Naszyjniki :)

Hej :)
Jaki piękny, słoneczny poranek! Uwielbiam się budzić, kiedy do mojego okna wpadają taaakie promienie. Idzie wiosna, to czuć! Mimo leżącego śniegu i kilku stopni poniżej zera. Ale to niedługo zniknie. Niedługo Wielkanoc, bo już za około dwa tygodnie- czas od początku roku minął tak niesamowicie szybko, cały czas z resztą ma to miejsce, nie wiem skąd bierze się to, że im jestem starsza, tym szybciej zlatuje czas ;) chociaż fakt faktem, czas między Bożym Narodzeniem i Wielkanocą zawsze mi tak szybko biegł... ;) 
Wczoraj wieczorem razem z Asią zrobiłyśmy sobie fajny wieczorek, siostrzane plotki plotki plotki, muzyka plus coś pysznego- lubię to! Pójście do sklepu w domowym dresie zawsze spoko, jak na szafiarkę przystało hahaha, ale usprawiedliwia mnie wieczorna pora i cieeemność dookoła :D 

No, ale teraz może nie o dresie, tylko o nowych błyskotkach, które wpadły w moje łapska ostatnio- są to 3 cudowne naszyjniki ze sklepu Vezzi który już niedługo rusza :) wszystkie skradły moje serce! 


Wczorajszy wieczór z Asią był świetny, uwielbiam to, że zawsze, nawet beż żadnych planów, potrafimy we 2 zorganizować sobie fajnie czas! ;) teraz niestety powrót do rzeczywistości... Mleczarstwo mnie wzywa (nie, wcale nie chodzi o dojenie krowy -.-). Także komentowanie wyłączam, bo nie będę miała dziś za bardzo kiedy poodpisywać :<

Buziaki,
Kats.

zapraszam na konkurs ze sklepem Shoesday! :) 

 

CONVERSATION

Back
to top