Męczący poniedziałek. I zdjęciasy :)

Hej! ;)
Co u Was? 
Wczorajszy dzień totalnie wycisnął ze mnie soki, ale wróciłam zadowolona, że na zajęciach wszystko przodu i mogłam spokojnie udać się na zasłużony odpoczynek przy telewizorze/ komputerze, oglądając DB Kai i gadając z siostrą ;) pomimo tego, że często się nie dogadujemy, to jest osoba na której zależy mi bardzo bardzo, cieszę się dlatego tym bardziej, że udało nam się znaleźć wspólne rozwiązanie, miejmy nadzieję, najkorzystniejsze z najkorzystniejszych i że będziemy się go trzymać ;) oby było tylko lepiej!
I chcę już koniec tej zimy, nooo!

Łapajcie kolejną porcję zdjęć z soboty ;) 

Co do zdjęć, porcja z domu (polecam drinki z oranżadkami, któż ich w dzieciństwie nie jadł? :D ja nigdy nie przyrządziłam według "receptury" na odwrocie, zawsze się wyjadało, a teraz mają inne "zastosowanie" ;D). I kilka z klubu ;) chcę powtórkę! 

Ja uciekam poczytać trochę z analizy i oceny jakości żywności, jutro pierwsze normalne laborki, czyt. babka przestaje być miła i uśmiechnięta, a zmienia się w poważną przeszkodę na drodze studentów haha :D ale damy radę! 

I taka mała wzmianka o fajnej promocji na Tideshe.com :
Przy każdym zamówieniu powyżej 35$ mozecie wybrać Za DARMO jedną z 8 bluzek :) 
Promocja trwa do 16.03.13
Wystarczy zarejestrować się w sklepie i przy zamówieniu napisać, którą chce się bluzeczkę.
_________________________________________________

A new promotion of TideShe.com
Payment amount over $35, will get the one from 8 blouses for free,
Just telling us which one you want in the payment page
The deadline is 16/03.


 Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

74 komentarze:

  1. A ja drugi dzień nie chodzę do szkoły :) i śpię do 12 :) Ładne zdjęcia ;D

    PS. Skąd masz taki ładny nagłówek ? Ktoś ci robił ? Bo ja też taki chce !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z nich wygląda jak Twoja siostra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z nich jest nią, z ostatniego zdjęcia ;)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :D

    U mnie konkurs, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) szczególnie miny na niektórych

    OdpowiedzUsuń
  5. mm, oranżadka w proszku.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te oranżady w proszku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem dobrze jest poświęć jeden dzień ,a później być z siebie mega zadowolonym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, ale drugie to najlepsze haha :D
    Mam tak samo jak Ty z siostrą. Mimo, że nie zawsze się dogadujemy, kłócimy itp. to i tak kocham ją najmocniej i innej bym nie chciała ! ♥
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej dziękuje Ci bardzo za komentarz na moim blogu:) ja dodaje do obserwowanych, zapraszam również do siebie do obserwacji!! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż to za fajna wyborowa? dobra? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne:) widać od razu, która to Twoja siostra:) super dziewczyny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ekstra zdjęcia! musiałyście się świetnie bawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam te orenżadki *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na ostatnim zdjeciu jestescie z Asia (moja imienniczka) szalenie podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, dziewczyny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywnie zakręcone zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miły czas :P Hmm widzę jedną osobę, która jest do ciebie podobna, albo mam zwidy. Hmm ja mam zaliczkę z języko. Kurde uczyć się a nie!!! (ja tak do siebie :D) Spoko fotki przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oranżadka w proszku! Sentymentalnie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, widać, że się dobrze bawiłyście :)
    + no tak, oranżadki są the best :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. No niezła imprezka;)
    A oferta sklepu kusi..:)

    OdpowiedzUsuń
  21. to widze ze sobota udana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. drink z oranżadką? haha ciekawe :))
    one są przepyszn!

    OdpowiedzUsuń
  23. drinki z oranżadką ? nie próbowałam ;D
    co dokładniej trzeba ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. hahah wiem ze niewykonalne :D
    ale trzeba było podkoloryzować to CV :D

    OdpowiedzUsuń
  25. drugie zdjęcie mega xd

    OdpowiedzUsuń
  26. żałosne są trochę te zdjęcia z alokoholem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo jesteśmy takie ZUE i pijemy alkohol :<

      Usuń
    2. picie alkoholu to jedno, ale obnoszenie sie z tym i wstawianie jakiś głupich zdjęć z butelką w ręku to drugie.

      Usuń
  27. Widze ostre melo :D
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. haha fajne zdjęcia :) od razu widac która Twoja sis - jesteście bardzo podobne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ostanie zdjęcie to z siostrą?! jakie wy podobne!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna impreza :))
    bardzo fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę że dobra impreza była!:> Ja z moją siotrą kompletnie nie możemy się doagadać, a teraz nie odzywamy od jakiegoś miesiąca;/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo pozytywne zdjęcia,widać,że niezły był melanżyk;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamietam jak pilam te orezatki nałogowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądałaś. Widać, że imprezka udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteście bardzo do siebie podobne z siostrą!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jej ja też już chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia. Widać, że była dobra zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia! widać , że świetnie się bawiłaś :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe fajne zdjęcia,widze Laski dobrze sie bawilyscie!:)
    Pozdrowionka i zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Imprezowiczki, az mi smaka na polskie piwo narobilyscie ;) Swietny blog, z przyjemnoscia obserwuje i

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    ZAPRASZAM do mnie na LOTERIE, do wygrania moja ulubiona pomadka LIME CRIME

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie pozytywne fotki :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie tak pić? ;p
    super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  43. na pierwszy rzut oka widac ze impreza udana ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pozytywnie nastawione do życia i piękne dziewczyny, ąz miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, otagowałam Cię w TAGu o domowym SPA :) Zapraszam po szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowny klimat zdjęć i przepiękne dziewczyny ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznotki ^^ Miałaś rewelacyjny makijaż :>

    OdpowiedzUsuń
  48. widze,ze swietna zabawa była!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteście z siostrą bardzo podobne do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I will certainly return.

    Also visit my weblog :: adult baseball

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę że impreza udana ;) Fajne, fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top