Biało- czarne paski (outfit).

Hej :)
Niedawno wróciłam z uczelni i powiem szczerze, że najbardziej wymęczył mnie dwuipółgodzinny (chyba jedno słowo, nie? :D) wykład z ogólnej technologii żywności. Robiłam wszystko, aby nie zasnąć... Potem pojechałam do dziekanatu załatwić parę spraw, teraz mogę odpocząć :) ale już wiem, że łatwo nie będzie. 

Mam nadzieję, że przyzwyczailiście się już do tego, że co każdy outfit, to inna stylówka. To dlatego, że nie lubię monotematyczności, a i okazje są przecież różne. Na imprezę lub w miejsce, gdzie trzeba wyglądać bardziej elegancko, zwykle wybieram coś bardziej nietypowego, w czym jednak będę czuła się komfortowo. I tak- ostatnio postawiłam na pionowe, czarno- białe paski, które w tym sezonie będą hitem- z resztą już w sieciówkach można to zauważyć, bo pojawia się coraz więcej ubrań w ten deseń :) czarna bluzka z baskinką jest ostatnio moim numerem jeden, uroku dodają jej ćwieki oraz inne błyskotki na ramionach (a także na szyi- naszyjnik to mocny akcent!). Do tego czarne, eleganckie koturny :) jak Wam się podoba?

 
 buty- Shoesday
legginsy- Sammydress
bluzka- X- moda
naszyjnik- Diva 

Dziś prawdopodobnie wybieram się na imprezę do koleżanek z roku, mam nadzieję, że będzie udana ;) trzeba odpowiednio rozpocząć semestr, a co :D?!

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

131 komentarze:

  1. Śliczne legginsy *-*
    Masz przepiękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz ;) zastanawiałam się nad tymi leginsami ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych legginsach. < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super wyglądasz! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego w Twoich strojach praktycznie zawsze najbardziej podobają mi się buty? :) Chociaż bluzka z baskinką tez mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylówka ;)
    udanej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aleś Ty chudziutka ; o *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great in this outfit!
    thanks for visiting my blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi sie takie legginsy ♥ cuuudo!:))
    świetnie wygladasz:))

    OdpowiedzUsuń
  10. buty, spodnie, bluzka, naszyjnik... wszystko jest genialne i wszystko chetnie bym przygarnela ;D dobrze, ze dalas linki do sklepow ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam takie wykłady w zeszłym semestrze - z prawa - i czasami naprawdę ciężko było wysiedzieć ponad dwie godziny :)
    Uwielbiam paski i cieszę się, że ostatnio coraz częściej można na nie trafić w sklepach. Koturny + krój bluzki - cudo :)

    Udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! bardzo podobają mi się takie spodnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jedna z twoich najlepszych stylizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż 2 i pół godziny wykładu ?! OMG ! :D Ja bym chyba nie wytrzymała -.-
    Ślicznie wyglądasz !
    Poszukiwałam takich legginsów w Londynie ale nigdzie nie było :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w prostszych włoskach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poluje własnie na takie spodnie :)) albo legginsy ♥ ale chudzinka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś już i tak chudziutka, a legginsy dodatkowo Cię wydłużają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaaaaa, ale masz długaśne nogi w tych spodniach! A bluzka jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja.Super.Pozdrawiam i zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci w takim wydaniu! :)

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
  21. buty najbardziej mi się podobają :)) baw się dobrze studentko! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wonderful. i love your pants.
    great look.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  23. boskiej ta bluzka i naszyjnik <3
    baw się dobrze! :)
    zapraszamy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny zestaw, naszyjnik podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne to zdjęcie z nagłówka, teraz zauważyłam zmianę :)
    a legginsy i buty czadowe! Właśnie poszukuję legginsów dla siebie.
    Wiecie, jaki jest fenomen legginsów w norweskie wzory? Są cudne, owszem, ale... w zimę ich nie założę, bo zimno, a na wiosnę... nie będę nosiła legginsów w zimowe wzory. Chociaż wzór przeze mnie uwielbiany.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie to pasują PASKI, ja natomiast wyglądałabym w nich beznadziejnie! ;3
    ale zestaw bardzo mi sie podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznie wyglądasz !legginsy plus botki pięknie do siebie pasują !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz prześlicznie!! Spodnie są naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super butki! Udanej zabawy! :D

