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nogi aż do nieba! :))
    Świetny outfit! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco, piękne buty i marynarka :)!

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty są po prostu cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialne buty! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale masz piękne nóżki! :))

    OdpowiedzUsuń
  57. swietna marynarka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. świetnie wyglądasz :) nie pamiętam, czy już pytałam, ale nie myślałaś, żeby skrócić włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. marynarka ma świetny kolorek ;) całość na plus!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. You look very HOT!!! Fabulous legs!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. rajstopy mi sie nie widza ;) Ale reszta super ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. super stylizacja i fajnie komponuje się z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajnie wyglądasz, ale nie pasują mi tu rajstopy :P

    OdpowiedzUsuń
  64. marynarka jest prześliczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny kolor marynarki i świetne rajstopy :) justpaulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo, ale to bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna stylizacja tylko ten śnieg mi nie pasuje ;x

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeju ale Ty masz boską figurę , nie mogę się napatrzeć *___*
    Śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Pieknie! Zapachniało wiosną!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. pięknie wyglądasz! I jakie masz dłuuugie nóżki ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. czemu masz takie super nogi ? ładnie Ci w takim eleganckim stroju, pasuje do Ciebie ;)
    a tak w ogóle , co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  72. Z męskiego punktu widzenia całkiem udana stylizacja :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy Liebster Award. Twój blog został przeze mnie wytypowany :)
    Szczegóły u mnie.
    Pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. wiesz co, akurat bilans ostatnio miałam i pani powiedziała,że mam 163 cm :) Chociaż i tak coś jej nie wierze,chyba dodała mi z 2 cm :P

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak dlugo jestes w stanie wytrzymac w tych butach ? Sa przesliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale z Ciebie chudzinka :) fajna stylizacja... najbardziej podoba mi się żakiet. pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top