Sylwester (duuużo zdjęć :))

Hej ;)

No to mamy Nowy Rok! Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście. Ja- wyśmienicie! Przyznam, że ten sylwester pobił na głowę zeszłoroczny, a był to trudny wyczyn, bo wtedy naprawdę świetnie się bawiłam ;) 
Jedynym minusem był długi dojazd, w sumie zajął nam on 2 godziny w jedną stronę, a powroty do domu na kacu nie należą do najprzyjemniejszych... Ale daliśmy radę :D kierowca busa naprawdę musiał sporo na nas zarobić, bo pewnie niecodziennie wozi jakieś 50 osób na jeden kurs, przy czym cisnęliśmy się jak w puszce- akurat na ten sam bus poszła druga sylwestrowa ekipa z domku obok :D.
Była muzyka, balety, smakołyki, napoje (xD), fajerwerki, przebrania (trochę żałuję, że nie wszyscy jednak się przebrali, ale większość tak) i to, co najważniejsze- super pozytywni ludzie!
Nasza sałatka robiła furorę, podobnie jak kotleciki. No i jak najczęściej bywa po sylwestrze- ciężkie przebudzenie rano, ale to chyba normalne- znak tego, że zabawa była przednia! :D

 (jedyne zdjęcie z wampirzymi kłaaaami :p)


No i hitem poranku były... "Sprytne Zbysie"- napoje gazowane, podróbki Sprite i... Zbyszko- chytra baba z Radomia miałaby  raj na ziemi ;D

Opowiadajcie, jak się bawiliście! :)
Jak to dobrze, że mam jeszcze kilka dni wolnego, chyba będę musiała się zacząć uczyć :(

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

99 komentarze:

  1. ale kocur koło Ciebie, super wyglądałaś !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! widać, że bawiłaś się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym się wybrała na taką zabawę przebieraną :D
    widać że świetnie się bawiłaś Ty mały wampirku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że zabawa się udała;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że imprezka była udana :D
    Ja jeszcze dziś wolne,i od jutra powrót do obowiązków,buu...też mi się nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ułaaa , mistrzowskie te zdjęcia ♥
    Sylwester udany !

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widze ze zabawa byla przednia:)))
    pozdrawiam Kats:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są świetne, widzę, że zabawa się udała ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysl na sylwester!:)
    Pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. super! bardzo fajnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor sukienki :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być świetnie ;) Bardzo fajnie wyglądałaś. I widzę, że nawet chłopcy się przebrali. Brawo dla kolegi w szkockiej spódnicy za odwagę! :)

    U mnie nowy post z Sylwestrowym makijażem, Zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. o widze, ze i Braveheart sie pojawil ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo, nawet się przebieraliście! świetna zabawa widzę:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze zdjęcia ! ;) Sylwester można powiedzieć udany ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. wonderful pictures- looks like fun.
    happy new year!
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. musiała być super impreza ;) genialnie się wszyscy poprzebierali ;D czemu u mnie nie ma takich zabaw ; <

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia, fajne kostiumy!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia! szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w takiej burzy włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. całkiem ciekawy pomysł z takimi przebierankami, niczym haloween :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że zabawa była świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to dobrze,że się fajnie bawiłaś ; )
    ja już jutro na uczelnię wracam..

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia ;D
    widac ze zabawa udana ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :D

    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  27. widać, że zabawa się udała :D
    szczęśliwego nowego roku ;3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  28. czy na niektórych zdjeciach jesteś ze swoją siostrą ? bo jest jedna osoba baardzo podobna do Ciebie. W białym przebraniu , chyba anioł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja siostra, Asia ; )

      Usuń
    2. miałam spytać o to samo :) podobieństwo od razu rzuca się w oczy :)
      świetnie wyglądałaś :)

      Usuń
  29. Ładnie wyglądałaś, pozzywnie ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale byłaś fajnie przebrana:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na przebrania. Najlepiej podoba mi się kot o ile to kot haha. ;d
    Przepraszam oczywiście za spam ale czy mogła byś zagłosować na mnie w konkursie pod numerem 13.
    http://depremidoo.blogspot.com/2012/12/banery.html#comment-form Była bym bardzo wdzięczna. ; ) i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądałaś !
    Widać że zabawa udana :D


