Keep calm and say... ;)

Hej :)
Co u Was?
U mnie cięęęęężko i męcząco. Rano komunikacja miejska była praktycznie sparaliżowana, autobusy się spóźniały poza tym (chyba nawet niezależnie od śnieżycy) zepsuł się tramwaj, bo coś się wykleszczyło w torach... Złośliwość rzeczy martwych :p musiałam lecieć spory kawał na piechotę. No i przyznam, że pierwszy dzień tygodnia wysysa ze mnie całą energię, bo kto by nie czuł się zmęczony siedzeniem od 8:00 do 19:00 na uczelni, to nudząc się na wykładzie, to ucząc się na kolejne dni (masakra!) i stresując, czy przypadkiem nie obleje się stężonym kwasem siarkowym w laboratorium? :D wczoraj na laborkach myślałam, że zwariuję, ale okazało się, że nie taki diabeł straszny- obyło się bez zdartej skóry/ dziur w fartuchu itp ;) a masełko wyszło nam przepyszne! ;) 
Dziś mam dla Was outfit. 
Niezwykle na czasie, bo chociaż idzie wiosna i parę dni temu było to BARDZO czuć, to znowu spadł śnieg, na 2 dni przed początkiem wiosny... I nie chce stopnieć. No, ale dzięki temu chętniej biegam w legginsach z płatkami śniegu i reniferami- typowo zimowy motyw ;) oprócz tego założyłam czarne botki, bordową bluzeczkę i standardową bejsbolówkę. Dopełnieniem jest czapeczka, która głosi fajne, humorystyczne hasełko :) 
Jak Wam się podoba? Zestaw bardzo bardzo na luzie, ale wygodny i o to chodzi :) 

legginsy- AFW-store
buty- no name
bejsbolówka- Bershka
czapeczka- Asiii :)
bluzka- Romwe

Pozytywny jest fakt, że zeszły tydzień zakończyłam z dużą dawką imprezowego klimatu, fajną muzyką i w towarzystwie dobrych znajomych- i co prawda w niedzielę siły było maaaaało, ale czasami trzeba się zrestartować :D 

Buziaki!
I zapraszam na konkurs, aż 3 osoby wygrywają wybraną przez siebie parę butów :) nic skomplikowanego, a może akurat do Was uśmiechnie się szczęście? :)


Konkurs Shoesday (klik)


CONVERSATION

93 komentarze:

  1. mój ulubiony wzór na leginsach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko fajne, czapke bym ci zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw jak najbardziej luźny, dlatego bardzo mi się podoba :p
    ja chcę już wiosnę :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ;)
    + Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty jesteś szczupła :D ślicznie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra leginsy :) jak schudnę też sobie takie kupię hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że jakoś powoli to wszystko się rozkręci. Super czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech ta zima w końcu zniknie! fajna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw, świetna czapka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna czapka! ;D
    w ogóle świetnie skomponowany strój! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te legginsy mają coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pogoda doprowadza mnie do szału. -.-
    Bardzo ładny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz :)
    Pogoda rzeczywiście jest do bani ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna czapa ;d mam koleżankę, która się zajmuje takimi napisami na ubraniach, może jej zlecę podobną

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja.U mnie wspaniale ale nie licząc pogody:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda - tegoroczna zima daje w kość.. :) Fajna czapka ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też komunikacja miejska się wlecze. Dzisiaj rano strasznie siekł śnieg :( Ale miejmy nadzieję, że wiosna w końcu zacznie się na dobre.
    Bardzo podobają mi się te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wygladasz, bluza i legginsy SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. a wiesz może, gdzie taką czapkę kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bejsbolówka jak najbardziej na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Omnomnom świetnie wyglądają te ziomwe legginsy do wiśniowej bluzki. A kurtka nadaję temu minimalny wiosenny charakter ^^
    Też mam dosyć tej pogody już ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetne buty i oczywiście uwielbiam takie czapki :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku te legginsy są niesamowite i chodzą za mną już od roku :D Może w końcu się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie to samo tragedia z tymi autobusami chciaż dzisiaj nie zależało mi na pójściu do szkoły 2 sprawdziany ;/
    śliczne leggi ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outift, ale czapeczka najlepsza! :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Napis na czapce szczery do bólu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super optymistyczna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny look :)
    zapraszam
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle świetnie wyglądasz :) fajny sportowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta czapka ma świetne przesłanie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale super wyglądasz *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow!
    super kurtka!
    wyglądasz genialnie!

    całusy!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuje:) pozdrawiam
    Fajny zestaw!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny set, podoba mi się:) Fajna czapa i legginsy:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, tylko ta czapka mi wszystko popsuła;/ Chyba jak na taka fajna dziewczyne zbyt wulgarna - nie pasuje mi do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale jesteś chuda *.*
    Genialny zestaw. Kocham tę czapkę <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna czapka!
    No i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Haha, czapka po prostu wymiata, bardzo chciałabym taką mieć! U mnie na szczęście już śnieg stopniał. W ogóle bardzo fajny zestaw, no i widzę nowy nagłówek - bardzo fajny!
    Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna bluza! I legginsy też! A cała stylizacja taka pinterestowo zszywkowa :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czapka genialna! Ty chudzinko! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna czapka, uwielbiam je! :D
    Poza tym świetnie wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz :) te leginsy skradły moje serce <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. oj, jakie pełne radosnego i pozytywnego nastroju ciuszki, poprawiłaś mi humor tymi zdjęciami :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  46. Legginsy <3 Wyglądają super na Tobie, na moich grubych nogach nie byłoby czego podziwiać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że zmieniłaś nagłówek. Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wielbię te legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne legginsy! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna stylizacja. Jeśli chodzi o mnie to najbardziej podobają mi się spodnie. ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Leginsy masz super! Dokladnie takie same, z tym wzorkiem powinnam sobie sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Czapla jest boooska!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top