"Ostatnia spowiedź"- o miłości słów kilka.

Hej ;)
Nie lubię "początkowostyczniowych" dni, ponieważ kojarzą mi się z powrotem na uczelnię po Świętach, Sylwestrze- czyli końcem laby- czyli sesją... Trzeba niestety wziąć się w garść i zacząć to, co miałam robić w czasie wolnego, a za co się nie zabrałam :/ także dziś czeka mnie nadrabianie toksykologii :( 

Jak niektórzy z Was zauważyli, w ostatnim czasie wspominałam o pewnej książce, która niesamowicie mnie wciągnęła. Nie spodziewałam się, że poza powieściami kryminalnymi jakaś jest w stanie mnie aż tak pochłonąć! Mowa o powieści "Ostatnia spowiedź" Niny Reichter. 
Mówią, że to nie "50 twarzy Grey'a" jest hitem roku 2012, a właśnie "Ostatnia spowiedź". 

Jestem pewna, że każda z Was przeżyła (lub nadal przeżywa :D) wielkie zauroczenie jakimś muzykiem, rockmanem, aktorem, sportowcem. Sama mam to za sobą, więc wiem o czym mówię, haha :D w "Ostatniej spowiedzi" możemy się przekonać, jak wygląda to z drugiej strony. Jak kocha ktoś, kogo kochają miliony. I jak kocha ktoś, kto nie zdaje sobie sprawy, że osoba. którą kocha, jest bożyszczem nastolatek. Formuła oklepana? Nie do końca. W internecie roi się od opowiadań zakochanych nastolatek, ale to chyba jedyna opowieść napisana z odwrotnego punktu widzenia.

I to napisana takim językiem, takim lekkim piórem i z takimi emocjami, że gwarantuję, że i Wy się w niej zakochacie (tak, jak ja :)). Autorka doskonale gra na emocjach czytelników- obrazuje wszystko w taki sposób, że nie można się oderwać od czytania. Macie okazję poznać przepiękną, romantyczną opowieść o dwojgu młodych ludzi, którzy szybko przekonują się, że nie potrafią bez siebie żyć, mimo wszystkich przeciwności. Nie jest to kolejne, zwykłe romansidło, w którym wszystko jest piękne, cudowne, opatrzone kwiatkami. Oboje wiedzą, że to niemożliwe uczucie. Oto, co napisano na tylnej części okładki:

Bradin Rothfeld jest dziewiętnastoletnim rockmanem. Kobiety w całej Europie wzdychają do jego brązowych oczu i cudownej, niemal dziewczęcej urody. Wracając z trasy koncertowej Brade spóźnia się na przesiadkę i spędza noc na opustoszałym lotnisku. Jeszcze nie wie, że będzie to najdziwniejsza noc w jego życiu. Spotyka wtedy Ally Hanningan. Tajemniczą Amerykankę, która go nie rozpoznaje. Spędzają ze sobą kilka magicznych, niezapomnianych godzin. A późnej wspaniała noc się kończy.
I oboje już wiedzą, że nie spotkają się więcej.
Nigdy więcej.
Bo zbyt mocno czują, co rodzi się między nimi.

Żadne z nich nie może się teraz zakochać.
Ally jest zajęta – uwikłana w dziwny związek, z którego na razie nie może się wyplątać, a Brada obowiązuje kontrakt płytowy, który mówi – „prasa nie może odkryć twoich kobiet”. Brade jednak używa podstępu i ciągnie tę znajomość. Pozostaje tylko jeden szkopuł. Ally nadal nie ma pojęcia, kim jest Bradin.
I również skrywa pewien sekret.
Co zrobi Bradin, pragnąc dziewczyny, której nie powinien nawet tknąć?