    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądacie!!! A co do baby z Radomia - u nas kolega się za nią przebrał :D
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę takiej zabawy O.O Ale u mnie nie było aż tak źle :) Pozdrawiam :*

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. haha chytra baba z Radomia rządzi :D
    Nono to widać, że ylwester udany :3
    Fajne przebrania,hehe ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjęcia.
    Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja spedziłam spokojnie w gronie kolezanek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ohoh wampirzyca:D jakiegos Drakule moze dorwalas ;D?

    OdpowiedzUsuń
  39. widać, że impreza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale mieliscie ubaw :) a tak w ogole to ile masz łącznie wyswietlen bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Widać, że impreza udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne przebranie ;)
    Kac morderca...

    OdpowiedzUsuń
  43. 50 osób ło jezu ;o xD
    Dobrze, że impreza udana ;) !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ha, od razu wiedziałam, że to twoja siostra :) bardzo podobna! mój sylwester również się udał :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :-)
    Zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe zdjęcia :) Musiałaś się bardzo fajnie bawić :D

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozytywne zdjęcia :D Ja Sylwestra spędziłam w domu z Chłopakiem, oglądaliśmy sobie koncert naszego ulubionego zespołu na dvd i było super :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ale jazda, super look!
    wyglądałaś extra! bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Widać, że zabawa się udała! to fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. No impreza pełną parą ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajne zdjęcia! Zabawa widać, że się udała ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna zabawa :D Takie przebierane imprezy są naprawdę super :)! Szczęscia w Nowym Roku życze ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł na imprezę . Wyglądałaś ekstra ;D .

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie też było świetnie :D
    super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  55. no no:) to musiało się dziać..;) chyba nigdy nie zdarzy sie tak ze sie kiedy w koncu kazdy na jakas imprezę przebierze..;

    OdpowiedzUsuń
  56. Super , uwielbiam takie imprezy , każdy może dać się ponieść fantazji w dobieraniu własnego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zdjęcia, widac ze impreza się udała :D Ja byłam na domówce, ale moje zdjęcia, które po części możesz sobie pooglądac na moim blogu w wolnej chwili są o wiele bardziej kompromitujące hahaha. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zostałaś nominowana :3
    Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  59. wiedzę że impreza bardzo udana ;D
    ślicznie wyglądałaś kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudownie, ciekawei i zabawinie tak jak lubie :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Hahaha widzę, że zabawa była świetna :) Fajny pomysł z tymi przebraniami. Tak z innej beczki jesteś bardzo podobna do swojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  62. Co tam 2h :P Ważne, że impreza się udała! Ja Sylwestra spędziłam w domu... Ale następnego nie przepuszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny sylwester! Widzę, że świetnie się bawiłaś! :) Byłaś przebrana za wampira czy za czarownicę? :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne fotki, dobrze, że zabawa sie udała!! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. kły miałaś wspaniałe ;D takie bielutkie i rowniutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  66. ja nie byłam nigdy na takiej zabawie, chyba że w podstawówce.. xDD chciałabym iść na taką !!
    ja spędziłam Sylwestra przed tv... albo polsat albo dwójka ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetna ekipa ! Super wyglądałąś. :)
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  68. widzę, że bawiłaś się świetnie:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  69. wow! wygladalas bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajne zdjęcia.
    Ja chyba też zorganizuje sobie kostiumy na sylwka:)

    OdpowiedzUsuń
  71. fajne zdjęcia :)
    zapraszam na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  72. ładny z Ciebie wampirek;DD Ja w tamtym roku tez miałam przebiaranego sylwestra kostium syrenki szyłam pół nocy ,ale do tej pory jestem z niego dumna;))

    OdpowiedzUsuń
  73. Super fotki, musiało być fantastycznie na takiej imprezie przebieranej :)

    OdpowiedzUsuń
  74. widać ze świetna impreza, życze wielu udanych w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top