In a tracksuit (outfit :))

Hej ;* 

Wreszcie sobota! I wreszcie sobie troszkę pospałam. Brakowało mi tego choleeeernie, ale jak zawsze powiem, że i tak czuję się zmęczona. Nie trzeba było wstawać na uczelnię, co mnie niezmiernie cieszy, chociaż i tak nie ucieknę od niej, w poniedziałek mleczarstwo, które oblewa zawsze przynajmniej 2/3 studentów. I już dziś zacznę się uczyć, beznadziejnie ;<
Wieczorem za to odbiję sobie to, bo idę ze znajomymi na karaoke i jakąś imprezę, mam na nią ochotę dużo bardziej, niż w czasie wolego hahaha :D dziwne, prawda? ;) powinnam umierać po pierwszym tygodniu, ale jakoś mam sporo energii ;) pewnie przez nadchodzącą wiosnę! 

Dzisiejszy outfit znowu pokazuje nieco inną "mnie" ;) 
Tym razem w wersji sportowo- skate' owej- nie wiem czy wiecie, ale jako dziecko byłam totalnie zafascynowana piosenkami Avril Lavigne, a co za tym idzie, deskorolką, którą zobaczyłam w teledysku "Complicated"- i tak kupiłam sobie swoją, i tak nie umiałam na niej żadnych tricków i leży w stanie niemal nieużywanym w piwnicy... ;) ah te dziecięce kaprysy :) miło tak sobie to przypomnieć. Dlatego teraz dresowa wersja, ze sportowymi butami na koturnie i beżowymi legginami. I troszkę niekonwencjonalny dodatek- koralikowe bransoletki z długimi kolcami. A co mi tam, można zakombinować :) Podoba Wam się? ;) 

buty- Avaro
legginsy- no name
bransoletki- EscapeShop

Teraz idę się LENIĆ. Chociaż na godzinkę. 
Potem poczytam mleko (fajnie to brzmi :D), dziś też zaczynamy remont kuchni, przywieźli meble, ale najpierw podłogi, tapety itp... Trzeba będzie coś pomóc :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

91 komentarze:

  1. Też kiedyś lubiłam Avril :D
    Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi taki zestaw bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno dasz rade :) powodzenia! super buty, no i te twoje chude nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm już sobie wyobrażam , jaka ta bluza musi być cudooownie miękka i ciepła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia w nauce i w ogóle ! Na pewno dasz radę :)
    I udanej zabawy wieczorem ! :*
    Super strój.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!! :) Też imponowała mi Avril i te jej różowe pasemka to było coś jak mama kupiła mi doczepiane ah ^^ :) Z chęcią bym teraz wskoczyła w taką bluzę !: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubiłam słuchać Avril, ale za deskorolką nie szalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też byłam zafascynowana Avril :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw ;)

    Ja tak nigdy nie przepadalam za deskorolka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, u mnie to jeszcze troszkę zimno na bluzę. Ale fajnie wyglądasz, tak sportowo! ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza :D
    Ja też kiedyś ją lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno kciuki za zdanie mleczarstwa ;P
    I zdjęcia są śliczne ! Strasznie podoba mi się outfit chyba jeszcze nie widziałam cię w takiej stylizacji i wydaje mi się że najbardziej taka do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podobają mi się takie bluzy ;) Lubię ubrać sie od czasu do czasu w coś naprawdę wygodnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. też kochałam Avril :) ktoś mi kiedyś powiedział nawet, że jestem do niej podobna :) ale to chyba tylko dlatego, że się podobnie ubierałam
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj,swojego czasu Avril była moją wielką idolką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam bluzy ;)
    świetne dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi być to bardzo wygodny zestaw ;)! Udanego weekendu życzę, mnie też nauka czeka i robienie prezentacji. Nie ma nic gorszego u mnie niż prezentacje, bo mamy ich całe mnostwo. Chyba będe miała mgr z power pointa ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie w każdej stylizacji! Piękne buciki ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje Ci taki luźny, sportowy styl. Brakuje tylko deskorolki ;D
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta bluza <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty, fajnie wyglądasz w takim nieco bardziej sportowym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne branoletki ♥
    super stylizacja :)
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. mam takie same buty, tyle, ze brązowe. Są bardoz wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  26. a mnie urzekły buty i bransoletki, bardzo ci ładnie tak na luźno :)
    z piosenek Avril pamiętam tylko 'girlsfriends' (czy jakoś tak)
    powodzenia w poniedziałek ! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie połączenie :) Bluza genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super! bardzo fajny look. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. tak na sportowo, fajnie :)
    jezu, ja już od dawna marudzę o remont kuchni, to co chwile przekładają na inny termin -.-