Miłość, zazdrość, show biznes.
Ostatnia spowiedź



Serdecznie polecam Wam tę książkę. 
Jeśli macie ochotę, możecie przeczytać tutaj 32- stronicowy, darmowy fragment książki:
http://www.facebook.com/OstatniaSpowiedz/app_244941278899099


A tutaj znajdziecie dodatkowe informacje o niej :)
Lubimy Czytać


Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

65 komentarze:

  1. ooo już mi się podoba ;) jestem mol książkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie ciągnie mnie do tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubiłam sesji... :) całe szczęście mam to już za sobą :)
    zainteresowałaś mnie :) muszę poszukać tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeszcze nie ruszonego Greya , dwa tomy , ale już wiem że ta będzie kolejną po greju którą przeczytam :) dzięki ! :)
    PS : na razie to mnie wciągneła Grochola i jej "Houston , mamy problem " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego kochana Ci życzę!
    Z chęcią bym przysiadła do jakieś książki, niestety nie mam czasu;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jakiś czas tematu i warta polecenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przeczytałabym jakąś dobrą książkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam dobrej książki więc chętnie w wolnej chwili po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię czytać książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio bardzo mało czytam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo przeczytałam bym wsumie ale nie mam czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam ,ale z pewnością kiedyś to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie czytałam tej książki, ale kto wie, może po nią sięgnę w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam książki i mogę je czytać godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już o tej książce, ale jakoś nie miałam okazji jej przeczytać :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytałabym tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może się skuszę :)
    no ja własnie jestem świeżo po przeczytaniu dwóch częśći Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym przeczytała tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wzięłam się za czytanie książek, więc może i na tą się skuszę :)

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka wydaje się być ciekawa. W wolnym czasie na pewno po nią siegnę.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    xoxo
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. I właśnie długo czegoś takiego szukałam ;) Z chęcią przeczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. O ! Przeczytam :D
    Zapraszam na nowego muzycznego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  23. O, ja już przeczytałam! Widzę, że i tobie się podobała w takim stopniu jak mi. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. postaram się ją przeczytać, ciekawa książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tej książce, mam zamiar ją przeczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka raczej nie dla mnie. Seja nie przypomninaj mi moja pierwsza w życiu już za 26 dni.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czekam na swoja ksiazke;-) biore się za czytanie w tym roku;-)
    Najlepszego
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. ja czekam teraz na trzecia czesc greya ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. a może sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem maniaczką książkową , już wiem ,która będzie moją następną zdobyczą :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mam nadzieję, że po maturze będę miała czas na jakieś książki... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. siemka Kats! w końcu uporządkowałam bloga i nareszcie mogą go odblokować (boskie uczucie)dobra a teraz nadrabiam zaległości, bo mam ich wszędzie tyle, że głowa mała! buziaki :* Paula

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chyba musze przeczytac te 50 twarzy greya :P

    jakos nie mam czasy na opowiesci i inne takie. obecnie czytam o mowie ciala ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez sa, problem polega na tym, ze dalej sa napakowane chemia. Ja nie wpadlabym na pomysl, ze tak glupi produkt moze tak 'umilic' zycie ;/

      Wiec durexowi podziekujemy :/

      Usuń
  34. OOOO!!! Już mnie ciągnie do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dopisałam ją do listy książek, które chcę zakupić i już nie mogę się doczekać, aż ją zdobędę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję bardzo ^^
    a do Wro jadę po sukienkę stuniówkową... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę koniecznie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam wielka nadzieje ze ta pozycja pojawi sie w bibliotece <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jonas brothers albo bieber? ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  40. mi tez się Styczeń źle kojarzy poprawa oceny nowy semestr nowe obowiązki..

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle o niej slyszalam, a jakos ciagle nie moge kupic;d

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię czytać, ale ostatnio nie mam czasu na to. A gdy już mam, wybieram odmóżdżanie :) Jednak chyba po lekturę sięgnę, bo wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wydaje się ciekawą książką. :) Zapamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post!Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawa :) Muszę przeczytać :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog, naprawdę *.*
    Obserwuje i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  47. chyba się skuszę i przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaciekawiła mnie twoja recenzja. (nareszcie znalazłam świetną ksiażkę)

    OdpowiedzUsuń
  49. o tej nie słyszałam! a Grey to mój hit :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie tylko każdA z Was bo i każdY, ale raczej w aktorce, czy piosenkarce - ehh nie pamiętam :> Książka zapowiada się ciekawie - moje klimaty *.* Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wieczór panieński" :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam pytanie - czy w książce są sceny erotyczne ?

    OdpowiedzUsuń
  52. B.Ciekawy blog, czyta się go naprawde, dobrze obserwuje+ licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Książkę pisała fanka Tokio Hotel nie wiem czy wiesz ;>

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top