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam pasku u kogoś! u siebie jakoś nie mogę się przekonać :(
    Udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem bardzo na tak. wszytsko mi sie podoba a kiedy zobaczyłam naszyjnik - oniemiałam. paski to obecny hit - prezentują się na Tobie bosko :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię czytać Twojego bloga ;) Wydajesz się być przesympatyczną osobą :) Sama dopiero zaczynam i co prawda o całkiem innej tematyce, ale serdecznie zapraszam. Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietna stylizacja : * zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG taki outfit to strzał w dziesiątkę dla Twojej figury! Jest genialny! PS. Więcej baskinek! :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz!:) ja nie wiem czy dam się przekonać do pasków

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu chudziko Ty coś jesz? :D Ale musze przyznać, że komu jak komu ale Tobie te legginsy pasują idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealnie pasują Ci te legginsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz. Te spodnie na Tobie wyglądają genialnie :D
    przepraszam, że pytam bo może to ja nie przeglądałam dokładnie Twojego bloga, możliwe też że pisałaś o tym może w jakimś poście, którego nie czytałam, ale przechodząc do tematu, jeżeli mogę zapytać, co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ostatnio widziałam Sablewską w podobnych - bardzo ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  40. lubie takie paski, bo wyszczuplają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. calosc swietnie sie prezentuje..! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wreszcie widzę Cię w wydaniu eleganckim :) co do zasypiania na wykładach, no cóż, też mam ten problem!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się legginsach <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładnie wyglądasz, jedna z Twoich lepszych stylówek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne, mam podobne tylko niebiesko - białe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo podoba mi się połączenie pasiastych legginsów i baskinki ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. super wyglądasz :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawa stylizacja. Najlepsza bluzeczka i buty!
    (pisze się dwu i półgodzinny albo najlepiej 2,5 godzinny ;))
    Zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne koturny, uwielbiam te legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  50. oj chciałabym chiała ;) Ale nie na moją tuszę takie piękne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo interesująco wyglądasz, na pewno na ulicy zwróciłabyś moją uwagę :) Pozdrawiam i zapraszam na mój profil jeśli masz ochtę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow, bomba ten zestaw podoba mi sie najbardziej ze wszystkich jakie chyba do tej pory sie ukazaly :) uwielbiam takie buty, sama je mam a co do spodni sa sliczne, ale ja wygladalabymw nich jak efekt dopplera z moimi dlugimi, patyczakami-nogami... bardzo fajna stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. SUPER!!! TWÓJ NAJLEPSZY LOOK pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne legginsy:)
    bardzo mi się podobasz w wersji black&white:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz kochana <3 koturny i legginsy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Baardzo ciekawe połączenie! Butki ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Katsumi jak zwykle pierwsza :D Ja dopiero niedawno przeczytałam o tym, że takie spodnie lub legginsy w pionowe paski będą w modzie, a one już są w Twojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne... bo ja już od paru miesięcy wiem o tym "hicie" ... a nawet w sklepach się już pojawiały. i nie piszę tego zgryźliwie;p na serio

      Usuń
  58. baaardzo fajne buty i legginsy ;) ostatnio mam bzika na punkcie pasiaków ;) pooozdrawia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Matko z córką, jakie chude nóżki! a w połączeniu z tymi legginsami to już w ogóle niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ach te koleżanki^^. Wyczytałam, że studiujesz technologie żywności i żywienia. Jak Ci się podoba? Ja jestem w technikum organizacji usług gastronomicznych i planuję iść na studia o tematyce podobnej Twoich. Z czego zdawałaś maturę? wiem, że każda uczelnia ma swoje wymogi, ale no ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobaja mi sie moje studia, aczkolwiek po dzisiejszym dniu mam ochotę rzucic wszystko w kąt i zapomnieć o tym, hahah :D baaardzo dużo materiału, ale to zalezy od tego, ile wymagaja wykladowcy. Miejmy nadzieje, ze sobie poradze na 4 semestrze. Ja zdawalam rozszerzona biologie, ale spokojnie dostaly sie osoby, ktore zdaly wszystko na podstawie. Tylko gorzej sie utrzymac...

      Usuń
  61. Fajne te buty. :) I leggi też spoko.