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja dalej jestem zafascynowana Avril <3 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałem, że to bluza z Plnów :O
    Fajnie, fajnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny przedmiot, mleczarstwo :D u mnie straszne luzy, mam może 5 przedmiotów (w tym seminarium) min. praca rzecznika prasowego, PR i fotografia prasowa :))) same fajne!
    zgadzam się, pasuje ci zarówno elegancja jak i luz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. You look so pretty! You remind me of a friend of mine! This is a cool place to be at! Your blog is pretty awesome! I was just looking at some of your other posts and think it's really entertaining! I think you'll see some more of me here;)!

    Come by mine, and let me know if you like it too! We could follow each other on GFC, Bloglovin, and Instagram too!

    Stay in touch;)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie Ci w takim zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie dosć że masz fajny blog to ładną figurę, świetna stylówkę i jesteś po prostu śliczna :C to nie fair ! zapro do mnie http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wowow. Jey naprawdę mocny zestaw :D
    Wszystko do sb świetnie pasuje :) Hhaha problem z deskorolką ma moja siska tak jak ty :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakoś nigdy nie przepadałam za Avril :3 Jeśli chodzi o deskę to raz spróbowałam i też gdzieś leży w piwnicy :D
    Zapraszam na sobotni post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się ten zestaw :) Lubie się ubierać tak na luzie.
    Dziś też będę się lenić ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pasuje Ci to. Wydaje mi sie, ze to bardzo wygodny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. pasuje ci ten zestaw !:D bluza genialna

    OdpowiedzUsuń
  41. super kolor butów! :D
    ja z dnia na dzien jestem coraz bardziej zmęczona szkołą. i nieważne ile śpie i tak jestem zmęczona :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety dzisiaj jestem totalnie nieprzytomna ;<
    W bluzach mogłabym chodzić non stop, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zestaw idealnyu na weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Również uwielbiałam Avril :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely post!

    Kiss!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz bardzo fajnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  47. podoba mi sie ten codzienny stroj..:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja uwielbiam chodzić w takich bluzach! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też swego czasu słuchałam Avril ;d a potem tylko rapu i nosiłam mega szerokie ubrania (nawet brata :D)...Kiedy to było :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. awww, mi się też wydawało, że tęsknię za uczelnią, ale powrót wcale nie jest przyjemny :PPP

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna bluza! Wyglada na cieplutka i mieciutka !

    OdpowiedzUsuń
  52. jak ja kocham takie bluzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czasem mam na niego nerwy, wkurza mnie, ale mimo wszystko miło jest wstać i widzieć, ze taka mała istota merda do Ciebie ogonem i podchodzi, żeby się przywitać, czasem poda łapę. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podziwiam za odważne połączenie :)
    Sama kiedyś chodziłam w szerokich spodniach i bawiłam się w małego skate'a ale zawsze wolałam rolki :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładnie :)
    Dodajemy się do obserwacji ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej z tego zestawu podobają mi się legginsy i bransoletka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bransoletki i buty są boskie! Sama chcę takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  58. Buty są ciekawe, gdyby było ciepło w takiej stylizacji chętnie użyłabym trampki, ale też w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top