Kolczasta czapka (outfit :))

Hej :)

Fajnie wrócić z uczelni tak wcześnie! Dziś miałam tylko 2 wykłady, także nie było tak ciężko, jak na przykład w poniedziałek, kiedy siedzę do 19:00... Wczoraj miałam pierwsze "normalne" laborki z analizy, dało radę, tak naprawdę doświadczenie miałam wyjątkowo mało skomplikowane, także sama przyjemność, a z odpowiedzi wpadła czwóreczka ;) w dodatku ostatnio pogoda jest śliczna, słonecznie, pięknie- gdyby tylko temperatura rano była trochę wyższa... W nocy spada to nawet -15 stopni, dlatego kiedy wychodzę o 7:00 na autobus, zamarzam w mgnieniu oka- na szczęście potem szybko wzrasta do ok. -1. To lubię, uwielbiam się tak fajnie dotlenić ;) 
W temperaturze takiej już śmiało można ściągnąć kurtkę na te parę minut aby zrobić stylizację- także ostatnio z tego korzystam, sprawia mi to frajdę, kiedy mogę wyjść na dwór i zrobić lepsze zdjęcia, niż na przykład w domu- znacznie lepsza jakość, moim zdaniem :)

Od dłuuuuuugiego czasu łasiłam się na czapkę z kolcami. Bardzo, bardzo długiego. Przejrzałam sklepy internetowe i stwierdziłam, że muszę ją mieć. Słowa dotrzymałam i od kilku dni jestem szczęśliwą jej posiadaczką ;) uważam, że idealnie pasuje do legginsów w czarno- białe, nieregularne wzory, a także sweterka oversize ze zdobieniami na ramionach. Podobnie jak buty- czarne sneakersy, które podwędziłam siostrze (wcale nie widziała, w końcu sama robiła te zdjęcia :D). Uwielbiam takie stylówki, w 1000% odpowiadają mojemu gustowi i czuję się w nich bardzo, bardzo swobodnie.

 sweter- Romwe
czapka- Romwe
legginsy- Choies
pierścionki- Sammydress
buty- Fleq

Jak Wam się podoba? Lubicie takie zestawy? ;) 
Ja zaraz uciekam coś poczytać, a wieczorem może na imprezkę, jeśli będę miała siłę i ze wszystkim, co mam do zrobienia, się wyrobię... :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

115 komentarze:

  1. Ale boska na stylizacja! Już jest moją ulubioną :D zapraszam do mnie ;)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się strasznie Twój sweter spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty, ale jeśli chodzi o czapkę, to uważam, że trochę do Ciebie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne leginsy i czapka! <3 jej :D bardzo mi sie podobają :) ogólnie cały zestaw świetny zresza jak zawsze!:D hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie ta czapka Ci nie pasuje, jest troche za duza przez co strasznie powieksza Ci głowę. bez obrazy, moje zdanie po prostu:))
    aa po za tym dlaczego prawie na kazdym zdj trzymasz czapke?
    pozdrawiam. o.n.a.x.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i dziękuję za opinię! A czapkę trzymam, bo często nie wiem co zrobić na zdjęciach z rękami, dlatego :)

      Usuń
  7. Legginsy są fantastyczne!! Mam dość jednokolorowych, czarnych legginsów!! jednak na taką czpkę bym się nie zdecydowała :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w butach i czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest świetna , doda charakteru na pewno nie jednej stylizacji :)
    ciekawy sweterek, nie za nudny i nie za krzykliwy, taki przytulaśny, idealny do samotnego wieczoru z kubkiem kakao ;] legginsy są boskie, naprawdę ! :)
    A nad kupnem podobnych butów zastanawiam się tak jak ty nad czapką :) od baaardzo długiego czasu ;] Zdjęcia są świetne, powiedz siostrze że ma talent do focenia :) no i przed wszystkim gratuluję 4 ! Buziaczki :) Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czapka mi sie nie podoba ale masz ladny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie w niej wyglądasz.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderful look- so pretty. love your pants :)
    come and visit me- would be great.
    kisses & hugs
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam dziewczynę w podobnej ostatnio. Tyle, że czapka była innego koloru a dziewczyna miała różowe włosy - nawet fajnie to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, sweter, legginsy i buty bardzo mi się podobają, czapka też ale mniej w moim stylu.

    egoistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dół i góra zdecydowanie - YES.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie ta stylizacja pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja zakochałam się w legginsach!!! mega
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, według mnie czapka super do Ciebie pasuje ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka genialna! Bardzo tobie pasują takie trochę rock'owe stylizacje i wydać że Tobie chyba takie z mnóstwem ćwieków też odpowiadają :D ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ta czapka jest przesliczna .;)
    +masz swietna figure.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna czapka , uwielbiam ćwieki :)
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak dla mnie to ładnie wyglądasz :)
    Ale podziwiam, bo ja to bym już zamarzła haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba, zwłaszcza ta czapka :3 Wiesz, gdzie można je kupić trochę taniej? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czapka i sweterek świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna czapka ! ;) Cały zestaw świetny, idealnie połączony ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ćwieki, kolce - wszystko co kolczaste uwielbiammm! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczna czapka! świetny look. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look!! Lubię takie zestawy na luzie, podkręcone dodatkami:) Leggi wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznei ale chyba oszalałabym z zimna ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham takie czapki, muszę sobie taką kupić, bo nie wytrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna ta czapka ;p
    fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna czapka *-*
    Ja bym zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  35. cała stylizacja jest cudowna!:)
    w moim stylu.
    mnie najbardziej urzekły legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  36. wow wyglądasz mega w tej czapce !
    i te nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. mam podobne legginsy:PP
    A czapka świetna!!:))) też taką chce;P

    Zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz pięknie!
    Boskie legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię zestawy tego typu. Masz kapitaną czapke!;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachęcam do noszenia kurtki w zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. też chcę taką czapkę♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tego typu sweterki :D Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. czapka niestety nie w moim stylu ale legginsy to masz w dechę! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. booosko ♥_♥
    uwielbiam takie klimaty ;D
    legginsy i czapka wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Czapka wydaje sie jakby przyduza, ale sweterek jest niezly, ma ladny odcien szarosci :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś prześliczna :)! świetny outfit, fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  47. czapka mi się nie podoba;) ale sweter świetny<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweterek jest wspaniały! *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna stylizacja:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie przemawia do mnie moda na ćwiekowane fullcap'y
    fajne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  52. a ja lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana wziełam udział w Twoim konkursie ;D powiedz mi jeszcze tylko gdzie znajduje się zdjęcie do udostępnienia na fb?? bo na Twoim fanpage ani stronie sklepu nie mogę znaleźć:P
    Czy chodzi Ci o to aby wstawic po prostu zdjęcie konkursowe w swojej galerii?:p

    OdpowiedzUsuń
  54. Czapka i legginsy są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sporo tej nauki masz, pomimo wszystko poradziłaś sobie świetnie - gratuluje czwóreczki! ;) Legginsy rzeczywiscie fajniutkie :) Całość stonowana, czapka dodaje takiej "drapieżności" :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja - pasuje Tobie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ale Ci ładnie w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Czapka świetna, ale jakoś mi do ciebie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  59. super look ;)

    www.okomody.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudownyy..! uwielbiam tego typu zestawyy..:) idealnie trafilas w moj styl.::D

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny sweterek chudzinko ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Sweterek jest śliczny i do tego wydaje się bardzo ciepły.Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowna czapka,juz dlugo zastanawiam sie nad kupnem takiej " kolczastej" musze znaleźć odpowiedni kształt ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  64. mmm świetny look :)
    PS.: naszyjniko-kołnierzyk z pierwszego postu jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny outfit :) przecudny sweterek! :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Widzę, że te czapeczki coraz popularniejsze ;) Super!

    Zapraszam do mnie - również ruszyło rozdanie, kolejne ;P

    OdpowiedzUsuń
  67. Legginsy świetne , masz w nich takie długie nogi że szok !

    wpadnij proszę do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. fajna czapa:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Legginsy są mega wypasione!

    OdpowiedzUsuń
  70. Mega czapka i te naszyjniki z nowej notki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. sweterek to mistrzostwo, ale czapka bije wszystko na glowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Moja ulubiona stylizacja! Genialne legginsy i duuuużo ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje legginsy! :)

    a podobną czapkę widziałam na DeeZee ostatnio :>

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam koleżankę z grupy! Trochę czasu mi zajmie zanim ogarnę wszystkie blogi :) Świetnie tu u Ciebie! Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny sweter ;) i pewnie przyjemnie ciepły

    OdpowiedzUsuń
  76. jaaaaaaaaaaaaa, strasznie podobają mi się takie czapki *.*
    genialny nagłówek masz tak btw :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Fantastycznie wyglądasz ;)
    Sweter podbił moje serce! ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Awww kolczasty full cap!!!! Uwielbiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne są te legginsy ; )

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetnie wyglądasz w takich ciuchach czy tam w takich stylizacjach ;) ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top