    OdpowiedzUsuń
  62. PS. Tak, to jeden wyraz. :) Na pewno! ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Te spodnie są ostatnio wszędzie!ale prawdę mówiąc nie każdemu one pasują a przynajmniej moim zdaniem pomijając oczywiście ciebie bo wyglądasz w nich nieziemsko !:)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twój outfit! zakochałam się w Twoich koturnach *.*

    OdpowiedzUsuń
  65. Boski zestaw <3 Trafiłaś idealnie w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Naszyjnik jest fantastyczny! :D a bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Boskie legginsy, też poluję na takie <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  68. marzą mi się takie spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  69. wyglądasz coraz genialniej!! bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ŚWIETNY BLOG.

    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    POZDRAWIAM GORĄCO, OLIWIA.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bluzka jest niesamowita, te zdobione rekawki...

    OdpowiedzUsuń
  72. Super leginsy , a figurę masz na prawdę świetną , pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  73. wyglądasz niesamowicie <3 bardzo podobają mi się twoje spodnie w paski. są takie klimatyczne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale Ty szczuplutka jesteś :)
    Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  75. Baskinka i te legginsy niesamowicie wyglądają połączone razem!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękujemy za komentarz. To twoja najlepsza stylizacja, wszystko dopasowane idealnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Super wyglądasz!
    Legginsy są świetne, a w połączeniu z baskinką i tymi butkami wyglądają obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziekuje Ci za przemiły komentarz na moim blogu i zaproszenie do siebie.;) bardzo mi sie spodobało więc obserwuję.;)
    ta stylizacja przypadła mi do gustu.;) kocham takie buty.;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetnie wyglądasz!:) i jaka Ty chudziutka *.* w tych spodniach jeszcze bardziej to widać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny zestaw aczkolwiek ja nie akceptuję legginsów do takich krótkich bluzek gdyż uważam, ze dziwnie one wyglądają w okolicach krocza :D Ale ogólnie zestaw fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Twoje nogi genialnie wyglądają w tych legginsach :) A buty są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczny blog. Zapraszam również na mojego bloga: http://fashion-hideout.blogspot.com/

    :))

    OdpowiedzUsuń
  83. świetnie wyglądasz, przecudne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny zestaw! Mam podobne legginsy ale na tobie prezentują się milion razy lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  85. też już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ekstra legginsy! jak super wydłużają nogi

    OdpowiedzUsuń
  87. świetnie wyglądasz!
    Wszystko cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  88. wow, ten outfit jest nieziemski.
    w pierwszej kolejności spodobały mi się fantastyczne legginsy w paski.
    potem zobaczyłam, że do tego dodałaś bluzkę z baskinką.
    a botki są cudne

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Buty boskie! Spodnie w paski boskie! Bluzka boska! Wszystko jest cudne!!
    Jeszcze na dodatek takie stylowe połączenie... ;)
    Świetnie wyglądasz w takich ciuchach! ;) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. When you could e-mail me with a couple of strategies on just how
    you made your blog look this glorious, I would be grateful.



    Also visit my web site: i'm having trouble getting pregnant

    OdpowiedzUsuń
  91. Hi. I needed to drop you a fast notice to specific my thanks.
    Ive been following your blog for a month or so and have
    picked up a ton of excellent data and loved the tactic youve structured your site.

    I'm trying to run my very personal blog however I believe its too basic and I have to give attention to lots of smaller topics. Being all things to all people isn't all that
    its cracked up to be

    my webpage: having trouble getting pregnant the third time

    OdpowiedzUsuń
  92. Hey I discovered this website to be really interesting!
    Bookmarked!

    My webpage; i'm having trouble getting pregnant

    OdpowiedzUsuń
  93. Hi, I log on to your blogs like every week. Your writing
    style is awesome, keep up the good work!

    Also visit my web site: wanting to get pregnant

    OdpowiedzUsuń
  94. Great goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely magnificent.
    I actually like what you have acquired here, really like what
    you are saying and the way in which you say it. You make it entertaining and
    you still take care of to keep it sensible. I can't wait to read far more from you. This is really a tremendous website.

    My web-site: getting pregnant

    OdpowiedzUsuń
  95. Generally I do not read article on blogs, but I wish to say that this write-up very compelled me to check out and do
    so! Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite great post.



    Here is my web page having trouble getting pregnant the third time

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top